Kun vaimo saa tietää miehen uskottomuudesta, miten hänen on viisasta toimia?
Ennen viisaana pidetty vaimo vaikeni ja psyykkasi itsensä uudelle vaihteelle, jotta voi jatkaa liitossa.
Miten tämän päivän vaimo? Nostaako metakan/draaman, marssiiko oikopäätä hakemaan eroa vai kietoutuuko mykkäkouluun ja itsesääliin? Vai yrittääkö keskustelemalla/ymmärtämällä pelastaa liiton?
Miten viisas vaimo toimii?
31
1253
Vastaukset
- Anonyymi
Käy pettämässä itsekin ja sen jälkeen on tilit tasan, voi keskustella kaikki läpi ja jatkaa.
- Anonyymi
Toi on yleistä, mutta feikkiä. Kun haluamattaan hakeutuu kostosuhteeseen, ei ratkaise itse asiaa millään tavalla, vaikeuttaa vain muidenkin elämää.
- Anonyymi
Viisas vaimo toimi noin, koska oli taloudellisesti riippuvainen miehestä eikä avioeroja hyväksytty. Se oli ainoa keino tulla kunnolla toimeen taloudellisesti. Aika on toinen nyt onneksi. Viisas nainen pärjää ilman miestä. On oma tili ja oma työ. Hän voi vapaammin päättää miten tekee. Onneksi tasa-arvo on mennyt eteenpäin.
- Anonyymi
Niin oli ennen. Mutta kulissiavioliittoja tiedän nykyajassa monta. Ollaan naimisissa omaisten ja/tai yhteiskunnallisen tai yhteisöllisen aseman takia tai ollaan "naimisissa" yhteisen bisneksen kanssa.
Kummallakin on toinen elämä jonkun toisen kanssa, ja sitten luullaan ettei kukaan tiedä, vaikka tilanne on laajalti yleinen pilkan aihe.
Tämä on nolointa mitä voi olla :(
- Anonyymi
Riippuu vaimon temperamentista. Hiljaa tuskin on, vähintään vitt... Lee. Ei se mikään mukava asia ole, voi satuttaa pahasti ja koskaan ei tiedä miten kukin asiaan suhtautuu.
- Anonyymi
Mies on vittuilun itse kerjännyt itselleen toiminnallaan.
- Anonyymi
Kattilat hankeen noukittavaksi, no problem
- Anonyymi
Kyllä kävisin panemassa kaikkia mahdollisia ukkoja. Tauteja vaan kaikille
- Anonyymi
Viisas ihminen toimii sellaisella tavalla, joka on hänen omalle psyykelleen paras. Viisas ei riko itseää ja katkeroita itseään.
Itselleni seksi liiton ulkopuolella ei ole kynnyakysymys. Sellaisia tilanteita on, joissa senvanteeksiantaminen ei tee tiukkaa. Vaan valehtelu ja salailu olisivat paljonkin ongelma. Jos ei asiaa kykene tunnustamaan vaan ns. jää kiinni niin voi hyvin olla, että se suhde oli siinä. - Anonyymi
Viisas vaimo ei elä kulissisuhteessa. Ja hyvin koulutettu EX-vaimo pärjää omillaan.
- Anonyymi
Ratkaisen asian kuten ennenkin, lähtee äijä vaihtoon. Mulla on muutakin murehdittavaa, kuin vartioida parisuhdettani. Jos en ole tarpeeksi hyvä miehelle, niin saa vapaasti vaihtaa siihen parempaan yksilöön.
Mä en itseäni kiusaa, jatkuvalla epävarmuudella, se on kerrasta loppu... teen asian selväksi jo suhteen alkumetreillä, joten yllätyksenä se ei miehelle tule.
Itse on valintansa tehnyt, ei siinä selittelyt auta! - Anonyymi
Kuin lahna
- Anonyymi
No jos vaikka toimis samoin kuin viisas mies toimisi. Mites se toimisi?
- Anonyymi
Viisas mies on satuolento.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taitaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanotaan vaikka "toisten miesten viisaana pitämä mies". Sellainen toiminee tavalla, jota miehen pitävät hyvänä ja hyväksyttävänä tapana.
- Anonyymi
Ukot lähtee mökkireissuun. Mukaan otetaan naisia pettämistä varten ja viinaa myös. Ukot lähtee naapurimaahan reissuun. Viinaa kuluu ja menevät huoriin. Ukkoa ei nappaa kotityöt. Ottaa salarakkaan niin ei tartte olla kotona tekemässä kotihommia. Reissutyössä oleva ukko ottaa salarakkaita työpaikkakunnille. Mies on kuin lapsi. Haluaa leikkiä ja vastuu ei huvita.
- Anonyymi
Viisas nainen ottaa miehensä keskusteluun ja kysyy aikooko hän jäädä liittoon vai haluaako mielummin mennä? Ukolle voi sanoa, on kaksi vaihtoehtoa, mutta haaremi ei kuulu niihin.
Tietysti, jos ukko on niin huono, ettei sitä halua pitää, voi onnittelemaan itseään vapaudesta. Silloin voi itse sanoa, että parempi jatkaa erikseen. Viisaan naisen on ymmärrettävä, että yhdessä jatkaminen vaatii kohun kestämistä ja myös oman osuutensa myöntämistä. Vaikka ukko on tehnyt väärin, ja hänen pitäisi osata aidosti pyytää anteeksi, silti suhteen pääseminen niin huonoksi että pettäminen tapahtuu ei ole yksin miehen syy. Siinä pitää kummankin katsoa yhtälailla peiliin, jos halutaan ettei sama toistu taas vuoden päästä. Jatkaminen viisaasti vaatii kummaltakin muuttumista, virheen myöntämistä ja anteeksi antoa.
Siis viisas nainen miettii ensin mihin on ITSE valmis. Ennen naisen piti jäädä, koska ei ollut vaihtoehtoa. Nyt tilanne on onneksi erilainen ja naisellakin on oikeus olla onnellinen. Liiton pelastaminen voi joskus olla oikein ja taas jossain toisessa tiöanteess kärsimyksen maksimointia. - Anonyymi
Alkaa tietenkin valmistautua avioeroon. Hommaa kaikki valmiiksi ja aika tulee niin soronoo.
- Anonyymi
Viisas nainen pitää tiedon alkuunsa itsellään. Katsoo josko miehellä on sen verran luonteenlujuutta ja selkärankaa, että myöntää petoksen ja katuu tekoaan. Jos ei niin, toimii parhaaksi katsomallaan tavalla, paljastamatta tietoaan, enkä sitä tännekään avaa. Helppoo ei tommonen varmaan oo.
- Anonyymi
Mies tuskin myöntää ellei pelkää jäävänsä kiinni.
- Anonyymi
Riippuu vaimon lompakon paksuudesta. Itse aikani äijän sekoilua seurattuani lähdin kävelemään.
- Anonyymi
Tiesin, että mies on pettänyt. Ei myöntänyt eikä myöskään kieltänyt. Sanoin että ymmärrä että ihminen voi tehdä virheen ja ei pidä rikko sitä mitä meillä on. En halua tietää kuka oli. Ilmeisesti joku peli jatkui, koska loppujen lopuksi jätti minut koska ei rakasta.
Tiedän, että syy oli nainen, vaikka ei sitä minulle uskallettu kertoa.
Mies ei kuitenkaan ole päässyt asiasta yli, minä olen. Mies on aktivoitunut soittelemaan ym. Auttaa arjen asioissa. Sen verran on puhunut et uudelle asia on ok. Epäilen. Vanhaan malliin käymme kaupassa, istuu entisessä yhteisessä kodissa, puhuu vanhoista yhteisistä asioista ym. Alkuun en pystynyt olla itkemättä, nyt pystyn. En halua kuulla uudesta suhteesta/suhteista. Kyselee omasta uudesta tuttavuudesta mikä ei ole vakavaa vielä.
Sänkyyn olemme ajatuneet useita kertoja, koska seksi on täydellistä. En haikaile yhteen paluusta, harrastamme seksiä. Miehen käytös kyllä antaa olettaa, että tunteet eivät ole kuolleet. Muistaa muistuttaa että suhteemme on kuitenkin ohi.
Minulle ei kuulu pettääkö nyxäänsä kanssani, en tiedä kuka edes on tai onko.
En jäänyt roikkumaan eron hetkellä, pistin välit poikki.
Mies menee jos on mennäkseen, ei väkisin voi pitää ketään. Edelleenkin mies puhuu, että olen hyvä nainen ja eroon ei pysty antamaan syytä. Toivoo että löytäisin paremman miehen itselleni kuin mitä hän oli. Tässä minun kokemus.- Anonyymi
Kyllä puhut nyt omaan pussiin. Annat panna ja suhteita kummallakin. Hyvä seksi? Ei exää panna. Osta ennen vaikka palveluna jos et muuta saa/osaa. Vähän selkärankaa.
- Anonyymi
Siinä tulee melkoinen särö. Luottamusta on vaikea takaisin saada. Vaimo voi tiettyyn pisteeseen saakka antaa anteeksi jos pettäminen ollut ns mentaalisella tasolla. Mutta jos touhu jatkuu niin parempi on päästää mies menemään. Vaatii hitokseen paljon työtä mieheltä saada korjattua särö. Siinä pitää toki molempien katsoa peiliin. Mutta suurin vastuu on miehellä. Kaikille löytyy kyllä jostain se, kuka oikeasti rakastaa jos mies pitää ihan pellenä.
- Anonyymi
Jos mies pettää, naisenko siinä pitäisi joustaa ? Vielä ymmärtää petturia.. Kommentin varmasti kirjoitti mies, joka on pettänyt
- Anonyymi
Ikävä sitä edelleen on 😘😘❤
- Anonyymi
Ketä?
- Anonyymi
Sitä pettäJää, jonka käräytin, mutta eteenpäin menen, koska pettäJää "EI KIINNOSTA!"
- Anonyymi
Ai niin 😘😘❤
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002