Tiesittekö että dipsomaani on vähän niin kuin kameli? kumpikin kun voi olla juomatta sen pari viikkoa.
dipsomaani vs kameli
3
262
Vastaukset
- Anonyymi
Ripsomaanista en tiedä, mutta joka päivä päiväunille mennessä otan rommitotin. Se tapa ei tapa vaan puhistaa sialunki.
Sulla noita alapään juttuja piisaa! Voisi sanoa, että olet alapääjuttujen epävirallinen Suomen Tove Jansson.
Muistatko mainoksen Camel Boots! Miehille jotka kulkevat omia polkujaan vai oletko liian nuori? Testaa onko korvantauksesi märät vaiko homeessa, jos et muista? Muistat kyllä sisäministeri Ritavuoren murhan, helmikuussa 1922. Lihava mies ampui hänet kotiovelleen eduskuntatalon takana, Nervanderikadulla. Pidämme vuosipäivänä (100 v.) muistotilaisuuden, jossa puheen pitää tiibetiläinen kenttäpappi ja olisi hienoa, jos leipoisit tilaisuuteen mokkapaloja. Itse soitan tuubaa.
Kameli on kiehtova eläin, sillä sillä on kaksi kaunista kyttyrää ja aa niin ihana varvas! Jeesus sanoi, että kameli menee helpommin neulansilmän läpi, kuin rikas mies taivaaseen! Olivatkohan kamelit tuolloin pienempiä? Vieläkö on villikameleita? Vai onko koskaan ollutkaan? Miten muinoin kyttyrät on jalostettu, jos on ihmisen tekele? Greta Garbo oli ainut oikea kamelianainen.
Jos kaikki Suomen järvet viinaksi muuttuisi, niin vieläkö dipsomaani olisi dipsomaani? Vai iskisikö se maaninen vaihe päälle koko ajaksi ja dipsoilu jäisi?Usko tai älä olen ratsastanut turkissa kaksikyttäräisellä.. mutta joe camel valehteli..camel tupakka on dromedaari..hyvä tupakka oli ainakin aikoinaan..taisi ne camel booltsit vähän liittyä samaan? logo jne..? jos en väärin muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
