jordan1suomi

Anonyymi

jos mietit tilata Jordaneita. Toivon että et eksy jordan1suomi sivustolle! Ei ole luotettava! Tilasin kenkäni sieltä noi viikko sitten. Kuitenkin ostaessa sivu muuttu ihan erilaiseksi mistä olin kenkiäni katsonut (australialaisia vaatetyylejä.. safarihattuja tms).. kengistä ei tullut minkäänlaista tilausvahvistusta/kuittia! yhteydenottoihin eivät vastaa (sähköpostit tms)!

87

29501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep, sama homma, eipä ole tilausvahvistusta kuulunut ja yhteyttä ei saa. Rahat kyllä otettiin, onneksi Visalla, niin saanen takaisin.

      • Anonyymi

        Hei oletko saanut koskaan rajat takaisin? Ja millä kautta? Voisitko avustaa minulle?


      • Anonyymi

        Onko tuote palautettava ja siitä oltava todiste, jotta visalta saa rahat takaisin?


    • Anonyymi

      sama juttu täällä-. ihmettelin ettei tule tilausvahvistusta, ollenkaan, nyt ai aukene koko sivu enää

      • Anonyymi

        ohhoh! juuri kun olin tekemässä jo rikosilmoitusta niin tuli ilmoitus sähköpostiin tilauksesta- Tilaus tehty siis 12.12. ja tänään 15.12.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohhoh! juuri kun olin tekemässä jo rikosilmoitusta niin tuli ilmoitus sähköpostiin tilauksesta- Tilaus tehty siis 12.12. ja tänään 15.12.

        Saitko kenkiä koskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohhoh! juuri kun olin tekemässä jo rikosilmoitusta niin tuli ilmoitus sähköpostiin tilauksesta- Tilaus tehty siis 12.12. ja tänään 15.12.

        Saitko koskaan tilaamaasi tuotetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko kenkiä koskaan?

        En, sain aurinkolasit. Hölmö maksoin pankikortilla, ei aavistustakaan minne palauttaisin tms. Eli tämä hölmöys maksoi sitte 90e!


    • Anonyymi

      Mäkin tilasin maanantaina eikä mitää tilausvahvistusta kuulunut. Laitoin monta sähköpostia ja eipä mitään kuulunu. Tänään tuli jonkin sortin tilausvahvistus. En tosiaan nyt tiedä että veikö vaan rahat vai onko sieltä tulossa jotakin. Mitenhän saisin rahani takaisin? Hirveä stressi tästä.

      • Anonyymi

        Voisko joku päivitellä tänne sit et Jos kengät tuli kun itekki oon menny tilaamaan (ennen kun löysin tän keskustelu palstan😅)


      • Anonyymi

        Sano että teet rikosilmotuksen jossei rahoista kuulu! itel toimi


      • Anonyymi

        Tilasimme kengät http://www.jordan1suomi.com/ sivustolta, tuli kyllä kaiken maailman tilausvahvistuksia, mutta postissa tuli lopulta Kiinasta kirjekuori, jossa luki "Scarf 5$".

        Mihinkään viesteihin ei ole vastattu. Kusetussivusto.


      • Anonyymi

        Tuliko nii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasimme kengät http://www.jordan1suomi.com/ sivustolta, tuli kyllä kaiken maailman tilausvahvistuksia, mutta postissa tuli lopulta Kiinasta kirjekuori, jossa luki "Scarf 5$".

        Mihinkään viesteihin ei ole vastattu. Kusetussivusto.

        Nyt sivusto kulkee vissiin jordanhelsinki nimellä. Itelle kävi samalla lailla et Kiinasta tuli viikkojen päästä pikkulompakko kenkien sijaan. Älkää siis tilatko mitään jordanhelsinki.com sivulta. Tein just rikosilmoituksen. Onneksi maksoin luottokortilla niin rahat pitäs saada takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano että teet rikosilmotuksen jossei rahoista kuulu! itel toimi

        Eli sait kengät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko joku päivitellä tänne sit et Jos kengät tuli kun itekki oon menny tilaamaan (ennen kun löysin tän keskustelu palstan😅)

        Älä tilaa jordan1suomi


    • Anonyymi

      Koko nettisivussa haisee kusetus. Ei minkäänlaista tilausvahvistusta, ja ihmettelin niin paljon miks koot ei ole loppu. Meinasin tilaa ennenku löysin tän keskustelun. Kauhistuttaa virlki se et olin niin lähellä tilata, ja vielä lainaa vamhempien rahaa…

    • Anonyymi

      Juu itte tilasin tos varmaa pari viikkoo sitte ku tyhmä olin enkä aatellu sit tajuta et varmaa o hirvee skämmi. Mul tuli kyl kaikki tilausvahvistukset ja nii mut sit ku menee vaik nettii laittaa tilausnumero träkkerii ni näkyy vaa ettei oo olemassakaa et vahvast uskon olevan pelkkä skämmi. Siin meni 100€

      En ees tiiä miten pystyy peruuttaa tilaukse ku semmost ei ees näy siel sivustos missää niiku et pystyis peruuttaa plus vanhoi tilauksii.

      Et mä ilmotan sit tänne tuliko kengät vai ei että joo. Vois kyl tehä rikosilmotukse..

      • Anonyymi

        Mulla tuli tänään seurantanumero kengistä joka toimi tai ainakin kun näpyttelin sen sinne niin näky että paketti ois kiinassa lähössä lentokoneeseen. Toivottavasti paketti ei ole tyhjä taikka kengät jotain aivan muuta kuin kuvassa…


      • Anonyymi

        jep meillekkin kävi samalla lailla ennenku löydettiin tämä sivusto ja siin meni vanhemmilta 100€ oisi pitänyt etsiö tietoa siitä ennenku tilaa mut jos joku on saanyt kengät sieltä nii ilmoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tuli tänään seurantanumero kengistä joka toimi tai ainakin kun näpyttelin sen sinne niin näky että paketti ois kiinassa lähössä lentokoneeseen. Toivottavasti paketti ei ole tyhjä taikka kengät jotain aivan muuta kuin kuvassa…

        Onks tullu jo


    • Anonyymi

      Ja sit viel ku on tälläi köyhä ni on se nii mukavaa

    • Anonyymi

      Sain eilen jonkin seurantakoodin, mutta tuntuu että kusetusta koko paska. Tilasin siis kengät 13.12 maanantaina. Ensinnäkin kengät maksoivat 81e, mutta tilitä lähti 85,05e eikä millekkään jordan1suomi yritykselle vaan rahat meni johonkin rockroomproductions nimiseen paikkaan. Yritin soittaa ja laittaa sähköpostia monta kertaa ja sitten he vastasivat kaikkiin niihin tällä seurantakoodilla. Veikkaan että mitään kenkiä ei ole tulossa eikä semmosia ole edes olemassa. Vituttaa suunnattomasti kun piti pankkikortti kuollattaa ja reklamaatio tehdä tästä maksusta.

      • Anonyymi

        Saitko koskaan kenkiä?


    • Anonyymi

      Ton toimitus yhtiön mukaan mun paketti painaa 236grammaa niin tuskin sieltä kengät tulossa ostin varmaan 100€ kuvan kengistä…

    • Anonyymi

      Moro; onko kenellekkään pankki kommentoinut mitenkään rahojen takaisin saamista?

      Harri

      • Anonyymi

        Harri, sulje korttisi ja tee korttireklamaatio.


    • Anonyymi

      Älkää tilatko tuolta sivustolta! Itelleni tuli huivi kun olin tuolta kyseiseltä sivustolta tilannut Nike Air Jordanit. Heti tilauksen tehtyäni kaduin, kun ei tullut normaalia tilausvahvistusta. Tulliin ja Postiin piti vielä maksaa erikseen lisäkuluja, että sai paketin noutaa. Vaaleanpunainen huivi sieltä Kiinasta sitten muutaman viikon kuluttua tuli, mutta mitään vastausta en ole sähköpostiin saanut, miksei tullut kenkiä vaan huivi. Eli n. 110 euroa tuli hintaa huiville, jota en ollut tilannut. Laitoin pankkiin viestiä, ja sieltä sanottiin, että luottokortin vakuutuksen kautta saa rahat takaisin, pitää vaan tehdä korttireklamaatioilmoitus.

    • Anonyymi

      Lankaan menin minäkin. 9.12.2021 tilasin kengät, 81e, mutta tililtä lähti 85,05e. Paketti tullissa 22.12.2021 ja tietty maksoin tullit kun en pakettia nähnyt, n.20e, ja postin joku 2,90e. Tänään tuli pieni paketti postilaatikkoon. V*tun kaulakoru. Rikosilmoituksen just tein, seuraavaks selvittelemään onko mahista saada rahoja takas (ei oo luottokorttia vaan debit).

    • Anonyymi

      Vituttaa aika paljon ku mul ei oo kauheesti rahaa mihinkää jordaneihin. Olisin aik paljon halunnu sellaset ja löysin ton sivuston ja menin sitte lankaa😐Nyt mun frendiki on tilannu sieltä ja meil tuli joku vitun ruskee huivi niinku tf. Voiks joku kertoo mitä pitäis tehä et sais rahat takas ku kaduttaa nyt sanoi vanhemmil et se oli jotain kusetust:/ ja muutenki pakotin niin aik kaua ostaa ne mulle, ne oli ns joululahja

    • Anonyymi

      Juuh.. Ihan kusetus ”firma”han tää on:D sain jonkun vitun huivin:D laitoin näille viestiä että jossei rahoja palaudu niin teen rikosilmoituksen ja rahathan pärähti aika nopee tilille

      • Anonyymi

        Kauanko sulla kesti, että rahat tuli


      • Anonyymi

        Kauanko sulla kesti, että rahat tuli


      • Anonyymi

        Kauanko sulla kesti, että rahat tuli


      • Anonyymi

        juu olin itekki tilaamas jordaneita mut onneks ehdin lukee täältä että koko juttu on ihan kusetusta.

        Kaippa sitä sitte mennään takas jd sportsiin


    • Anonyymi

      meikä tilas sieltä niin tuli kortsupaketti

    • Anonyymi

      tuli hammas harja ja mua nyt vituttaa liikaa

    • Anonyymi

      tilasin jordanit sieltä minulle tuli laatikko yllätys yllätys siellä oli ihmisen paskaa

    • Anonyymi

      Mistä kannattaa ostaa Jordanit?

      • Anonyymi

        ite tilasin stockx:ltä. kuljetus kesti semmosen 2 viikkoa koti ovelle.tein kengille aitous testin ja ne olivat ihan aidot.


      • Anonyymi

        Varmaa jostain Zalandolta. Se on ainakin luotettava sivusto.


      • Anonyymi

        sns ,zalando ,stockx


    • Anonyymi

      Tilasin, odottelin pari viikkoa, maksoin tullin ja paketti kortonkeja tuli kirjekuoressa.

    • Anonyymi

      Juu itekkin olin tilaamassa su 26.6 kunnes mietin että miten vitussa tää on niin halpaa. pistin korttinumerot ja tiedot siihen ja jne. Sitte niitten piti maksaa 81€ mutta se olisi maksanutkin 86€. menin kattomaan näitä kommentteja kunnes tajusin että ihan kusetusta. Älkää vitussa ostako täältä ikinä!!!

    • Anonyymi

      Lankaan mentiin täälläkin. 130 e lähti tililtä ja tilausvahvistus tuli muutamia päiviä perässä. Mitään ei kuulunut sen jälkeen, kunnes tänään ihmettelin yli suurta tilin saldoa ja hups rahat olivat palautettu tilille. Laitoin heille kyllä sähköpostia heti kun tilaus oli tehty että haluan sen peruuttaa. No en usko että tällä oli mitään merkitystä. Tässä kuitenki minun tarinani ko sivuston kanssa.

    • Anonyymi

      Juu ite tilasin sielt ja tuli eka sellanen et maksu epäonnistu ja sen jälkee putkahti sähköpostiin et on ottanu rahat. Sit tulin lukemaan näitä ja kusetusta 81€ meni sinne

      • Anonyymi

        Koitiks ottaa yhteyt et saat rahat takas


      • Anonyymi

        Koitiks ottaa yhteyttä et saat rahat takas. Vai saitko ikinä


    • Anonyymi

      Mitä mun pitäis tehdä tilasin sieltä kengät ja huomasin sen jälkeen tämän keskustelun, tuli kyllä maksuvahvistus, tilausnumero ja kaikki henkilö tiedot on oikein.
      Kannattaako luottaa siihen että ne tulevat vai pyytää rahoja takaisin, meinaan ärsyttää jos menetin 100€

    • Anonyymi

      Mu frendi tilas sielt joku 6kk si ei oo vielkää tullu kysyin silt et millo saat ne ja päädyin tänne. Vitumoine kusetus

    • Anonyymi

      Rahat meni eikä ikinä koskaan tilausta tullut perille. Kortin tiedot päätyivät vääriin käsiin ja tililtä yritettiin ottaa mitä erilaisempia maksuja. Nyt kuoletettu kortit, pankkitunnukset jne. Omaa tyhmyyttäni kun en epäillyt nettisivuja. Mutta onneksi rahallinen menetys oli vain 80€ vaikka sekin on liikaa. Toivon ettei kukaan lankea samaan ja olen kyllä kiitettävästi levittänyt sanaa kyseisestä ”yrityksestä”

    • Anonyymi

      Voi hitsin hitsi.........nyt vasta päädyin lukemaan teidän kommentteja. Pojalle tilasin kengät 10.9. ja aloin ihmettelemään, että eipäs muuten ole tullut tilausvahvistusta. Laitoin tällä viikolla sähköpostia, ei vastausta. Onneksi maksoin luottokortilla. Kuinka kauan tässä kannattaa odotella ennen kuin voi tehdä korttireklamaation?

      • Anonyymi

        Menikö sun sähköposti läpi? Mulle palautuu sähköposti ettei osoitetta ole. Eli nyt sinne ei saa mitään kautta yhteyttä.....


    • Anonyymi

      Ovatkohan he vaihtaneet nimensä, koska nyt löytyy semmoinen sivusto kuin jordansuomi.fi?

      • Anonyymi

        Ovat vaihtaneet.


      • Anonyymi

        Löytyy myös jordanhelsinki sivusto, joka on aivan samaa kusetusta!!!


    • Anonyymi

      onneksi tulin kattoo arvosteluja, oltii juuri tilaamassa mutta ei sitte uskallettu nii yritetää jdsportista! Ku ei me mikää varakas perhe olla ni taidettiin juuri säästää 100€ huhhuh

    • Anonyymi

      Tilasin keväällä tuolta sivustolta kahdet kengät. Tajusin sähköpostin saatuani, että tämä on huijausta. Tein Nordeaan korttireklamaation, rahat palautettiin tililleni ja syyskuussa tuli päätös, että hyvitys pysyy voimassa. Rikosilmoitukseen tuli päätös, ettei tätä voida tutkia, koska kyse ulkomaisesta toimijasta ja rikos on vähäinen. Sivuston osoite on muuttunut.

      ÄLKÄÄ TILATKO TÄÄLTÄ MITÄÄN: https://www.jordansuoml.com/

    • Anonyymi

      Onko jordanhelsinki.comluotettava sovellus josta ostaa jordan 1?

      • Anonyymi

        Sitä itekki mietin


      • Anonyymi

        Ootko tilannut?


      • Anonyymi

        Älkää vaan tilatko tuolta jordanhelsinki sivustolta!! Samaa rataa meni eli rahat vietiin ha postissa tuli kirjekuoressa pikku lompakko. Sinne meni 130€.


    • Anonyymi

      Onko kellään mitään neuvvoa miten voisin saada rahank takasin:(

    • Anonyymi

      Täysi typerys ostaa jalkineet netistä. Jokainen täysjärkinen haluaa nähdä ja sovittaa kengät ennen ostopäätöstä, olipa merkki sitten mikä hyvänsä ja vaikka nettimyyjä olisi luotettava.

      Onneksi jalkineita vielä myydään oikeissa kaupoissa, joissa voi saada palveluakin. Saa valikoida ja sovittaa eri malleja ja kokoja.

      • Anonyymi

        Jos haluaa tiettyä mallia tiettyä kenkää, ei sitä välttämättä löydy edes Suomesta. Saksasta lopulta löydettiin luotettava kenkäkauppa, josta etsimämme löytyi. Vaan pääsitpähän pätemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa tiettyä mallia tiettyä kenkää, ei sitä välttämättä löydy edes Suomesta. Saksasta lopulta löydettiin luotettava kenkäkauppa, josta etsimämme löytyi. Vaan pääsitpähän pätemään.

        Mikä oli kyseisen saksalaisen kaupan nimi?


    • Anonyymi

      Todella tyhmää tilata netistä tuotteita, jotka tavallisesti sovitetaankin. Joku idiootti vielä maksaa etukäteen! Sitten parutaan satasen takia.

      Oikeissa kaupoissa luulisi olevan tavaraa joka tarpeeseen. Siellä näkee ja tuntee laadun, saa sovittaa, valikoimaa on ja myyjät palvelevat. Tavaran saa yleensä heti mukaansa.

      • Anonyymi

        Niinhän sitä luulisi ellei tietäisi. Kaikkea haluamaansa ei saa Suomesta. Ihan samalla tavalla niitä nettiostoksiakin voi sovittaa ja palauttaa. On se satanenkin rahaa. Huijaus sivut ovat usein ammattimaisesti tehtyjä, joten kuka tahansa voi erehtyä. Luottokortilla tilatessa pankki voi korvata menetetyn maksun.


    • Anonyymi

      Jordanhelsinki todennäköisesti jatkaa kusetusta. Ihmettelin kun on niin halpoja. Oli ihan pakko googlettaa ja tämä ketju löytyi. Kiitos ja hyvää joulua.

    • Anonyymi

      Miten voin reportoida siitä sivustosta tai jotain tehdä ei tunnu kivalta kun meni 100€ hukkaan

      • Anonyymi

        Jos teit tilauksen luottokortilla, ota yhteys pankkiin. Sitä kautta voi saada rahat takaisin. Rikosilmoitus ei auttanut meidän tapauksessa mitään. Ei ne voi kansainväliselle rikollisuudelle mitään.


    • Anonyymi

      Kopioivat luottokortin ja tekivät 1500e loven luottokortille, Safeway San Jose lukee tiliotteesaa. Onneksi NETS sulki kortin lähes heti, kun maksuja alkoi lähteä, mutta 3kpl n.500e veloitusta ehtivät tekemään.

    • Anonyymi

      Onko jordan helsinki hyvä?

      • Anonyymi

        samaa kusetusta


    • Anonyymi

      Tilasin kanssa tytölle kengät tuolta sivustolta sinne meni rahat eikä kenkiä näkyny koskaan. Vastauksia ei tullut vaikka kysytty. Kuinkahan nuo huijari sivustot saisi pois Minne siitä voisi ilmoittaa.

    • Anonyymi

      Onks joitain muitakin huijari kauppoja missä myydään jordaneita?

    • Anonyymi

      Jos on joitain muitakin huijaus kauppoja nii voisitteko ystävällisesti kertoa täällä, koska olen ostamassa jordaneita enkä halua joutua hiujatuksi?

    • Anonyymi

      Entä tuo jklreps onko se ihan luotettava?

    • Anonyymi

      Omks se jordanhelsinki.com nettisivusto luotettava ku aijoin tilaa sielt jordanit mut en oo varma et uskallanko vielä ennenku saan miitten mielipiteitä ja kokemuksia tästä nettikaupasta

    • Anonyymi

      Ei oo luotettava sisko tilasi eikä sieltä mitää tullut

    • Anonyymi

      Älkää tilatko mitään verkkokaupoista joissa ei kerrota keitä sen takana on, joissa ei ole asiakaspalvelun puhelinnumeroa, yrityksen nimeä/tunnusta ja hinnat ovat epäilyttävän halvat.

    • Anonyymi

      Juu

    • Anonyymi

      Nyt vähän pelottaa en ehtinyt katsoa arvosteluja ja mummoni juuri tilasi sieltä minulle kengät

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan esim tilausnumeron lähettäjän Gmail osoitetta ihan vapaa ajalla voisi huvikseen koittaa saada tietoa näistä kusettajista ja on sitä tietokone alaa yli 6 vuotta ollu joten isot on mahdollisuudet saada nää pellet kiinni

    • Anonyymi

      Se vaikuttaa aivan huijaukselta +siellä myydään jordan 1 Dior 100€ vaikka oikeasti ne maksavat noin 11.000€

    • Anonyymi

      Joo ei kyl kanssi tilasin sieltä Jordan1suomi.com sivustolta ja käytin 160e ja sain tuubihuivin nyt menee jo liian pitkälle 🤬😡😡🤯

    • Anonyymi

      Tilasin pojalle Jordanit Jordan1suomi-sivustolta.Hinnan piti olla 132€,mutta muuttui 146€ ja rahat menivät clothmal.com paikkaan.Laitoin sähköpostia seuraavana päivänä,että haluan perua tilauksen ja lupasivat palauttaa rahat.Muuttuneen summan selittivät kolmannella osapuolella,joka ilmeisesti Kiinassa.Yli kuukausi mennyt,eikä rahoja näy.Jordan1suomi ja emily Smith selitti viivästystä kiinalaisten lomilla ja sanoi minua kärsimättömäksi,kun uhkasin rikosilmoituksella.Pankki,tapansa mukaan,ei tehnyt mitään vaikka soitin heti aamulla ja pyysin perumaan katevarauksen vedoten epäluotettavaan ja todnäk huijaussivustoon.Pankit eivät todellakaan ole ihmisen asialla.Rahoja ei edelleenkään näy,eikä tule näkymään ja ainoa vaihtoehto on rikosilmoitus,mutta poliisi ei tule tekemään mitään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe