Maaliskuussa viidettä..
Kesäkuussa kuudetta..
Vaikuttaa hyvin toimivilta nämä rokotukset..;)
Israel harkitsee jakaa jo neljättä rokotetta.
7
69
Vastaukset
Kyllä, estävät tehokkaasti vakavat sairastumiset.
- Anonyymi
Hehehehehe...sä se vaan jaksat olla positiivinen 🐵🤡😁
- Anonyymi
"Kyllä, estävät tehokkaasti vakavat sairastumiset." 😂
Petri Paavola: "Kun olen sairastanut koronataudin, niin se ei muuta sitä tosiasiaa, että koronarokotteita on nyt annettu noin yhden vuoden ajan ja koronarokotteisiin liitettyjä kuolemia ja vammautumisia on tapahtunut yhden vuoden aikana enemmän kuin kaikilla muilla rokotteilla yhteensä koko ihmiskunnan historian ajan. Minun sairastumiseni ei muuta tuota ikävää todellisuutta koronarokotteen vaarallisuudesta. Siksi en voi muuttaa kantaani, vaikka ymmärrän, että se voi monia ihmetyttää ja suututtaa, jotka kannattavat koronarokotteita.
Kun minut tuotin pois tehohoidosta ja pääsin keuhko-osastolle, niin huoneeseeni tuotiin vanhempi mies huonekaveriksi. Tämä mies avautui ja sanoi olevansa kahdesti koronarokotteella rokotettu ja nyt hänellä on korona. Hän oli ahdistunut ja ihmetteli sitä, miten hänellä voi olla korona."
- Anonyymi
Mutta eivät kykene siihenkään kuin vähän aikaa. Tarttumisista puhumattakaan. Mielestäni kohtuu huono vaihtoehto. Eikä kovin halpakaan sellainen. Sairaspoissaolojen määrä on myös valtava rokotteiden antamisen jälkeen.
- Anonyymi
Jännä nähdä mitä sitten kun on tuo suunniteltu 8 piikkiä töötätty ☺️😁 ehkäpä sitten fiizeri tuo oikein *lääkkeen* markkinalle....special prize...only for u
.. - Anonyymi
Vaikuttaa hyvin toimivilta nämä rokotukset... 😏
- Anonyymi
Koronassahan ei muuta vaarallista olekkaan kuin tämä piikkiproteiini. Eli juuri se mitä te itseenne injektoitte toistuvasti.
- Minkäpä minä sille tien kun olette niin tyhmiä idiootteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959