Jyysteriasta lisää!
Tapanintarjouksena Kugerin Nelli grilliannos, eli grillattu palviryynimakkara, kaksi lihapullaa ja talon omaa valkosipuli-munatoti-mätitahna-floridanmanaatinrasva -majoneessia paperitaskussa. Plus-ateriana Gambianmatka, jossa on reilusti ruotsalaisia hapansilakoita makkaran ympärille käärittynä.
Etukoodilla #daytona hyödynnät voimassa olevat edut, ja plus-aterian ostamalla tuet manaattien salametsästysseuran tärkeää työtä Daytona Beachin alueella.
Meiltä myös muotoonleivotut pizzat, grillattua peniskalaa (googleta), puistopökkösienibuffet ja muita herkkuja 😋
Lataa nyt Jyysteria-äppi laitteesi sovelluskaupasta tai poikkea paikan päälle!
Ps. Koronapassia näyttämällä järjestyksenvalvojamme ohjaa teidät ulos liiketilastamme.
Tuliko tapanina ruskea pötkö? Ei hätää, tankkaa
6
<50
Vastaukset
Ja miksi juuri koodilla #daytona saa hyödynnettyä voimassaolevat tarjoukset, niin mehän Penetratorsin tiimin kanssa voitettiin Daytona24h kisa viime tammikuussa:
https://drive.google.com/file/d/1lL2CnR9R-lfoQbd57D83ohugSaJhv8KT/view?usp=sharing
Oli kyllä melkoinen matka ja kokemus tuokin, kun ensin mä voitin kenosta 250k€, asunnon ja auton oston jälkeen kutitteli sellanen 100k€ taskussa, Bicky lupasi tukea tiimin kisaprojektia kerhon varoista, ja loppusilauksena saatiin kolmanneksi kuskiksi Bickyn nuoruudenystävä, mm. pankkiryöstöstä lusinut britti Micah.
Ja toi auto kun ostettiin nettihuutokaupasta käytettynä, takanaan kokonainen kausi Pohjois-Amerikan kestävyyskisasarjoissa, niin oli senkin kanssa omat haasteensa. Kiitettävän hienoa työtä teki Bickyn appiukko Näädän Make, jonka onnistui paikata hiilikuiturungon murtuma lasikuitumatolla ja -hartsilla sekä kemiallisella metallilla niin, että auto läpäisi tarkastuksen ennen kisaa.
Ja nimimerkki p234racing toimitti läjän komponentteja, joista tärkeimmäksi osoittautui ahtopaineentunnistin, joka piti vaihtaa kisan aikana Micahin stintillä. Hienoa työtä häneltä myös Project Cars 2 pelin parissa, kun kisan alla laati meille hyviä säätöehdotuksia eri skenaarioihin kuten bensakuorma ja rengaskuluma huomioiden. 👍 Ei oltu ihan ratakunnossa silloin, ja itekin olin hetken aikaa putkassa epäiltynä USA:n kongressitalon mellakoihin liittyen, kun postasin snäppiin yhteiskuvan "Q-shamaanin" kanssa. Samalla reissulla tutustuttiin myös tuohon manaatinrasvabisnekseen, paikalliseen ekosysteemiin ja luotiin verkostoja merillä toimijoiden kanssa. ☠
Jännä sattuma muuten, että yhteistyökumppanillamme on nykyisin täsmälleen samanlainen auto käytössä, kuin mistä me otettiin yhteensopivia palikoita Daytona-kilpuriin 😃 Varmaankin näkyvyys kilpurimme hainevässä avasi ovia suuntaan jos toiseen hänelläkin, ja tuollainen "työsuhdeauto" vain sopii imagoonsa Daytona-voittajien pääyhteistyökumppanina. 😊😊😊Hei kiitti Make-dude ✌ Oli kyllä ihan win-win tilanne, että saitte osallistuttua melko kohtuullisella budjetilla Daytona-kisaan ja houkuteltua myös muita sponsoreita mukaan, kun heti alkuun lätkäistiin mun tarrat valkoiseen tyhjään hainevään. Noin se kapitalismi ilmeisesti toimii, että jo ennalta sponsoreita omaava tiimi löytää helpommin myös muita yhteistyökumppaneita, kuin sellainen joka kalastelisi tukea tyhjällä värityksellä.
Vähän niinkuin kiltti ja kokematon mies vs. varattu jännämies Tinderissä taikka baarissa, että kumpi saa osumia ja seuraa helpommin 🙄
Ja toi mun nykyinen Mazda todellakin on ihan puhdas sattuma, enkä itse laskisi sitä niinkään Daytona-voiton myötä tulleeksi työsuhdeautoksi 😅 Tokihan mä sain Daytona-voiton palkintopotista provisioni tilille ja kuitin mappiin, mutta kun autonvaihto tuli ajankohtaiseksi, niin en mä koko summaa missään nimessä tuhlannut, vaan ostin liki 20 vuotta vanhan katsastetun auton hintahaarukassa 1-2k€. Löytyi järkevän matkan päästä, ja auton ylläpidon suhteen olen suht omavarainen, niin päädyin tosiaan Kuutoseen ilman mitään lehmänkauppoja 😃
Toivottavasti omikron-hyökyaalto ei vaikuttaisi kauheasti JyystaXin ja ravintola J:n toimintaan, ja ennen kaikkea koittakaa Bickyn ja muiden kanssa pysyä terveinä! ✌🤠
Poikkean joku kerta vaikka keväämmällä haukkaamaan muotoonleivotun pullan ja hörppäämään kahvit 😊😊😊😊😊😊😊
- Anonyymi
Tiukkaa provoa taas.
Kuka täällä mitään on provoillut? 🤔 Kunhan laadin ravintola J:n mainoksen, ja näköjään keskustelu lähti vähän rönsyilemään kun Porarin Make kertoi ton #daytona etukoodin taustoja, ja p234 selvensi osallisuuttaan Daytona-voittoomme liittyen sekä omaa käyttöauton valintaansa.
- Anonyymi
Koronapassilla näyttää pääsevän ulos, mutta millä sisään? 🤔
Ilman ettei yritä heilutella passia ovella. Emme lähtökohtaisesti valkkaa asiakkaitamme, mutta ihan koronaturvallisuuden näkökulmasta pyrimme siihen etteivät ihmisjoukoissa passin avulla hilluneet rokotetut, mahdollisesti tietämättään virusta kantavat henkilöt tulisi levittämään omikronia raflaamme. Sen verran epäonnistunut kyhäelmä kyllä oli koronapassi. Rokotteet vuotaa kuin seula, mutta joku qr-koodi muka suojasi viruksen leviämiseltä väkijoukoissa 🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845