Papisto ohjelmassa nuori naispappi kehuu olevansa kaunis. En kiellä on nätti, mutta tunnen keski-ikäisen papin joka on oikeasti nätti!
Mutta voiko ihminen olla niin narsisti että myöntää sen noin!
Itsensä kehuminen.
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Mun silmissä kyseinen henkilö ei ollut kaunis, ei edes nätti, mutta saako näin sanoa?
Ei varmaan. Pitäisi vain varmaan positiivisesti kompata, että ai kun hienoo, hyvät kuvat, ootpa sä rohkee kun uskallat kehuu ittees jne jne jne.- Anonyymi
ap lisää!
Itseasiassa hän ei ole edes nuori, S.1975. Hänellä on vain elämä niin hyvä. On ollut turvallinen lapsuus ja nyt hyvä ammatti ja perhe!
No, kait sitä sitten saa sammakon päästää!
- Anonyymi
ap. kirjoittaa lisää!
Olen viimeisen viiden vuoden aikana tutustunut useampaan naispapiin ja heissä on aivan älyttömän hyviä tyyppejä mutta myös ihmisiä joihin on vaikea saada kontaktia! No, näinhän se menee kaikissa ihmissuhteissa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911