Naughty Hub ja Milf Book huijausta?

Anonyymi

Haen itselleni naista. Tuttavani kehuskelee, että miten helppoa on saada petikaveri Panokavereita-sivustoilta. Itse toivon rehellistä, avointa ja pitkäaikaista suhdetta johon tietysti seksikin kuuluu. Ei välttämättä kuitenkaan asumista yhdessä.
Loin asiallisen profiilin Naughty Hub ja Milf Book -sovelluksiin. Tarjontaa tuli heti paljon. Yllätyin miten suorasukaisia naisten profiilit ovat. Ehdin jo mielessäni kiitellä tuttavaani hyvästä vinkistä.

Nyt epäilen, että hän ei ole itse käyttänytkään sivustoja tai sitten valehteli aivan suoraan. Epäilen myös, että sivustot ovat rahan huijausta. Yksikään minusta ”kiinnostunut” nainen ei ole suostunut some-keskusteluun tai tapaamiseen vaan haluavat jatkaa chattailua vain maksullisella sivustolla. Viestien rakennekin on samankaltainen. Kerron profiilissani hakevani seuraa omalta paikkakunnalta, mutta kuumat mimmit ottavat yhteyttä satojen kilometrien päästä. On myös vaikea uskoa, että nuoret missin näköiset tytöt olisivat niin kiinnostuneita eläkeiän kynnyksellä olevasta miehestä. Vaikuttaa myös siltä, että muutamassa kuukaudessa ilmoituksien naiset eivät ole vaihtuneet lainkaan.

Luulen, että chattailua tekee sivuston ylläpitäjä saadakseen ihmiset ostamaan enemmän chattiaikaa. Voi olla, että sivustojen ylläpitäjä syyllistyy huijauksen lisäksi identtiteettirikokseen.

Haluaisin kuulla kokemuksia Naughty Hub ja Milf Book -sovelluksista. Toisaalta olisi mukava saada vinkkejä hyvistä ja luotettavista seuranhakusivustoista. Molemmista siis aitoja omakohtaisia kokemuksia.

16

13259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyväuskoisia vanhuksia huijataan. Sinuna selvittäisin voiko rikosilmoituksen tehdä.

      • Anonyymi

        Rikosilmoitusta tällaisesta tuskin poliisi edes käsittelee.
        Mutta tänne kannatta mahdollisimman monen laittaa ilmoitus: https://poliisi.fi/nettivinkki
        Ehkä ajastaan huijarit saadaan kuriin.


      • Anonyymi

        Seksitreffit -https://track.toprevenue.org/tiny/CVasd
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • Anonyymi

      Kusetusta ja rahan vedätystä feikkiprofiileilla, unohda

    • Nää on ihan shaissee kaikki. Samat profiilit kaikissa ??? Yritäppä itse tehdä samalla nimellä useampi profiili... eipä onnistukkaan. Miksi näillä "typyköillä" onnistuu. No minähän sitten kokeilin. Laitoin viestiä ja tottakai sieltä "typykkä" , vai onko joku finninaama teinipoika, vastaa ja haluaakin nyt sitten "ennen kun tavataan" tietää sinusta enemmän, vaikka oli profiilissaan sitä mieltä että "TÄNNE MIESTÄ HETI" tämä kysely ei lopu ja asiaan ei päästä...okei. Vaihdoin saittia ja laitoin samalle viestin... Olen XXXX juttelin kanssasi äsken (minuutti sitten)voitko jatkaa täällä... Hän vastaa ettei voi kaikkia muistaa kun tänne SATAA näitä viestejä???? Aikaa oli mennyt 1 minuutti. Seksitreffit.fi on saletti saitti. Ammattilaisia mutta toimii....

    • Anonyymi

      Milf-book sivustolla mielestäni huijataan. Kukaan ei tosiaan halua tavata vaikka samalla paikkakunnalla mukamas asustellaan. Halutaan tosiaan vaan chattailla kyseisellä sivustolla eikä esimerkiksi sähköpostin välityksellä. Sanotaan vain että haluan maksaa yksityisyydestä ja jutellaan täällä vaan. Boikottiin koko sivusto. Pelkkää rahastusta se vaa on.

    • Anonyymi

      Kokeilin itse juuri Naughty Hubia (vielä toisessa välilehdessä auki). Samat fiilikset, että huijausta tuo systeemi.

      Omat kokemukset meni seuraavasti.

      Heti rekisteröitymisen jälkeen, mukava itseäni (28 v) muutaman vuoden nuorempi opiskelija (23 v) laittoi mulle viestiä. En ollut edes lisännyt kuvaa, mutta ajattelin henkilön olevan tylsistynyt. Profiilin sisällön perusteella vaikutti siltä, että olisi voinut olla aitokin. Ei paljastavia kuvia, tuntui etsivän jotain pysyvämpää elämään mutta olevan valmis myös hauskanpitoon.

      Joka tapauksessa heti alusta alken suhtauduin hieman varauksella henkilöön. Miksi joku viestittäisi mulle, kun en ollut edes laittanut tietoja sivustolle. Keskustelut kuitenkin meni hyvin, mutta sitten tajusin kuluttaneeni ilmaiset vajaat parisataa kolikkoa (yhden viestin lähetys = 40 kolikkoa, en tiennyt alussa). Hankin 300 kolikkoa 20 eurolla. Olen työelämässä, niin ei haitannut liikaa.

      Ehdotin heti seuraavaksi hänelle, että vietäisiin keskustelu toiseen palveluun, jossa ei pala kolikoita. Vastasi, ettei tuntenut minua tarpeeksi eikä tiennyt edes, miltä minä näytän. Lisäsin joskus Tinderissäkin käyttämäni kuvan ja jatkoin keskustelua. Olin hänen mielestään kivannäköinen ja keskustelu eteni jälleen kivasti. Kerroin etunimeni, koska hän oli aiemmin kertonut omansa. Toisaalta hänen nimensä pystyi päättelemään hänen nimimerkistään, omaani ei.

      Joidenkin viestien jälkeen totesin uudelleen, että halauisin siirtää keskustelun toisaalle. Kyseli "minne toisaalle", vaikka olin aiemmin udellut nimenomaan esim. Snapchatin tai Instagramin löytymistä. Totesin käyttäväni esim. snäppiä tai Instagramia ja etten aio käyttää enempää rahaa palveluun. Sanoin, että oli kiva jutella ja olisin mielelläni jutellut lisääkin. Vastasi takaisin "Oli tosi kivaa jutella sinunkin kanssasi <mun nimi>. Annoit todella mukavan ensivaikutelman."

      Jonkun ajan päästä heitin vielä hail mary -viestin, että poistan tilin kun kolikot loppuu ja että suhtaudun varovasti koko hommaan, kun on Tinderissäkin tullut vastaan feikkiprofiili (tutun naama, eri nimi). Ilmaisin myös, etten täysin luota henkilön olevan sama henkilö kuin kuvissa, mutta jos hän on, niin oikeasti haluaisin tutustua häneen paremmin. Hänen vastauksensa oli "No hyvähän se on ollakin varovainen elämässä. Kunhan ei ala liian vainoharhaiseksi. Alkaa vaikka omaa varjoaankin pelkäämään,"

      Enpä ala enempää aikaa käyttämään tuohon sivustoon. Varoituskellot soinut heti alusta alkaen. Tämä naiskäyttäjä oli myös profiilinsa mukaan opiskelija, ja tietäisi aivan varmasti sellaisena rahan arvon. Tämä muka opiskelija olisi ollut valmis käyttämään monta kymppiä keskusteluun, joka ei vie mihinkään.

      Tuolla voi lisätä käyttäjiä myös suosikkeihin. Näkee myös, jos muut ovat lisänneet. Itse lisäsin hänet, hän ei missään välissä lisännyt minua, vaikka olisi ollut valmis upottamaan ties kuinka paljon kolikoita minuun.

      Samat naamat tuolla sivuston listalla näyttää olevan kaiken aikaa online muutenkin. Noita kolikoita saa sivuston mukaan aktiivisuudesta sen verran, että viikon aikana pystyisi lähettämään noin pari/kolme viestiä ostamatta kolikoita. Ei oikeilla ihmisillä ole varaa käyttää tuota järkevästi.

      TL;DR: Älkää käyttäkö kyseistä sivustoa. Huijausta koko homma, menee rahat.

      • Anonyymi

        Täysin totta . Huijareita sivut kuinka lait sallii tälläisii?


      • Anonyymi

        Siltähän tuo näyttää. Ne naiset(?) eivät luultavasti osta mitään kolikoita, kunhan yrittävät saada pokan ostamaan lisää. Ehkä niillä on sitten jonkinlainen provisio kuten seksipuhelimissa


    • Anonyymi

      Erittäin hyviä havaintoja! Olen nimittäin kiinnittänyt huomion siihen miten minuun lähestytään aina samalla tavalla. Olen komea ja saan erittäin paljon yhteydenottoja niin vanhoilta kuin nuorilta naisilta. Naiset eivät koskaan lähde treffeille ja haluavat aina vain tutustua alustalla. Kun kerron että kolitkot ovat loppu alkaa hirveä vinkuminen ja pommittaminen kunnes ostan lisää ja sitten ei anneta keskusteluissa oikein mitään eivät asiat etene yhtään.

    • Anonyymi

      saman olen huomannut nämä sivustot on täyttä petosta vale frofiilien pitäisi olla laittomia

    • Ihan silkkaa rahan lypsämistä varten tehtyjä sivustoja. Näihin on palkattu tyyppejä chättäämään maksua vastaan. Et ikinä tule tapaamaan yhtäkään niistä, vaikka sanoisivat ihan mitä tahansa. Kiertäkää kaukaa tällaiset sivut.

    • Anonyymi

      Helppoa saada huijausprofiili joka vie rahat. Koskaan ette tapaa. Seksikuvia otettu netistä ja esiintyy toisina. Ammattitoimintaa.

    • Anonyymi

      pikku housujen alta paljastuikin penis . eli nyt kun saatiin trans laki voimaan niin voi tapahtua mita tahansa mut kunrekistoroityy naiseksi niin paasee joka paikkaan siis alaston mestoihin. snam...

    • Anonyymi

      Todella hyvä keskustelun aloitus. Olen ollut muutamilla eri sivuilla. Joillakin kaikki naiset on kuin malleja (muttei tyypillilsiä suomalaisia) keskustelu todella aktiivista ja esim sanaa uusi maa eivät taivuta oikein. Vaikka sitten on joitain sivuja joissa tuntuu että ihan oikeita ihmisiä siellä on, niin olen kyllä samaa mieltä tuosta: "haluavat jutella vain kyseisellä sivulla eivätkä tajua että SMS tai sähköposti tulisi huomattavasti halvemmaksi. Eivät myöskään "ymmärrä" kun selitän miten ja miksi säilyttää anonymiteetti ja silti kommunikoida halvemmalla, 1 Luomalla feikki FB profiilin 2 feikki sähköpostin tai 3 prepaid liittymän

    • Anonyymi

      Mulla samanlainen fiilis kukaan ei suostu edes lähettää sähköpostia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe