Kirje Joulupukille

Hyvä Joulupukki

Lähestyn Teitä näin kirjeitse, koska oletan sillä tavoin saavani asiani Teidän tietoonne parhaimmalla mahdollisella tavalla.

Olen jo pidemmän aikaa elellyt vanhan äitini kanssa kahden. Pyöritämme yhdessä pienimuotoista motelliyritystä, jossa minä hoidan pitkälti kaikki fyysiset työt ja äiti keskittyy lähinnä yrityksen johtamiseen. Elämä ei ole mitenkään raskasta taikka ikävää. Motelli ja sen yhteydessä oleva asuinpaikkamme on vähän syrjässä kaikesta, mutta asiakkaita riittää ajoittain sen verran, että se riittää kattamaan vaatimattoman elämämme vähäiset kustannukset. Voin sanoa, että viihdyn täällä oikeastaan hyvin.

ÄITI...EN OLE LÄHDÖSSÄ MIHINKÄÄN...KIRJOITAN KIRJETTÄ.

Anteeksi herra Pukki, äitini on ajoittain kovin vaativa, mutta olemme siitä huolimatta syvästi toisiimme kiintyneitä. Olen kuitenkin alkanut miettiä, että voisin kenties osoittaa kiintymystä jollekulle toisellekin.

ÄITI...ÄLÄ VIITSI KÄYTTÄÄ TUOLLAISTA KIELTÄ.

Pahoittelen, äitini keskeytti ajatuksen jälleen kerran ja nyt pihalle saapui vielä asiakkaan autokin.
...

Parahin Pukki, ehkä näin asiakkaan vastaanottamisen jälkeen pääsen nyt kertomaan asiani ilman turhia keskeytyksiä. Ajatukseni oli nimittäin, että voisin kenties huolehtia äitini lisäksi myös toisestakin elämänkumppanista. En minä mitään mahdottomia ajattele, mutta esimerkiksi juuri äsken tullut asiakas oli mitä viehättävin. Vaaleat hiukset, liikunnallinen vartalo, kaunis hymy, kohteliaat tavat ja siistit vaatteet. Kukapa voisi enempää pyytää?

ÄITI... ET KYLLÄ KÄYTÄ ASIAKKAASTA TUOLLAISTA NIMITYSTÄ.

Annoin viehättävälle asiakkeelle huoneen tuosta aivan vierestä, ja itseasiassa saatan tätä kirjoittaessa kuulla hänen kuljeskelevan huoneessaan. Hän kävelee selkeästi kylpyhuoneeseen ja kuulen kuinka hän kiskaisee suihkuverhoa. Hän tarkastaa varmasti suihkutilojen puhtauden ja nehän ovat huippuluokkaa, siivoan ne nimittäin aina itse jokaisen asiakkaan jäljiltä. Hän aikoo varmasti mennä suihkuun. Voin kuvitella, kuinka hän riisuu vaatteensa yksi kerrallaan ja paljastaa kauniin vartalonsa jokaisen kurvin ja mutkan.

ÄITI... TUO ON TÖRKEÄ VÄITE... EN OLE VAKOILEMASSA KETÄÄN.

Hyvä Pukki, En ole ollut mitenkään perso naisille, mutta olen täällä aina kahdestaan äitini kanssa, enkä voi välttyä ajatukselta, että olisin joskus lähekkäin jonkun naisen kanssa. Jonkun muun kuin äitini. Joskus katselen asiakkaita salaa tirkitysreiästä, josta näen toimistoni viereisen kylpyhuoneen. Vilkaisin äskeistä asiakasta tirkistysreiän läpi ja hän riisui juuri vaatteitaan.

ÄITI...HÄN EI OLE SELLAINEN TYTTÖ.

Herra Pukki, jos mitenkään ymmärrätte kaipuutani, osaatte varmasti toimia asiassa parhaimmalla mahdollisella tavalla. Lisäisin vielä, että vaikka kaipuuni intiimiin suhteeseen on lähes ylitsevuotavan voimakas, en voi silti täysin jättää ottamatta huomioon äitini tarpeita. Hän ei välttämättä tulisi suhdetta hyväksymään.

ÄITI... ET MITENKÄÄN VOI TEHDÄ MITÄÄN SELLAISTA...LAITA VEITSI HETI POIS.

Minun on mentävä. Toivottavasti voitte ottaa pyyntöni harkittavaksenne.

Teidän: Norman Master Bates

PS. Hyvää joulua

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tärkeä kysymys!

        Haluatko sinä, mies, minut?
        Ikävä
        88
        1174
      2. Asiallinen lähestyminen

        Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
        Sinkut
        151
        1006
      3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

        Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
        Suomalaiset julkkikset
        13
        691
      4. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        48
        687
      5. Vedalainen metafysiikka

        Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
        Hindulaisuus
        287
        685
      6. Mitäs nainen

        Meinaat tehdä viikonloppuna.
        Ikävä
        60
        674
      7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

        Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Ikävä
        107
        660
      8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

        Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
        Ikävä
        42
        604
      9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

        kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
        Ikävä
        57
        602
      10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        35
        575
      Aihe