Tuli tuossa mieleen että

Anonyymi

naisellahan ei saa olla mitään karvoja. Se on täysin luonnotonta. Eihän nainen voi olla kaunis jos sillä on karvoja.

17

74

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehetkään ei saa harmaantua tai kaljuuntua. Yöks, luonnotonta.

    • Anonyymi

      Allopecia, siinä vastaus toiveisiisi.

      • Anonyymi

        Sanoit, että karvaton nainen. Normaali nainen on karvainen. Koeta nyt päättää.


      • Anonyymi

        Eli allopecia on sinusta sitten normaalia. Allopecia, siinä vastaus toiveisiisi.


      • Anonyymi

        Ei kenelläkään ole ylimääräisiä karvoja. Se nyt on selvä. Jokainen karva kasvaa omalla ihan luonnollisella ja oikealla paikallaan. Tuollainen nainen on siis helppo löytää.


      • Anonyymi

        Aiva. Tarkennetaan sitten vähän, allopecia universalis on vastaus toiveisiisi.


      • Anonyymi

        Puolustele mitä? Karvat kasvavat karvatupista. Se on niiden oikea ja luonnollinen paikka.

        Vai puhutko irtokarvoista? Ne ovat ylimääräisiä juu. Törmäätkö usein naisiin, joissa on paljon irtokarvoja. Se kieltämättä olis aika etovaa. En haluaisi ainakaan syödä sellaisessa seurassa.


      • Anonyymi

        Ei ketään kiinnosta sun karvapelkoskaan.


    • Anonyymi

      Yksikään karva, joka kasvaa paikallaan, ei ole luonnoton.
      Ostin juuri uudet ihanat pinsetit leukakarvojen poistoon.
      Naapurin lapset kysyivät miksi tädillä on parta niin ajattelin nyppiä pois.
      Väliaikaisesti.

    • Anonyymi

      Joo ei

      • Anonyymi

        Joo ei kuule saa sullakaan. Mars mars ajelemaan kaikki karvat, hopi hopi


    • Anonyymi

      Moni pillu olisi paljon kauniimpi kohtuullisella karvapeitteellä posliinin sijaan.

      Kaljupäinen äijä nussimassa posliinia nelikymppistä naista....ei helvetti.

      Tietenkään mikään saatanan neandertal-pillukaan ei nyt varmaankaan kovin monia sytytä

      • Anonyymi

        Posliini on hyvä. Miehet voisi ottaa mallia. Näyttää kalukin paremmalle. Ja kalju mies on 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posliini on hyvä. Miehet voisi ottaa mallia. Näyttää kalukin paremmalle. Ja kalju mies on 👌

        No makuja on monia, musta kalju pippeli on lähinnä reppanan näköinen


    • Anonyymi

      No, mä oon kyllä ajellu pois liiat karvat,, Ne jotka ei lähde "repimälläkään" niin olkoot sitten.

      Viiksikarva olla jöpöttää joka vuosi tai kuukausi.

      Poistan sen pinseteillä .

      Tämä on tytön luonnollista hormonitoimintoo, kun tekköön että oo nähny naisia koskoon.

      Tiedoksi vain vähä älyisille.

      Mun mielestä yks on ikuinen poika , kun muka oppii lukomalla.

      Ei se ole aitoa, eikä edes luonnollistakaan.

      Sanoisin , että vänkö rakkaudenkippee jätkä vain.

      Ei herätä myötätuntoo eikä edes kateutta.

      Että Sorgy vuoan, mutta mulla on tuhatpäin enemmän kokemusta kuin savolaisella pilapiirtäjällä.

      Mun puolesta voisit vaikka kuolla, enharmoota näkyä halua ennee nähdä.

      Sä oot pilaillu " vaimosi" kanssa koko eliniän.

      Se mulle selkis nyt.

    • Anonyymi

      Mene nyt jo muualle siitä vitun yksinkertainen. Ja muista ajella kaikki karvasi tänään pois, ettet näytä oksettavalta eläimeltä

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe