Xl-xxl-xxxl-xxxxl naiset.

Kertopaakas muodokkaat naiset mulle, kun olen pitkä ja hoikka 40v mies,tykkään erityisesti muodokkaista ja runsaista naisista niin miten teitä isketään 🤔tuntuu et kun olen itse hoikka niin muodokkaat naiset karkkoaa ilmeisesti et olen pelkästään p....n perässä.

6

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis luulevat että oisin pelkän p....n perässä.

      • Anonyymi

        Miten niin luulevat? Tietävät on oikeampi sana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin luulevat? Tietävät on oikeampi sana.

        Siis toki sitäkin haluaa (ite kukanenki)mut en puhu nyt kerta panosta vaan siitä että tykkään muodokkaista naisista..


    • Anonyymi

      Ajalla saatu luottamus.

    • Anonyymi

      Sinun pitää aika lailla kärkeen kertoa, että pidät nimenomaan uhkeista naisista etkä hae mitään treenattua bikinifitness-naista. Eli kerrottava, että pidät pyöreydestä ja olet aidosti kiinnostunut tutustumaan. Voiko se sen vaikeampaa olla ? Uhkealle naiselle voi tulla epävarma olo sen suhteen että voiko komea, hoikka ja urheilullinen mies olla oikeasti kiinnostunut ? Miten ja miksi hän olisi kiinnostunut kuuri minusta ? Mutta kaikesta selviää, kun juttelee ja käy asioita läpi yhdessä. Siinä ne motiivit puolin ja toisin selviävät.

    • Anonyymi

      Luulen et katseiden kohtaaminen on hyvä aloitus. Itselle ainakin tulee silloin helposti hymy. Ja hymy on tosihyvä "jäänrikkoja". Itse koen olevani viehättävä vaikka olenkin plus kokoa.. Tai no pituuden puolesta en, kun 155cm vain sitä mittaa. Te jotka pidätte isoista naisista niin onko lyhyt pyöreä nainen tai no päärynän mallinen :F ihana no go...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      110
      1961
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1417
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1265
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1177
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1168
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      82
      1002
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1000
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe