Olis kiva tietää. Monet etsii rikasta miestä, jotta ei tarvi tehdä töitä ja voi nauttia miehen rahoista ja miehestä jka maksaa kaiken. Yhdeltä kun loppuu rahat niin voi siirtyä seuraavaan. Tämä on perheenrikkojen taktiikka.
Montako perhettä olette jo rikkoneet?
Anonyymi
15186
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vastaukset 15
Vanhimmat
Itse etsin köyhää miestä
Se on nykysin tapa et kilapillaan, Olen varmaan sijalla viisivasta. Pieni seikkailu tässä perhe maailmassa. Jo ei ole omia lapsia niin on kiva tuntea idin maailmaa ja ottaa miehen lapsiet omakseen.
Näinkö on?
Rahat ei lopu tietenkään
Kuinka se olisi mahdollista?
Säännölliset tulot ja varmat.
Hyvä niin
Kukaan ei kehtaa kertoo. Kyllä monella on jo monta perhettä kierroksessa, sellasia naikkoset ovat, kehtaavat ja nauravat päälle.
T. Peppiina
Minulla jo neljäs eukko ja kehtaan se sanoa , sellainen miekkonen olen ja nyky eukolla on rahaa ja kakarat jo aikuisia.
T:Petteri
No, meikäläinen on ”rikkonut” kolme liittoa , ei tässä iässä enää löydä sinkku naista ,joka kerta olen löytänyt varakkaan eukon ja tää viimeinen on kaikista varakkain hyvin koulutettu nainen, ja aika nuori ite jään pian jo eläkkeelle sitten saa eukko rahoittaa.
elämämme. Nyt olen onnen Pekka.
X-vammaskuski pukeutuu jouluun. Fordit on mainioita.
Uusi perhe on kovilla kun ex akka vaatii elareita lapsistaan. Uusi perhe tarvis ne rahat eikä eks eukko, menkööt töihin ettei tarvi kitistä ex mieheltä rahaa. Lapsetkin vois hoitaa itse eikä sysätä uuden äidin harteille pyykkejä ja kasvatusta ja ruokintaa.
Meillä minä teen kaiken, onneks en oo töissä et jaksan kasvattaa villejä kakaroita.
Mies elättää kun otti mut uudeksi äidiksi, ja on nyt onnellinen. Lapset vie paljon rahaa eikä meillä ole kauheesti tuhlattavaksi ylimääräisiin lapsiiin.
Uusperhe on myös kovilla, kun nykyinen eukko toi lapsensa mukanaan asumaan minun talooni kolme villiä penskaa, se saa hyvät elatusmaksut, mutta ne menee eukon ulkonäköön hiuspidennyksiin, ripsipidennyksiin, rakennekynsiin, ym , ja eukko tekee vain pätkätöitä.
Mulle jää suurimaksi osaksi toisten kakaroitten elatus, kuten ruokakulut ja harrastukset.
Minulla on vain yksi lapsi ja se käy jokatoinen viikonloppu, ja on jo melkeen aikuinen.
Pentujen isä ei paljoa välitä jälkikasvustaan, kuhan maksaa elarit.
Niitä on tuhansia jo. Ei ole kuin muutama ehjä perhe jota ei ole rikottu. Lapsia on iso liuta isättöminä, kun isän on suttura vienyt. Ei ihme että suurin osa sutturoista on mielenterveysjonossa.
Turha toive
Jep, mikäkin olen kauan etsinyt rikasta miestä, mutta tarjontaa on ylettömän vähän, ja tuo ulkoministerikin jo varattu , voisin hyvin vaihtaa rooleja Antonion kaa.