ajoittain saan kaverilta tunteen että olen kyvytön
en osaa reagoida yhtään
on ne ihmisten väliset suhteet monenkaltaisia
kaverilta periytyvä kyvyttömyyden tuntemus
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kamu alkaa työntämään kamuaan pois elämästään, niin tottakai ei enää osaa mitenkään ottaa kantaa tai reagoida toisen juttuihin. Mulla tuttava on ottanut etäisyyttä, hänelle tullut uusia ihmisiä ympärille, useasti kertoo asioista niinkuin olis niistä mulle aiemmin maininnut, eikä mulla ole hajuakaan mistä edes kertoo. Välillä saattaa syyllistää mua siitä ettei ole viestitellyt mulle, hänellä menee välillä lujaa, silloin ei viitsi yhteyttä pitää. On ruvennut muillekin tuttavilleen tekemään samaa, työntänyt kauemmaksi, kun ei enää tarvitse heitä, milloin lie huomaa ett suurin osa tuttavistaan ei enää edes välitä miten hänellä menee, ei hänkään piittaa toisista. Itselle tullut jo pikkuisen hälläväliä asenne tuohon tuttavaan, en ole huolissani hänestä enää niinkuin joskus, eipä hän piittaa minustakaan, ohittaa oikeastaan kaikki jutut mistä olen viestitellyt hänelle, ei kiinnosta häntä, joten olen poistanut suurimman osan niistä viesteistäni, turha mitään kirjoittaa omista asioistani, siksi poistan. En ole kertonut, ett saatan päästä töihin, ei se häntä kiinnosta, pitäkööt laiskana paskana kuten ennenkin. Eipä tarvi hänen enää viestitellä iltaisin, olen sitten nukkumassa ja aamulla menen töihin, saa ihan rauhassa huomioida muita, tärkeämpiä tuttaviaan, ei ole pois heiltä.
- Anonyymi
Voit paremmin kun jätät kaverit sukulaiset,jotka väsytävät sinua ja saat itsesi tunteman huonoa oloa. Jotkut ihmiset ovat kuin syöpä tartuttavat negativisuuden toisiin.Vievät kaiken energia. Heidät on hyvä jättää takseen. " viikoa kulunut huomat voit hyvin ja olet energiasi sanut takaisin. Vaikka tuntuisi ei kavereita. Iloinen energinen ihminen löytää lopulta ystävät joiden kanssa vihthtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus165823- 1972480
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811846En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1871030- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46919- 77833
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698