Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tarvitsen omaa aikaa

Anonyymi

Apua! En tiedä mitä teen.. Olen töissä mieheni firmassa. Kaipaan omaa aikaa mutta mies ei ymmärrä sitä. Ollaan siis töissä ja kotona jatkuvastu yhdessä. Nyt tässä on menty jo niin pitkälle, että olen alkanut harkita eroa. Lisäksi en olisi uskonut, että olen valmis jo pettämään.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos todella harkitset eroa ja pettämistä, niin ehkä ongelma on myös jossain muualla kuin pelkässä oman ajan puutteessa?

      Miten ja missä sitä omaa aikaa kaipaisit? Eikö teillä ole omia harrastuksia ja/tai ystäviä joiden kanssa viettää aikaa ilman sitä toista osapuolta?
      Miehesi ei välttämättä ymmärrä oman ajan tarvettasi, vaikka onkin vaikea uskoa että on ihmisiä jotka ei ikinä sitä itse kaipaa, mutta kieltääkö hän sen oman ajan sinulta?

      Ethän sinä aikuisena ihmisenä lupaa tarvitse että voisit lähteä viettämään sitä omaa aikaa jonnekin, jos ongelma on se ettei miehesi koskaan poistu kotoa. Jos miehesi siitä suuttuu tai jättää koska haluat myös elää omaa elämää, niin sitten suuttukoot ja jättäkööt. Kyllä suhteessa pitää olla sitä tilaa tehdä myös omia asioita.

    • Anonyymi

      Sikaa pitää olla pettämiselle

    • Anonyymi

      Aina löytyy aikaa pettämiselle. Öitä

    • Anonyymi

      Petä minua

    • Anonyymi

      Kyllä petät

    • Anonyymi

      Petän elämän

    • Anonyymi

      Mä vaanin sua sä väijyt mua

    • Anonyymi

      Mä vaanin sua

    • Anonyymi

      Niin, mihin oikeasti tarvitset omaa aikaa?
      Lenkkeilyyn, aerobick.een, ystäviesi kanssa lounaille, yksin tai ystäviesi kanssa elokuviin/ konsertteihin?
      Eihän noihin pitäisi miehellä olla mitään vastaan! Nuo ovat normaalia ihmisten kanssa tapailuja joita voi täydellisen hyvin tehdä ilman partneria.

      On kokonaan toinen asia jos haikailet räkäläkierroksia (oli ne räkälät kuinka tahaansa kalliita tai "hienoja) ilman miestäsi. Nuo eivät yleensä ennusta hyvää.

      Onko miehelläsi kamuja joiden kanssa hän voisi käydä kalastamassa, patikkamatkoilla jne.?

    • Anonyymi

      Mua on aina ärsyttänyt tämä ihmisten kitinä siitä ettei niillä oo koskaa omaa aikaa.

      Apn mies ei ymmärrä miksi ap haluaa omaa aikaa. Ei kai toi nyt niin vaikeeta voi olla sanoo ääneen mihin sitä omaa aikaa tartteis.
      Selitä sille vaikka rautalangasta vääntäen, mitä sinä sillä "omalla ajallasi" haluaisit tehdä. Kerro suoraan, menetkö kaljalle, jumppaan, haluutko istuu kotona yksin muutaman tunnin viikossa, olla töissä yksin vaikka 2 päivää viikossa jolloin toinen vois olla etätöissä kotona tai vuokratoimistolla, kerro mitä sä haluut.
      Haluutko matkustaa yksin ulkomaille tai mennä kylpylään viikonlopuksi.
      Kerro miehelle konkreettisin esimerkein miten sinä haluaisit teidän yhteisen elämänne, ja sun oman elämäsi, järjestää.

      Mitenkä tuo pettäminen nyt siihen omaan aikaan millään tapaa liittyy?
      Tarviitko sä muka sitä omaa aikaa seksiin jonkun toisen kanssa?
      Jos tää oli se sun pointti, niin oon samaa mieltä ap sun miehen kanssa. En todellakaan ymmärrä yhtään tollasta oman ajan käyttöö.
      Onko vika siis siinä että sä oot kyllästynyt sun mieheen? Et rakasta enää sitä?

      Mulla koko elämä on mun omaa aikaa.
      Sehän on vain järjestelykysymys miten jokainen meistä elämänsä palikat pistää haluamaansa jonoon.

      Joo, tottakai töissä on minunkin pakko käydä kun rahaa ei tule ovista eikä ikkunoista ilman duunii. Mutta sen takii oon valinnut sellaisen työpaikan jossa on mukavat työkaverit ja työkin on sellaista jota tykkään tehdä.

      Puoliso on mun ihan itseni valitsema ja vaikka hänessä on pieniä puutteita, niin hei, mun oma valinta. En minäkään täydellinen ole, kaukana siitä. Seksistä ei pysty valittaan, se on meillä tosi hyvää.

      Mun harrastukset ovat mun oma valinta. Ystävät samoin.
      Sukulaisten kanssa tulen toimeen, samaten mieheni läheisten ja hänen ystäviensä.

      Käyn yksin harrastuksissa, ostoksilla, kampaajalla, kosmetologilla, lenkillä, hiihtämässä, uimassa, oon välillä viikon mökillä yksin, teen kotona safkaa, siivoon, voin tehdä vaikka ja mitä yksin ja voin tehdä samoja asioita yhdessä puolisoni kanssa. Samaten mun puoliso tekee kaikkee tota ilman mua. Ei tarttee muuta kun avata suu ja kertoo toiselle mitä haluis tehdä, niin aina on asiat järjestyny. Jos ei joka kerta ihan silleen niinkuin itse (tai mies) on halunnut, niin joku kompromissi me ollaan saatu aikaan niin että molemmat on tyytyväisii. Kannattaa puhuu.

      Ei meillä oo mitään "omaa aikaa", me eletään joka päivä kumpikin omaa elämäämme rinnakkain, yhdessä ja samalla erikseen, avioparina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1297
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1263
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe