Xl-xxl-xxxl-xxxxl naiset.

Kertopaakas muodokkaat naiset mulle, kun olen pitkä ja hoikka 40v mies,tykkään erityisesti muodokkaista ja runsaista naisista niin miten teitä isketään 🤔tuntuu et kun olen itse hoikka niin muodokkaat naiset karkkoaa ilmeisesti et olen pelkästään p....n perässä.

8

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis luulevat että oisin pelkän p....n perässä.

• Anonyymi

Miten niin luulevat? Tietävät on oikeampi sana.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten niin luulevat? Tietävät on oikeampi sana.

Siis toki sitäkin haluaa (ite kukanenki)mut en puhu nyt kerta panosta vaan siitä että tykkään muodokkaista naisista..

• Anonyymi

Ajalla saatu luottamus.

• Anonyymi

Sinun pitää aika lailla kärkeen kertoa, että pidät nimenomaan uhkeista naisista etkä hae mitään treenattua bikinifitness-naista. Eli kerrottava, että pidät pyöreydestä ja olet aidosti kiinnostunut tutustumaan. Voiko se sen vaikeampaa olla ? Uhkealle naiselle voi tulla epävarma olo sen suhteen että voiko komea, hoikka ja urheilullinen mies olla oikeasti kiinnostunut ? Miten ja miksi hän olisi kiinnostunut kuuri minusta ? Mutta kaikesta selviää, kun juttelee ja käy asioita läpi yhdessä. Siinä ne motiivit puolin ja toisin selviävät.

• Anonyymi

Luulen et katseiden kohtaaminen on hyvä aloitus. Itselle ainakin tulee silloin helposti hymy. Ja hymy on tosihyvä "jäänrikkoja". Itse koen olevani viehättävä vaikka olenkin plus kokoa.. Tai no pituuden puolesta en, kun 155cm vain sitä mittaa. Te jotka pidätte isoista naisista niin onko lyhyt pyöreä nainen tai no päärynän mallinen :F ihana no go...

• Anonyymi

Ei todellakaan ole no-go. Muodokkaat ja runsaat ovat ihania. <3

• Anonyymi

tykkään plus koon naisista,ihania

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2263
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      1730
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe