Randombypasser. Jutut loppuivat kuin seinään. Jatka toki näkökulmiesi avaamista ja elämän ihmettelyä. Sehän läksi jo niin hyvin käyntiin.
Noh miksi hiljeni
27
73
Vastaukset
- Anonyymi
S24 pelipoikien piiri.
- Anonyymi
Menikö uuden vuoden lomalle?
- Anonyymi
No livänä voi olla kiirettä?
Mutta mulle tulee dejawuu kaverin jutuista. Mä joskus tulin tähänsekaappina palstalle ja jotenkin samalla tavalla näen kaverin etenevän. Sellaista itserefluksointia vai mitä se olikaan?
Itse en liioin haluis hänen ajatuksia lähteä mukana miettimään, kun mä luulen, että liikaa kokisin oman tieni. Hänrn pitää keksiä itse omansa, mutta hyvä vaan jos tuumii täällä. Kunhan ei kerro itsestään liian tarkkaan henkilökohtaisuuksia, kun täällä haaskalinnut tulee repimään oitis. 🤔
T: Ent. Disse- Anonyymi
Ahhaaah, haa. Nyt mä sen keksin, ei kande liikaa itserefluktoida, voi ruveta närästään.
- Anonyymi
varmasti on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahhaaah, haa. Nyt mä sen keksin, ei kande liikaa itserefluktoida, voi ruveta närästään.
Eli ei ollut oikea sana. 🤣
No kuitenkin itseensä tutustuminen ja sellainen tietoisuuden herättely, omsn identiteetin löytäminen...
Mä en osaa hienoja sanoja ja termejä. 😁
Eikös hän ole eilen juuri tänne kirjoitellut? Mielestäni vastasin johonkin hänen tuoreeseen aloitukseenkin. Ihan sama oma itsensä hän täällä on, kuin Miehen Logiikassakin, en kantaisi huolta hänestä:)
- Anonyymi
(Yskäisy)
JasuM kirjoitti:
On joo. Ei tartte huolta kantaa Randesta. Pärjää kyllä.
Yhteinen tuttukin löytyy Randomin kanssa. Muistatko Ybis, Xena-183?
Ennen vielä uskallettiin tavatakin ihmisiä, nykyään ei enää tiedä mitä on vastassa.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ennen vielä uskallettiin tavatakin ihmisiä, nykyään ei enää tiedä mitä on vastassa.Punkki on vastassa. Aiheuttaa pienen punaisen ympyrän iholle.
Meillä on tosi paljon yhteisiä tuttuja. JasuM kirjoitti:
Ennen vielä uskallettiin tavatakin ihmisiä, nykyään ei enää tiedä mitä on vastassa.Juu, tietty muistan Xenan:) En Xenaa koskaan tavannut, mutta muuten kirjoiteltiin kyllä paljon yksityisviestein ja muistaakseni sähköpostitsekin.
JasuM kirjoitti:
Ennen vielä uskallettiin tavatakin ihmisiä, nykyään ei enää tiedä mitä on vastassa.Mutta mitä tarkoitit tuolla, että nykyään ei tiedä, mitä on vastassa? huonoja kokemuksia lähiajoilta?
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Juu, tietty muistan Xenan:) En Xenaa koskaan tavannut, mutta muuten kirjoiteltiin kyllä paljon yksityisviestein ja muistaakseni sähköpostitsekin.
Oli kyllä Xenan kanssa joskus suunnitelmissa tavata. Mutta aina se jotenkin jäi :/ Randomin kanssakin kerran piti Turussa jossain tapahtumassa nähdä, mutta siihenkin tuli joku este muistaakseni. Elisakettu on ainoa, jonka olen täältä s24:stä tavannut, mitä olen kai monta kertaa mainostanutkin:)
Juu, tietty muistan Xenan:) En Xenaa koskaan tavannut, mutta muuten kirjoiteltiin kyllä paljon yksityisviestein ja muistaakseni sähköpostitsekin.
Hän oli palstalla varsin valovoimainen ihana persoona. On myös irl, kun tavattiin huomasi heti. Tapasi nykyisen kumppanin samalla reissulla.
Vähän on ajat muuttuneet. 😃yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mutta mitä tarkoitit tuolla, että nykyään ei tiedä, mitä on vastassa? huonoja kokemuksia lähiajoilta?
Tuntuu olevan kaikenlaisia pöhlöjä netti pullollaan. Ei voi enää luottaa samalla tavalla et on aito ihminen vastassa, vaan joku trolli möykkä.
Onhan näitä juttuja kuultu. Itse en enää helposti lähesty ketään.Anonyymi kirjoitti:
Punkki on vastassa. Aiheuttaa pienen punaisen ympyrän iholle.
Meillä on tosi paljon yhteisiä tuttuja.Mulla on niin vähän tuttuja, ettei tuo väite pidä paikkaansa.
JasuM kirjoitti:
Tuntuu olevan kaikenlaisia pöhlöjä netti pullollaan. Ei voi enää luottaa samalla tavalla et on aito ihminen vastassa, vaan joku trolli möykkä.
Onhan näitä juttuja kuultu. Itse en enää helposti lähesty ketään.Ok, ikävä homma. Kaipa ne Miehen Logiikan ajat oli vielä sellaista viattomuuden aikaa. Ennen kuin pahimmat trollit keksi nämä palstat. Nykyään ihmiset kai tutustuu paremmin vaikka instagramin kautta. Sielläkin kun voi olla anonyyminä ja kirjoitella kuvien kera juttuja näyttämättä naamaansa ja kertomatta nimeään. Ja siellä kun on yksityisviestit ym. Itsellä tosin on ihan omalla nimellä ja itsestäkin on kuvia, vanhanaikaisesti:)
JasuM kirjoitti:
Hän oli palstalla varsin valovoimainen ihana persoona. On myös irl, kun tavattiin huomasi heti. Tapasi nykyisen kumppanin samalla reissulla.
Vähän on ajat muuttuneet. 😃Joo, uskon :) Hyvin meilläkin jutut synkkasi, ainakin mun mielestä. Ei hän taida enää täällä kirjoitella..?
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Mulla on niin vähän tuttuja, ettei tuo väite pidä paikkaansa.
Joopajoo GasuM.
Ok, ikävä homma. Kaipa ne Miehen Logiikan ajat oli vielä sellaista viattomuuden aikaa. Ennen kuin pahimmat trollit keksi nämä palstat. Nykyään ihmiset kai tutustuu paremmin vaikka instagramin kautta. Sielläkin kun voi olla anonyyminä ja kirjoitella kuvien kera juttuja näyttämättä naamaansa ja kertomatta nimeään. Ja siellä kun on yksityisviestit ym. Itsellä tosin on ihan omalla nimellä ja itsestäkin on kuvia, vanhanaikaisesti:)
Joo, no ei mua haittaa. En niin ole uusien tuttujen tarpeessa. Mutta sille tuntuu, että avohoito on siirtynyt nettiin. 😄
No mä poistin facebookinkin mikä oli ig:n yhteydessä. Toinen tili on lähinnä muutamaa ryhmää varten, mitä kurkkaan joskus.. Tuttaviin saa yhteyden muita teitä. Ei tarvita ig:tä eikä facea.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joo, uskon :) Hyvin meilläkin jutut synkkasi, ainakin mun mielestä. Ei hän taida enää täällä kirjoitella..?
Varmasti synkkas. Hän on hyvin seurallinen ja helposti lähestyttävä. Tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Ei tietääkseni enää. Tuskin ennättääkään.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Oli kyllä Xenan kanssa joskus suunnitelmissa tavata. Mutta aina se jotenkin jäi :/ Randomin kanssakin kerran piti Turussa jossain tapahtumassa nähdä, mutta siihenkin tuli joku este muistaakseni. Elisakettu on ainoa, jonka olen täältä s24:stä tavannut, mitä olen kai monta kertaa mainostanutkin:)
Heh, se olikin kiva tapaaminen:) Tai piti jo aiemmin montakin kertaa, mutta oli sitten esteitä. Mutta olen iloinen siitä.( Se toinen paikka missä yhteyttä voitaisiin pitää.... no, sä tiedät miten huonosti siellä viihdyn.)
Niin olen huomannut tämän ennenkin. Ihmisille tulee esteitä, joko tahattomasti tai suunnitellusti. Vaikka henkilö olisi miten miellyttävä ja kiinnostava tahansa "paperilla", voi silti tulla tunne, että tapaaminen on liikaa, liian jännittävää tms. Tai no mulle ja kumppanukselle on tullut noita monesti.
Ei mullakaan montaa tavattua ole, yhteydenpidosta huolimatta. Ihan kivasti ne aina menneet, ei negayllätyksiä.elisakettu kirjoitti:
Heh, se olikin kiva tapaaminen:) Tai piti jo aiemmin montakin kertaa, mutta oli sitten esteitä. Mutta olen iloinen siitä.( Se toinen paikka missä yhteyttä voitaisiin pitää.... no, sä tiedät miten huonosti siellä viihdyn.)
Niin olen huomannut tämän ennenkin. Ihmisille tulee esteitä, joko tahattomasti tai suunnitellusti. Vaikka henkilö olisi miten miellyttävä ja kiinnostava tahansa "paperilla", voi silti tulla tunne, että tapaaminen on liikaa, liian jännittävää tms. Tai no mulle ja kumppanukselle on tullut noita monesti.
Ei mullakaan montaa tavattua ole, yhteydenpidosta huolimatta. Ihan kivasti ne aina menneet, ei negayllätyksiä.No niinpä oli :) Olen myös iloinen, että olen edes yhden ihmisen näiltä palstoilta nähnyt ja todennut, että ihan on sellainen, minkälaisen kuvan jo kirjoituksista sainkin :)
Ei se toinen paikka sellainen ole, että siellä mikään pakko yhteyksiä on pitää :) Jokainen tavallaan ja omalla rytmillään ja missä tykkää.
Mut nyt vähän kotihommia, palaillaan!
Randomi ole mihkään kadonnut... :-D
Kiva tyyppi ja mukavia kirjoituksia, tykkään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939