Ulkonäöstä mieleeni tullen

Täällä usein vatvotaan ulkonäköjä ja kauniita ja komeita. Milläpä arvelette saavanne sen kauniin tai komean ihmisen ittellenne?

Minun taktiikka on ollu aina se, että lähestyn niitä joista kiinnostun ja joo pääsääntöisesti ovat olleet hyvännäköisiä, niin miehet kun naisetkin. Enkä mieti mitään tasoja, en omaa enkä toisen.

Ihminen ihmiselle lähestyen ja alemmuuskompleksit unohtaen. Minusta toimii, jos vastapuolena on ihminen joka ei nimenomaan odotakkaan mitään kuvanpalvontaa, vaan ihmismäistä vuorovaikutusta.

64

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palstatotuuksien mukaisesti sun on täytynyt rahalla saada se itteäs nuorempi hunksi.

• No palstatotuudet tietäen joo. Mutta mieheni mielestä sain hänet älykkyydellä.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

No palstatotuudet tietäen joo. Mutta mieheni mielestä sain hänet älykkyydellä.

Laita komeusjärjestykseen: Topi, Kimmo, nosserakas.

• Anonyymi kirjoitti:

Laita komeusjärjestykseen: Topi, Kimmo, nosserakas.

Nosse ja ne loput.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Ja uskoit?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja uskoit?

Tiesin. 😆

Se on mun hurmaavin kehon-osa, aivot.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Et taida olla itse tuossa kuvassa! Jasu m.

• Anonyymi kirjoitti:

Et taida olla itse tuossa kuvassa! Jasu m.

Ikävä kyllä olen. 🙈

• Anonyymi

Itsessäni on yksi tosi paha vika sanon sen nyt kun kukaan ei tunne eli olen köyhä työläispoika jolle ei ole rikkauksia suotu eli tuskimpa saan koskaan kauneinta ja seksikkäintä naista eli rahaa en pysty antamaan ja rikkauksia ostelemaan eli ei ole kivaa olla köyhätasku

• Jaa, ei minunkaan miesystävät varakkaita ole olleet. Työttömiäkin vielä suurin osa, kun olen heihin tutustunut. Mutta mä en kyllä mikään kaunokainen olekkaan, enkä rahan perään perso.

Mutten usko, että kaikki kauniit naiset on tyhjäpäitäkään. Siis kykeneviä tykkäämään vaan rahasta. Uskon, et niitäkin on jotka haluu löytää ihmisen jota rakastaa, eikä varakkuus ole mikään elinehto.

Julkkis pintaliitäjistä tuskin sitä omaas löydät.

• Anonyymi

Mene vittu töihin, äläkä valita!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene vittu töihin, äläkä valita!!!!

Ei se palkka kovin suuri ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se palkka kovin suuri ole

Jopa kaleeri orjalla huomattavasti parempi palkka ja etuudet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa kaleeri orjalla huomattavasti parempi palkka ja etuudet

Ja kevyemmät hommat

• Anonyymi

Miksi sinä luulet, että olisit onnellinen sen kauneimman ja seksikkäimmän henkilön kanssa?
      Oletko ajatellut asiaa vähän tarkemmin?

• En mä niin ole ajatellutkaan. En sanonut kaunein tai komein. Vaan kauniin tai komean.

• Vaikka itse nyt sanonkin ja rehvakkaalta kuulostan, mutta mulla on aikalailla esteettistä silmää. Huomioin sen myös kuvanmuokkauksissa.

• Kun menin sinkkuna ravintolassa juttelemaan tuntemattoman naisen kanssa, en edes ajatellut sänkyyn tai jopa parisuhteeseen päätymistä.

Sama tilanne oli ukkomiehenä. Naisia oli helppo lähestyä, kun ei ollut mitään tarvetta muodostaa ihmissuhdetta tai päästä sänkyyn.

Teininä lähestymisen tanssiaskeleet olivat hukassa juuri sen tähden, että tyttöä ei nähty ihmisenä vaan mystisen karvakolmion kantajana.

• Aamen, tuossa se just on koko asian ydin. 👍

• "Naisia oli helppo lähestyä, kun ei ollut mitään tarvetta muodostaa ihmissuhdetta tai päästä sänkyyn."

Tämä! Juuri näin se homma toimii, olen huomannut saman. Kun ei ole muita odotuksia kuin kohtaaminen toisen, tasaveroisen ihmisen kanssa, joskin ehkä hyvinkin silmää miellyttävän, niin kanssakäyminen on ollut luontevaa ja vapautunutta.

• Anonyymi

Hienosti kirjoitettu. Olen täysillä samaa mieltä, MUTTA! Oikeasti otan valtavalla kourallani niskasta kiinni ja vedän täysillä perseeseen.

Toisaalta, ei sillä ole väliä, onko perseeseenvedon kohde hetero, homo vai muusukupuolinen. Siinä mielessä olen tasa-arvoinen.

• No voi perse.

• Anonyymi

En mä ole koskaan oikeastaan sen kummemmin kenenkää ulkonäköä pohtinut tai suhteuttanut. En ole välittänyt tuon taivaallista jostain ulkonäkötasoista. Jos joku on ollut kiinnostava, niin olen mennyt ja jutellut. Ilmeisesti tasot ovat kohdanneet, kun olen aina seurani saanut ja pidempiin parisuhteisiinkin päätynyt.

• Niinpä. Toki kukin meistä yleensä lähestyy naamataulua josta pitää.

• Anonyymi

Voi toimiakin, joillain.

Ongelma on se että näen oikeasti kauniita naisia tosi harvoin. Niin se oli nuorenakin. Oikeasti koskaan ei vastaan tullut sellaista, jonka perässä olisin puuhun noussut. Luonto ei siis ajanut tikanpoikaa puuhun.

Tällä ikää ne oikeasti kauniit alkaa jo olemaan liian nuoria minulle, joten on panostettava sisältöön.

• Oletko ns. absoluuttisen kauneuden perään?

• Nyt jo muille maille nukkunut ystäväni aikanaan sanoi jotain fiksua, mitä en välttämättä vieläkään kunnolla ymmärrä. Se meni suunnilleen näin:

Ulkoisesti kauniin naisen kanssa haluat suhteen, mutta vain sisäisesti kauniin kanssa se voi onnistua.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Oletko ns. absoluuttisen kauneuden perään?

Olen se kaveri, joka havaitsee virheen aina ensimmäisenä. Niin pientä naarmua maalipinnassa ei olekaan, etteikö silmäni sitä erottaisi. Nykyään panostan siis alla olevaan teräkseen.

Esim. ihmiskasvojen epäsymmetriat osuvat silmääni aina. Täydellisyyden metsästäminen on turhaa, kun täydellisyyttä ei pysty näkemään.

Sitten jää enää se kysymys, että kummassa vika, kohteessa vai katsojassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen se kaveri, joka havaitsee virheen aina ensimmäisenä. Niin pientä naarmua maalipinnassa ei olekaan, etteikö silmäni sitä erottaisi. Nykyään panostan siis alla olevaan teräkseen.

Esim. ihmiskasvojen epäsymmetriat osuvat silmääni aina. Täydellisyyden metsästäminen on turhaa, kun täydellisyyttä ei pysty näkemään.

Sitten jää enää se kysymys, että kummassa vika, kohteessa vai katsojassa.

Sinussa on vika, olet ylikriittinen. Olen itse vähän samanlainen. Muotialan ammattilainen ja muutenkin esteetikko. On tullut nähtyä kauneutta niin paljon, että oikeastaan mikään ei enää säväytä tai hyvin harvoin. Tosin en pidä ketään rumanakaan. Ulkonäkö on vain kylmä tosiasia, joillakin linjojen suhteet vain ovat kohdillaan ja se on esteettistä ja miellyttää silmää.

Realistisesti keho, mukaanlukien pää jossa on aistikeskus, on hyvä silloin kun se toimii ja tuntuu hyvältä, kuin vaate jossa viihtyy. Olkoonkin sitten lökäpöksy tai bodycon-mekko.

Vastaus aloitukseen: en ikinä yritä ketään irl, olen laiska ja passiivinen kiinnostuja. Valitsen niistä, jotka osoittavat ensiksi minuun kiinnostusta ja he suurimmaksi osaksi erittäin hyvännäköisiä ja jopa törkeästi nuorempia.

Nyt jo lähes viiskymppisenä olen saanut niin paljon seksuaalista huomiota, että tuntuu ihan realistisesti siltä, etten enää jaksa mitään. Miesten vaativa huomio on uuvuttavaa, vaikkakin imartelevaa. Viimeisin mies joka oli irl kiinnostunut, oli kaikista pahin, varsinainen pahantuulinen vaatija. Komea kyllä kuin antiikin veistos. Olihan se imartelevaa, mutta todella stressaavaa. Olen nähnyt hänestä jopa painajaisunia.

Suhteisiin en ole lähtenyt vuosiin, en harrasta panosuhteita. Ei vaan enää jaksa ja kun miehet jotka kiinnostuvat ovat nuorempia, niin tuntuu väärältä enkä jaksa panostaa kun tuntuu ettei jutuissa ole mitään tulevaisuutta. Olen henkisesti todellakin aikuinen ihminen eikä huvita leikkiä mitään teiniseksileikkejä tai kirjoittaa ruuhkavuosien viihdedraamaa.

Lisäksi miehet nykyään tuntuvat olevan tosi pikkutarkan vaativia kaikessa, ulkonäössä, luonteessa ja yhdessäolon suhteen. Heille pitäisi koko ajan jakaa oikeanlaista tyydyttävää ja viihdyttävää huomiota. Ihan tavallisetkin miehet joiden kanssa olen jutellut Tinderissä. Tämä tekee minut vieläkin passiivisemmaksi, en tee yhtään mitään ja katkaisen jutun heti, kun se alkaa tuntumaan työläältä.

Kun olin nuorempi, yhdessäolo oli rennompaa. Nähtiin ja paneskeltiin eikä joka v.un asia ollut niin vaikeaa.

Ai niin, sain tossa burn outin, jos joku ihmettelee kommenttini ankeutta😃🎁👍

sivusta n.47 v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinussa on vika, olet ylikriittinen. Olen itse vähän samanlainen. Muotialan ammattilainen ja muutenkin esteetikko. On tullut nähtyä kauneutta niin paljon, että oikeastaan mikään ei enää säväytä tai hyvin harvoin. Tosin en pidä ketään rumanakaan. Ulkonäkö on vain kylmä tosiasia, joillakin linjojen suhteet vain ovat kohdillaan ja se on esteettistä ja miellyttää silmää.

Realistisesti keho, mukaanlukien pää jossa on aistikeskus, on hyvä silloin kun se toimii ja tuntuu hyvältä, kuin vaate jossa viihtyy. Olkoonkin sitten lökäpöksy tai bodycon-mekko.

Vastaus aloitukseen: en ikinä yritä ketään irl, olen laiska ja passiivinen kiinnostuja. Valitsen niistä, jotka osoittavat ensiksi minuun kiinnostusta ja he suurimmaksi osaksi erittäin hyvännäköisiä ja jopa törkeästi nuorempia.

Nyt jo lähes viiskymppisenä olen saanut niin paljon seksuaalista huomiota, että tuntuu ihan realistisesti siltä, etten enää jaksa mitään. Miesten vaativa huomio on uuvuttavaa, vaikkakin imartelevaa. Viimeisin mies joka oli irl kiinnostunut, oli kaikista pahin, varsinainen pahantuulinen vaatija. Komea kyllä kuin antiikin veistos. Olihan se imartelevaa, mutta todella stressaavaa. Olen nähnyt hänestä jopa painajaisunia.

Suhteisiin en ole lähtenyt vuosiin, en harrasta panosuhteita. Ei vaan enää jaksa ja kun miehet jotka kiinnostuvat ovat nuorempia, niin tuntuu väärältä enkä jaksa panostaa kun tuntuu ettei jutuissa ole mitään tulevaisuutta. Olen henkisesti todellakin aikuinen ihminen eikä huvita leikkiä mitään teiniseksileikkejä tai kirjoittaa ruuhkavuosien viihdedraamaa.

Lisäksi miehet nykyään tuntuvat olevan tosi pikkutarkan vaativia kaikessa, ulkonäössä, luonteessa ja yhdessäolon suhteen. Heille pitäisi koko ajan jakaa oikeanlaista tyydyttävää ja viihdyttävää huomiota. Ihan tavallisetkin miehet joiden kanssa olen jutellut Tinderissä. Tämä tekee minut vieläkin passiivisemmaksi, en tee yhtään mitään ja katkaisen jutun heti, kun se alkaa tuntumaan työläältä.

Kun olin nuorempi, yhdessäolo oli rennompaa. Nähtiin ja paneskeltiin eikä joka v.un asia ollut niin vaikeaa.

Ai niin, sain tossa burn outin, jos joku ihmettelee kommenttini ankeutta😃🎁👍

sivusta n.47 v

Sulla taitaa olla paaaaljon ongelmia näkös ja seksuaalisuutes kaa, ku jatkuvasti täällä noista asioista höpäjät! Esittelet itsees muka sadoilla eri kuvilla jatkuvasti! Kyllä muutamasta kuvasta sut on tunnistanit, et kuka olet!

• Anonyymi

Muuta aloitusta koska et ole saanut vielä yhtään naista:)

AV

• En muuta. Olisin saanut, jos olisin halunnut. Ainakin 6 eri naista. 😅

Näistä vain yksi on sellainen, jonka oisin halunnut ja saanutkin.

• JasuM kirjoitti:

En muuta. Olisin saanut, jos olisin halunnut. Ainakin 6 eri naista. 😅

Muut 5 on halunneet mut, minä en heitä.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

En muuta. Olisin saanut, jos olisin halunnut. Ainakin 6 eri naista. 😅

Sinähän vasta metsästäjä olet, olisit saanut mutta et ampunut?
        Oletko harkinnut kalastajan uraa, siinä kun koho menee veden alle eikä saa aina nostettua saalista edes ylös:) Tuhlaat aikaasi, olen kaatanut kaikki, jopa epävarmat kaadot. Miksi leikitellä jos ei ole " miestä ottaa"?

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän vasta metsästäjä olet, olisit saanut mutta et ampunut?
        Oletko harkinnut kalastajan uraa, siinä kun koho menee veden alle eikä saa aina nostettua saalista edes ylös:) Tuhlaat aikaasi, olen kaatanut kaikki, jopa epävarmat kaadot. Miksi leikitellä jos ei ole " miestä ottaa"?

AV

Semmosta se on. Olis jo nuorena saanu, muttei halunnu. Niin olen teistä munamooseksista pitänyt kiinni, että kauniimman sukupuolen torjunut. Hölmö minä. 🥴

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Semmosta se on. Olis jo nuorena saanu, muttei halunnu. Niin olen teistä munamooseksista pitänyt kiinni, että kauniimman sukupuolen torjunut. Hölmö minä. 🥴

Unelmoit ja teet unelmista itsellesi ongelman?
        Olen itsekin unelmoinut, yksi unelma oli kolme naista samaan aikaan sängyssä ja se ei ole enää unelma, se on koettua. Ihmisten tulisi uskaltaa, näkee onko todellisuus unelmien arvoista.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Unelmoit ja teet unelmista itsellesi ongelman?
        Olen itsekin unelmoinut, yksi unelma oli kolme naista samaan aikaan sängyssä ja se ei ole enää unelma, se on koettua. Ihmisten tulisi uskaltaa, näkee onko todellisuus unelmien arvoista.

AV

En mä nuorena unelmoinut, muusta kun hyvästä työstä ja omasta kodista, jonkunlaisesta perheestä.

Noi naisunelmat tuli vasta tietoisuuteen vanhempana. Minusta kaikkien unelmien perään ei tarvi sännätä, järkeekin voi käyttää. 😄

• JasuM kirjoitti:

En mä nuorena unelmoinut, muusta kun hyvästä työstä ja omasta kodista, jonkunlaisesta perheestä.

Noi naisunelmat tuli vasta tietoisuuteen vanhempana. Minusta kaikkien unelmien perään ei tarvi sännätä, järkeekin voi käyttää. 😄

Ja siis muut unelmat on toteutettu, paitsi naisunelmat ja koti etelästä auringosta.

• JasuM kirjoitti:

Ja siis muut unelmat on toteutettu, paitsi naisunelmat ja koti etelästä auringosta.

Noikin vielä ehtii, vähän vielä vanhempanakin. Naissuhteissa ikäerot voi olla isojakin, toisin kun heterosuhteissa enempi haetaan 10- oman iän.

Ja etelään voi muuttaa osa-aikaisesti mummonakin. 🤣

• Ei, hän ei ole kukaan noista. En häntä heteronaista laske mukaan näihin missä on etenemismahdollisuudet olleet.

• Ja siis tiedoksi, kun monesti tuota Lillistä tarjotaan, ettei kaikki mun elämässäni liity häneen tai edes naisena häneen. On muitakin naisia olemassa, joihin viittaan puheissanikin toisinaan.

Ja joita kaipaankin vuosien jälkeenkin. Ja nimenomaan tuo yksi nimeltä mainitsematon jonka saamisesta ja haluamisesta kirjoitin, käy usein mielessäni.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Ei, hän ei ole kukaan noista. En häntä heteronaista laske mukaan näihin missä on etenemismahdollisuudet olleet.

Ilmeisesti hyvän työn olet menettänyt kun ei ole muuta elämää kuin tämä palsta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti hyvän työn olet menettänyt kun ei ole muuta elämää kuin tämä palsta.

Ai, nyt sä tulit jo tännekin perässä. 😜

Koska lähetät ruusupuskan ja sydänkortin? ☺️

• Anonyymi

Naisia lähestytään baarissa kun on ensin juotu muutama drinkki ja sitten mies menee juttelee naiselle ja siitä se tutustuminen alkaa. Ei tarvii esittää mitään vaan ole sellainen kuin olet ja naista voi kehua tai pyytää tanssimaan niin on rennompi meininki ja sitten mies tarjoo naiselle juotavaa ja menette nurkka pöytään istumaan ja juttelemaan ettei kukaan häiritse.. Viinaa juomalla mies tutustuu naiseen.

T viinamies

• Tillin tallin tömpsis edes muista mihin tutustui. 🤪

• Anonyymi

Olen ulkonäöllisesti aika tavallinen mies ja toivoisin löytäväni joskus samantapaisen naisen. Kauniita en tavoittele ja rumia ja periaatteesta huoli. Minulle riittäisi hyvin oma tasoni, olkoon se sitten mikä tahansa.

• Miten se oma taso sitten arvioidaan? Mä en ole koskaan osannut arvioida mikä on mun taso, kuitenkin olen seurustellut hyvin eri näköisten ja luontoisten kanssa.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Miten se oma taso sitten arvioidaan? Mä en ole koskaan osannut arvioida mikä on mun taso, kuitenkin olen seurustellut hyvin eri näköisten ja luontoisten kanssa.

En osaa tuohon oikein sanoa muuta kuin että sillä kuuluisalla maalaisjärjellä. Jos lihas pullottaa hihassa niin se on hyvä asia. Jos maha pullottaa paidan alla niin se on huono asia. Naama nyt on mikä on mutta se on pinta-alaltaan aika pieni osa tätä kauheaa kokonaisuutta.

• Anonyymi kirjoitti:

En osaa tuohon oikein sanoa muuta kuin että sillä kuuluisalla maalaisjärjellä. Jos lihas pullottaa hihassa niin se on hyvä asia. Jos maha pullottaa paidan alla niin se on huono asia. Naama nyt on mikä on mutta se on pinta-alaltaan aika pieni osa tätä kauheaa kokonaisuutta.

Eli ulkonäkö on mittari tasolle?

No mulla se on luonne. Paskamainen luonne on niin paljon alle oman tasoni, etten ees kuse sinne päin missä sellanen ihminen on. Sen sijaan lihavuuskaan ei ole este, jos tykkään ihmisen luonteesta ja persoona on ihana.

• JasuM kirjoitti:

No mulla se on luonne. Paskamainen luonne on niin paljon alle oman tasoni, etten ees kuse sinne päin missä sellanen ihminen on. Sen sijaan lihavuuskaan ei ole este, jos tykkään ihmisen luonteesta ja persoona on ihana.

Ja joo olen paskamainen itsekin joillekin ja joidenkin mielestä, voimme kiertää silloin kaukaa toisemme. Näin ajattelen maalaisjärjellä.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Eihän ulkonäkö koko taso ole mutta jos ei ole kuuluisa tai rikas mies niin onhan se aika suuri osa tasoa. Eikä minusta ole edes mitään järkeä tavoitella itseään kauniimpia ihmisiä - mitä järkeä siinä olisi? Ulkonäöllisesti omantasoisia ihmisiä on niin kauhea määrä että onhan siinä jos jonkinlaista luonnetta valittavaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän ulkonäkö koko taso ole mutta jos ei ole kuuluisa tai rikas mies niin onhan se aika suuri osa tasoa. Eikä minusta ole edes mitään järkeä tavoitella itseään kauniimpia ihmisiä - mitä järkeä siinä olisi? Ulkonäöllisesti omantasoisia ihmisiä on niin kauhea määrä että onhan siinä jos jonkinlaista luonnetta valittavaksi.

Eikös kauneus ole katsojan silmässä, et ehkä itse pidä itseäsi minää kummoisena, mutta se toinen ihminen voi pitää sinua upeena, josta sinäkin tsäkällä tykkäät samoin.

Noi raha ja kuuluisuus asiat ei minusta ole mikään taso siinä määrin, että ne ihmisestä yhtään parempaa kumppania tekisi, kun köyhästä rivikansalaisestakaan. Kuuluisuus on mittapuullani helvetin huono asia.

Mielummin otan tavis duunarin, joka tykkää minusta kun porhon joka tykkää maineesta ja mammonasta.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Eikös kauneus ole katsojan silmässä, et ehkä itse pidä itseäsi minää kummoisena, mutta se toinen ihminen voi pitää sinua upeena, josta sinäkin tsäkällä tykkäät samoin.

Noi raha ja kuuluisuus asiat ei minusta ole mikään taso siinä määrin, että ne ihmisestä yhtään parempaa kumppania tekisi, kun köyhästä rivikansalaisestakaan. Kuuluisuus on mittapuullani helvetin huono asia.

Mielummin otan tavis duunarin, joka tykkää minusta kun porhon joka tykkää maineesta ja mammonasta.

Kauneus on katsojan silmässä mutta silmämunat ovat aika samanlaiset kaikilla ja myös kulttuuri jolla sitä näkymää arvotetaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä mutta silmämunat ovat aika samanlaiset kaikilla ja myös kulttuuri jolla sitä näkymää arvotetaan.

Enpä nyt sanoisi, että on kun katselee miten eri näköisiä pariskuntia tällä pallolla käyskentelee. Laidasta toiseen.

Kun ei ummista silmiään erilaisuudelta, näkee sen.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Enpä nyt sanoisi, että on kun katselee miten eri näköisiä pariskuntia tällä pallolla käyskentelee. Laidasta toiseen.

Kun ei ummista silmiään erilaisuudelta, näkee sen.

Minusta pariskunnat ovat yleensä hyvin lähellä toisiaan ulkonäöllisesti. Vaikka olisivat eri näköisiä niin kauneus- ja komeusakselilla sijoittuvat hyvin samaan kohtaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta pariskunnat ovat yleensä hyvin lähellä toisiaan ulkonäöllisesti. Vaikka olisivat eri näköisiä niin kauneus- ja komeusakselilla sijoittuvat hyvin samaan kohtaan.

Okei. Minusta taas ei. Yleensä jomman kumman eduksi. Meillä esim. mies on paremman näköinen, kun minä.

• Anonyymi

Ätmien ihannenaiset ovat jostain pornoleffoista. Tavallisista oikeista naisista heillä ei ole kokemusta, siispä jokainen nainen oikeassa elämässä on heille pettymys.

Olen aina ihastunut yleiseen olemukseen, en ulkonäköön. Vaikka täytyy sanoa, että jokainen on ollut minun mielestäni siten
      myös hyvännäköinen, jotenkin tietynlainen läsnäolo ja suhtautuminen elämään loistaa ulospäin. Huolimatta vaikka kaljusta, lyhyydestä, lihavuudesta, laihuudesta, vanhuudesta, sairaudesta ..

Pullistelijat ja muoviset naamat keimailulla ei nappaa yhtään.

xLiner

• Yym, yleensä kuitenkin lähestymme niitä ihmisiä joissa näämme jotain miellyttäviä piirteitä. Eikä se piirre tarvi olla kaikki mitä näkyy, vasn jokin yksittäinen magneetinomainen juttu.

Pää rekisteröi paljon asioita jo ennen kun niitä ehtii itse edes analysoimaan. 😊

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Yym, yleensä kuitenkin lähestymme niitä ihmisiä joissa näämme jotain miellyttäviä piirteitä. Eikä se piirre tarvi olla kaikki mitä näkyy, vasn jokin yksittäinen magneetinomainen juttu.

Pää rekisteröi paljon asioita jo ennen kun niitä ehtii itse edes analysoimaan. 😊

En lähesty vieraita siinä mielessä, voi sanoa etten koskaan. Jotain yhteistä on täytynyt jo olla, että kiinnostun. Jonkinlainen käsitys ihmisestä, jota täytyy tietysti vielä tutkailla pitääkö käsitys paikkaansa.

Jos joku vieras lähestyy mua ulkonäön perusteella, saa lähteä oitis jatkamaan matkaansa 😄. Onhan niitäkin ollut, esim. kauppakeskuksesta joku juossut perään ja tarjonnut numeroaan, tai olen saanut kirjeitä joltain tuntemattomalta.. 🙄 hiukan pelottavaa.

Mua ei vakuuteta kuorella, enkä keksi mikä vieraassa ihmisessä vois sillä tavalla kiinnostaa, oikeasti. Sävähdys tulee vasta keskinäisessä kanssakäymisessä. Jokin siinä läsnäolemisessa ja suhtautumisessa toisiin, ympäristöön. Sitä on vaikea selittää.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

En lähesty vieraita siinä mielessä, voi sanoa etten koskaan. Jotain yhteistä on täytynyt jo olla, että kiinnostun. Jonkinlainen käsitys ihmisestä, jota täytyy tietysti vielä tutkailla pitääkö käsitys paikkaansa.

Jos joku vieras lähestyy mua ulkonäön perusteella, saa lähteä oitis jatkamaan matkaansa 😄. Onhan niitäkin ollut, esim. kauppakeskuksesta joku juossut perään ja tarjonnut numeroaan, tai olen saanut kirjeitä joltain tuntemattomalta.. 🙄 hiukan pelottavaa.

Mua ei vakuuteta kuorella, enkä keksi mikä vieraassa ihmisessä vois sillä tavalla kiinnostaa, oikeasti. Sävähdys tulee vasta keskinäisessä kanssakäymisessä. Jokin siinä läsnäolemisessa ja suhtautumisessa toisiin, ympäristöön. Sitä on vaikea selittää.

xLiner

Juu, ymmärrän. Olen itsekin vaikea hurmattava ja vaadin lot's of time sitä varten. Mutta yleensä ihmisissä joihin ottaa kontaktia omatoimisesti, vaikka kaverinakin näkee jotain mikä herättää luottamusta, mielenkiintoa puhua ja/tai tutustua.

• Anonyymi

Mun taktiikka oli iskeä baariin kaunein nainen ja onnistuin.

• Okei. Miten se iskeminen eteni? 😋

• Anonyymi

Kuka onkaan kaunis ja kuka ei olisi?

Olen aina ihastunut käyttäytymiseltään itsevarmoihin naisiin, olkoot olleet ulkoiselta olemukseltaan sitten kuin muotilehden kansista revittyjä tai kaukana keikotekoisista tavoitekuvista. Itsevarmuus ja iloisuus on kaunista.

Ihastuminen on ensiaskel tai esikarsinta.
      Ihastunut antaa tahtomattaan enemmän huomiota kohteelleen odottaen myös vastakaikua.
      Toisiinsa ihastuneet jakavat positiivista energiaa, se on merkki ja olotila joka voi parhaassa tapauksessa päätyä parisuhteeseen. Tulisiko sanoa parhaassa vai pahimmassa:) Ihastuneen mielikuvat kun ovat eri universiumista, ei tästä todellisuudesta.

AV

• "Ihastuneen mielikuvat kun ovat eri universiumista, ei tästä todellisuudesta."

Aamen to that. Sitten kun putoaa sieltä universumista todellisuuteen, voi miettiä ei helvetti olinko mä tuosta niin sekaisin. 😂🙈

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      43
      9803
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      2331
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      28
      1884
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      136
      1683
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      195
      1204
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      10
      1183
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1127
    8. 92
      962
    9. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta
      Ikävä
      82
      904
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?