Puhelimessa olevaan Maisa-ohjelmaan tulee nykyään reaaliaikaisesti tiedot laboratoriotutkimusten tuloksista. Tosi hyvä juttu!
https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.maisa.maisa
PS. Maisa on Apotti-nimiseen potilastietojärjestelmään luotu asiakasportaali. Apotissa ovat mukana Helsinki, Vantaa, Kirkkonummi, Kauniainen, Kerava, Inkoo, Loviisa, Tuusula, Siuntio sekä Helsingin seudun yliopistollinen keskussairaala.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Apotti_(potilastietojärjestelmä)
Tykkään Maisasta
3
349
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kas-kas, sinäkin löysit Maisan (vihdoinkin). Tällä palstalla siitä on keskusteltu yli vuosi sitten kun se käynnistettiin ja jo silloin todettiin hyväksi. Itsekin olen käyttänyt sitä nyt vähän päälle vuoden aktiivisesti kun on iskenyt yllättäviä sairauksia ja niiden tutkimustuloksia ja hoito-ohjeita olen voinut lukea Maisasta. Ajanvarautenkin käsittely sujuu hyvin. Käytän kylläkin pääosin tietokoneella, viesti-ilmoitukset tulee kyllä puhelimeen, mutta sieltä viestien lukeminen ja edelleen käsittely ja tulostus on hankalampaa.
- Anonyymi
En tykkää yhtään maisasta. Joka hemmetin viikko työntää viestiä. Siis solkenaan täysin turhaa viestiä. Joudun käymään viikottain kontrollissa. Ennen käyntiä tulee viesti, muistathan ajanvarauksesi, käynnin jälkeen tulee viesti käynnistä, kun sairaanhoitaja tekee kirjaukset, taas tulee viesti jne jne jne. Ei mitään tolkkua tässä.
Olen varannut ajan kolmanteen koronarokotukseen jo 4 viikkoa sittenm sain ajan vasta tammikuun puoleen väliin. Joka saamarin viikko maisa laittaa viestiä siitä että rokote on jo saatavilla. Ei ilmeisesti synkkaa ajanvarauskalenterit ja maisa keskenään.
nnn - Anonyymi
Maisassa näkyy tuleva käynti. Ei vaadi minulta mitään.
Siinä kuitenkin lukee, että merkitse tämä valmiiksi pvm lähellä.
Mitä ihmettä? Ymmärtääkö kukaan mikä idea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521004
- 98994
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21842- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121776Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔52743- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke24644- 47626
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46578
- 35560
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72558Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137536Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen10528Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok119526Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast45525- 47515
- 25512