moista ihonrumennusta tarvitaan? Ihmisen lapsellinen tarve? Minun puolestani tuollaiset saisi kieltää. Täysin turhia.
Mitä järkeä tatuoinneissa? Mihin
4
226
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän niissä järkeä ole. Eiköhän ne aiheuta enemmän haittaa kuin iloa? Ehkä joskus julkinen puoli ei enää hoida tatuoituja, kun he ovat vapaaehtoisesti halunneet myrkyt tatuointiväreissä elimistöönsä. Ne on kuitenkin täysin turha, ylimääräinen kuorma. Jos nauttii kivusta, voi sitä saada muutoinkin.
- Anonyymi
Ja mitenkä se vaikuttaa teidän elämää, ei ole teidän rahat eikä iho kyseessä.
- Anonyymi
Se vaikuttaa niin, että tatuoidut vievät tatuoimattomilta sairaalapaikkoja, kun tatuoinneista tulee oireita.
- Anonyymi
Eikä vie, ja se on pieni todennäköisyys että joutuu jäämään sairaalaan, että hahahahhah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701073
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36509Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454