Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Elokuussa tulee 6 vuotta kuluneeksi siitä kun olin viimeksi kuumeessa

Anonyymi

Jos en ennen sitä saa kuumetta.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenkiintoista, hyvä mielikuvitus sulla.

      • Anonyymi

        Kuinka monta vuotta on mahdollista, ettei kuumetta tule?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta vuotta on mahdollista, ettei kuumetta tule?

        itsellä oli kymmenen vuotta ilman flunssaa mikä oli ihan kivaa mutta n5.vuotta sitten iski vittumaine flussa 2 viikoa kesti tuntui, että henki lähtee. Mikä ei tapa niin se vahvistaa, sen jälkee ei ole flunssaa ollut. yhtää flunssa piikkiä en ole ikinä ottanut.
        Korona piikinkin jätän sitä enemmän tarvitsevalle.


    • Anonyymi

      Ihan kaikille ei vain yksinkertaisesti kuume nouse.
      Tosin ehkä yleisempää kuumeettomuus voi olla vanhuksilla, mene ja tiedä. Liittyy jotenkin lämmönsäätelysysteemiin ihmisen aivoissa.

      Joskus ihminen voi olla todella sairas, eikä sitä välttämättä heti huomata juuri siitä syystä, kun kuumetta ei ole.

    • Anonyymi

      Hieno homma.Onnittelut ovat paikallaan.

    • Anonyymi

      Kun ei mittaa eikä joudu sairaalaan jossa mitataan aina, niin onhan tuota helppoa kehua.

    • Anonyymi

      olin kuumeessa joskus 32-33 v iässä,
      itkemisen jälkeen lääkäri antoi meille kaikille 3 lasta ja aikuiset penisilliinikuurin. Sanoi kyllä että kahdelle turhaa. Oli minulla ja 2 lapsella pitkäaikaista iltakuumetta 37,3.

      Nyt olen noin 78v.

      • Anonyymi

        Ei len ollut myöskään mitään särkyjä. Ainoat säryt hammassäryt ja aina otettiin heti pois. Suunnittelin tekohampaita 35v, kun äiti sai 20v. Eivät kuitenkaan tehneet, vajaa kalustolla sitä on eletty, suu supussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei len ollut myöskään mitään särkyjä. Ainoat säryt hammassäryt ja aina otettiin heti pois. Suunnittelin tekohampaita 35v, kun äiti sai 20v. Eivät kuitenkaan tehneet, vajaa kalustolla sitä on eletty, suu supussa.

        Tekkee kun käy yksityisellä ,älä valita


    • Anonyymi

      Viimeksi oli kuumetta vuonna 1982 ruhtinaalliset 37,8.
      Normaalilämpö on 36,4.
      Flunssan olen sairastanut viimeksi joskus 2000-luvun alussa.
      Vatsataudissa en ole ollut miesmuistiin. Ruokamyrkytyksen olen kyllä saanut suomalaisesta ravintolaruuasta joskus 15 vuotta sitten.

      • Anonyymi

        minäpä en ole kuule saanut ikinä ruokamyrkytystä.Mitäs siihen sanot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minäpä en ole kuule saanut ikinä ruokamyrkytystä.Mitäs siihen sanot?

        Mitä siihen pitäisi sanoa?
        Ei mullakaan ole ollut koskaan ruokamyrkytystä, ikää yli viisikymmentä, eikä siihen tarvitse mitään sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siihen pitäisi sanoa?
        Ei mullakaan ole ollut koskaan ruokamyrkytystä, ikää yli viisikymmentä, eikä siihen tarvitse mitään sanoa.

        Sillä edellisellä viestin lähettäjällä oli ollut ruokamyrkytys.


    • Anonyymi

      Influenssaan kuolee nopeimmin ne, joilla elimistö ei nosta kuumetta nopeasti n. 40 asteeseen ja ylikin. Tyypillisesti tällaisila potilailta lähtee henki 2 vuorokaudessa ja kriittinen tilanne paljastuu liian myöhään päivystyksessä. Tällaisen olen työssäni huomannut. Siksi pidän tärkeänä elimistön kykyä nostaa korkea kuume.

      Infektio-sh.

    • Anonyymi

      Kuumehan on merkki siitä, että elimistö on alkanut taistella pöpöjä vastaan.
      Ennen sanottiin, että kuume tappaa pöpöt, mutta se lienee vähän kyseenalaista.
      Lääkärit ainakin ovat erimielisiä asiasta.

      Vaikka kuume nousisi nopeastikin, niin tulehdusarvot voivat nousta viiveellä.
      Itselläni on siitä kokemusta.
      Kerran tuli verenmyrkytys ja vatsakalvontulehdus, arvot nousivat vajaat kaksi vuorokautta siitä, kun tulehdukset jo jylläsivät. Kuumetta tosin oli jo paljon siinä vaiheessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe