Rakkaat ikäänkuin siunamme itseämme lankemiseen ja syntiin ?
Siis uskon mukaan saamme sen mitä uskomme. Eikö niin !!!
Rakkaat ?
Sanooko Jumala todella teille että te ette tulee täydellisiä ? Sanokoo Hän että,, Me voimme lankea ?
Minulle Hän sanoo >>
Matt. 5:48
Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."
Matt. 19:21
Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".
2. Tim. 3:17
että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut.
1. Joh. 1:4
Ja tämän me kirjoitamme, että meidän ilomme olisi täydellinen.
1. Joh. 4:18
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
2. Joh. 12
Minulla olisi paljon kirjoittamista teille, mutta en tahdo tehdä sitä paperilla ja musteella; vaan toivon pääseväni teidän tykönne ja saavani puhutella teitä suullisesti, että meidän ilomme olisi täydellinen.
JA TAAS LANKEMISESTA SANO JUMALA ETTÄ HÄN VOI TÄYDELLISESTI VARJELLA MEITÄ SIITÄ >>
Juud. 24
Mutta hänelle, joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen,
2. Piet. 1:10
Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea;
Tulisiko me uskoa että me lankeamme ja teemme syntiä?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Synnin suhten kannattaa asettaa itse rima niin korkealle ettei hipaisekaan kun sen alittaa.
Jumalattoman hyvää joulunaikaa kaikille, ja uskovaisille erikseen pikaista paranemista.Aivan näin Rakas !
Meidän tulis pitää huolta ettei halpa armo saa meissä otteen, niin että me luullaan synti olevan joku vaaraton pehmo nalle jolla ei ole todellisuudessa mitään tekemistä Grizzly karhun kanssa . Noin vertauskuvallisesti ajateltuna !!!
Mutta me rukoilaan tulkoon Oikea Herätys, jossa on kirpeä synnintunto,, joka vetää meidät Ristille,, missä löytyy Ristiinnaulittu ja Hänen Veren apua meille.
Ihmeellistä julistusta on valloilla TV/7 -ssa,, että mukamas Hänen Veri on puhdistanut uskova aivan puhdas kun hän uskoon tuli.
Ovat ikäänkuin ottaneet vastaan automaattiveri puhdistus pesukne,, eikä Jeesus joka Pois ottaa synnit ja mahdollisuus tehdä syntiä jatkuvasti, lyhyillä tilityksiä Herran edessä...
Pahempi saatannallinen hujjaus ei menestysteologit ole voineet keksiä saatanan avulla.. Huh huh ...................
- Anonyymi
Eikö olekin mielenkiintoista:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846925- 353721
- 443258
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402482- 2032192
- 1202153
- 402102
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292089Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241788Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181664