Valtioneuvosto päätti asettaa ravintoloille tiukat rajoitukset. Klo 17 jälkeen ei saa tarjota alkoholijuomia. Kuinka pitävä tämä päätös on? Voiko AVI päättä tiukemmista tai löysemmistä asioista. Ministeri Krista Kiuru ei varmaan ole koskaan käynyt katsomassa esimerkiski jääkiekkoa hallissa. Ne kokoontumistilat, missä on numeroitu istuin jokaiselle, voi pitää tilaisuuksia tiloissaan esimerkiski jääkiekko-ottelut. Se on tietysti hyvä asia seurojen talouden kannalta. Mutta ministeri Kiuru ei taida tietää, että ei peliä pelata 60 minuuttia yhtämittaan. Siinä on kolme 20 minuutin jaksoa (erää) ja näiden välissä on 18 minuutin huiliaika (teatterissa väliaika), jolloin katsojat ryntäävät pubin puolelle naukkaamaan oluita tai jopa väkevämpiä tai sitten lihapiirakkaa nakkien kanssa tai pizzaslaihssia. Pelit alkavat yleensä klo 18.30 tai viikonloppuna klo 17.00. Näin ravintoloissa jo alkoholin tarjoilu on loppunut, mutta nyt ilmeisesti jääkiekko-otteluissa sitä saa vielä vapaasti koko pelin ajan eli lähelle klo 21.00! Miten ministeri Kiuru, auttaako tämä hljentämään hyökyaaltoa, joka sanojenne mukaan nyt uhkaa Suomea! Eikö tässä pitäisi antaa AVIlle pian ohje käydä sulkemassa myös nämä jäähallien oluthanat!
Valtioneuvoston koronarjoitukset 22.12.2021
Anonyymi
1
61
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne kaljahanat on kiinni klo 17 jälkeen niin jääkiekko-ottelussa kuin teatterin väliajallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065