Äskettäin oli eräs nainen yötä, jolle lupasin joskus, että saa tulla aina nukkumaan minun kämpille alakerran vieraspetiin, jos on yksinäinen olo. Kesken yötä heräsin siihen kun piti käydä pissillä ja kävelin munasilteen (nukun aina näin, koska en halua hauduttaa pallejani kuumassa) alakerran vessaa kohti, kunnes huomasin että valot oli päällä. Kurkkasin ovesta ja huomasin, että minun yövieras nainen oli siellä nuuhkimassa minun aikaisemmin päivällä käyttämiä alushousuja. Päätin esittää etten huomannut mitään, kun hänkään ei minua huomannut ja menin hetkeksi takaisin petiin.
Onko tämä naiselta normaalia käytöstä? Pitäisikö minun vain lahjoittaa ne alushousut hänelle, jos ne kiehtoo häntä noin paljon?
Onko normaalia käytöstä?
Anonyymi
1
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole normaalia, ainakaan minun mielestä. Ukkojen kalsarit ovat ällöt ja en todellakaan haluaisi niitä haistella. JOs on joku fetissi, niin varmaan silloin noin tekee mutta kukaan perusnainen ei todellakaan.
Ja luulisi sinunkin kyllä tämän tietävän, joten oletan että kirjotuksesi on provo!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705046
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv702987- 412168
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078