SUSIA AMMUTTAVA VÄHINTÄÄN 35 KPL

Anonyymi

Susia on ammuttava 35 kappaletta vuosittain, että kanta saadaan
150 yksilöön laskettua koko Suomen alueella vuoteen 2030.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on juuri sellainen mulkku kusipää joita elämään mahtuu.

    • Anonyymi

      Juu, jotta hirvet pääsisivät hyökkäilemään ihmisten kimppuun ja tekemään taimi- ja liikennetuhoja?
      Hirvien tappamista ihmisistä ei puhuta juuri mitään. Siksi, koska hirvi ei sattumoisin omista teräviä hampaita?

      • Anonyymi

        Unohdit että hirviä ammutaan suuria määriä joka vuosi. No ehkä ymmärrys sinulla ei riitä.


    • Anonyymi

      Aloittaja on näitä Suomen suurimpia pelkureita. Siellä makaa vanhan äitinsä passattavana ja itkee kun ei ole saanut hetkeen pussikaljaa.

    • Anonyymi

      minä lapinmiehenä olen nähnyt miten pahaa jälkeä susi tekee. Olen kuullut ja lukenut, että mahdollisesti niitä susia jotkut ampuu ja ajaa kelkoilla yli paksun lumen aikana ja raadot hävitetään. Hevosmiesten tietotoimistolta ole lukenut, että oikeat "suden salatappajat eli alanmiehet ampuvat pienikaliperisellä aseella esim. 5,7 sutta keuhkoilta läpi ja susi jatkaa matkaa eikä kuole heti. Onhan siinä vaikea selvittää, kun susi on juossut muutaman päivän ja suden raato löytyy jos löytyy muutaman päivän päästä ja voi olla hyvinkin kaukana siltä paikalta mistä ammuttiin. Susi osaa tappaa ja raadella mietsätyskoiran pihalta, niistäkin on kuvia. Että yhteinen kansan hyöty on paras ja halvin laki ja kuula ei paljon maksa . Että kyllä ne ammattimiehet yrittää tuota lukua täyttää. Että ei kannattaisi turhaa vouhkata susien perään, jos tulee ikävä noita petoja voi matkustaa korkeasaareen ja mennä sinne katsomaan.

      • Anonyymi

        ainakin lapissa on noiden petojen hävittäminen varsin helppo juttu. On riittävän paljon lunta ja avoimia paikkoja jolloin mm. kelkan päältä on varsin helppo ja varma tapaus. Mutta ei pidä mennä sitten isomasti paikalle tupakoimaan ja kuseskelemaan , eikä kuppiloissa kehua erinomaisuuttaan. Aika tappaa itse asian kun ei liikaa kehuskella.


      • Anonyymi

        Pelkureita on aina ollut vaikka kaljakuppiloitten surkeimmat inisijät yrittävät päästä isojen kirjoihin susia tappamalla. Mutta jotakinhan niiden on yritettävä kun akoilta tulee turpiin ja äitikin rutistaa korvista kun on saanut pelkuripojastaan tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkureita on aina ollut vaikka kaljakuppiloitten surkeimmat inisijät yrittävät päästä isojen kirjoihin susia tappamalla. Mutta jotakinhan niiden on yritettävä kun akoilta tulee turpiin ja äitikin rutistaa korvista kun on saanut pelkuripojastaan tarpeeksi.

        susi raatona paras susi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkureita on aina ollut vaikka kaljakuppiloitten surkeimmat inisijät yrittävät päästä isojen kirjoihin susia tappamalla. Mutta jotakinhan niiden on yritettävä kun akoilta tulee turpiin ja äitikin rutistaa korvista kun on saanut pelkuripojastaan tarpeeksi.

        ei noihin susijahteihin kaikista ole. Jos jää kiinni on siinä isot taloudelliset menetykset ja muut sanktiot. Taitaa ne inisijät olla juuri niitä pelkureita ihan sillä toisella puolen aitaa ja tuskinpa ampujat ja muut kihottajat haluavat mitään jlkisuutta noilla tappojutuilla, mutta jos jää kiini niin kyllähän sen jälkeen tulee julkisuutta , ylleensä kielteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainakin lapissa on noiden petojen hävittäminen varsin helppo juttu. On riittävän paljon lunta ja avoimia paikkoja jolloin mm. kelkan päältä on varsin helppo ja varma tapaus. Mutta ei pidä mennä sitten isomasti paikalle tupakoimaan ja kuseskelemaan , eikä kuppiloissa kehua erinomaisuuttaan. Aika tappaa itse asian kun ei liikaa kehuskella.

        juuri tuli uutinen, että on 4 pdätetty suden taposta epäiltynä. mutta jos ei näyttöä saada saavat uo pidätetyt valtinvaroista ns. koppikorvausta siovoiset summat vaikka ne ovat kuitenkin alakanttiin. Kyllä pitäs saada tonni päivältä se jo vastais jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        susi raatona paras susi

        Pelkurin mielestä ehkä noin onkin. Mites sen jälkeen kun viimeinenkin susi on tapettu, mitä sitten tapattaisit sukupuuttoon? Hirveä tai villisikaako alkaisit pelkäämään seuraavaksi vai tapetaanko karhut, ahmat, ilvekset ja kotkat ensin? Entäs käärmeet, jätetäänkö ne kiemurtelemaan sinne tänne tai hämähäkit kutomaan verkkojaan vaikka joku pelkää niitäkin.


    • Anonyymi

      Perhossahan se yksi susien salakaataja teki oman ratkaisun kun jäi kiinni. Tekisivät nämä Lieksan urhot saman niin maailma olisi taas vähän parempi.

    • Anonyymi

      Mistä johtuu, että kaikki susien kuolemaa huutavat ovat lampaisiin sekaantuvia reppanoita?

    • Anonyymi

      Ihmismäärän arvoitu lukumäärä eri ajan hetkinä:

      1750 -- 629–961 miljoonaa
      1800 -- 813–1 125 miljoonaa
      1850 -- 1,128–1,402 miljardia
      1900 -- 1,550–1,762 miljardia
      1950 -- 2 536 431 000
      1960 -- 3 034 950 000
      1970 -- 3 700 437 000
      1980 -- 4 458 004 000
      1990 -- 5 327 231 000
      2000 -- 6 143 494 000
      2010 -- 6 956 824 000
      2020 -- 7 794 799 000
      Vuonna 2025 arvioidaan 8 miljardin raja menevän rikki. 8 miljardia on 8 tuhatta miljoonaa.

      Kuka pitää ihmisen kannan kurissa?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe