Ihastutaanko sinuun helposti?

Anonyymi

Miten ns. käsittelet näitä ihastujia?
Onko rasittavaa olla ihminen, johon ihastutaan helposti?

51

948

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joka päivä
      T. Välis

    • Anonyymi

      Ihastukset loppuu yleensä kun takaa paljastuu ääliö.

      • Anonyymi

        Tämä 😂 Tunnen yhden tällaisen. Hieman ehkä aluksi ihastuin tähän mieheen.
        Nyt säälittää nykyinen nainen ehkä... 😳 Paljastui hirmu ilkeäksi ja hömelöksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä 😂 Tunnen yhden tällaisen. Hieman ehkä aluksi ihastuin tähän mieheen.
        Nyt säälittää nykyinen nainen ehkä... 😳 Paljastui hirmu ilkeäksi ja hömelöksi.

        Näkyi silti katkeruus jääneen.


    • Anonyymi

      Palstalaiset on rumia ja sinkkuja joten ei palstan sinkkuun kukaan ihastu.

      • Anonyymi

        no ovat kyllä


    • Anonyymi

      En ihastu vinkuheiniin. Miehen pitää pysyä tuulessa pystyssä omilla jaloillaan.

    • Harvemmin ihastutaan, en ole niin ihastuttava suorapuheisena, kun jos olisin mielin kielin. Enpä ole tuostakaan ajatellut ongelmaa kehittää itelleni.

    • Anonyymi

      Tuskin helposti sentään, ainakaan reaalissa.

      Mutta huomattavasti suurempi ongelma on se, että minä en ihastu käytännössä koskaan.

    • Anonyymi

      Kyllä ihastutaan ja ihastukset pitkäkestoisia ja alkavatkin usein varsin äkillisesti.

      Tämä on hieman ahdistavaa, koska ihmiset menee silloin vauhdilla omiin tunteisiinsa ja tutustuminen toiseen muuttuu toisarvoiseksi.

      En ole erityisen hyvännäköinen, karismaattinen ja eloisa kyllä. Näillä ominaisuuksilla kyllä kerää ihastujia, mutta suhteessa en ole ollut yli 15 vuoteen.

      Useimmiten ihastujat joutuvat pettymään, koska en vastaa heidän haihatteluihinsa samalla mitalla. Kyse ei ole siitä, ettenkö olisi kiinnostunut, vaan siitä etteivät omat tunteet pääse esille toisen ihmisen "suurten tunteiden" ja tarpeiden varjosta...

      Lisäksi tuollaiset massiiviset ihastusunelmat luo paljon esim ulkonäkö ja muita paineita, kun kuvitellaan utopisesti kaikenlaista. Usein käynyt niin, että miehet ovat alkaneetkin sitten ylikriittisiksi ja vaativaisiksi ja kun olen lopettanut jutun, niin sen jälkeen alkaneet suhteeseen jonkun minua hoikemman taviksen kanssa jolla ei oikein minkäänlaisia erityisominaisuuksia eikä hoikkuuden lisäksi parempaa ulkonäköäkään.

      Haikailuja ja yhteydenottoja näihin uusiin suhteeseen alkaneilta miehiltä on tullut sitten jälkeenpäin.

    • Anonyymi

      Kyllä. Ja kyllä.

    • Anonyymi

      Mjoo

      Rasittavuus tämän aiheen tiimoilta on suhteellisen moniselitteinen juttu.

      Ensinnäkin on sanottava, että tällaisen ominaisuuden rasittavuus alkaa ilmetä jo silloin, kun ymmärtää syvällisesti sen aiheuttaman reaktion ihmisissä ulkokohtaiseksi. Eli ihastunut ihminen ei tiedä, mihin on ihastunut. Hänellä ei ole ihastuksensa sisäisistä ominaisuuksista mitään käsitystä. Ei voi olla. Sen sijaan ihastuja on ihastunut huolella luotuun, hankittuun ja harmonisoituun taideteokseen, eli kohteen näkemykseen itsestään.

      Kun ja jos käy niin, että keskustelun jälkeen ihastuja itse kokee joutuneensa ulos "mukavuusalueeltaan" maailmaan, jota ei tunnista, niin tämän kyseenalaisen ihastu minuun -ominaisuuden rasittavuus sen kantajassa kaksinkertaistuu ja tämä joutuu kauemmas itsestään. On ikään kuin kuviteltava ihmiskeho valtavaksi ja sokkeloiseksi rakennelmaksi, jossa on loputtomasti tilaa vaikka mille. Sinne voi kadottaa kokonaisia maailmoja. Myös itsensä.

      Toisaalta on mukavaa se, että ihastutaan, sillä ihastuminen on jollain tasolla aito tapahtuma, eikä sen pitäisi sisältää mitään kielteistä. Käsittääkseni ihastuja saa ihastumisestaan jotain sellaista, jota tarvitsee, ja ihastuksen kohde taas ei saa mitään muuta kuin vahvistuksen siitä että hän osaa söpöstellä vakuuttavasti ja on söpöstelyssään sen urakehityksen aallonharjalla. Eli kysymys on trendistä, joka on sukua luonnollisille asioille, kuten keräilylle ja ylensyönnille.

      You Kawaii Dream

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Näin on👍

        Nimenomaan ulos mukavuusalueeltaan, juuri silloin alkaa naaman vääntely ja epätyytyväisyys.

        Minuun ihastuneet tuntuu oikein välttelevän mitään realistista kosketusta, haluavat vaan jatkaa pöllyssään kuukausi ja jopa vuositolkulla.

        Siinä jää oma olo lähinnä vastaamaan vampyyrin uhria, henkilökohtaisella tasolla, mutta onhan se tavallaan toki imartelevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on👍

        Nimenomaan ulos mukavuusalueeltaan, juuri silloin alkaa naaman vääntely ja epätyytyväisyys.

        Minuun ihastuneet tuntuu oikein välttelevän mitään realistista kosketusta, haluavat vaan jatkaa pöllyssään kuukausi ja jopa vuositolkulla.

        Siinä jää oma olo lähinnä vastaamaan vampyyrin uhria, henkilökohtaisella tasolla, mutta onhan se tavallaan toki imartelevaa.

        Vampyyrilepakot ovat varsin veikeitä otuksia. Ne räpiköivät pimeydessä sinne sun tänne, mutta eivät hyönteisten perässä, vaan lehmien.

        Kuvittele nyt!

        Öisin imetään verta ja päivisin imetään maitoa.

        (hihitystä)


      • Anonyymi

        Mä näen asian hieman eri tavoin eli sen, että ihastuttaisiin ihmiseen tietämättä hänestä vielä muuta. Toki sellaistakin voi olla, jos ei ole toista lainkaan livessä nähnyt, mutta tommonen lienee harvinaisempaa. Sen sijaan jos näet/tapaat ihmisen niin hänestä voi tehdä päätelmiä tietyistä asioista jo suht lyhyessä ajassa. Vasta tarkempi tutustuminen kertoo mitkä on jatkoedellytykset ja kandee muistaa myös se, että ihmisten ei tartte ola samaa mieltä kaikista asioista ei se ole este ihmissuhteille. Toisaalta ite luin just jutun, jossa oli listattu asioita erolle (ei näitä väkivalta ym.), vaikka rakastaisit toista eli pelkkä rakkauskaan ei riitä pitään suhteita koossa, koska ihmiset myös esim. muuttuu. Mutta ite ihastuksen näkisin, että sitä ei kantsi liikaa järkeistää tai pyörittää mielessä. Kaikista löytyy kaivettaessa huonojakin puolia, mutta se mitä toinen on niille valmis tekemään tai kuinka isoja asioita ne on, se ratkaisee enempi asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vampyyrilepakot ovat varsin veikeitä otuksia. Ne räpiköivät pimeydessä sinne sun tänne, mutta eivät hyönteisten perässä, vaan lehmien.

        Kuvittele nyt!

        Öisin imetään verta ja päivisin imetään maitoa.

        (hihitystä)

        En koskaan vertaa ihmisiä kielikuvallisesti eläimiin.

        Kaikki eläimet ovat realistisia ja osaavat sekä pitää puolensa ja nauttia elämän hyvistä hetkistä.

        Ihmisille nämä kaksi asiaa ovat mm. kuoleman syntiä, kateuden aihe, itseriittoisuutta jne.

        Kun Lewis Carroll kirjoitti "Olemme kaikki hulluja täällä", sen sisältävä totuus oli aivan kirjaimellista.

        Ihminen on egonsa, omien aivojensa ja kyltymättömyytensä uhri, hulluuteen saakka!

        Kyllä, lepakot ovat todella suloisia! Tiesitkö, että ne ovat myös avuliaita? Ylen puheessa oli ohjelma eläinten auttamispiirteistä. Siinä kerrottiin, että lepakot auttoivat huono-onnisempia lajitovereitaan jakamalla verisaalistaan jos joku oli jäänyt täysin ilman. Myös norsut ovat avuliaita. Avuliaisuutta löytyy luonnodta myös lajien väliltä.

        Avuliaimpia eläimiä olivat kuitenkin ihmiset, eli jotain hyvää löytyy meissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä näen asian hieman eri tavoin eli sen, että ihastuttaisiin ihmiseen tietämättä hänestä vielä muuta. Toki sellaistakin voi olla, jos ei ole toista lainkaan livessä nähnyt, mutta tommonen lienee harvinaisempaa. Sen sijaan jos näet/tapaat ihmisen niin hänestä voi tehdä päätelmiä tietyistä asioista jo suht lyhyessä ajassa. Vasta tarkempi tutustuminen kertoo mitkä on jatkoedellytykset ja kandee muistaa myös se, että ihmisten ei tartte ola samaa mieltä kaikista asioista ei se ole este ihmissuhteille. Toisaalta ite luin just jutun, jossa oli listattu asioita erolle (ei näitä väkivalta ym.), vaikka rakastaisit toista eli pelkkä rakkauskaan ei riitä pitään suhteita koossa, koska ihmiset myös esim. muuttuu. Mutta ite ihastuksen näkisin, että sitä ei kantsi liikaa järkeistää tai pyörittää mielessä. Kaikista löytyy kaivettaessa huonojakin puolia, mutta se mitä toinen on niille valmis tekemään tai kuinka isoja asioita ne on, se ratkaisee enempi asiaa.

        Mistä julkaisusta tuon kyseisen jutun luit? Alkoi kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan vertaa ihmisiä kielikuvallisesti eläimiin.

        Kaikki eläimet ovat realistisia ja osaavat sekä pitää puolensa ja nauttia elämän hyvistä hetkistä.

        Ihmisille nämä kaksi asiaa ovat mm. kuoleman syntiä, kateuden aihe, itseriittoisuutta jne.

        Kun Lewis Carroll kirjoitti "Olemme kaikki hulluja täällä", sen sisältävä totuus oli aivan kirjaimellista.

        Ihminen on egonsa, omien aivojensa ja kyltymättömyytensä uhri, hulluuteen saakka!

        Kyllä, lepakot ovat todella suloisia! Tiesitkö, että ne ovat myös avuliaita? Ylen puheessa oli ohjelma eläinten auttamispiirteistä. Siinä kerrottiin, että lepakot auttoivat huono-onnisempia lajitovereitaan jakamalla verisaalistaan jos joku oli jäänyt täysin ilman. Myös norsut ovat avuliaita. Avuliaisuutta löytyy luonnodta myös lajien väliltä.

        Avuliaimpia eläimiä olivat kuitenkin ihmiset, eli jotain hyvää löytyy meissäkin.

        Ihmisnaiset ei auta ilman jääneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisnaiset ei auta ilman jääneitä.

        Tuossa ei puhuttu seksistä, vaan ruoan jakamisesta.


    • Anonyymi

      Ei ainakaan täällä, useammin tapahtuu niin livenä. Ja kun vain tietynlaiset miehet ajatuksineen kiinnostavat minua

      • Anonyymi

        ja ehkä se jonkinlaista valtapeliä. Se on jotenkin ärsyttävää jos toinen pystyy iskemään sille alueelle, jolla on puolustuskyvytön.


    • Mikä lasketaan ihastumiseksi? Tietysti jos pörrää baareissa paljon (no eipä kukaan nyt tällä hetkellä pörrää), niin tuleehan niitä "ihastujia" ympärille kelle tahansa. Ei niitä nyt niin vakavasti kannata ottaa. Tai voi ottaa, jos se piristää mieltä, tietysti. :)

      Työpaikoilla on ollut joskus sitä, että kuulen muuta kautta, että se on kuulemma ollut jo kauan ihastunut sinuun. Nää on hämmentäviä, etenkin jos itse ei ole huomannut mitään. Luulen, että ihastumiset syntyy ihan ihastujan omasta tarpeesta. Joku ihminen on sopivasti siinä ja oma elämäntilanne kaipaa ihastumisen tunnetta. Näin olen huomannut itsestänikin. Joku vaihe elämässä vaan huutaa sitä ihastumistarvetta. Kumman nopeasti ne sitten menee ohi, kun tulee tärkeämpää ajateltavaa.

      • Anonyymi

        Meneekö? Palaako mieleen, kun on vähemmän ajateltavaa? Riippuu ihmistyypistä kestääkö ihastus eli ootko edelleen siitä edellisestä ihastunut vai ihastutko aina uusiin. Ihmiset on erinomaisia pakenemaan tunteita esim. työt, some, telkku, urheilu ym. Kokeilepa olla muutama tunti tekemättä mitään, ajatella saa, tunnetko ahdistusta? Mahdottomuutta olla paikalla? Tai hiljaisuudessa? Asialle kantsii tuolloin tehdä jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö? Palaako mieleen, kun on vähemmän ajateltavaa? Riippuu ihmistyypistä kestääkö ihastus eli ootko edelleen siitä edellisestä ihastunut vai ihastutko aina uusiin. Ihmiset on erinomaisia pakenemaan tunteita esim. työt, some, telkku, urheilu ym. Kokeilepa olla muutama tunti tekemättä mitään, ajatella saa, tunnetko ahdistusta? Mahdottomuutta olla paikalla? Tai hiljaisuudessa? Asialle kantsii tuolloin tehdä jotain.

        Niin no. Ei tavallaan kokonaan mene. Kyllä oikeastaan lähes kaikki ihastukset jää "kytemään" johonkin mielen pohjalle. Pois lukien seurustelusuhteet. Ne kun on tavallaan katsottu loppuun asti. Exiä en ole koskaan haikaillut takaisin. Mutta ne toteutumattomat ihastukset. Ne voi ottaa sitten mielen pohjalta esiin, jos kaipaa virkistystä:)

        En tunne ahdistusta, kun on joskus tunti että voi olla tekemättä mitään, hiljaisuudessa. Se on nautintoa, ihan parasta:) Ja ihan liian harvinaista herkkua. Nytkin tosin mulla voisi olla mahdollisuus sellaiseen. Kun olen tässä kirjoittamassa. Hmm.. Pitäisköhän ottaa ilo irti:)


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Niin no. Ei tavallaan kokonaan mene. Kyllä oikeastaan lähes kaikki ihastukset jää "kytemään" johonkin mielen pohjalle. Pois lukien seurustelusuhteet. Ne kun on tavallaan katsottu loppuun asti. Exiä en ole koskaan haikaillut takaisin. Mutta ne toteutumattomat ihastukset. Ne voi ottaa sitten mielen pohjalta esiin, jos kaipaa virkistystä:)

        En tunne ahdistusta, kun on joskus tunti että voi olla tekemättä mitään, hiljaisuudessa. Se on nautintoa, ihan parasta:) Ja ihan liian harvinaista herkkua. Nytkin tosin mulla voisi olla mahdollisuus sellaiseen. Kun olen tässä kirjoittamassa. Hmm.. Pitäisköhän ottaa ilo irti:)

        Toi on hyvä merkki, että pystyt tohon, moni ei pysty. Ite huomaan olevani ylikierroksilla, kun testaan täydessä hiljaisuudessa mitään tekemättömyyden ja jos en pysty rauhoittuun. Silloin täytyy laskee kierroksia muutoinkin. Hektisyyden ohessa tai ehkä vastapainona nautin hiljaisuudesta. Mua on väliin ihmetyttänyt ihmiset, joilla kotona ei oo hetken hiljaisuutta vaan esim. radio tai telkku on taustalla koko ajan päällä. Olis hyvä muuten mukuloillekin tehdä hetkiä, että ei oo mitään tekemistä, kyllä ne keksii, ennenpitkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi on hyvä merkki, että pystyt tohon, moni ei pysty. Ite huomaan olevani ylikierroksilla, kun testaan täydessä hiljaisuudessa mitään tekemättömyyden ja jos en pysty rauhoittuun. Silloin täytyy laskee kierroksia muutoinkin. Hektisyyden ohessa tai ehkä vastapainona nautin hiljaisuudesta. Mua on väliin ihmetyttänyt ihmiset, joilla kotona ei oo hetken hiljaisuutta vaan esim. radio tai telkku on taustalla koko ajan päällä. Olis hyvä muuten mukuloillekin tehdä hetkiä, että ei oo mitään tekemistä, kyllä ne keksii, ennenpitkää.

        Joo, meillä ei ole tv tai radio päällä koko ajan kotona, kun toinen lapsi ei kestä ylimääräisiä ääniä. Mutta joo, tuo täysi hiljaisuus on sikäli itselle harvinaista herkkua, että näin loma-aikaan varsinkin ja nyt kun on tää pandemiakin, meillä on kotona koko ajan vähintään pari muutakin ihmistä paikalla. (Onneksi on isohko talo)Sit kun taas arki alkaa loppiaisen jälkeen, tilanne muuttuu, mutta sitten olisi itselläkin taas niitä töitä tehtävänä siihen hiljaiseen aikaan.


    • Osaisinkohan itse reagoida tilanteeseen sillai sopivan tyylitajuisesti jos joku joskus minuun ihastuisi?

      Vähän epäilen...

    • Anonyymi

      No ihan jonkin verran ihastutaan, mutta miehenä ei erikoisemmin tarvitse tehdä mitään. Useimmiten riittää kun sanoo, että ei kiinnosta itseä tai ei ole kemiaa, jos ei ole. Naiset ei pääosin takerru ja jää kinttuun roikkumaan.

      Mutta jos joku jääkin, niin ei silloinkaan tarvitse hermostua. Sanoo useasti vaan että ei kiitos nätisti. Jos ei ymmärrä, niin estää sit numeron tms.

      Naisilla voi olla eri juttu, koska miehet saattaa olla väkivaltaisia... ja se on tosi p.ska juttu...🙄

    • Anonyymi

      Ei helposti. Silloin tällöin, mutta kyllä miehetkin ymmärtää perääntyä, jos syytä on.
      Esim, jos on varattu jne. 😁

    • Anonyymi

      Ei....

      Enkä mä edes kattele ketteen ennee .

      Etin vain paikkoja missä saa kulkoo pimmeessä. !!

      Ei vain haluta näyttäytyä ...

      Usko nyt se,ettei meillä tai mulla ainakaan oo ennee mitteen haluja, kivut kyllä tunnen niinkuin jyskytyksen piässä päänsärkynä. Täytyy levätä koska kävely sattuu piähän.

    • Anonyymi

      Aika helposti miehet ihastuu ja se mikä ihmetyttää, alkavat holhota.
      Minulla on tapana kertoa aika suoraan missä olen huono. Tietenkin jos asia tulee jossain muussa yhteydessä esille. Se ei yhtään tarkoita huonoa itsetuntoa. En voi ruveta perään luettelemaan asioita missä olen vähemmän huono tai vähän parempi.
      Ja sitten tulee holhous. Se kummastuttaa.

      • Anonyymi

        Holhous on miehen tapa osoittaa välittämistä ja sitoutumista. Mies kokee naisen merkittäväksi osaksi elämäänsä ja haluaa hallita sitä positiivisessa mielessä naisen elämää ohjaten ja suojaten. Naiset voivat myös holhota, mutta vahtiminen ja neuvominen taitaa olla tavallisempaa välittämisen osoittamista. Miehet inhoaa sitä, varsinkin neuvomista.

        Eihän se aina tunnu kivalta ja sit voi saada raivarin, yleensä ite annan vähän holhota ja jopa kiitän huolenpidosta tai leikkisästi kommentoin takaisin.

        Paljolta säästyy, kun ei kaikkeen sukupuolikäytökseen reagoi ihan niin karvat pystyssä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Holhous on miehen tapa osoittaa välittämistä ja sitoutumista. Mies kokee naisen merkittäväksi osaksi elämäänsä ja haluaa hallita sitä positiivisessa mielessä naisen elämää ohjaten ja suojaten. Naiset voivat myös holhota, mutta vahtiminen ja neuvominen taitaa olla tavallisempaa välittämisen osoittamista. Miehet inhoaa sitä, varsinkin neuvomista.

        Eihän se aina tunnu kivalta ja sit voi saada raivarin, yleensä ite annan vähän holhota ja jopa kiitän huolenpidosta tai leikkisästi kommentoin takaisin.

        Paljolta säästyy, kun ei kaikkeen sukupuolikäytökseen reagoi ihan niin karvat pystyssä.

        "Naiset voivat myös holhota, mutta vahtiminen ja neuvominen taitaa olla tavallisempaa välittämisen osoittamista. Miehet inhoaa sitä, varsinkin neuvomista."

        Eikä vain miehet inhoa sitä, minä inhoan myös.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        "Naiset voivat myös holhota, mutta vahtiminen ja neuvominen taitaa olla tavallisempaa välittämisen osoittamista. Miehet inhoaa sitä, varsinkin neuvomista."

        Eikä vain miehet inhoa sitä, minä inhoan myös.

        Eiköhän tuota inhoa kaikki, sukupuolesta riippumatta.


    • Anonyymi

      Vihastutaan, ei ihastuta.

    • Anonyymi

      Naisten ihastuminen on sellasta että se perkele rupeaa puuttumaan minun asioihin.

      :D

      Se on niin vaikeaa kun ei voi suoraan sanoa mitään...
      Pitää vaan häiritä mun kaltasia viattomia poikia.

      :D

      -KonnaKettu

    • Anonyymi

      Jotkut ihastuvat minuun, vaan en ole huomaavinani ihastujia.
      -Likinäkörillitäti

    • Anonyymi

      Alkuillasta ei niinkään mutta loppuillasta sitten jo.

    • Anonyymi

      Ei tällä suojauksella.

    • Anonyymi

      Ei se nyt niin kauheas ole, mutta on saakelin rasittavaa, kun HÄN ei ihastu muhun!!!!!!

      • Anonyymi

        Olen rehellinen

        Ennen kukaan ei kiinnittäny minuun mitään

        huomiota

        Nykyisin kyl

        Sehän perustuu vain ulkoiseen

        Sellasii miehet on

        Se ei riitä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ole huomannut minuun ihastuneen kenenkään aikoihin. Todella harvoin ihastun itsekään. Se vaatii sielujen sympatian, että se tapahtuu. Kovin harvinaista on se. Joten yksin joudun tätä elämän polkua tallomaan.

      • Anonyymi

        Tutun kuuloista itsellekin tää. En kyl ole esilläkään juuri missään nykyisin. Ei haittaa, vaikken ole toisten mielenkiinnon kohde. Keskityn omaan tekemiseen paremmin, kun ei ole muita sotkemassa ajatuksia.


    • Anonyymi

      Suoraan sanottuna vituttaa ja etenkin kun aistin herkästi. Tietysti itsekin ihastun sitten ja suossa ollaan sitten korvia myöten. Toivoisin olevani kuuro ja sokea.

    • Anonyymi

      Ei muhun kukaan ole ihastunut ollut, ilmaa lähinnä miehille ollut. Itse en usein ihastu, menee vuosia välillä etten edes katsele ketään, kai sekin vaikuttanut, kun ihastumiset olleet ykspuolisia.
      Yks tuttava kokee olevansa nainen, johon miehet ihastuu tai ehkä se on lähinnä himotusta ollut miesten puolelta, kun tuo tuttava on melkoinen tyrkky eli tekee itseään tykö miehille ja luulee niiden ihastuneen häneen, yleensä myöhemmin paljastunut, ett panetusta ollut miesten puolelta, miehillä ei ollutkaan mitään tunteita mukana. Luulee yhä olevansa oikea miesten unelmanainen, ett kaikki miehet on ihastuneita häneen, siinäpä luulkoon, jos itseään haluaa huijata.

    • Anonyymi

      ihastutaan sillöin kun tise sitä yritä, jää tilaa toiselle tutustua ,

    • Anonyymi

      Oon vaalee missityyppi ja minulle usein tunkua seuraani haitaksi asti

    • Ei ihastuta tai sitten vain puhtaasti sivuutan sellaiset vinkit ja odotan, että sanotaan suoraan.

      Mulla on myös sellainen aura ympärilläni, että en ole helpoin ihastuttava, en myöskään helpoin saavutettava enkä piittaa paskaakaan jostain puuteripyllyistä tai sohvaperunalässynlää misuista.

      Ja siis rimahan ei ole korkea, vaikka tosta vois muuta kuvitella, vaan haluan naisen:
      A) Jolla ei tuuli paina toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos
      B) Jolle voi lyödä kirveen käteen ja pinkan pöllejä eteen, eikä ensimmäiseksi aleta puuteroimaan nokkaa
      C) Joka on omaan silmään miellyttävä
      D) Joka vielä mua kunnolla tuntematta luulee sietävänsä mua enemmän kuin kuukauden

    • Juron oloisena miehenä olen aina ollut mitä epäihastuttavin, ja jos joku koskaan on osoittanut mitään mielenkiintoa minua kohtaan, olen pitänyt sitä vähintäänkin epäilyttävänä.

      Kaikesta huolimatta olen kuitenkin kokenut molemminpuolisia ihastumisia mitä miellyttävimpien naisten kanssa. Ihastumiset eivät tapahtuneet yhdessä hetkessä, eivät yhdessä illassa, eivätkä välttämättä edes vuodessa, vaan ne vaativat pidempää tekemisisissä olemista ennen kuin ihastus ja mielenkiinto vähitellen heräsivät. Tämä siitä huolimatta, että itse pidän valtaosaa naisista jollain tavalla ihastuttavina.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe