"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.
Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille.
Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."
Täällä Saatanan Anonyymiseurakunnassa ajetaan keskustelusta toiseen, aina kohti kaatopaikkaa.
Joskus mainostetiin:
"On hienoa olla Kultapossukerhon jäsen.
Nyt voin sanoa, on hienoa olla autuas.
Kiitos, että siunaatte minua joulunakin.
6
72
Vastaukset
Joulun lapsi tapettiin 3w3 vuotiaana.
Mutta hän lähetti tähänkin maahan tilalle seuraavan tapettavan:
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet?"
Siksi minäkään en ole poikkeus.Olen yrittänyt tehdä parannusta kirjoitusvirheistä. En ole vielä onnistunut:
Joulun lapsi tapettiin 33 vuotiaana.
Loppuivatko siunaukset tähän?
Kiitos, kun tuollaisellakin viestillä minua siunasit, etsimällä tämän keskustelun - ties mistä puskasta.
- Anonyymi
Eiköhän ne "siunaukset" jatku tänäkin vuonna.
- Anonyymi
Todennäköisesti:
Devoit7.2.2007 21:30
Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
Noutaja se tulee Teuvollekin.
Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
On aika tehdä valmisteluja.
Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
Siskonpoika tulee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013