Olis kiva tietää. Monet etsii rikasta miestä, jotta ei tarvi tehdä töitä ja voi nauttia miehen rahoista ja miehestä jka maksaa kaiken. Yhdeltä kun loppuu rahat niin voi siirtyä seuraavaan. Tämä on perheenrikkojen taktiikka.
Montako perhettä olette jo rikkoneet?
15
75
Vastaukset
- Anonyymi
Itse etsin köyhää miestä
- Anonyymi
Se on nykysin tapa et kilapillaan, Olen varmaan sijalla viisivasta. Pieni seikkailu tässä perhe maailmassa. Jo ei ole omia lapsia niin on kiva tuntea idin maailmaa ja ottaa miehen lapsiet omakseen.
- Anonyymi
Näinkö on?
- Anonyymi
Rahat ei lopu tietenkään
Kuinka se olisi mahdollista?- Anonyymi
Säännölliset tulot ja varmat.
- Anonyymi
Hyvä niin
- Anonyymi
Kukaan ei kehtaa kertoo. Kyllä monella on jo monta perhettä kierroksessa, sellasia naikkoset ovat, kehtaavat ja nauravat päälle.
T. Peppiina- Anonyymi
Minulla jo neljäs eukko ja kehtaan se sanoa , sellainen miekkonen olen ja nyky eukolla on rahaa ja kakarat jo aikuisia.
T:Petteri
- Anonyymi
No, meikäläinen on ”rikkonut” kolme liittoa , ei tässä iässä enää löydä sinkku naista ,joka kerta olen löytänyt varakkaan eukon ja tää viimeinen on kaikista varakkain hyvin koulutettu nainen, ja aika nuori ite jään pian jo eläkkeelle sitten saa eukko rahoittaa.
elämämme. Nyt olen onnen Pekka. - Anonyymi
X-vammaskuski pukeutuu jouluun. Fordit on mainioita.
- Anonyymi
Uusi perhe on kovilla kun ex akka vaatii elareita lapsistaan. Uusi perhe tarvis ne rahat eikä eks eukko, menkööt töihin ettei tarvi kitistä ex mieheltä rahaa. Lapsetkin vois hoitaa itse eikä sysätä uuden äidin harteille pyykkejä ja kasvatusta ja ruokintaa.
Meillä minä teen kaiken, onneks en oo töissä et jaksan kasvattaa villejä kakaroita.
Mies elättää kun otti mut uudeksi äidiksi, ja on nyt onnellinen. Lapset vie paljon rahaa eikä meillä ole kauheesti tuhlattavaksi ylimääräisiin lapsiiin.- Anonyymi
Uusperhe on myös kovilla, kun nykyinen eukko toi lapsensa mukanaan asumaan minun talooni kolme villiä penskaa, se saa hyvät elatusmaksut, mutta ne menee eukon ulkonäköön hiuspidennyksiin, ripsipidennyksiin, rakennekynsiin, ym , ja eukko tekee vain pätkätöitä.
Mulle jää suurimaksi osaksi toisten kakaroitten elatus, kuten ruokakulut ja harrastukset.
Minulla on vain yksi lapsi ja se käy jokatoinen viikonloppu, ja on jo melkeen aikuinen.
Pentujen isä ei paljoa välitä jälkikasvustaan, kuhan maksaa elarit.
- Anonyymi
Niitä on tuhansia jo. Ei ole kuin muutama ehjä perhe jota ei ole rikottu. Lapsia on iso liuta isättöminä, kun isän on suttura vienyt. Ei ihme että suurin osa sutturoista on mielenterveysjonossa.
- Anonyymi
Turha toive
- Anonyymi
Jep, mikäkin olen kauan etsinyt rikasta miestä, mutta tarjontaa on ylettömän vähän, ja tuo ulkoministerikin jo varattu , voisin hyvin vaihtaa rooleja Antonion kaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559