Kuoli sairaalassa koronaan.53 v ja vakava tautimuoto ...voidaan kai ne piikkien mainospuheet lopettaa koska ne on täyttä paskaa...R.I.p il divo mies....ilman piikkejä uskoisin että jatkaisit täällä keskuudessamme..😕
2krt piikitetty il divo laulaja
8
105
Vastaukset
- Anonyymi
joo ja hallitus ajaa porukkaa piikille, kaikkien pitäisi lukea satu Keisarin Uudet Vaatteet
Se sopii kuin nyrkki silmään tässä tilanteessa Valitettavasti koronarokote ei anna 100% mutta edelleenkin teholla on 70% rokottamattomia ja rokottamattomia on vain 20%. Tarkoittaa sitä että riski teholle on 15-kertainen. Kuolinriski on yli 30-kertainen.
- Anonyymi
Ilman rokotetta ei olisi päässyt teholle saakkakaan ennen kuolemaa.
- Anonyymi
Mistä voit tietää?
- Anonyymi
Juu ei olisi teholle tarvinnut mennä..olisi pari päivää ollut nuhassa ja jatkanut vain keikkailua...tämä on brutaalia toimintaa tämä piikittely...
- Anonyymi
Vitut se mihinkään koronaan kuollut.
Oli ollut 2pvää aiemmin keikalla, eli ei todellakaan sairaana.
Rokotteisiin kuoli äkillisesti.- Anonyymi
Näin se on. Kyllä näitä tullaan huomaamaan lähivuosina kasvavissa määrin.pitää toivoa että kun tämä teatteri paljastuu niin syylliset viedään saunan taa ja niskalaukaus..👿
- Anonyymi
Lauleskelijalla tais olla kaikki riskitekijät mitkä altistaa kuolettavalle taudille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949