ajoittain saan kaverilta tunteen että olen kyvytön
en osaa reagoida yhtään
on ne ihmisten väliset suhteet monenkaltaisia
kaverilta periytyvä kyvyttömyyden tuntemus
2
100
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kamu alkaa työntämään kamuaan pois elämästään, niin tottakai ei enää osaa mitenkään ottaa kantaa tai reagoida toisen juttuihin. Mulla tuttava on ottanut etäisyyttä, hänelle tullut uusia ihmisiä ympärille, useasti kertoo asioista niinkuin olis niistä mulle aiemmin maininnut, eikä mulla ole hajuakaan mistä edes kertoo. Välillä saattaa syyllistää mua siitä ettei ole viestitellyt mulle, hänellä menee välillä lujaa, silloin ei viitsi yhteyttä pitää. On ruvennut muillekin tuttavilleen tekemään samaa, työntänyt kauemmaksi, kun ei enää tarvitse heitä, milloin lie huomaa ett suurin osa tuttavistaan ei enää edes välitä miten hänellä menee, ei hänkään piittaa toisista. Itselle tullut jo pikkuisen hälläväliä asenne tuohon tuttavaan, en ole huolissani hänestä enää niinkuin joskus, eipä hän piittaa minustakaan, ohittaa oikeastaan kaikki jutut mistä olen viestitellyt hänelle, ei kiinnosta häntä, joten olen poistanut suurimman osan niistä viesteistäni, turha mitään kirjoittaa omista asioistani, siksi poistan. En ole kertonut, ett saatan päästä töihin, ei se häntä kiinnosta, pitäkööt laiskana paskana kuten ennenkin. Eipä tarvi hänen enää viestitellä iltaisin, olen sitten nukkumassa ja aamulla menen töihin, saa ihan rauhassa huomioida muita, tärkeämpiä tuttaviaan, ei ole pois heiltä.
- Anonyymi
Voit paremmin kun jätät kaverit sukulaiset,jotka väsytävät sinua ja saat itsesi tunteman huonoa oloa. Jotkut ihmiset ovat kuin syöpä tartuttavat negativisuuden toisiin.Vievät kaiken energia. Heidät on hyvä jättää takseen. " viikoa kulunut huomat voit hyvin ja olet energiasi sanut takaisin. Vaikka tuntuisi ei kavereita. Iloinen energinen ihminen löytää lopulta ystävät joiden kanssa vihthtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13214332Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va305952SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545525Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3024366HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394127"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1053671Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63602Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223558Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632655Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931438