Ihan sama vaikka kuolisin tänään

Anonyymi

Kaikki on pelkkää paskaa,vituttaa koko vitun Joulu.kaikki Jouluin liittyvä kääntää nupit punaiselle. Mies on vihainen ja pettynyt,kun kaikki on taas pilalla ite oon hajoamis pisteessä.
Ei siis ole väkivaltaa/alkoholia on vain tämä loputon kaiken kattava kaiken ilon ja elämän halun tappavaja tympeys miehen puolelta. Ymmärrän häntä hyvin paljon,ymmärrän miksi hän on pettynyt. Mutta hän ei ymmärrä mitä hänen pettymyksensä (jota hän ei näemmä saa, käsiteltyä saati osaa käsitellä) tekee minulle. Miksi sitten aiheutan hänelle koko ajan pettymyksiä? En tiedä hyvä kysymys.en ehkä kuule/ymmärrä mitä hän tarkoittaa(yritän aina varmistaa mitä hän tarkoittaa)mutta lähes AINA aina,jokin menee pieleen. Ja sitten hän pettyy minä olen surullinen

4

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja tietenkin teet tänne aina aloituksia kun olet surullinen..

      • Anonyymi

        No sehän se kuuluu sinulle.luit ja vastasit.
        Jollakin on OIKEAA surua(joku on menettänyt läheisensä )jotkut vaan voivat vajota syvälle omaan masennukseensa ja olla myös surullisia. Tilanne vain nyt on tämä. Koeta kestää,mene välillä vaikka lukemaan Paikkakunnat osiota,virtuaalinen maakunta matkailu voi piristää sinuakin.


      • Anonyymi

        JA MITÄHÄN VITTUA SE SULLE OIKEIN KUULUU? Huomasit varmaan,etten ole pitkään aikaan laittanut tälle palstalle yhtään keskustelun aloitusta.


    • Hei,

      On olemassa monia matalan kynnyksen auttavia tahoja, joista voi saada tukea, kun omat voimavarat ei riitä. Niistä voi saada neuvoja ja tukea myös muuhun avun hakemiseen. Tässä tiedoksi muutama paikka, joista saa sekä ammattimaista tukea että vertaistukea. Näihin voi ottaa yhteyttä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Lisäksi maanantaista torstaihin klo 15-19 on aikuisten kahdenkeskinen Solmussa-chat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa elämän ongelmatilanteesta.

      Tukinetissä on myös monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin reksiteröitymistä.

      Keskusteluapua on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös seuraavilta tahoilta:

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Myös etävastaanotto on mahdollista osassa paikoista. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe