naisellahan ei saa olla mitään karvoja. Se on täysin luonnotonta. Eihän nainen voi olla kaunis jos sillä on karvoja.
Tuli tuossa mieleen että
17
104
Vastaukset
- Anonyymi
Miehetkään ei saa harmaantua tai kaljuuntua. Yöks, luonnotonta.
- Anonyymi
Allopecia, siinä vastaus toiveisiisi.
- Anonyymi
Sanoit, että karvaton nainen. Normaali nainen on karvainen. Koeta nyt päättää.
- Anonyymi
Eli allopecia on sinusta sitten normaalia. Allopecia, siinä vastaus toiveisiisi.
- Anonyymi
Ei kenelläkään ole ylimääräisiä karvoja. Se nyt on selvä. Jokainen karva kasvaa omalla ihan luonnollisella ja oikealla paikallaan. Tuollainen nainen on siis helppo löytää.
- Anonyymi
Aiva. Tarkennetaan sitten vähän, allopecia universalis on vastaus toiveisiisi.
- Anonyymi
Puolustele mitä? Karvat kasvavat karvatupista. Se on niiden oikea ja luonnollinen paikka.
Vai puhutko irtokarvoista? Ne ovat ylimääräisiä juu. Törmäätkö usein naisiin, joissa on paljon irtokarvoja. Se kieltämättä olis aika etovaa. En haluaisi ainakaan syödä sellaisessa seurassa. - Anonyymi
Ei ketään kiinnosta sun karvapelkoskaan.
- Anonyymi
Yksikään karva, joka kasvaa paikallaan, ei ole luonnoton.
Ostin juuri uudet ihanat pinsetit leukakarvojen poistoon.
Naapurin lapset kysyivät miksi tädillä on parta niin ajattelin nyppiä pois.
Väliaikaisesti. - Anonyymi
Joo ei
- Anonyymi
Joo ei kuule saa sullakaan. Mars mars ajelemaan kaikki karvat, hopi hopi
- Anonyymi
Moni pillu olisi paljon kauniimpi kohtuullisella karvapeitteellä posliinin sijaan.
Kaljupäinen äijä nussimassa posliinia nelikymppistä naista....ei helvetti.
Tietenkään mikään saatanan neandertal-pillukaan ei nyt varmaankaan kovin monia sytytä- Anonyymi
Posliini on hyvä. Miehet voisi ottaa mallia. Näyttää kalukin paremmalle. Ja kalju mies on 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posliini on hyvä. Miehet voisi ottaa mallia. Näyttää kalukin paremmalle. Ja kalju mies on 👌
No makuja on monia, musta kalju pippeli on lähinnä reppanan näköinen
- Anonyymi
No, mä oon kyllä ajellu pois liiat karvat,, Ne jotka ei lähde "repimälläkään" niin olkoot sitten.
Viiksikarva olla jöpöttää joka vuosi tai kuukausi.
Poistan sen pinseteillä .
Tämä on tytön luonnollista hormonitoimintoo, kun tekköön että oo nähny naisia koskoon.
Tiedoksi vain vähä älyisille.
Mun mielestä yks on ikuinen poika , kun muka oppii lukomalla.
Ei se ole aitoa, eikä edes luonnollistakaan.
Sanoisin , että vänkö rakkaudenkippee jätkä vain.
Ei herätä myötätuntoo eikä edes kateutta.
Että Sorgy vuoan, mutta mulla on tuhatpäin enemmän kokemusta kuin savolaisella pilapiirtäjällä.
Mun puolesta voisit vaikka kuolla, enharmoota näkyä halua ennee nähdä.
Sä oot pilaillu " vaimosi" kanssa koko eliniän.
Se mulle selkis nyt. - Anonyymi
Mene nyt jo muualle siitä vitun yksinkertainen. Ja muista ajella kaikki karvasi tänään pois, ettet näytä oksettavalta eläimeltä
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272313Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281795Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281271Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187