Itselläni ollut kesästä lähtien outoja huimauskohtauksia. Saattaa ilmetä joskus istuessa, joskus kävellessä, joskus jopa sohvalla maatessa. Yhtä-äkkiä tulee pyörryttävä tunne, joka ei kaada nurin, mutta tuntuu ikävältä. Huimauskohtaus, jonka aikana silmissä vilisee ja luomia painaa, kestää hetken eli muutamia sekunteja - puoli minuuttia. Helpottaa nopeammin jos sulkee silmät eikä niitä oikeastaan voi auki edes pitää, luomet tuntuu niin raskaalta. Huimauskohtaus tulee väsyneenä helpommin, samoin jos istuu pitkään paikallaan ns. polvi toisen päällä tai katsoo alaspäin "leuka rinnassa" esim. puhelinta pitkään. Verenpainetta on, mutta lääkityksen ansiosta aisoissa. Joskus voi mennä päiväkausia ilman huimausta, joskus huimaa päivittäin.
Outoja huimauskohtauksia?
5
320
Vastaukset
- Anonyymi
Onko niska/hartiajumia?
Kyseinen seikka vaikuttaa paljon. - Anonyymi
Minulla on myös enkä ole keksinyt kuin että on vähän alhainen verenpaine. Muuten olen terve ja liikkuvainen.
Kun olin istunut puoli tuntia bussissa ja siirryin Metroon, siinä välillä pyörrytti niin että josku piti pudottautua kyykkyyn ettei kaatunut. Samoin kotona kun lähden äkkiä, valun vaan seinää vasten alas enkä pysty jatkamaan.
Sitten on aikoja että huimaus pysyy poissa pitkään. En löydä mitään syytä. Hyvä tuo niskajumijuttu, siinä voi olla itua. Olen tehnyt istumatyötä pitkään, mutta voimistelen ja venyttelen joka päivä, jopa pariin kolmeen kertaan. - Anonyymi
Sain kolmosrokotteen niin sen jälkeen ollut outoa huimausta välillä.
- Anonyymi
Sama täällä. Ensimmäisillä kahdella (Pfeizer) ei mitään vaikutusta. Kolmas oli Moderna.
- Anonyymi
Verenpainelääke voi ajoittain laskea verenpainetta liikaa. Oletko mitannut verenpainetta kun tulee huimauskohtaus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679724IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3136931Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?761757Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61441Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.991349- 1091171
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751089Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41892Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23766MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752