Imovane toiseen unilääkkeeseen

Moi. Olen käyttänyt imovane 1x7.5mg jo monta vuotta mutta sen teho on vähentynyt. Täytyy ottaa 2-tablettia että nukahtaa. Resepti loppuu liian pian ja lääkärihän ei semmoisesta tykkää.
Kannattaisiko lääke vaihtaa toiseen tuotteeseen esim tenox tai insomin? Lisäksi käytän melatonin 6mg ja ketipinor 200mg.
163
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Miten sinulla on noin kova lääkitys.? Eikö se ketipinor lihota.? No suosittelisin jättää, kaikki muut pois, mutta ottaisin vanhan lääkkeen Tenoxin esim. 1tabl. nukkumaan
mennessä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Moi. Olen käyttänyt imovane 1x7.5mg jo monta vuotta mutta sen teho on vähentynyt. Täytyy ottaa 2-tablettia että nukahtaa. Resepti loppuu liian pian ja lääkärihän ei semmoisesta tykkää.
Kannattaisiko lääke vaihtaa toiseen tuotteeseen esim tenox tai insomin? Lisäksi käytän melatonin 6mg ja ketipinor 200mg.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu