Tykkään Maisasta

Anonyymi

3

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kas-kas, sinäkin löysit Maisan (vihdoinkin). Tällä palstalla siitä on keskusteltu yli vuosi sitten kun se käynnistettiin ja jo silloin todettiin hyväksi. Itsekin olen käyttänyt sitä nyt vähän päälle vuoden aktiivisesti kun on iskenyt yllättäviä sairauksia ja niiden tutkimustuloksia ja hoito-ohjeita olen voinut lukea Maisasta. Ajanvarautenkin käsittely sujuu hyvin. Käytän kylläkin pääosin tietokoneella, viesti-ilmoitukset tulee kyllä puhelimeen, mutta sieltä viestien lukeminen ja edelleen käsittely ja tulostus on hankalampaa.

• Anonyymi

En tykkää yhtään maisasta. Joka hemmetin viikko työntää viestiä. Siis solkenaan täysin turhaa viestiä. Joudun käymään viikottain kontrollissa. Ennen käyntiä tulee viesti, muistathan ajanvarauksesi, käynnin jälkeen tulee viesti käynnistä, kun sairaanhoitaja tekee kirjaukset, taas tulee viesti jne jne jne. Ei mitään tolkkua tässä.

Olen varannut ajan kolmanteen koronarokotukseen jo 4 viikkoa sittenm sain ajan vasta tammikuun puoleen väliin. Joka saamarin viikko maisa laittaa viestiä siitä että rokote on jo saatavilla. Ei ilmeisesti synkkaa ajanvarauskalenterit ja maisa keskenään.
      nnn

• Anonyymi

Maisassa näkyy tuleva käynti. Ei vaadi minulta mitään.
      Siinä kuitenkin lukee, että merkitse tämä valmiiksi pvm lähellä.
      Mitä ihmettä? Ymmärtääkö kukaan mikä idea?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      63
      4373
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      49
      2464
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      62
      2120
    4. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1330
    5. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      68
      1130
    6. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      1120
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      28
      1065
    8. Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.

Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä
      Hindulaisuus
      417
      994
    9. Olisin vain n.ssinut sua kerran

Mutta ei kelvannut.
      Ikävä
      67
      837
    10. Millaisen sormuksen nainen haluat

Kun mennään naimisiin? 💍
      Ikävä
      64