Naiset tykkää kun miehellä on iso kaveripiiri. Yökerhossa naiset näkevät kun mies on kaveripiirin ympäröimänä ja kiinostuvat hänestä. Kaverittomat yksinäiset miehet eivät naisia kiinnosta.
Viinamiehellä on aina ollut iso kaveripiiri. Nuoresta lähtien hän on ollut porukan mukana juomassa viinaa ja kavereita on riittänyt.
Raitis mies ei ole viinaa juonut ja ollut mukana porukoissa. Kaverisuhteita ei ole hänelle kertynyt ja hän on ihan yksin.
t. viinamies
Kaveripiiri
12
206
Vastaukset
- Anonyymi
Aina olin yksin baarissa kun sinkku olin. Ja naisseuraa sai aina. Kun meni kavereiden kanssa naiset oli joko kiinnostuneempia kavereista tai eivät uskaltaneet tulla juttelemaan.
Paras vinkki sinkkumiehelle on mennä yksin baariin jos naisseuraa kaipaa. Onneksi itse ei tarvi siellä enää ravata. - Anonyymi
Kaveri piirissäni on paljon naisia ja tuossa tämän talon toisessa kerroksessa asuu nainen jonka tunsin jo 12 vuotiaana koska asuttiin lastenkodissa yhdessä. Ja seurusteltiin sitten 14 vuotiaana ja yhdessä myös ekoja kertoja juotiin alkoholia. No erottiin koska menin armeijaan 19 vuotiaana mutta ystäviä ollaan edelleen joten kaveri suhteet säilyy koko elämän.
- Anonyymi
Tämä nainen ei kyllä tykkää yhtään miehestä, jolla on laaja kaveripiiri. Ma en jaksa mitään jatkuvia kissanristiäisiä, enkä viihdy isoissa porukoissa.
- Anonyymi
Mutta tykkäät jännämiehistä kuten muutkin naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tykkäät jännämiehistä kuten muutkin naiset.
Määrittele millainen mies on sinusta jännä?
En tykkää alkoholia kuluttavista miehistä.
En tykkää huumeveikoista.
En tykkää tupakoivista miehistä.
En tykkää väkivaltaisista miehistä (kattaa myös henkisen väkivallan).
En tykkää huutavista ja rähjäävistä miehistä.
En tykkää ylipäänsä agressiivisista miehistä
En tykkää valehtelevista miehistä.
En tykkää epäluotettavista miehistä.
En tykkää arvaamattomista miehistä.
En tykkää bilehile miehistä.
En tykkää julkisuustyrkyistä.
En tykkää salihirmuista ja muskelimasoista.
En tykkää miehistä, jotka eivät viihdy kotona.
Noiden ominaisuuksien ulkopuolella saa toki olla jossainmäärin jännä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele millainen mies on sinusta jännä?
En tykkää alkoholia kuluttavista miehistä.
En tykkää huumeveikoista.
En tykkää tupakoivista miehistä.
En tykkää väkivaltaisista miehistä (kattaa myös henkisen väkivallan).
En tykkää huutavista ja rähjäävistä miehistä.
En tykkää ylipäänsä agressiivisista miehistä
En tykkää valehtelevista miehistä.
En tykkää epäluotettavista miehistä.
En tykkää arvaamattomista miehistä.
En tykkää bilehile miehistä.
En tykkää julkisuustyrkyistä.
En tykkää salihirmuista ja muskelimasoista.
En tykkää miehistä, jotka eivät viihdy kotona.
Noiden ominaisuuksien ulkopuolella saa toki olla jossainmäärin jännä.Aika kattava lista, mutta mä lisäisin tohon vielä ainakin ...
En tykkää baarikärpäsistä.
En tykkää hormonihirmuista.
- Anonyymi
Tottakai me tykätään. Jos on tollanen mies niin sitä ei tartte paljo sit katella, kun mennä viipottaa kamujen kanssa ja seksiikään ei tartte olla, kun sitä se mies saa sit mualta. Riittää kun on massii ja tarpeeksi vaikutusvaltainen. Vihdoinkin järkevä alotus ja joku joka taju homman.
- Anonyymi
Melko rehtiä demokratia.
- Anonyymi
Totta jotta voi häsdiä kaikkien kaverien kanssa ja olla jokaisen naisystävä eli seukkaa jokaisen kanssa
- Anonyymi
Raittiilla miehillä ei ole kavereita. Ei siis naisiakaan tapaa. Itse olen tyttöystäväni löytänyt säbä joukkueemme saunaillasta jossa ryypiskeltiin kauden lopetusta kun joku peli kaveri toi sinne kaveri naisensa ja se nainen pyysi minua sitten yökerhoon muttalopulta mentiinkin hänen luokse koska oli jo aika myöhä. Siitä lähti suhde.
- Anonyymi
Minä en tykkää isosta kaveripiiristä. Entinen mies juoksi koko ajan kavereiden kanssa. Oli tunne, kun en olisikaan avioliitossa. Ero siitä lopulta tuli. Olihan siihen muitakin syitä, mutta sai sitten rauhassa viettää kaiken aikansa kaveriensa kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575960
- 1145545
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323235- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151811