Ujo vai ei kiinnostunut?

Anonyymi

Mistä tunnistaa sen onko mies ujo vai sitä ei vain kiinnosta?

7

1130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymällä?

• Anonyymi

No mä en ole kauhean ujo, mutta sä olet mun heikko kohtani. Sun edessä mä olen vellihousu.

Aina, kun teen jonkin puolittaisen uskalletun eleen, tai lähetän jotain vähänkään vihjailevahkoa signaalia, panikoin ja teen kuolemaa siihen asti, kunnes sä annat kuulua itsestäsi ja silloin mä melkein itken onnesta, etten saanutkaan ajettua sua ihan kokonaan mun elämästä ja yritän pitää status quota yllä, kunnes tunteet jälleen patoutuvat, ja mä sanon taas jotain tyhmää.

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Millaisia signaaleja lähettelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisia signaaleja lähettelet?

Ne signaalit ovat totta puhuakseni kyllä todella vaimeita.

Ehkä ne ovat jopa huomaamattomia, johtuen siitä, että mun on sellaisesta vaikeasti määriteltävästä, poikkeuksellisesta yhdessäolon helppoudesta huolimatta vaikea kuvitellakaan sulla(hänellä) olevan romanttisia fiiliksiä mua kohtaan.

Pidän siksi viestiyhteydet aina niin lämpiminä, kuin minusta on soveliasta, mutta varon kuitenkin olemasta päällekäyvä ja ärsyttävän tunkeileva, kun totta kai mä olen voinut tulkita ystävällisyyden väärinkin. Ja mieluummin olen ystävä, kuin en sitäkään.

Yritän pitää esillä sellaisia puheenaiheita, joista voisi juolahtaa mieleen sanoa jotain, joka voisi lähentää meitä. Vastaan viesteihin saman kaltaisella…öh…intensiteetillä(🙄), yritän olla yhden viestin edellä ja tartun helposti…köh…aistillisiin aiheisiin, vaikka en uskalla aloittaa sieltä suunnalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne signaalit ovat totta puhuakseni kyllä todella vaimeita.

Ehkä ne ovat jopa huomaamattomia, johtuen siitä, että mun on sellaisesta vaikeasti määriteltävästä, poikkeuksellisesta yhdessäolon helppoudesta huolimatta vaikea kuvitellakaan sulla(hänellä) olevan romanttisia fiiliksiä mua kohtaan.

Pidän siksi viestiyhteydet aina niin lämpiminä, kuin minusta on soveliasta, mutta varon kuitenkin olemasta päällekäyvä ja ärsyttävän tunkeileva, kun totta kai mä olen voinut tulkita ystävällisyyden väärinkin. Ja mieluummin olen ystävä, kuin en sitäkään.

Yritän pitää esillä sellaisia puheenaiheita, joista voisi juolahtaa mieleen sanoa jotain, joka voisi lähentää meitä. Vastaan viesteihin saman kaltaisella…öh…intensiteetillä(🙄), yritän olla yhden viestin edellä ja tartun helposti…köh…aistillisiin aiheisiin, vaikka en uskalla aloittaa sieltä suunnalta.

Viestittelette usein? Kuulostaa siltä ettet kysy häneltä mitään tai osoita juurikaan mielenkiintoa hänen tekemisiin? Itse kokisin sen merkkinä siitä ettei kiinnosta. Voi mies vastata vaikken kiinnosta ja sitä kutsutaan kohteliaisuudeksi. Sitten jos tartut vain aistillisiin aiheisiin niin saatat antaa kuvan että olet vaan yhtä asiaa vailla, mikä ehkä pitää paikkansa? Ihan vaan itsellesi mietittävää siitä minkä vaikutelman saatat itsestäsi antaa. Sivusta n.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestittelette usein? Kuulostaa siltä ettet kysy häneltä mitään tai osoita juurikaan mielenkiintoa hänen tekemisiin? Itse kokisin sen merkkinä siitä ettei kiinnosta. Voi mies vastata vaikken kiinnosta ja sitä kutsutaan kohteliaisuudeksi. Sitten jos tartut vain aistillisiin aiheisiin niin saatat antaa kuvan että olet vaan yhtä asiaa vailla, mikä ehkä pitää paikkansa? Ihan vaan itsellesi mietittävää siitä minkä vaikutelman saatat itsestäsi antaa. Sivusta n.

Kiitos huolenpidosta, mutta kommenttisi meni koionaan ohi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7597
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      88
      3539
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      59
      2444
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      70
      1568
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      374
      1504
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1396
    7. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1383
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1091
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1040
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1038
    Aihe