ajoittain saan kaverilta tunteen että olen kyvytön
en osaa reagoida yhtään
on ne ihmisten väliset suhteet monenkaltaisia
kaverilta periytyvä kyvyttömyyden tuntemus
2
57
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kamu alkaa työntämään kamuaan pois elämästään, niin tottakai ei enää osaa mitenkään ottaa kantaa tai reagoida toisen juttuihin. Mulla tuttava on ottanut etäisyyttä, hänelle tullut uusia ihmisiä ympärille, useasti kertoo asioista niinkuin olis niistä mulle aiemmin maininnut, eikä mulla ole hajuakaan mistä edes kertoo. Välillä saattaa syyllistää mua siitä ettei ole viestitellyt mulle, hänellä menee välillä lujaa, silloin ei viitsi yhteyttä pitää. On ruvennut muillekin tuttavilleen tekemään samaa, työntänyt kauemmaksi, kun ei enää tarvitse heitä, milloin lie huomaa ett suurin osa tuttavistaan ei enää edes välitä miten hänellä menee, ei hänkään piittaa toisista. Itselle tullut jo pikkuisen hälläväliä asenne tuohon tuttavaan, en ole huolissani hänestä enää niinkuin joskus, eipä hän piittaa minustakaan, ohittaa oikeastaan kaikki jutut mistä olen viestitellyt hänelle, ei kiinnosta häntä, joten olen poistanut suurimman osan niistä viesteistäni, turha mitään kirjoittaa omista asioistani, siksi poistan. En ole kertonut, ett saatan päästä töihin, ei se häntä kiinnosta, pitäkööt laiskana paskana kuten ennenkin. Eipä tarvi hänen enää viestitellä iltaisin, olen sitten nukkumassa ja aamulla menen töihin, saa ihan rauhassa huomioida muita, tärkeämpiä tuttaviaan, ei ole pois heiltä.
- Anonyymi
Voit paremmin kun jätät kaverit sukulaiset,jotka väsytävät sinua ja saat itsesi tunteman huonoa oloa. Jotkut ihmiset ovat kuin syöpä tartuttavat negativisuuden toisiin.Vievät kaiken energia. Heidät on hyvä jättää takseen. " viikoa kulunut huomat voit hyvin ja olet energiasi sanut takaisin. Vaikka tuntuisi ei kavereita. Iloinen energinen ihminen löytää lopulta ystävät joiden kanssa vihthtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848