Puhelimessa olevaan Maisa-ohjelmaan tulee nykyään reaaliaikaisesti tiedot laboratoriotutkimusten tuloksista. Tosi hyvä juttu!
https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.maisa.maisa
PS. Maisa on Apotti-nimiseen potilastietojärjestelmään luotu asiakasportaali. Apotissa ovat mukana Helsinki, Vantaa, Kirkkonummi, Kauniainen, Kerava, Inkoo, Loviisa, Tuusula, Siuntio sekä Helsingin seudun yliopistollinen keskussairaala.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Apotti_(potilastietojärjestelmä)
Tykkään Maisasta
3
246
Vastaukset
- Anonyymi
Kas-kas, sinäkin löysit Maisan (vihdoinkin). Tällä palstalla siitä on keskusteltu yli vuosi sitten kun se käynnistettiin ja jo silloin todettiin hyväksi. Itsekin olen käyttänyt sitä nyt vähän päälle vuoden aktiivisesti kun on iskenyt yllättäviä sairauksia ja niiden tutkimustuloksia ja hoito-ohjeita olen voinut lukea Maisasta. Ajanvarautenkin käsittely sujuu hyvin. Käytän kylläkin pääosin tietokoneella, viesti-ilmoitukset tulee kyllä puhelimeen, mutta sieltä viestien lukeminen ja edelleen käsittely ja tulostus on hankalampaa.
- Anonyymi
En tykkää yhtään maisasta. Joka hemmetin viikko työntää viestiä. Siis solkenaan täysin turhaa viestiä. Joudun käymään viikottain kontrollissa. Ennen käyntiä tulee viesti, muistathan ajanvarauksesi, käynnin jälkeen tulee viesti käynnistä, kun sairaanhoitaja tekee kirjaukset, taas tulee viesti jne jne jne. Ei mitään tolkkua tässä.
Olen varannut ajan kolmanteen koronarokotukseen jo 4 viikkoa sittenm sain ajan vasta tammikuun puoleen väliin. Joka saamarin viikko maisa laittaa viestiä siitä että rokote on jo saatavilla. Ei ilmeisesti synkkaa ajanvarauskalenterit ja maisa keskenään.
nnn - Anonyymi
Maisassa näkyy tuleva käynti. Ei vaadi minulta mitään.
Siinä kuitenkin lukee, että merkitse tämä valmiiksi pvm lähellä.
Mitä ihmettä? Ymmärtääkö kukaan mikä idea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024813Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1061001Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah30984Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971