Sanoin miehelle et vois pyytää

Anonyymi

omat penskat meille tänään pariksi tunniski kun joulu on mennyt, niin ei tarvi säätää mitään. mUtta eivät tule kun onarki, noh,,, mun mielestä hyvä asia, mutta nytkun pyydetään ei sitten tullakkaan!!! Outoja. Ei ole oikein et jouluna tultaisiin rikkomaan meidän joulurauha ja yhdessä olo, minusta arki päivät sopii miehen lapsille täällä oloon hyvin, mutta ei käy heille. Ei sitten, itsepphän valitsevat.

21

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehen lapset on yleensä ienohelmoja vaan paras kelpaa. Eivät ajattele muita yhtään, että toistekin haluaa jouhlia jouluta tms, eikä vaan miehen lapset. Eivät kunniita muita yhtään eikä osaa käyttäytyä.
      Ei kaikkea niille pidä periksi antaa. Miehen lapsille pitää kelvata toinen sija, ja uskoa mitä sanotaan.
      Ovat niin lellittyjä että pitää aina olla paraatipaikalla.
      Pieni tiputus auttaa heitä ymmärtämään muiden ihmisen täkreyden, eikä oma itse ole se tärkein. Laittakaa ne tulee vaik helmikuussa niin oppivat ettei he määrää vaan muut tekee sen heidän puolestaan. Eivät osaa olla omatoimisia eikä sopeuta mihinkään. Meillä on rahat miehen lapsille, ne tekee kuin minä sanon, eikä pulinoita tai ei tulla ollenkaan. Nyt oltiin joulu ihan oman perheen kanssa, ja miehen lapset tulee sitte ennen vappua, et saahaan olla oman perheen kesken juhlapuhät. Osaisivat olla kiitollisia kun muut hoitaa asiat heidän puolestaan kun itse ei osaa.

      • Anonyymi

        Kuka on tenukeppi? Joku nainen ilmeisesti joka puhuu perhehelvetistään ja siinä toinen pakenemassa omaansa lukemalla keksittyjä trollitarinoita ja kuvittelemalla tietävänsä sen, että kuka kuluttaa ja kirjoittaa mitä. En halua tuollaiseksi isona. Sivusta


    • Anonyymi

      Kuules tenukeppi, sulla kun ei ole miestä eikä lapsia, tyhjät tölkit ja pullot pyörii nurkissa.
      Pitääkö aina olla kännissä, kun tänne trollaat.

      • Anonyymi

        Kuinka kännissä olet itse maalittava ja koko porukkasi nolaava yliopistoeukko mansesterista? Sivusta.


    • Anonyymi

      Tällaistako teillä oli lapsena? Ei haluttu äidin eikä isän luokse? Nyt aika kuluu ryypiskellen ja vanhoja muistellen?

    • Anonyymi

      Tälläistä se on kun perhe hajoitetaan. Siinä sutturat vaetävät 100-0 miestä ja pakottavat tätä hylkäämään lapsensa ja elatiy poistoon ja siirretään sutturan tilille! On aika kauheeta. Monet täälläkään eivät usko tuota mutta se on osoitus vaan siitä etttä he ovat itse samalaisia, joten kukapa itseään alkaa haukkumaan.

      Liian monta lasta jää ilman isää muttei se sutturaoita haittaa, heillä ei ole mitään menetettävää, ja heistä on hauska kun pehre suree ja ikävöi isää ja isä lapsiaan, mutta perhe ei enää ota likasta miestä takasin.
      ainoa joka menettää eniten on mies. Surullista, hänet hylkää kaikki ystävät läheiset ja oma perhe. Surullista se on. Sutturat miettikää tarkoin millasen miehen otatte, jos ette ole seurustelleet koskaan niin onko apkko otta perheestä mies. Onhan se koulutettu perheellinen. Surullista on, että jollekin elämäntyö on rikkoa perhe.

      • Anonyymi

        Niinpä Sellaista se on ,kun äiti läksi ja hajoitti perheen . Siinä häntäheikit vietävät 100-0 naista ja pakottavat tämän hylkäämään lapsensa ja elarit poistoon ja siirretään häntähessun tilille! On aika kauheeta. Monet uskoo tuota mutta se on osoitus vaan siitä että he ovat itse samalaisia häntäheikkejä joten kukapa itseään alkaa moittiin .

        Liian monta lasta jää ilman äitiä muttei se häntähessuja haittaa, heillä ei ole mitään menetettävää, ja heistä on hauska kun ex ukko uhoo ja kiukkuaa ja ikävöi naistaan ja äiti lapsiaan, mutta perhe ei enää ota likasta akkaa takasin.
        ainoa joka menettää eniten on nais Surullista, hänet hylkää kaikki ystävät läheiset ja mutta ei oma perhe. Sellasta se on. Häntäheikit miettikää tarkoin millasen eukon otatte, jos ette ole seurustelleet koskaan niin onko pakko otta perheestä akka . Onhan se koulutettu perheellinen. Surullista on, että jollekin ei löydy eronnutta eukkoa ja on pakko rikkoa akan perhe.


    • Anonyymi

      Minä en huolis miehen lapsia meille sotkemaan. Mies sai valita joko minä tai kersat, valitsi tietysti minut. En ole rikkonut kenenkään perhettä, mies itse iski muhun silmät ja en voinut kävellä onneni ohi, se vaan kävi niin, aina on joku joka voittaa ja joku jotka häviää.
      Kyllä se eukko uuden miehen läytää, ja jos ei niin voi voi, onko pakko olla ruma.

      Oltiin työkavaereita miehen kanssa ja tiesin et on naimisissa, mutta ei tunteille mitään voi, kyllä estelin alussa mutta mies niin kovasti halusi olla mun kanssa että miksi tehdä miehestä onneton kun voi olla onnellinen.

      Lapset ei tule meille kun minä en pääse heille, olisi kiva nähdä se mörksä jossa asuu, ja selvitellä vähän heidän aisoita, kun aina mua syyttääkaikesta. Minä en koskaan vaikka tiedän et exänsä ei osaa mitään, ja siksi valitsi minut ja olen kauniimpikin kuin entinen.

    • Anonyymi

      Tuo sama AP-reppana jauhaa samaa laulua viikosta viikkoon, kuukaudesta kuukauteen.

      Voi kunpa hankkisit aivoillesi jotain älykkäämpää., tuon haukionkala haukionkala haukionkalan jauhamisen sijasta!

      • Anonyymi

        Hienoa että joku vihdoin kertoo näille sutturoille hankkis jotain muuta tekemistä kuin rikkoisi toisten perheitä ja haukkus lapset lyttyyn. Ei se olekenestäkään fiksua käyttäytyä noin kun rikkooo perheen. Idiooteja on ja tulee aina olemaan. ei niille auta valistaaa, kahta kauheemmin rikkovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että joku vihdoin kertoo näille sutturoille hankkis jotain muuta tekemistä kuin rikkoisi toisten perheitä ja haukkus lapset lyttyyn. Ei se olekenestäkään fiksua käyttäytyä noin kun rikkooo perheen. Idiooteja on ja tulee aina olemaan. ei niille auta valistaaa, kahta kauheemmin rikkovat.

        Sinun mielikuvitukselliset trollit tekee sinusta täys idiootin, hae apua sitä on saatavilla , pakkomielteesi on tosi paha, samoin katkeruutesi ja vihasi naisia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielikuvitukselliset trollit tekee sinusta täys idiootin, hae apua sitä on saatavilla , pakkomielteesi on tosi paha, samoin katkeruutesi ja vihasi naisia kohtaan.

        Kerroppa ensin millasta apua sinä sait ja missä olit hoidossa? Kerro miten se hoito muutti sua? Ei ainakaan hyvään suuntaan. Terapeuttina mietin noista sun katkeria mollauksia ja syylistyksiä, että sulla on tosi paja agressio päällä, kun et pysty keskustelmaan edes itsesi kanssa.
        Kerro tuntemuksesi, minä kerron millainen olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielikuvitukselliset trollit tekee sinusta täys idiootin, hae apua sitä on saatavilla , pakkomielteesi on tosi paha, samoin katkeruutesi ja vihasi naisia kohtaan.

        On kyllä todella synkkä ja sekaisin oleva tapaus. Hyi olkoon tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa ensin millasta apua sinä sait ja missä olit hoidossa? Kerro miten se hoito muutti sua? Ei ainakaan hyvään suuntaan. Terapeuttina mietin noista sun katkeria mollauksia ja syylistyksiä, että sulla on tosi paja agressio päällä, kun et pysty keskustelmaan edes itsesi kanssa.
        Kerro tuntemuksesi, minä kerron millainen olet.

        Terapeutti viimeisenä varmaan paljastaisi suoraa agressiotaan kun saa ihan aiheellista palautetta sairaista kirjoituksista. Tämä sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa ensin millasta apua sinä sait ja missä olit hoidossa? Kerro miten se hoito muutti sua? Ei ainakaan hyvään suuntaan. Terapeuttina mietin noista sun katkeria mollauksia ja syylistyksiä, että sulla on tosi paja agressio päällä, kun et pysty keskustelmaan edes itsesi kanssa.
        Kerro tuntemuksesi, minä kerron millainen olet.

        Oho, kyllä olet tosi sairas, mene hyvä ihminen hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa ensin millasta apua sinä sait ja missä olit hoidossa? Kerro miten se hoito muutti sua? Ei ainakaan hyvään suuntaan. Terapeuttina mietin noista sun katkeria mollauksia ja syylistyksiä, että sulla on tosi paja agressio päällä, kun et pysty keskustelmaan edes itsesi kanssa.
        Kerro tuntemuksesi, minä kerron millainen olet.

        No, nyt meni trollille ihon alle , paljasti mielialasairautensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa ensin millasta apua sinä sait ja missä olit hoidossa? Kerro miten se hoito muutti sua? Ei ainakaan hyvään suuntaan. Terapeuttina mietin noista sun katkeria mollauksia ja syylistyksiä, että sulla on tosi paja agressio päällä, kun et pysty keskustelmaan edes itsesi kanssa.
        Kerro tuntemuksesi, minä kerron millainen olet.

        Onko korona mennyt aivoihin saakka , vai onko jäänyt joku jälkitauti, todella sairasta.


    • Anonyymi

      hahaaa... onpa ihania vastauksia... katkeria ja kateellisia. On se kummaa, kun joku on tyytväinen omaan elämään niin sille ollaan katellisia. Hihiiii... on kiva lukea näitä kun joku repee liitoksistaan, ja narisee..

      • Anonyymi

        Jos joku on kade ja katkera niin sinä , etkä tosiaankaanka vaikuta tyytyväiseltä elämääsi, olet sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku on kade ja katkera niin sinä , etkä tosiaankaanka vaikuta tyytyväiseltä elämääsi, olet sairas.

        Mille olisin katkera? Sillekkö että sinä joudut meneen aamusta töihin oli ilma mitä tahansa ja haet sossutukia kun palkka ei riitä elämiseen???? Tai tienaat 9 e päivässä kun minä 34 e pus muut tuet????

        Olet ihan sairas. heh.... minä voin olla mitä tahansa mutta katkera sulle en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille olisin katkera? Sillekkö että sinä joudut meneen aamusta töihin oli ilma mitä tahansa ja haet sossutukia kun palkka ei riitä elämiseen???? Tai tienaat 9 e päivässä kun minä 34 e pus muut tuet????

        Olet ihan sairas. heh.... minä voin olla mitä tahansa mutta katkera sulle en ole.

        Ottaapa sulla kovasti tunteisiin, kun sinä saat aiheesta palautetta , lue itse noita juttujasi onko ne ihan omasta mielestäsi täyspäisen ihmisen juttuja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      431
      1943
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      202
      1642
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1452
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1451
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1086
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1080
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      124
      998
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      986
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      958
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      916
    Aihe