Milloin nainen on ylipainoinen?

deus

Oma naisihanteeni ei ole anorektikko, eikä myöskään ylipainoinen. Useimmat naiset hoitavat painoaan lähinnä tupakan poltolla tai sitten olemalla vesipaastolla. Säännöllinen liikunta olisi kaikkein paras keino pitää kroppa kunnossa, mutta kun ei voi käydä yksin lenkillä tai muuten vaan harrastaa liikuntaa yksin!! Aina pitää olla toinen nainen tukena ja turvana ihmisten katseilta ja ihmetykseltä. Anorektikoita ihannoivat suurin osa miehistä, mutta vähän aikaa seurusteltuaan anorektikon kanssa kyllästyvät siihen, kun pitää olla niin pirun tarkka mitä syö, jos nyt ylipäätään edes syö.
Eihän nämä ns. ylipainoiset välttämättä pysty painoaan pudottamaan, mutta selluliitin saa ainakin pois tai ainakin vähenemään liikunnalla. Ja onhan pullukka paljon paremman näköinen jos paikat eivät roiku, vaan ovat kiinteät.

39

1241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leena16

"Anorektikoita ihannoivat suurin osa miehistä"

Tuosta olen erimieltä. Minun käsitykseni mukaan lähes kaikki miehet pitävät enemmän normaaleista ja naisellisista naisista, ei laihoista.

• Hörhö(kö?)

Itse ainakaan en anorektikoita ihaile ! Nainen on parhaimmillaan luonnollisena, ei edes haittaa jos on vähän "pyöreä" en kyllä toisaalta tykkää mistään XXL:stäkään. Oikeesti kaikille naisille sanon tämän: Luottakaa itseenne ja ulkonäköönne, ja älkää stressatko painonne takia, sillä te olette kaikki ihania !

• Naikkonen

ylipainoinen, kun paino rajoittaa jo normaalia elämää selvästi. Jos pystyy päivän työskentelemään väsymättä kävelemään, pyöräilemään ja vaeltamaan, niin silloin miusta nainen on hyväkuntoinen ja se on tärkeää.

Tiedän monia pyöreämpiä naisia, jotka vaeltavat ja liikkuvat ja pystyvät kantamaan raskaitakin knatamuksia itse eli he ovat hyvässä kunnossa, vaikka eivät aivan hoikkia olekaan. Toisaalta tiedän monia laihoja, jotka eivät pystyisi samaan edes suhteutettaessä kantamuksen painoa heidän painoonsa.

Eli kun tiedät pystyväsi elämään normaalia elämää ja liikkumaan muutenkin kuin autolla, niin nainen voi miun mielestä olla tyytyväinen itteensä. SAnokoot muut mitä sanovat.

• cee

joo, suomalaisten pitäsi vähentää aika paljon omalla autolla menoa. se lihottaa ja paljon.

• näinikkään
        cee kirjoitti:

joo, suomalaisten pitäsi vähentää aika paljon omalla autolla menoa. se lihottaa ja paljon.

En omista autoa. Liikun kävellen ja pyörällä alle 10km pituiset matkat. Siitä pidemmät julkisilla kulkuneuvoilla. Ei ylipainoa.

• 2.nainen
        näinikkään kirjoitti:

En omista autoa. Liikun kävellen ja pyörällä alle 10km pituiset matkat. Siitä pidemmät julkisilla kulkuneuvoilla. Ei ylipainoa.

En omista autoa. Liikun kävellen joka paikkaan jopa yli 10km matkat, paitsi jos on kiire. Lenkkeilen ja käyn kuntosalilla. Ylipainoa.

• 3.nainen
        2.nainen kirjoitti:

En omista autoa. Liikun kävellen joka paikkaan jopa yli 10km matkat, paitsi jos on kiire. Lenkkeilen ja käyn kuntosalilla. Ylipainoa.

Omistan auton. Kuljen sillä kaikki yli 2km matkat, joskus jopa lyhyemmät. Olen alipainoinen.

• candida z
        3.nainen kirjoitti:

Omistan auton. Kuljen sillä kaikki yli 2km matkat, joskus jopa lyhyemmät. Olen alipainoinen.

toi on kyllä harvinaista. ehkä et syö tarpeeksi tai sulla on joku aineenvaihdunnan sairaus (siihen toiseen suuntaan)

• Parempi ...

....anorektikko kuin läskivalas. Niin se vaan on, Mieluiten tietysti saisi olla muotoja oikeassa paikassa eli rinnoissa ja perseessä.

• vielä parempi...

Miehelläkin olisi parasta, ettei ole ylipainoa. Jos sitä ylimääräistä massaa pitää jossain olla, niin hepissa.

• ,
        vielä parempi... kirjoitti:

Miehelläkin olisi parasta, ettei ole ylipainoa. Jos sitä ylimääräistä massaa pitää jossain olla, niin hepissa.

LAIHA mies on ruma. Hoikkakin on liian luiseva minun mieleeni. Ei kuitenkaan mikään valas.
        Jos on valas niin se heppi häviää näkyvistä kokonaan.. hukkuu läskien alle.

• cee

joo,ja moni laihtuis jolei ryyppäis liikaa.

• Naisten pitäisi

ehdottomasti välttää siiderin ja varsinkin kaljan juontia. Kaljamaha naisella on ihan kamala.

• jbgyqa

Nainen on ylipainoinen silloin kun hänellä on kaksoisleuka.

• Jope Ruonansuu

Ja mies on ylipainoinen silloin kun kylkeä kääntäessä napa pysyy paikallaan.

• 2.nainen

Minulla on 6 kiloa ylipainoa, eikä kaksoisleukaa. Nainen on ylipainoinen, silloin jos hänen BMI:nsä ylittää tietyn pisterajan.

• Chili con carne

Mitä hittoa teitä se vaivaa minkä kokoisia tai näköisiä jotkut muut ovat. Eihän teidän ole pakko alkaa olemaan sellaisten kanssa, jotka eivät miellytä. Keskittykää niihin jotka miellyttävät ja tavoitelkaa heitä.

Ai niin, ettehän te saa niitä, kun itse olette heistä epämieluisia ja ette kelpaa.

• carambola87a

Jos näyttää läskiltä tai painoindeksi on yli 20 niin silloin.

• 2.nainen

24,9 oikeasti.

• carambola87a
        2.nainen kirjoitti:

24,9 oikeasti.

Itse tykkään hoikemmista. Mutta kyllä jooku sinunlaisen 24,9 siiderivalaankin huolii.

• 2.nainen
        carambola87a kirjoitti:

Itse tykkään hoikemmista. Mutta kyllä jooku sinunlaisen 24,9 siiderivalaankin huolii.

Mäpä en huolisi tyyppiä, joka ei erota omaa mielipidettään faktasta. 24,9 BMI on normaalipainoinen. Minun BMI:ni on 27. Ylipainoinen mutten siiderivalas. En juo alkoholia ja harrastan liikuntaa päivittäin.

• carambola87a
        2.nainen kirjoitti:

Mäpä en huolisi tyyppiä, joka ei erota omaa mielipidettään faktasta. 24,9 BMI on normaalipainoinen. Minun BMI:ni on 27. Ylipainoinen mutten siiderivalas. En juo alkoholia ja harrastan liikuntaa päivittäin.

Nuo on sopimuksenvaraisia asioita. Vastahan diabetessuosituksia muutettiin niin että lääkehoidon piiriin joutui enemmän ihmisiä. Vastaavasti painoindeksisuosituksia voidaan venkslata jotta ne palvelevat eräiden etuja. Eli tässä tapauksessa kaltaisesi siiderivalaat hyötyvät siitä että 24,9 on "normaalipainoinen".

Minun ja monen muun terveydestään huolehtivan miehen kirjoissa yli 20 bmi on ylipainoinen kelpaamaton siiderivalas.

• 2.nainen
        carambola87a kirjoitti:

Nuo on sopimuksenvaraisia asioita. Vastahan diabetessuosituksia muutettiin niin että lääkehoidon piiriin joutui enemmän ihmisiä. Vastaavasti painoindeksisuosituksia voidaan venkslata jotta ne palvelevat eräiden etuja. Eli tässä tapauksessa kaltaisesi siiderivalaat hyötyvät siitä että 24,9 on "normaalipainoinen".

Minun ja monen muun terveydestään huolehtivan miehen kirjoissa yli 20 bmi on ylipainoinen kelpaamaton siiderivalas.

Näytä minulle kuva siiderivalaasta, jonka painoindeksi on mielestäsi 24,9.
        Tässä http://www.cockeyed.com/photos/bodies/l/509-160_Kandii_L1.jpg sinulle 24,4 bmi:n siiderivalas.

Tässä minua 25,6 eli lievästi ylipainoinen: http://www.cockeyed.com/photos/bodies/l/502-140_Jessica_L1.jpg

Tässä minua hitusen painavampi "siiderivalas": http://www.cockeyed.com/photos/bodies/l/502-150_Indiana_L1.jpg

• carambola87a
        2.nainen kirjoitti:

Näytä minulle kuva siiderivalaasta, jonka painoindeksi on mielestäsi 24,9.
        Tässä http://www.cockeyed.com/photos/bodies/l/509-160_Kandii_L1.jpg sinulle 24,4 bmi:n siiderivalas.

Tässä minua 25,6 eli lievästi ylipainoinen: http://www.cockeyed.com/photos/bodies/l/502-140_Jessica_L1.jpg

Tässä minua hitusen painavampi "siiderivalas": http://www.cockeyed.com/photos/bodies/l/502-150_Indiana_L1.jpg

tätä tuhdimmassa kunnossa ei mielestäni ole terveellistä olla: http://www.swimwearbrands.org/images/Hip-Shot-Hot-Bikini-Swimsuit-BIKINI-081209499-.jpg

En osaa painoindekseistä sanoa kuvien perusteella mutta kuvan nainen on ehkä 19-20 paikkeilla

• 2.nainen
        carambola87a kirjoitti:

tätä tuhdimmassa kunnossa ei mielestäni ole terveellistä olla: http://www.swimwearbrands.org/images/Hip-Shot-Hot-Bikini-Swimsuit-BIKINI-081209499-.jpg

En osaa painoindekseistä sanoa kuvien perusteella mutta kuvan nainen on ehkä 19-20 paikkeilla

Terveellistä voi olla jopa lievästi ylipainoinen, joten tuo terveellisyytesi perustuu pelkästään omaan mielipiteeseesi. Sinä vain tykkäät tuosta vartalotyypistä.
        19-20 on normaalipainoinen vielä, kuten 24:kin.

• candida

silloin on ylipainoinen kun kävellessä huojuu ja lyllertää puolelta toiselle sivusuuntaan, eikä liiku eteenpäin. enkä tarkoita kännistä.

Välillä sääliksi käy miehet jotka selvästi trimmaavat itseään mutta vaimo on sitten huolimaton hyllypylly

• teininainen=hoikka

60kg=pullukka

• silloin,kun hengästyy liiallisen ylipainon takia.
      Ja muutenkin ei enää suoriudu yhtä hyvin töistään kun hoikemmat kanssa sisaret.
      Myös silloin,kun ei löydy enää kaupoist sopivan kokoisia vaatteita.

• 2.nainen

Mulla on ylipainoa mutten hengästy muuten ku juoksulenkillä. Kaupoista löytyy kokoja nykyään huomattavasti ylipainoisillekin.

• gggggggggg

Makuasia, sanoi koira kun muniaan nuoli.
      Kyllä se on yleisempää nähdä ylipainoinen nainen laihan miehen kanssa, kuin päinvastoin.

• over the limit

Kun on yli 100 kg

• 2.nainen

Jos on reilusti yli kaksi metrinen, ni ei.

• dfhstwggsdsdg

Silloin kun mies ei kyseistä naista jaksa nostaa senttiäkään ilmaan. Eli joko on etsittävä riskimpi mies, tai alettava itse dieetille.

• 2.nainen

Minä olen ylipainoinen mutten ole törmännyt mieheen, joka ei minua jaksaisi nostaa.

• Itse olen sitä

yli 50 kg nainen on läski

• 898998989989898

Taidat itse olla jonkinlainen rimppakinttu :)

• ......

14.5.2022. klo 5.00

Juuri silloin.

• santsari woman

Silloin kun ruoka maistuu liian hyvin

• BMI 25 on käsittääkseni ns. rajapalkki. Eikö ylipaino ole lääke- tai ainakin terveystieteellinen termi, samoin kuin ali- ja normaalipaino? Ainakin minulle se on. Omille mielipiteille voi sitten varata termit läski/lihava. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe