JOULUN ALKUPERÄINEN SUURI SANOMA

Anonyymi

” Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän tuli omiensa luo, mutta hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan, vaan tappoivat.

      Hän puhui sinulle tämän vertauksen:

      KAKSI METSÄSTÄJÄÄ

      Kun Metsämies saa saaliikseen komean uroshirven, hän irroittaa sen pään sarvineen, ja ripustaa kotinsa seinälle, kaikkien ihailtavaksi.

      Tappovälineen hän laittaa  lukittuun kaappiin.

      Ja järjestää ystävilleen peijaiset, tarjoten hirven lihaa ja verta.

      Kirkonmies ottaa saaliikseen ihmisiä ja heidän omaisuuttaan, myös naiset ja lapset, kaiken mitä taloissa on.

      Kun hän tappoi Jumalan Pojan, nosti tämän ruumiin tappovälineensä kanssa huoneensa seinälle, kaikkien ihailtavaksi.

      Ja yhä edelleen järjestää ystävilleen  - vaikka Jumalan Pojan tappaminen tapahtui jo 1888 vuotta sitten -  Pojan peijaisia - tarjoten heille lihaa ja verta:

      "Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri, kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään.

      Menkää Herran rauhaan?"

      Eivätkä ihmisparat tiedä, minkä herran rauhaan he ovat matkalla.

      • Anonyymi

        Tarinan mukaan siitä tapauksesta on mun mielestä 1988 vuotta. Ikävä tapaus sinänsä, oli sitten totta,tai ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarinan mukaan siitä tapauksesta on mun mielestä 1988 vuotta. Ikävä tapaus sinänsä, oli sitten totta,tai ei.

        Se on TOTISINTA TOTTA.

        Kaiken olen saanut omassa elämässäni gtodeksi elää, kun tämän takia piti syntyä aviottomana.

        Kokea jo lapsesta lähtien isättömyyden tuskaa, ja pilkkaa, ekikä ihmisten vihalla ole loppua:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niinkuin en minäkään kuulu.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti, pelastuu.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on TOTISINTA TOTTA.

        Kaiken olen saanut omassa elämässäni gtodeksi elää, kun tämän takia piti syntyä aviottomana.

        Kokea jo lapsesta lähtien isättömyyden tuskaa, ja pilkkaa, ekikä ihmisten vihalla ole loppua:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niinkuin en minäkään kuulu.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti, pelastuu.

        Tuskinpa sinua monikaan vihaa, päinvastoin. Sen pahimman vihamiehesi solvauksille ei kannata korvaansa lotkauttaa. Pitempään palstalla roikkuneet tuntee kyllä, kyseisen tyypin metkut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa sinua monikaan vihaa, päinvastoin. Sen pahimman vihamiehesi solvauksille ei kannata korvaansa lotkauttaa. Pitempään palstalla roikkuneet tuntee kyllä, kyseisen tyypin metkut.

        Miksi ne jotka eivät vihaa, eivät halua keskustella kanssani, vaan ovat hiljaa niinkuin . . .


      • Anonyymi

        Jos Jeesus ei olisi uhrannut itseään Jumalalle, ei kenelläkään olisi minkäänlaista pelastumisen mahdollisuutta.
        Sinulta on täydellisesti salattu se TOTUUS, miksi Jeesus tuli tänne maan päälle.
        HÄN TULI TÄNNE SOVITTAMAN MEIDÄT JUMALAN KANSSA.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jeesus ei olisi uhrannut itseään Jumalalle, ei kenelläkään olisi minkäänlaista pelastumisen mahdollisuutta.
        Sinulta on täydellisesti salattu se TOTUUS, miksi Jeesus tuli tänne maan päälle.
        HÄN TULI TÄNNE SOVITTAMAN MEIDÄT JUMALAN KANSSA.

        Miksi Saatanan ilosanoma on sinunkin elämäsi perusta?

        Miksi uskot, ettei Jumala pystynyt ihmisiä armolla pelastamaan, ennen kuin vasta sitten, kun antoi Saatanan tappaa hänen rakkaan poikansa, joka nimitteli ihmisiä Saatanan halujen tyydyttäjiksi, ja tarjosi vain ahdasta porttia ja harvojen pelastumista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jeesus ei olisi uhrannut itseään Jumalalle, ei kenelläkään olisi minkäänlaista pelastumisen mahdollisuutta.
        Sinulta on täydellisesti salattu se TOTUUS, miksi Jeesus tuli tänne maan päälle.
        HÄN TULI TÄNNE SOVITTAMAN MEIDÄT JUMALAN KANSSA.

        ” kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”
        Heb 9:14


      • Anonyymi kirjoitti:

        ” kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”
        Heb 9:14

        Se on murhaajan, Saatanan valheen ilosanoma, kun uskalsi tappaa viattoman ih misen, vaikka Jumala on sen kieltänyt:

        Älkää vuodattako viattoman verta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jeesus ei olisi uhrannut itseään Jumalalle, ei kenelläkään olisi minkäänlaista pelastumisen mahdollisuutta.
        Sinulta on täydellisesti salattu se TOTUUS, miksi Jeesus tuli tänne maan päälle.
        HÄN TULI TÄNNE SOVITTAMAN MEIDÄT JUMALAN KANSSA.

        Se on just noin.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi Saatanan ilosanoma on sinunkin elämäsi perusta?

        Miksi uskot, ettei Jumala pystynyt ihmisiä armolla pelastamaan, ennen kuin vasta sitten, kun antoi Saatanan tappaa hänen rakkaan poikansa, joka nimitteli ihmisiä Saatanan halujen tyydyttäjiksi, ja tarjosi vain ahdasta porttia ja harvojen pelastumista?

        Et kai sinä sentään noin eksyksissä voi olla???
        Sinulla ei ole mitään käsitystä Jumalan suunnitelmasta!


      • Hyvä, että sinulla on laulamisen himo.

        Siitä on sinun sielullesi suurta lohdutusta, kun hiilihankomiehen kuorossa niitä laulelet.


    • JOULURAUHAKO?

      "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa.En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä, tyttären äitiään ja miniän anoppiaan vastaan. Viholliset ovat oman talon väkeä.

      Te laulatte Hoosiannaa ja ylistätte hänen nimeään.
      Mutta elätte hänet murhanneiden tahdon mukaan.
      Murhaajan vihan viiniä nauttien, ja miekkaa: murhaajan tappovälinettä, ristiä kantaen.

      Tämän sain elää jälleen todeksi omassa kodissani 1. adventtina, kun satuin menemään kotini olohuoneeseen, jossa vaimo istui television ääressä.
      Siellä parhaillaan viisi valkopukuista naista lauloi jonkun kirkon alttarilla kurkku suorana Hoosiannaa, ja kuudes valkopukuinen nainen kulki alttarilla edestakaisin kantaen tuota Saatana tappovälinettä.

      Aivan kuin jo odottaen seimen lapsen tappamista.
      Saatanan Paavalille sanelemien opetusten mukaan.

      "Hänet Jumala on asettanut sovitusuhriksi, hänen verensä tuo sovituksen uskossa vastaanotettavaksi. Näin Jumala on osoittanut vanhurskautensa. Pitkämielisyydessään hän jätti menneen ajan synnit rankaisematta,

      Eikä siinä vielä kaikki. Me saamme myös riemuita Jumalastamme, kun nyt olemme vastaanottaneet Herramme Jeesuksen Kristuksen valmistaman sovituksen.

      Kaiken on saanut aikaan Jumala, joka Kristuksen välityksellä on tehnyt meidän kanssamme sovinnon ja uskonut meille tämän sovituksen viran.

      Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan; meille hän uskoi sovituksen sanan."

      Löytyykö enää ketään, joka uskoo, että tuo kaikki on Saatanan valhetta,
      josta Jumala kutsuu omansa pois:

      "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:
      "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

      Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

      Minä läksin 1.4.1996:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeni

    • Anonyymi

      ” Ilon päivä verraton
      koitti maailmalle,
      poika syntynyt kun on
      neitsyt Marialle.
      Taivaan Herra iäinen
      ihmiseksi syntyen
      tuli veljeksemme.
      Isä antoi armossaan
      ainoansa päälle maan
      pelastajaksemme.”

    • Anonyymi

      Kunnia Jumalalle ja kiitos Jeesukselle!

      • Anonyymi

        Aamen kiitos Jeesus!


    • Anonyymi

      Monelle Jumalan rakkaus ei kelpaa.

      • Anonyymi

        Jumalan raakuus ei kelpaa ei


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe