Milloin nainen on ylipainoinen?

deus

Oma naisihanteeni ei ole anorektikko, eikä myöskään ylipainoinen. Useimmat naiset hoitavat painoaan lähinnä tupakan poltolla tai sitten olemalla vesipaastolla. Säännöllinen liikunta olisi kaikkein paras keino pitää kroppa kunnossa, mutta kun ei voi käydä yksin lenkillä tai muuten vaan harrastaa liikuntaa yksin!! Aina pitää olla toinen nainen tukena ja turvana ihmisten katseilta ja ihmetykseltä. Anorektikoita ihannoivat suurin osa miehistä, mutta vähän aikaa seurusteltuaan anorektikon kanssa kyllästyvät siihen, kun pitää olla niin pirun tarkka mitä syö, jos nyt ylipäätään edes syö.
Eihän nämä ns. ylipainoiset välttämättä pysty painoaan pudottamaan, mutta selluliitin saa ainakin pois tai ainakin vähenemään liikunnalla. Ja onhan pullukka paljon paremman näköinen jos paikat eivät roiku, vaan ovat kiinteät.

39

1280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leena16

      "Anorektikoita ihannoivat suurin osa miehistä"

      Tuosta olen erimieltä. Minun käsitykseni mukaan lähes kaikki miehet pitävät enemmän normaaleista ja naisellisista naisista, ei laihoista.

    • Hörhö(kö?)

      Itse ainakaan en anorektikoita ihaile ! Nainen on parhaimmillaan luonnollisena, ei edes haittaa jos on vähän "pyöreä" en kyllä toisaalta tykkää mistään XXL:stäkään. Oikeesti kaikille naisille sanon tämän: Luottakaa itseenne ja ulkonäköönne, ja älkää stressatko painonne takia, sillä te olette kaikki ihania !

    • Naikkonen

      ylipainoinen, kun paino rajoittaa jo normaalia elämää selvästi. Jos pystyy päivän työskentelemään väsymättä kävelemään, pyöräilemään ja vaeltamaan, niin silloin miusta nainen on hyväkuntoinen ja se on tärkeää.

      Tiedän monia pyöreämpiä naisia, jotka vaeltavat ja liikkuvat ja pystyvät kantamaan raskaitakin knatamuksia itse eli he ovat hyvässä kunnossa, vaikka eivät aivan hoikkia olekaan. Toisaalta tiedän monia laihoja, jotka eivät pystyisi samaan edes suhteutettaessä kantamuksen painoa heidän painoonsa.

      Eli kun tiedät pystyväsi elämään normaalia elämää ja liikkumaan muutenkin kuin autolla, niin nainen voi miun mielestä olla tyytyväinen itteensä. SAnokoot muut mitä sanovat.

      • cee

        joo, suomalaisten pitäsi vähentää aika paljon omalla autolla menoa. se lihottaa ja paljon.


      • näinikkään
        cee kirjoitti:

        joo, suomalaisten pitäsi vähentää aika paljon omalla autolla menoa. se lihottaa ja paljon.

        En omista autoa. Liikun kävellen ja pyörällä alle 10km pituiset matkat. Siitä pidemmät julkisilla kulkuneuvoilla. Ei ylipainoa.


      • 2.nainen
        näinikkään kirjoitti:

        En omista autoa. Liikun kävellen ja pyörällä alle 10km pituiset matkat. Siitä pidemmät julkisilla kulkuneuvoilla. Ei ylipainoa.

        En omista autoa. Liikun kävellen joka paikkaan jopa yli 10km matkat, paitsi jos on kiire. Lenkkeilen ja käyn kuntosalilla. Ylipainoa.


      • 3.nainen
        2.nainen kirjoitti:

        En omista autoa. Liikun kävellen joka paikkaan jopa yli 10km matkat, paitsi jos on kiire. Lenkkeilen ja käyn kuntosalilla. Ylipainoa.

        Omistan auton. Kuljen sillä kaikki yli 2km matkat, joskus jopa lyhyemmät. Olen alipainoinen.


      • candida z
        3.nainen kirjoitti:

        Omistan auton. Kuljen sillä kaikki yli 2km matkat, joskus jopa lyhyemmät. Olen alipainoinen.

        toi on kyllä harvinaista. ehkä et syö tarpeeksi tai sulla on joku aineenvaihdunnan sairaus (siihen toiseen suuntaan)


    • Parempi ...

      ....anorektikko kuin läskivalas. Niin se vaan on, Mieluiten tietysti saisi olla muotoja oikeassa paikassa eli rinnoissa ja perseessä.

      • vielä parempi...

        Miehelläkin olisi parasta, ettei ole ylipainoa. Jos sitä ylimääräistä massaa pitää jossain olla, niin hepissa.


      • ,
        vielä parempi... kirjoitti:

        Miehelläkin olisi parasta, ettei ole ylipainoa. Jos sitä ylimääräistä massaa pitää jossain olla, niin hepissa.

        LAIHA mies on ruma. Hoikkakin on liian luiseva minun mieleeni. Ei kuitenkaan mikään valas.
        Jos on valas niin se heppi häviää näkyvistä kokonaan.. hukkuu läskien alle.


    • cee

      joo,ja moni laihtuis jolei ryyppäis liikaa.

      • Naisten pitäisi

        ehdottomasti välttää siiderin ja varsinkin kaljan juontia. Kaljamaha naisella on ihan kamala.


    • jbgyqa

      Nainen on ylipainoinen silloin kun hänellä on kaksoisleuka.

      • Jope Ruonansuu

        Ja mies on ylipainoinen silloin kun kylkeä kääntäessä napa pysyy paikallaan.


      • 2.nainen

        Minulla on 6 kiloa ylipainoa, eikä kaksoisleukaa. Nainen on ylipainoinen, silloin jos hänen BMI:nsä ylittää tietyn pisterajan.


    • Chili con carne

      Mitä hittoa teitä se vaivaa minkä kokoisia tai näköisiä jotkut muut ovat. Eihän teidän ole pakko alkaa olemaan sellaisten kanssa, jotka eivät miellytä. Keskittykää niihin jotka miellyttävät ja tavoitelkaa heitä.

      Ai niin, ettehän te saa niitä, kun itse olette heistä epämieluisia ja ette kelpaa.

    • carambola87a

      Jos näyttää läskiltä tai painoindeksi on yli 20 niin silloin.

      • 2.nainen

        24,9 oikeasti.


      • carambola87a
        2.nainen kirjoitti:

        24,9 oikeasti.

        Itse tykkään hoikemmista. Mutta kyllä jooku sinunlaisen 24,9 siiderivalaankin huolii.


      • 2.nainen
        carambola87a kirjoitti:

        Itse tykkään hoikemmista. Mutta kyllä jooku sinunlaisen 24,9 siiderivalaankin huolii.

        Mäpä en huolisi tyyppiä, joka ei erota omaa mielipidettään faktasta. 24,9 BMI on normaalipainoinen. Minun BMI:ni on 27. Ylipainoinen mutten siiderivalas. En juo alkoholia ja harrastan liikuntaa päivittäin.


      • carambola87a
        2.nainen kirjoitti:

        Mäpä en huolisi tyyppiä, joka ei erota omaa mielipidettään faktasta. 24,9 BMI on normaalipainoinen. Minun BMI:ni on 27. Ylipainoinen mutten siiderivalas. En juo alkoholia ja harrastan liikuntaa päivittäin.

        Nuo on sopimuksenvaraisia asioita. Vastahan diabetessuosituksia muutettiin niin että lääkehoidon piiriin joutui enemmän ihmisiä. Vastaavasti painoindeksisuosituksia voidaan venkslata jotta ne palvelevat eräiden etuja. Eli tässä tapauksessa kaltaisesi siiderivalaat hyötyvät siitä että 24,9 on "normaalipainoinen".

        Minun ja monen muun terveydestään huolehtivan miehen kirjoissa yli 20 bmi on ylipainoinen kelpaamaton siiderivalas.


      • 2.nainen
        carambola87a kirjoitti:

        Nuo on sopimuksenvaraisia asioita. Vastahan diabetessuosituksia muutettiin niin että lääkehoidon piiriin joutui enemmän ihmisiä. Vastaavasti painoindeksisuosituksia voidaan venkslata jotta ne palvelevat eräiden etuja. Eli tässä tapauksessa kaltaisesi siiderivalaat hyötyvät siitä että 24,9 on "normaalipainoinen".

        Minun ja monen muun terveydestään huolehtivan miehen kirjoissa yli 20 bmi on ylipainoinen kelpaamaton siiderivalas.

        Näytä minulle kuva siiderivalaasta, jonka painoindeksi on mielestäsi 24,9.
        Tässä http://www.cockeyed.com/photos/bodies/l/509-160_Kandii_L1.jpg sinulle 24,4 bmi:n siiderivalas.

        Tässä minua 25,6 eli lievästi ylipainoinen: http://www.cockeyed.com/photos/bodies/l/502-140_Jessica_L1.jpg

        Tässä minua hitusen painavampi "siiderivalas": http://www.cockeyed.com/photos/bodies/l/502-150_Indiana_L1.jpg


      • carambola87a
        2.nainen kirjoitti:

        Näytä minulle kuva siiderivalaasta, jonka painoindeksi on mielestäsi 24,9.
        Tässä http://www.cockeyed.com/photos/bodies/l/509-160_Kandii_L1.jpg sinulle 24,4 bmi:n siiderivalas.

        Tässä minua 25,6 eli lievästi ylipainoinen: http://www.cockeyed.com/photos/bodies/l/502-140_Jessica_L1.jpg

        Tässä minua hitusen painavampi "siiderivalas": http://www.cockeyed.com/photos/bodies/l/502-150_Indiana_L1.jpg

        tätä tuhdimmassa kunnossa ei mielestäni ole terveellistä olla: http://www.swimwearbrands.org/images/Hip-Shot-Hot-Bikini-Swimsuit-BIKINI-081209499-.jpg

        En osaa painoindekseistä sanoa kuvien perusteella mutta kuvan nainen on ehkä 19-20 paikkeilla


      • 2.nainen
        carambola87a kirjoitti:

        tätä tuhdimmassa kunnossa ei mielestäni ole terveellistä olla: http://www.swimwearbrands.org/images/Hip-Shot-Hot-Bikini-Swimsuit-BIKINI-081209499-.jpg

        En osaa painoindekseistä sanoa kuvien perusteella mutta kuvan nainen on ehkä 19-20 paikkeilla

        Terveellistä voi olla jopa lievästi ylipainoinen, joten tuo terveellisyytesi perustuu pelkästään omaan mielipiteeseesi. Sinä vain tykkäät tuosta vartalotyypistä.
        19-20 on normaalipainoinen vielä, kuten 24:kin.


    • candida

      silloin on ylipainoinen kun kävellessä huojuu ja lyllertää puolelta toiselle sivusuuntaan, eikä liiku eteenpäin. enkä tarkoita kännistä.

      Välillä sääliksi käy miehet jotka selvästi trimmaavat itseään mutta vaimo on sitten huolimaton hyllypylly

    • teininainen=hoikka

      60kg=pullukka

    • silloin,kun hengästyy liiallisen ylipainon takia.
      Ja muutenkin ei enää suoriudu yhtä hyvin töistään kun hoikemmat kanssa sisaret.
      Myös silloin,kun ei löydy enää kaupoist sopivan kokoisia vaatteita.

      • 2.nainen

        Mulla on ylipainoa mutten hengästy muuten ku juoksulenkillä. Kaupoista löytyy kokoja nykyään huomattavasti ylipainoisillekin.


    • gggggggggg

      Makuasia, sanoi koira kun muniaan nuoli.
      Kyllä se on yleisempää nähdä ylipainoinen nainen laihan miehen kanssa, kuin päinvastoin.

    • over the limit

      Kun on yli 100 kg

      • 2.nainen

        Jos on reilusti yli kaksi metrinen, ni ei.


    • dfhstwggsdsdg

      Silloin kun mies ei kyseistä naista jaksa nostaa senttiäkään ilmaan. Eli joko on etsittävä riskimpi mies, tai alettava itse dieetille.

      • 2.nainen

        Minä olen ylipainoinen mutten ole törmännyt mieheen, joka ei minua jaksaisi nostaa.


    • Itse olen sitä

      yli 50 kg nainen on läski

      • 898998989989898

        Taidat itse olla jonkinlainen rimppakinttu :)


    • ......

      14.5.2022. klo 5.00

      Juuri silloin.

    • santsari woman

      Silloin kun ruoka maistuu liian hyvin

    • BMI 25 on käsittääkseni ns. rajapalkki. Eikö ylipaino ole lääke- tai ainakin terveystieteellinen termi, samoin kuin ali- ja normaalipaino? Ainakin minulle se on. Omille mielipiteille voi sitten varata termit läski/lihava. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe