Miten pitäisi tulkita kun mies ilmaisee sydämellä sanomiani juttuja, mutta kun esim. Pyydän häntä ns. Kainaloon "virtuaalisesti", ei koskaan reagoi niihin sydämellä, tai kun kerron että hän on ajatuksissani kun menen nukkumaan, ei koskaan reagoi sydämellä.
Jos puhun romanttisesti meistä, ei reagointia... Jos kuitenkin kysyn mennäänkö leffaan, sydän tulee. Tai nähdäänkö pian, sydän tulee.
Olenko vain ajanviettokeino hänen eronsa jälkeen, vai onko hän vain varovainen? Sanoo aina että on siivottava eksänsä tavarat pois ja aika on kortilla, mutta edessä päin ehditään olemaan paremminkin yhdessä kun hän saa ns. Alta pois nämä eksään liittyvät jutut.
Olenko vain liian malttamaton? Nähdään kerran pari viikossa tai kahdessa, mutta viestejä vaihtuu päivittäin. Kun nähdään, halaa todella pitkään ja tuntuu tykkäävän ja välittävän, osti joulilahjankin. En oikein tiedä mitä ajatella.
Ehkä hän vain tosiaan haluaa edetä rauhassa... Olen vähän pihalla. Ollaanko kaverimoodilla vai enemmänkin? Mistä sen voi tietää varmaksi? Olen itse vakavissani hänen suhteensa ja toivon elämänmittaista matkaa tästä, tyrkyttämättä itseäni liikaa kuitenkaan. En ole puhunut sittä etten häntä pois luotani karkottaisi.
Ollaan tapailtu noin 4 kk nyt.
Kaverimoodilla?
Anonyymi
3
136
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä heebo oo saanu exän kamoja vieläkää pois?! Ok sil ei seiso jollet imepilliä, siks halailee pitkään. Onko ne vaaleenpunaset hammasharjakki vielä peilikaapis?
- Anonyymi
Ootte varattuja ei se helppoa ole jos nyxät on pelissä vieöä
- Anonyymi
Ei olla kumpikaan varattuja. Hän on eronnut ja hänen ex- vaimo asuu jo omassa asunnossaan. kuten minäkin olen eronnut jo aikaa sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591618
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671591Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641370Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2791195Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191- 601059
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611056KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin91982Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57960