Miten suhtaudut yksinhuoltajaan? jolla paljon lapsia, ihan pieniäkin. Olen huomannut kuinka mahdotonta on löytää seuraa. Olen löytänytkin, mutta toisella on joko outoja fetissejä tai jotain pahasti vialla. Alkaisitko ihan tosissaan seurustella, vakavasti? Kerro rehellinen mielipiteesi, kiitos:)
Kertokaa rehellisesti kelpaisiko tällainen
4
989
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne ala
Joo, no ei. Onko lapset tosiaan noin paha paikka? On siellä tietty jokunen normikin tapaus vastaan tullut, mut esim. Mä 42 ja mies 72🙈 ehkei sentään....
- Anonyymi
yh joka on huolellisesti ja harkiten päättänyt tehdä ikioman katraan, on loppujen lopukisi siitä yksin vastuussa. (Lasten toinen/toiset vanhempi/vanhemmat ilmeisesti on/ovat kadonnut kuin tuhka tuuleen.)
Kuinka maailmassa sillä olisikaan aikaa laukata aikuisten perässä?! Jos tuo yh on täysijärkinen, hän keskittäytyy täysillä VAIN omaan pesueensa hyvinvointiin, siinä ei jää sekunttiakaan iakaa muulle.
Oma pesue kun automaattisesti menee 100% ja aina kaiken muun edelle. Niin kauan kuin nuorin ei ole enää laillisesti hänestä riippuvainen. - Anonyymi
Vertauksin sanoisin, että on se yksinhuoltajan kanssa melkoinen aitajuoksu edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201760
- 241575
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231414- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391245- 351002
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta34990