Pate Mustajärvi sekoili lavalla ja sitten lähti basisti – valottaa nyt viime viikkojen dramaattisia tapahtumia: ”Vi***** ihan tuelta” https://www.is.fi/musiikki/art-2000008473494.html
Popeda oli paska auto ja niin on myös bändikin.!
10
380
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttelijä, taiteilija ja muusikko pate on näytellyt toope jaakkoa, taiteillut savessa ja nojannut mikrofoniin. Kyseessä on luontainen lahjakkuus.
Eikä tohlo.- Anonyymi
Oks toi pate kehitysvammainen, kun on nii Tumppi ja tyhmä
Ei saa lauseita aikaiseksi ja tekonaureskelee sensijaan
Melkein aina kännissä - Anonyymi
Mitä kaikkea te olette tehneet? Ämpäripäiset kateelliset tohlot tuuliin huutamassa. Voi harmi.
- Anonyymi
Onhan Popedan hullut koirat studiokiekko lyömättömän kova eikös? Paten soolouralta nousee esiin studioalbumi lago nero jossa on esim semmonen biisi kuin koskipuiston kuu ja jos ette tiiä tota biisiä niin käykääpä kuunteleen ja suosittelen että käytte kuunteleen myös Popedan hullut koirat levyn biisit korppi(folkkia), onnenpyörä ja taivaanrannan maalari sekä avaruusseikkailu. Välillä tai aika usein, etenkin keikoilla Paten laulufraseeraukset menee hieman överiksi. Silloin kun hän päättää laulaa tosissaan niin osaa kyllä laulaa.
- Anonyymi
Mustat enkelit. Kaasua... Helmiä skutseille. Skutsista.
- Anonyymi
Saattaa olla, mutta Popeda merkkisen auton ominaistuoksu - kaaran sisällä oli kyllä mieleenjäävä.
- Anonyymi
Auton merkki oli kyllä Pobeda.
- Anonyymi
Oletkos istunut kyydissä kuten minä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos istunut kyydissä kuten minä?
Vanhempani tekivät aikanaan häämatkan lainatulla Pobedalla, mutta minä synnyin vasta yli vuosi sen jälkeen. Automallin olen nähnyt, mutten istunut sisällä.
- Anonyymi
Popeda on Suomen kaikkien aikojen paras livebändi. Elämättömät elämät ei ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1994346
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611647
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331343Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581327Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10879Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696