Kuten leikkimielisen testin introkin sanoo, on kyseessä totaalisen vinksahtanut testi.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008497436.html
Paljonko irtosi? No 32.
Menikö pahasti metsään? Ei pahasti, yhden teinin verran.
Mites sulla?
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008497436.html
Paljonko irtosi? No 32.
Menikö pahasti metsään? Ei pahasti, yhden teinin verran.
Mites sulla?
Vastaukset 10
Vanhimmat
Olet 43!
Varsin monipuolisen sanavarastosi perusteella arvelemme, että olet melko taannoin ylittänyt nelikymppisyyden ihastuttavan rajapyykin. Tunnet sekä 80-luvun upeimmat sananparret että nuorisokielen uusimmat virtaukset. Hyvä sinä!
No olen 45. Että aika tarkka. 😄👍
Aika hyvin, kun noin liki osuu 👍
Ai piru, olihan siinä tosiaan se jorina mukana:
Olet 32!
Sanastosi perusteella arvioimme, että eniten henkistä varttumista sisimmässäsi on tapahtunut 90-luvulla. Onhan tuon ajan kieli sinulla parhaiten hallussa! Suustasi kuulee hyvällä todennäköisyydellä ysärin hekumallisimpia sanontoja, mutta ei nuorison kielikään sinulle aivan vierasta ole.
Tulokseksi tuli 54 vähän meni yläkanttiin
Ei paha! 9 vuotta meni pieleen, mutta tässä iässä ei tunnu missään
.Olet 54!
Kylillä huhutaan, että 50 on uusi 20. Eli ei paha tulos! Käytät puheessasi ihastuttavan monipuolisesti erilaisia sanoja, ja käytät rohkeasti sellaisiakin nuorempien polvien hyljeksimiä sanoja kuin miukumauku.
Haluan vielä nuorena 45 vuotiaana kommentoida, että miten niin nuorison hyljeksimä miukumauku?
Sitäpaitsi Miukumauku on hyvää kissanruokaa. Jos teinit ette osaa edes kielioppia, niin vetäkää nuo testit perseesenne.
Pakko tunnustaa, mua alko testissä naurattaa toi miukumauku-vaihtoehto, olin jo ihan unohtanut sen :)
Ja hei, vaan 9 vuotta vinoon, se on aika hyvin varsinkin verrattuna mun 16:sta...
Mut entä jos joku ihminen sanoo toiselle et olet miukumauku ja se ei ole kehu sana
No itse en ottais sitä vakavasti, kunhan toteaisin mielessäni kyseisen ihmisen olevan ihmiseksi aika pienen ja pitäisin huolen, että jatkossa kohtaamme mahdollisimman vähän ja itse olisin silloin hyvin korrekti ja muodollinen. Semmoinen iloinen jäänaama saa kyllä torvelot asettumaan, kun ne ei tiedä mistä tuulee ja kuinka kylmällä.
Olet 43!
Vain. 😱