Mitä teidän tulis tehdä että teidän tulisitte osalliseksi perinnöstä joka Jeesus laati ja kirjoitti ja joka on Uusi Testamennti !! ??
14 Mutta kun viinitarhurit näkivät hänet, neuvottelivat he keskenään ja sanoivat: 'Tämä on perillinen; tappakaamme hänet, että perintö tulisi meidän omaksemme'.
Pitäiskö teidän Tappaa Jeesus ? Niin mutta kun rabbit jo teki sen pääsiäisenä yli 2000v sitten. ?? Niin olette myöhässä jos te himoisitte tappaa Hänet ja uudelleen se ei onnistuu ??
Mutta osalliseksi perinnöstä on jokainen pakko tulla että perii Jumalan Valtakunta..
Gal. 5:21
kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
MUISTAKAA ETTÄ ON ISO JOS !!!
Room. 8:17
Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
KERTOKAA !!
57
61
Vastaukset
>>> Mitä teidän tulis tehdä että teidän tulisitte osalliseksi perinnöstä joka Jeesus laati ja kirjoitti ja joka on Uusi Testamennti !! ??
Syödä jouluna kanaa possun sijasta?Savis kirjoitti:
Kummallinen henki sinussa rakas joka ei osaa Pyhä Raamattu ja sen Totuus !!
Jos olisin kaltasesi penkkiurheilija, pitäisin pienempää ääntä.
Henki kirjoitti:
Jos olisin kaltasesi penkkiurheilija, pitäisin pienempää ääntä.
Minä Toivon Raka että olisin Paavalin tai Jeesuksen kaltainen eikä kummallakaan ollut ura penkkiurheilijana. Niin miten tuollaista väitettä ? Mistä hatusta vedit tuon ?
Savis kirjoitti:
Minä Toivon Raka että olisin Paavalin tai Jeesuksen kaltainen eikä kummallakaan ollut ura penkkiurheilijana. Niin miten tuollaista väitettä ? Mistä hatusta vedit tuon ?
Jos ei ymmärrä yksinkertaisia vertauskuvia, on turhaa lukea, saati opettaa Sanaa.
Kerroit Savis itse olevasi penkkiurheilija eli sohvalla makoilija joka "opettaa" toisia kaltaisiasi penkkiurheilijoita: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17218995/hyokkays-vai-vaino-#comment-111639549Henki kirjoitti:
Jos ei ymmärrä yksinkertaisia vertauskuvia, on turhaa lukea, saati opettaa Sanaa.
Kerroit Savis itse olevasi penkkiurheilija eli sohvalla makoilija joka "opettaa" toisia kaltaisiasi penkkiurheilijoita: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17218995/hyokkays-vai-vaino-#comment-111639549En tiedä miten luet ja mitä kuvittelet kun saat tuosta minut penkkiurheilija eli sohvalla makoilija >>>
En minä niin sanon rakas !!
Vaan sanon että uskallan toimia niinkuin Jumala on minua kehoittanut julistaa totuutta ja paljasta sun valheet netissä !! Enkä ala juosta.
Enkä ottaa vastaan sun painostus joka voi heikko ihminen saada toimimaan lihassa. Ja yrittää omissa voimissa pelastaa koko suomen kansa tuolla kaduilla vaikka ei siellä monta sitten löytyiskään. ja sä olisit tyytyväinen kun joku uskovainen poistuu netistä joka ei julistaa sinun mielesi mukaan ...
Siinä voi käydä niin että ajaat jonkun mielisairalaan joka ei kestä sinun vaatimukset ja mikä palkka sä siitä saat ?? <<<<- Anonyymi
Savis kirjoitti:
En tiedä miten luet ja mitä kuvittelet kun saat tuosta minut penkkiurheilija eli sohvalla makoilija >>>
Vaan sanon että uskallan toimia niinkuin Jumala on minua kehoittanut julistaa totuutta ja paljasta sun valheet netissä !! Enkä ala juosta.
Enkä ottaa vastaan sun painostus joka voi heikko ihminen saada toimimaan lihassa. Ja yrittää omissa voimissa pelastaa koko suomen kansa tuolla kaduilla vaikka ei siellä monta sitten löytyiskään. ja sä olisit tyytyväinen kun joku uskovainen poistuu netistä joka ei julistaa sinun mielesi mukaan ...
Siinä voi käydä niin että ajaat jonkun mielisairalaan joka ei kestä sinun vaatimukset ja mikä palkka sä siitä saat ?? <<<<"Vaan sanon että uskallan toimia niinkuin Jumala on minua kehoittanut julistaa totuutta ja paljasta sun valheet netissä !! "
Ei tuollaiseen nimettömänä tehtävään suunsoittoon tarvita minkäänlaista uskallusta. Savis kirjoitti:
En tiedä miten luet ja mitä kuvittelet kun saat tuosta minut penkkiurheilija eli sohvalla makoilija >>>
Siinä voi käydä niin että ajaat jonkun mielisairalaan joka ei kestä sinun vaatimukset ja mikä palkka sä siitä saat ?? <<<<Savis, sinä olet pelkuri isolla P:llä ja pelkuruus on yksi pahimmista synneistä. Jatka vaan penkkiurheilijan uraa, siitä vain ei ole kenellekään ulkopuoliselle mitään hyötyä. Jos kaikki vain odottaisivat sohvalla istuen Jumalan kehotusta toimia, niin tämä maailma olisi hukkunut paksuun kerrokseen p*skaa jo ajat sitten.
Henki kirjoitti:
Savis, sinä olet pelkuri isolla P:llä ja pelkuruus on yksi pahimmista synneistä. Jatka vaan penkkiurheilijan uraa, siitä vain ei ole kenellekään ulkopuoliselle mitään hyötyä. Jos kaikki vain odottaisivat sohvalla istuen Jumalan kehotusta toimia, niin tämä maailma olisi hukkunut paksuun kerrokseen p*skaa jo ajat sitten.
Rakas laki !!!
Sä vihaat minua kun sanon suoraan Totuus sinulle etä istun just siinä mihin Jumala on pistänyt minua sanoa suoraan sinulle sanat niinkuin Jeesus sanoi tuollaisille joka viettelee vapaudesta Lain alle !!
Matt. 3:7
Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
Matt. 12:34
Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Matt. 23:33
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Luuk. 3:7
Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?Savis kirjoitti:
Rakas laki !!!
Sä vihaat minua kun sanon suoraan Totuus sinulle etä istun just siinä mihin Jumala on pistänyt minua sanoa suoraan sinulle sanat niinkuin Jeesus sanoi tuollaisille joka viettelee vapaudesta Lain alle !!
Matt. 3:7
Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?En vihaa, mutta olen huolissani henkisestä voinnistasi. Sairautesi on erittääin salakavala, saatat pian olla vaaraksi sekä itsellesi että muille. Vihamileiset kommenttisi ja se, että koet ihmisten vainoavan sinua, ovat selvä merkki epävakaasta persoonallisuushäiriöstä, jonka tunnusmerkistöön kuuluvat mm. seuraavat oireet:
- yksilö kokee epäluuloisuutta tai epäluottamusta muita kohtaan
- yksilö kokee muiden kääntyneen vihamielisesti häntä vastaan ja/tai epäilee heidän seuraavan tai vainoavan häntä
- yksilö kokee outoja, epätodellisia oloja tai epäluuloisia ajatuksia
- aistihairahdukset eli harhat
Toivon, että hankit ajoissa ammattiapua itsellesi Raamatun sivujen ulkopuolelta. Olet rakas.Henki kirjoitti:
En vihaa, mutta olen huolissani henkisestä voinnistasi. Sairautesi on erittääin salakavala, saatat pian olla vaaraksi sekä itsellesi että muille. Vihamileiset kommenttisi ja se, että koet ihmisten vainoavan sinua, ovat selvä merkki epävakaasta persoonallisuushäiriöstä, jonka tunnusmerkistöön kuuluvat mm. seuraavat oireet:
- yksilö kokee epäluuloisuutta tai epäluottamusta muita kohtaan
- yksilö kokee muiden kääntyneen vihamielisesti häntä vastaan ja/tai epäilee heidän seuraavan tai vainoavan häntä
- yksilö kokee outoja, epätodellisia oloja tai epäluuloisia ajatuksia
- aistihairahdukset eli harhat
Toivon, että hankit ajoissa ammattiapua itsellesi Raamatun sivujen ulkopuolelta. Olet rakas.Sama teksti Rakas kirjoittivat myös usein ateistit, satanistit ja uuskarismaattiset netissä minulle. Eikö aika jännä ?
Älä vaan sano että olet uskova kun/ ja tarjoat maailman apua Oikeille Uskoville kun vihastut !!!Savis kirjoitti:
Sama teksti Rakas kirjoittivat myös usein ateistit, satanistit ja uuskarismaattiset netissä minulle. Eikö aika jännä ?
Älä vaan sano että olet uskova kun/ ja tarjoat maailman apua Oikeille Uskoville kun vihastut !!!Edelleen, en vihastunut, vaan ilmaisin huolestuneisuuteni sinun henkisestä voinnistasi. Nähtävästi moni muukin ihminen on harhasi huomannut ja ilmaissut huolensa. Jeesus ei selvästikään sinua auttanut, sen verran sammakoita viljelet. Mitä tulee uskon asioihin, olet epäpätevin ihminen puhumaan aiheesta. Asia on vain näin.
Henki kirjoitti:
Edelleen, en vihastunut, vaan ilmaisin huolestuneisuuteni sinun henkisestä voinnistasi. Nähtävästi moni muukin ihminen on harhasi huomannut ja ilmaissut huolensa. Jeesus ei selvästikään sinua auttanut, sen verran sammakoita viljelet. Mitä tulee uskon asioihin, olet epäpätevin ihminen puhumaan aiheesta. Asia on vain näin.
Edelleen olet vihastunut Rakas kun hyökkään vastaan harhaan, joka tulee tuosta hengestä joka kannat ,, jossa saatanalla on tuhat kasvoja ja yksi on valearmoa ja toinen on uuskarismaattisuus ja kolmas on synnin ja vääryyden rakastaminen !!!!!!!!!
,,,,,, ja kun ei rakastaa totuutta niin Herra on lähettänyt sulle väkevä Herätys niin että uskot valheen joka vihastuu minulle !!!
Nuo muut 997 kasvoja saat sitten ite miettiä mitä ovat ja sinä olet hyvä koska valehenki sua auttaa ...
Ja silloin istut muitten valheen kantajien kanssa kuin ateistit ja saatananpalvojat tietämättä siitä ressukka.
Ja parannusta sei sinulle vaan ymmärtämyyttä saa sut uskomaan että kasvaat muutama miljoona vuotta pikku hilja synnistä eroon valearmosta ja kautta saatanan kanssa ..
Kun ei Herran Veri joka tahtoisi HETI !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puhdistaa .. ei kelpaa ei ei sanot sydämessä savis ja Jumala on väärässä kun kirjoittaa että Jeesuksen Veri ottaa POIS kaikki synnit heti ...
Mutta tietysti Jeesuksen Veri tulis löytää niin että se näkyy ja tuntuu vaeluksessa ja Puhtaudessa,, eikä olemaan menestysteologien vale-veriä !!!!Savis kirjoitti:
Edelleen olet vihastunut Rakas kun hyökkään vastaan harhaan, joka tulee tuosta hengestä joka kannat ,, jossa saatanalla on tuhat kasvoja ja yksi on valearmoa ja toinen on uuskarismaattisuus ja kolmas on synnin ja vääryyden rakastaminen !!!!!!!!!
,,,,,, ja kun ei rakastaa totuutta niin Herra on lähettänyt sulle väkevä Herätys niin että uskot valheen joka vihastuu minulle !!!
Nuo muut 997 kasvoja saat sitten ite miettiä mitä ovat ja sinä olet hyvä koska valehenki sua auttaa ...
Ja silloin istut muitten valheen kantajien kanssa kuin ateistit ja saatananpalvojat tietämättä siitä ressukka.
Ja parannusta sei sinulle vaan ymmärtämyyttä saa sut uskomaan että kasvaat muutama miljoona vuotta pikku hilja synnistä eroon valearmosta ja kautta saatanan kanssa ..
Kun ei Herran Veri joka tahtoisi HETI !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puhdistaa .. ei kelpaa ei ei sanot sydämessä savis ja Jumala on väärässä kun kirjoittaa että Jeesuksen Veri ottaa POIS kaikki synnit heti ...
Mutta tietysti Jeesuksen Veri tulis löytää niin että se näkyy ja tuntuu vaeluksessa ja Puhtaudessa,, eikä olemaan menestysteologien vale-veriä !!!!Rabies saa ihmiset käyttäytymään raivotautisen koiran lailla. Tartunan saanut ihminen on levoton, harhainen ja ahdistunut. Sylki lentää, myös huutomerkkien muodossa. Ikävä tauti rabies, sen saa mm. verestä. Kannattaa siis olla varovainen, kaikenlaisia hengellisiä verenimijöitä on liikkeellä.
Henki kirjoitti:
Rabies saa ihmiset käyttäytymään raivotautisen koiran lailla. Tartunan saanut ihminen on levoton, harhainen ja ahdistunut. Sylki lentää, myös huutomerkkien muodossa. Ikävä tauti rabies, sen saa mm. verestä. Kannattaa siis olla varovainen, kaikenlaisia hengellisiä verenimijöitä on liikkeellä.
Aivan rakas !
Olen huomannut 80 luvulla kun saivat/ottivat vastaan tuon uuskarismaattinen henki,, niin uskovat muuttuivat juuri niinkuin kuvailet >> Tartunan saanut ihminen on levoton, harhainen ja ahdistunut. Sylki lentää, myös huutomerkkien muodossa. Ikävä tauti rabies, sen saa mm. verestä. Kannattaa siis olla varovainen, kaikenlaisia hengellisiä verenimijöitä on liikkeellä.Savis kirjoitti:
Aivan rakas !
Olen huomannut 80 luvulla kun saivat/ottivat vastaan tuon uuskarismaattinen henki,, niin uskovat muuttuivat juuri niinkuin kuvailet >> Tartunan saanut ihminen on levoton, harhainen ja ahdistunut. Sylki lentää, myös huutomerkkien muodossa. Ikävä tauti rabies, sen saa mm. verestä. Kannattaa siis olla varovainen, kaikenlaisia hengellisiä verenimijöitä on liikkeellä.Puhuin eräästä palstalla riuhujasta, tunnistatko sen? Kuvaus ei tietenkään liity minuun millään tavalla, olenhan sanojesi mukaan uskosta osaton.
Henki kirjoitti:
Puhuin eräästä palstalla riuhujasta, tunnistatko sen? Kuvaus ei tietenkään liity minuun millään tavalla, olenhan sanojesi mukaan uskosta osaton.
TUNISTAN RAKAS !!
Muistuttaa Jeesuksesta joka aina puhui Totuus kansalle >> Matt. 3:7
Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
JAHAAS OLET YLIPAPPIEN JA FARISEUKSIEN RIVEISSÄ Jotka moittivat Jeesusta että on kansankiihkojlija...Savis kirjoitti:
TUNISTAN RAKAS !!
Muistuttaa Jeesuksesta joka aina puhui Totuus kansalle >> Matt. 3:7
Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
JAHAAS OLET YLIPAPPIEN JA FARISEUKSIEN RIVEISSÄ Jotka moittivat Jeesusta että on kansankiihkojlija...Savis, kun lukee sinun juttujasi, voi melkein syvällä sisimmässään tuntea, kuinka älykkyysosamäärä alkaa laskea pakkasen puolelle. Joten toistan vielä kerran: en ole yli- eikä alipappien riveissä, en myöskään ole vihastunut. Lukuisten muiden ihmisten tavoin ilmaisin syvän huoleni sinun henkisestä voinnistasi ja se huoli ei liity millään tavalla uskontoon tai uskomuksiin. Joten aivan turhaan esität aivotonta kopiokonetta ja kopioit tänne jakeita Raamatusta. Ne eivät liity aiheeseen mitenkään.
Henki kirjoitti:
Savis, kun lukee sinun juttujasi, voi melkein syvällä sisimmässään tuntea, kuinka älykkyysosamäärä alkaa laskea pakkasen puolelle. Joten toistan vielä kerran: en ole yli- eikä alipappien riveissä, en myöskään ole vihastunut. Lukuisten muiden ihmisten tavoin ilmaisin syvän huoleni sinun henkisestä voinnistasi ja se huoli ei liity millään tavalla uskontoon tai uskomuksiin. Joten aivan turhaan esität aivotonta kopiokonetta ja kopioit tänne jakeita Raamatusta. Ne eivät liity aiheeseen mitenkään.
Ja sinä Rakas taas voi tuntea sen raivon joka teeskentelet ettet tiedostaa sokeudessa kun esität mukamas viisas .
Se on näköjään vaikea huomata ettei kaikki silitä sun valheita...Savis kirjoitti:
Ja sinä Rakas taas voi tuntea sen raivon joka teeskentelet ettet tiedostaa sokeudessa kun esität mukamas viisas .
Se on näköjään vaikea huomata ettei kaikki silitä sun valheita...Savis, älä esitä sitä, mitä et oikeasti ole. Et ole Jumala, et tiedä toisista ihmisistä mitään. Kirjoitustesi perusteella olet henkisesti epätasapainossa oleva ihminen, joka elää luulojen sekä harhojen maailmassa ja siksi tarvitsee ammattilaisapua. Mitä pikemmin sitä paremmin.
Henki kirjoitti:
Savis, älä esitä sitä, mitä et oikeasti ole. Et ole Jumala, et tiedä toisista ihmisistä mitään. Kirjoitustesi perusteella olet henkisesti epätasapainossa oleva ihminen, joka elää luulojen sekä harhojen maailmassa ja siksi tarvitsee ammattilaisapua. Mitä pikemmin sitä paremmin.
Rakas !
Kirjoitan Pyhässä Hengessä Pyhästä Raamastusta ja tarjoan Jumala sinulle avuksi sinun ongelmiin joka saa sinua raivoamaan että tuo henki sinussa alkaa maailmasta tarjoa ammattiapua.
Siinä näkee kaikki missä mennään !!Savis kirjoitti:
Rakas !
Kirjoitan Pyhässä Hengessä Pyhästä Raamastusta ja tarjoan Jumala sinulle avuksi sinun ongelmiin joka saa sinua raivoamaan että tuo henki sinussa alkaa maailmasta tarjoa ammattiapua.
Siinä näkee kaikki missä mennään !!Savis, olet yhtä kaukana Pyhästä Hengestä kuin kuu auringosta. Kaltaisesi kuollut kivi ei ole pätevä tarjoamaan muille apua. Olet samanlainen hengellinen puoskari, kuin eräs TV7:stäkin tuttu pastori, joka halusi parantaa näköäni. Ja niin hän omasta mielestä tekikin, Pyhän Hengen voimalla. Ainoa ongelma oli se, ettei silmissäni ollut koskaan mitään vikaa.
p.s. Saviksen kommentia malkasta odotellessa...Henki kirjoitti:
Savis, olet yhtä kaukana Pyhästä Hengestä kuin kuu auringosta. Kaltaisesi kuollut kivi ei ole pätevä tarjoamaan muille apua. Olet samanlainen hengellinen puoskari, kuin eräs TV7:stäkin tuttu pastori, joka halusi parantaa näköäni. Ja niin hän omasta mielestä tekikin, Pyhän Hengen voimalla. Ainoa ongelma oli se, ettei silmissäni ollut koskaan mitään vikaa.
p.s. Saviksen kommentia malkasta odotellessa...Rakas !!
Mitä muuta on odotettavissa,, jos odottaa että uuskarismaattiset parantaa sinua Jumalasta !!Savis kirjoitti:
Rakas !!
Mitä muuta on odotettavissa,, jos odottaa että uuskarismaattiset parantaa sinua Jumalasta !!>>> ...jos odottaa että uuskarismaattiset parantaa sinua Jumalasta !!
Parantaa Jumalasta?! Viimeinenkin aivosolu taisi juuri kuolla...- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Savis, sinä olet pelkuri isolla P:llä ja pelkuruus on yksi pahimmista synneistä. Jatka vaan penkkiurheilijan uraa, siitä vain ei ole kenellekään ulkopuoliselle mitään hyötyä. Jos kaikki vain odottaisivat sohvalla istuen Jumalan kehotusta toimia, niin tämä maailma olisi hukkunut paksuun kerrokseen p*skaa jo ajat sitten.
>> Jos kaikki vain odottaisivat sohvalla istuen Jumalan kehotusta toimia, niin tämä maailma olisi hukkunut paksuun kerrokseen p*skaa jo ajat sitten. <<
Juu sohvalla odottaen, ilman trimmerin käyttöä, olisi kyllä maailma jo hukkunut paksuun kerrokseen puskaa.
Mutta miksi väität Saviksen olevan pelkästään penkkiurheilija ja vielä pelkurikin? Anonyymi kirjoitti:
>> Jos kaikki vain odottaisivat sohvalla istuen Jumalan kehotusta toimia, niin tämä maailma olisi hukkunut paksuun kerrokseen p*skaa jo ajat sitten. <<
Juu sohvalla odottaen, ilman trimmerin käyttöä, olisi kyllä maailma jo hukkunut paksuun kerrokseen puskaa.
Mutta miksi väität Saviksen olevan pelkästään penkkiurheilija ja vielä pelkurikin?Meidän tulis seurata Pyhä Sana eikä meidän omia himokkaitta mielitekoja lähteä juoksemaan kuin vauhko hevonen tai ratsaen sen päällä.
Luuk. 24:49
Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
- Anonyymi
Meinaat, että Jeesus kirjoitti Uuden testamentin?
Pieleen meni ja pahasti! Kyllä Uuden testamentin ovat kirjoittaneet ihan tavalliset ihmiset.Jaa ? Oletko Rakas niin ulkona ettet tiedä mitä Hänen Henki tekee ja teki ?
Etkö tiedä kenen Testamentti Uutta Testamentti on ja kenen on Vanha Testamentti ???Jahaas Rakas ?
Etkö tiedä että Jeesuksen Henki on inspiroinnut ja laatinut / kirjoittanut Uutta Testamentti niinkuin myös vanhakin...
- Anonyymi
Anteeksi, en ymmärrä. Kirjoittaisitko suomeksi, kiitos?
Kirjoittaisin Rakas kun olisin syntynyt Suomalaiseksi niinkuin sinä rakas !! Oletko kielirasisti !
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kirjoittaisin Rakas kun olisin syntynyt Suomalaiseksi niinkuin sinä rakas !! Oletko kielirasisti !
Sinä olet kielirasisti, tahallasi pilkkaat kieltämme.
- Anonyymi
Gal.3:15 Veljet, minä puhun ihmisten tavalla. Eihän kukaan voi kumota ihmisenkään vahvistettua testamenttia eikä siihen mitään lisätä. Hebr.9:16-17 Sillä missä on testamentti, siinä on sen tekijän kuolema toteennäytettävä; sillä vasta kuoleman jälkeen testamentti on pitävä, koska se ei milloinkaan ole voimassa tekijänsä eläessä.
- Anonyymi
Matt.19:28 Niin Jeesus sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloi Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet istua kahdellatoista valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Luuk.22:28-30 Mutta te olette pysyneet minun kanssani kiusauksissani; ja minä säädin teille, niinkuin minun Isäni on minulle säätänyt, kuninkaallisen vallan, niin että te saatte syödä ja juoda minun pöydässäni minun valtakunnassani, ja istua valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Ilm.3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa. 1Kor.6:1-7. 2Tim.2:11-13.
- Anonyymi
Kristuksen perinnössä,
"Sillä minä olen varma siinä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei
nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
ei korkeus ei syvyys, eikä MIKÄÄN muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta,
on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme".
Room: 8: 38-39 Ja sitten Rakkaat kun otetaan huomioon tämän niin huomaa ja ymmärtää miten heikkoilla jääillä uskovat liikkuu myös kesällä >>
Rakkaat Vanhan Liiton aikana oli monilla valtavia kokemuksia Pyhässä Hengessä vaikka eivät olleet kastettu Pyhässa Hengessä,, joka Jeeus vasta Ristinkuoleman jälkeen alkoi tehdä ja kastaa ..
Siis on paljon jotka kulkee ja toimii PyhässäHengessä vaikka ei koskaan ovat kastettuja Tulessa ja Hengessä !!
A.pt. 1
4 Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.
5 Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."- Anonyymi
Vanhan liiton aikana he olivat jo Jumalan säätämässä ympärileikkauksen liitossa,
"iankaikkisekssi liitoksi" 1 Moos: 17:13
ympärileikkauksen liitto VAIHTUI kastekäskyyn.
"Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa, nyt, kaste"
1 Piet: 3: 21 Anonyymi kirjoitti:
Vanhan liiton aikana he olivat jo Jumalan säätämässä ympärileikkauksen liitossa,
"iankaikkisekssi liitoksi" 1 Moos: 17:13
ympärileikkauksen liitto VAIHTUI kastekäskyyn.
"Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa, nyt, kaste"
1 Piet: 3: 21Rakas !
Ei mikään käsky vaan vapaehtoinen mahdollisuus ottaa vastaan >>> sen Pelastava Kasteen joka Jeesus itse suorittaa Hengellä Ja Tulella,, eikä mikään pappi tai pastori vesialtaassa,, tai ripoittaa vettä vauvan päähän.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas !
Ei mikään käsky vaan vapaehtoinen mahdollisuus ottaa vastaan >>> sen Pelastava Kasteen joka Jeesus itse suorittaa Hengellä Ja Tulella,, eikä mikään pappi tai pastori vesialtaassa,, tai ripoittaa vettä vauvan päähän.et siis usko raamatun sanaan, vaan paskot ja sotket raamatun sanan päälle.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas !
Ei mikään käsky vaan vapaehtoinen mahdollisuus ottaa vastaan >>> sen Pelastava Kasteen joka Jeesus itse suorittaa Hengellä Ja Tulella,, eikä mikään pappi tai pastori vesialtaassa,, tai ripoittaa vettä vauvan päähän."vapaaehtoinen"
Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen
Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan "Sillä TEILLE ja teidän LAPSILLENNE tämä lupaus on annettu"
Apt: 2: 38-39 Anonyymi kirjoitti:
"vapaaehtoinen"
Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen
Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan "Sillä TEILLE ja teidän LAPSILLENNE tämä lupaus on annettu"
Apt: 2: 38-39Siis et tiedä Rakas mikä On se Pelastava Kaste jolla Jeesus kastaa Omia ?
Vihollinenkin voi kastaa vedessä kuka vaan !! Mutta Pyhässä Hengessä ja tulessa voi vain Jeesus itse kastaa.
Rukoilkaa Rakkaat että satte sen kaste että saatte kokea Room. 6
Jos synti vallitsee sinua ja pakottaa sinua tekemään syntiä niin ei ole Jeesus kastanut sinua vaanvain puoskari vedellä..
3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,
9 tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse.
10 Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle.
11 Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.
12 Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille,
13 Älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle.
14 Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siis et tiedä Rakas mikä On se Pelastava Kaste jolla Jeesus kastaa Omia ?
Vihollinenkin voi kastaa vedessä kuka vaan !! Mutta Pyhässä Hengessä ja tulessa voi vain Jeesus itse kastaa.
Rukoilkaa Rakkaat että satte sen kaste että saatte kokea Room. 6
Jos synti vallitsee sinua ja pakottaa sinua tekemään syntiä niin ei ole Jeesus kastanut sinua vaanvain puoskari vedellä..
3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,
9 tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse.
10 Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle.
11 Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.
12 Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille,
13 Älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle.
14 Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla.kiitos Jumalalle että olen saanut myös TÄYTTYÄ Pyhällä Hengellä, se ei kuitenkaan ole SAMA kuin pelastus Jeesuksessa, joka tapahtunut jo n. 2000 vuotta sitten.
pelastussanoma on RAAMATUSSA, raamatun sanassa.
oma KOKEMUS ei ole siis sama kuin pelastus Jeesuksessa Kristuksessa, pelastus ollut jo paljon ennen MINUN kokemustani.
"Sinun sanasi on totuus" >
Joh: 17: 17
p.s. voisitko näillä palstoilla jättää jokaisesta kommentistasi pois sanan: "Rakas", käytä vaikka, "veljeni , useimmat ei pidä sinun jatkuvasta "rakas" hokemisesta. Anonyymi kirjoitti:
kiitos Jumalalle että olen saanut myös TÄYTTYÄ Pyhällä Hengellä, se ei kuitenkaan ole SAMA kuin pelastus Jeesuksessa, joka tapahtunut jo n. 2000 vuotta sitten.
pelastussanoma on RAAMATUSSA, raamatun sanassa.
oma KOKEMUS ei ole siis sama kuin pelastus Jeesuksessa Kristuksessa, pelastus ollut jo paljon ennen MINUN kokemustani.
"Sinun sanasi on totuus" >
Joh: 17: 17
p.s. voisitko näillä palstoilla jättää jokaisesta kommentistasi pois sanan: "Rakas", käytä vaikka, "veljeni , useimmat ei pidä sinun jatkuvasta "rakas" hokemisesta.Totta kirjoitat Rakas !!!
Useimmat ei pidä myöskään mitä muuta kirjoitan.
Olen samoilla linjoilla kuin sinä ,, että ottamalla vastaan Jeeusta,, ei ole Jeesuksen kaste . jonka Tulella ja Hengellä Hän kastaa .
Mutta ei myöskään Hengellä täyttyminen ei ole kaste,, jonka me voimme lukea että tapahtui ja täyttyivät uudestaan ja uudestaan,, senjälkeen kun heitä olivat Kastettu Hengellä ja Tulella.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Totta kirjoitat Rakas !!!
Useimmat ei pidä myöskään mitä muuta kirjoitan.
Olen samoilla linjoilla kuin sinä ,, että ottamalla vastaan Jeeusta,, ei ole Jeesuksen kaste . jonka Tulella ja Hengellä Hän kastaa .
Mutta ei myöskään Hengellä täyttyminen ei ole kaste,, jonka me voimme lukea että tapahtui ja täyttyivät uudestaan ja uudestaan,, senjälkeen kun heitä olivat Kastettu Hengellä ja Tulella.kristillisessä kasteessa annetaan lahjaksi Pyhä Henki.
"ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen, syntienne
anteeksisaamiseksi, NIIN te saatte
Pyhän Hengen lahjan."
Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu"
Apt: 2: 38-39 Anonyymi kirjoitti:
kristillisessä kasteessa annetaan lahjaksi Pyhä Henki.
Pyhän Hengen lahjan."
Apt: 2: 38-39Siis Rakas !!
37 Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"
KUMMINKIN PIETARI HEILLE NEUVOI NÄIN HEILLE JOTKA OLIVAT SAANEET SYNNINTUNTOA JA JUMALAN PELKOA,,, SIIS PISTOS SYDÄMEEN !!!
MUTTA MITEN SAA TÄLLE USKOVALLE KANSA SYNNINTUNTO SYNTIENSÄ VUOKSI KUN RAUHOITTELEE NIITÄ VALE JA HÄLVALLA ARMOLLA.. ???
Pyhän Hengen lahjan."
Apt: 2: 38-39
- Anonyymi
Jeesus oli sen verran köyhä työnvieroksuja ja osakkaita paljon että eipä kannata vaivautua.
Taitais pullonkeruulla tienata varmemmin. - Anonyymi
Pitää ottaa vastaan Jeshuan veli Imaami Mahdi sekä Profeetta Isa joka on ristillä kirottuna kuolleen LUOJAMME suun viimeinen HENKÄYS, joka inkarnoituu meidän ajassamme.
Profeetta Isa on siis jonka kuvittelemme perivämme, mutta hän onkin itse elossa yhä vielä.
Emme voi periä ilman Isan suostumusta henkeä, ruumista ja sielua vilpittömästi. Hän on LUOJAMME suun HENKÄYS, atma ehkä jopa Brahman. Hän on itse se jonka kuuluu periä kaikki.No kuka musliimisten Rakas harhaanjohtaja on eksynyt nyt Helluntailaisten riveihiin ?
Ei ole Pelastus muissa nimeissä kun Jeesuksen nimessä .- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No kuka musliimisten Rakas harhaanjohtaja on eksynyt nyt Helluntailaisten riveihiin ?
Ei ole Pelastus muissa nimeissä kun Jeesuksen nimessä .Jaa, toivotaan kuitenkin että ISA ehtii pysäyttää antikristuksen ennen kuin on myöhäistä. Kristus todella on Ylösnousemus ja elämä. Muslimit toivoo pääsevänsä paratiisiin.
Hindut jällensyntymän asemesta taivaaseen.
Kaikki kolme perustaa Kristukseen niin Kristityt, muslimit kuin hindutkin.
Kristuksella ON VAIN UUSI NIMI NOIDEN KAHDEN KESKUUDESSA.
Kun kävin Israelissa 1996 opettivat mulle että on vain yksi Jumala. Käy missä tahansa uskonnossa tai seurakunnassa vapaasti ne kaikki on yhden ainoan Jumalan. Israel mulle sen opetti. Toivon että ovat oikeassa. Anonyymi kirjoitti:
Jaa, toivotaan kuitenkin että ISA ehtii pysäyttää antikristuksen ennen kuin on myöhäistä. Kristus todella on Ylösnousemus ja elämä. Muslimit toivoo pääsevänsä paratiisiin.
Hindut jällensyntymän asemesta taivaaseen.
Kaikki kolme perustaa Kristukseen niin Kristityt, muslimit kuin hindutkin.
Kristuksella ON VAIN UUSI NIMI NOIDEN KAHDEN KESKUUDESSA.
Kun kävin Israelissa 1996 opettivat mulle että on vain yksi Jumala. Käy missä tahansa uskonnossa tai seurakunnassa vapaasti ne kaikki on yhden ainoan Jumalan. Israel mulle sen opetti. Toivon että ovat oikeassa.Niin niin Rakas ! On vain yksi Jumala eikä kolme ..
Jahve on yksi ja hindu epäjumala on yksi ja musliimien kuujumala on yksi . Valitse vapasti noitten kesken mikä on sinun Jumala.
Minä ja minun perhe valitsee Jeesus !!
Ei kannattaa mennä Israelin saadakseen opetusta vaan Jeesuksen luokse Hänen Hengessä !!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin niin Rakas ! On vain yksi Jumala eikä kolme ..
Jahve on yksi ja hindu epäjumala on yksi ja musliimien kuujumala on yksi . Valitse vapasti noitten kesken mikä on sinun Jumala.
Minä ja minun perhe valitsee Jeesus !!
Ei kannattaa mennä Israelin saadakseen opetusta vaan Jeesuksen luokse Hänen Hengessä !!Mikä on äidinkielesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on äidinkielesi?
mikä toi muuten on aina tolla Saviksella ; "Rakas", voi vattu mitä tekopyhyyttä , täällä tuntemattomat mitään "niin Rakas", niin mä sanon puolisolleni enintään , "mitä Rakas".
Anonyymi kirjoitti:
mikä toi muuten on aina tolla Saviksella ; "Rakas", voi vattu mitä tekopyhyyttä , täällä tuntemattomat mitään "niin Rakas", niin mä sanon puolisolleni enintään , "mitä Rakas".
Älä kiroile Rakas !!
Et taida olla uskovainen joka Rakastaa kaikki ihmiset ..???Anonyymi kirjoitti:
Mikä on äidinkielesi?
Monta kerta olen sanonut palstalla Rakas !!
Että olen rantarottalainen jolla äidinkieli on Ruotsia !! : )
Häiritsekö se sinua ??
- Anonyymi
>> Olet samanlainen hengellinen puoskari, kuin eräs TV7:stäkin tuttu pastori, joka halusi parantaa näköäni. Ja niin hän omasta mielestä tekikin, Pyhän Hengen voimalla. Ainoa ongelma oli se, ettei silmissäni ollut koskaan mitään vikaa. <<
Johan se vihdoinkin selvisi, miksi olet usein niin kyyninen uskoville.Oletko Rakas sortunut menemään uuskarismaattisten käsien alla ?
No nyt ymmärrän miksi olet niin vihainen !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432151Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151420Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141376Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21938Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162828Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736- 75732
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665