Jos Jumalaa ei olisi

Ei olisi myöskään:

Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä.

Ei myöskään Saatanaa, Paavalia, ja valheen henkeä.

Eikä myöskään tätä Seiskan Anonyymiseurakuntaa ja sen ylijumalaa Pahusta, joka tulee auttamaan, kun totuus tuo tulisia hiiliä jonkun pään päälle.

Kun Ilmoituslippu heilahtaa,
niin totuus palstalta katoaa:

Pahus. Sivua ei löytynyt.

RAJU EKSYTYS TORJUTTU

Pahus. Sunia ei löytynyt.

Torjuin sunin eksytyksen!HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAKiäh kiäh .
PoistatinTeuvon aloituksen.
Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen.

Teinppyynnönpois
Okkultismi (Aivopieru totuuden henki ) ei kuulu oikeille jumalanlapsille.
Poistattakaa Teuvon aloitukset.
Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset.
Poisperkele palstalta
Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön.
Veretön evankeliumi ei kuulu Raamattuun.
Teuvo Suni on kukistettu.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 1:

      "Taivaassa syttyi sota. Mikael ja hänen enkelinsä kävivät taisteluun lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme enkeleineen teki vastarintaa mutta kärsi tappion, eikä sille ja sen joukolle ollut enää sijaa taivaassa.

      Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit.

      Minä kuulin, kuinka taivaassa sanottiin kovalla äänellä: -- Nyt on pelastus tullut, meidän Jumalallamme on kuninkuus ja mahti ja hänen Voidellullaan valta. Nyt on Syyttäjä syösty alas, tuo, joka meidän Jumalamme edessä syytti veljiämme päivin ja öin.

      He voittivat hänet, Karitsan veri ja heidän todistuksensa toivat heille voiton. He eivät säästäneet henkeään vaan olivat valmiit kuolemaankin.

      Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

    • Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 2

      Jostakin syystä Jumala määräsi Saatanalle, sen pojalle Antikristukselle ja heidän enkeleilleen maan uumenissa 1000 vuoden vankeuden.
      Johannes sai nähdä, miten ne pääsevät vapauteen. Ensimmäisenä nousee merestä, aivan kuin upotuskasteesta, Antikristus:

      "Minä näin, kuinka merestä nousi peto. Sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja kaikissa kymmenessä sarvessa oli kruunu ja jokaiseen päähän oli kirjoitettu herjaava nimi.

      Peto, jonka näin, muistutti leopardia, mutta sillä oli jalat kuin karhulla ja sen kita oli kuin leijonan kita. Lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
      Minä näin, että yksi pedon päistä oli saanut surmaniskun mutta haava oli parantunut. Koko maailma ihmetteli petoa ja lähti seuraamaan sitä, ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat:

      Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?
      Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

      Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.

      Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

      Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

    • Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 3:

      Maan uumenista nousee itse Saatana.

      "Sitten näin, kuinka toinen peto nousi maan uumenista. Sillä oli kaksi sarvea, kuin karitsan sarvet, mutta se puhui kuin lohikäärme.

      Se käyttää ensimmäisen pedon puolesta tämän koko valtaa ja panee maan ja sen asukkaat kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava oli parantunut.

      Se tekee suuria tunnustekoja ja saa tulen lyömään taivaasta maahan ihmisten nähden."

      Saatana matkii kaikessa Jumalaa, siksi Antikristuksellakin oli kuolinhaava, kuten Kristuksella.

      Kun kaikki tekopyhitetyt hokevat veren voimaa, tämä voima pursuaa juuri Saatanasta, joka on murhaaja ja Antikristuksesta langenneest Kirkkauden enkelistä.

    • Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 4:

      Jumala oli ajoittanut Saatanan tuhatvuotisen vankeuden päättyneeksi samaan aikaan, kun hän johdatti ensimmäiset ihmiset Paratiisiin.
      Raamattuun Saatana ilmestyy sen kolmannessa luvussa:

      Näin tämän maailman jumala oli heti ottamassa vastaan ensimmäiset rakastajansa:

      "Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"

      Nainen vastasi käärmeelle: "Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä.
      Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.'"

      Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole.
      Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."

      Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.

      Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi. "

    • Anonyymi

      Joh 3:5 pala lintuja pallata kukkia ja aamulla nänniesi pihat puhuvat kieliä jolle puheet eivät riitä ja eeva tuli ja aatamillakin tuli raato. Aamen.

      • "Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin.
        He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä.
        Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.

        Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin.
        He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä.
        Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.

        Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."

        Ja aamulla nänniesi pihat puhuvat kieliä jolle puheet riittää ja Joosef tuli ja elisabeth laski housuun. Totisesti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja aamulla nänniesi pihat puhuvat kieliä jolle puheet riittää ja Joosef tuli ja elisabeth laski housuun. Totisesti!

        Saatanalla on ilmiömäinen taito antaa jokaiselle sylissään istuvalle juuri sellainen evankeliumi, jolla saa hänet ikionnelliseksi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanalla on ilmiömäinen taito antaa jokaiselle sylissään istuvalle juuri sellainen evankeliumi, jolla saa hänet ikionnelliseksi.

        Älä kiroile.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä kiroile.

        Minä en kiroile, vaikka lährttäjäni, Jumala ja hänen Poikansa kirovat.

        Ovatko jo kironneet sinutkin:

        Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!

        Onko jo joku Saatanalle heitetty pappi työntänyt kätensä pääsi päälle ja sanonut:
        "Sinä olet nyt pelastettu, kun olet uskonut, mitä olen sinulle sanonut."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä en kiroile, vaikka lährttäjäni, Jumala ja hänen Poikansa kirovat.

        Ovatko jo kironneet sinutkin:

        Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!

        Onko jo joku Saatanalle heitetty pappi työntänyt kätensä pääsi päälle ja sanonut:
        "Sinä olet nyt pelastettu, kun olet uskonut, mitä olen sinulle sanonut."

        Sopiiko että tulen peremmälle ja otti ja tuota.kor 45/5


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopiiko että tulen peremmälle ja otti ja tuota.kor 45/5

        Kyllä sopii, mutta jätä 45, 5 pullon kaljakoria panttilainaamoon.


    • Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 5:

      Kun Saatana tuli Raamattuun sen kolmannessa luvussa, niin se tuhotaan lopullisesti Raamatun kolmanneksi viimeisessä luvussa:

      "Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan, ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.
      Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.
      Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

      Saatana ei tietenkään lähde tuhoamaan yhtäkään Rosvojen luolaa. ihmiskäsin tehtyä jumalanhuonetta, koska se on ne kaikki ihmisillä itselleen rakennuttanut, vaan hyökkää näiden ulkopuolella olevaan pyhien leiriin.

      Vasta tässä Saatana lopullisesti tuhotaan, vaikka jokaisessa sen jumalanhuoneessa iloitaan, että Saatana menetti valtansa jo Golgatalla.

      Vaikka vasta silloin siitä tuli koko ihmiskunnan eksyttäjä, kun Kristus ei enää ollut tässä maailmassa sen aikeita estämässä.

      Vanhan liiton aikana Saatana oli pappiensa kanssa eksyttämässä valittua kansaa.
      Temppelin esiripun revittyään sai eksytettyä esivallan ja pappiensa kanssa koko ihmiskunnan.

    • Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 6:

      Silloin kun Saatana hyökkää pyhien leiriin, antaa Jumala sille käskyn hävittää samalla kaikki ihmisillä rakennuttamansa jumalanhuoneet, kuten antoi roomalaisille käskyn hävittää Jerusalemin temppelin vuonna 70:

      "Nyt minä annan vihani puhua. Sen teen, en sääli enkä säästä. Huutakoon miten kovaa tahansa, minä en heitä kuule.
      Hän huusi kovalla äänellä, ja minä kuulin hänen sanovan näin:
      "Tulkaa, te, jotka panette toimeen tämän kaupungin rangaistuksen! Kullakin olkoon kädessään tuhoase."
      Siinä samassa tuli kuusi miestä Yläportilta, siltä joka on pohjoiseen, ja kullakin oli kädessään tuhoava ase. Heidän keskellään oli pellavapukuinen mies, jolla oli vyössään kirjoitusvälineet. He tulivat sisään ja asettuivat pronssialttarin vierelle.
      Silloin Israelin Jumalan kirkkaus kohosi kerubien yltä, missä se oli siihen saakka ollut, ja siirtyi temppelin oven kohdalle. Herra huusi pellavapukuiselle miehelle, jolla oli kirjoitusvälineet vyössään, ja sanoi hänelle:

      "Kulje Jerusalemin halki, koko kaupungin läpi laidasta laitaan, ja tee merkki kaikkien niiden otsaan, jotka huokaavat ja valittavat kaupungissa tehtävien iljettävyyksien tähden."

      Sitten kuulin hänen sanovan toisille miehille: "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa säälittä, ketään säästämättä.
      Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten, mutta älkää kajotko kehenkään, jolla on merkki. Aloittakaa minun temppelistäni."

      Niin he aloittivat kansan vanhimmista, jotka olivat temppelin edustalla.
      Hän sanoi sitten miehille:

      "Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä."

      Kun he olivat lähteneet surmatyöhönsä, jäin minä yksin paikalle. Minä lankesin kasvoilleni ja huusin: "Voi, Herra! Aiotko tuhota kaikki, jotka Israelista vielä ovat jäljellä, kun vihassasi näin lyöt Jerusalemia?"

      Hän vastasi: "Israelin ja Juudan synti on suuri, hyvin suuri. Maa on veren tahraama, ja Jerusalemissa poljetaan oikeutta. He sanovat: 'Herra on hylännyt maamme, ei Herra meistä välitä.'
      Niinpä en minäkään sääli enkä säästä. Minä rankaisen heitä heidän tekojensa mukaan."

      Silloin saapui pellavapukuinen mies, se, jolla oli kirjoitusvälineet vyössään, ja hän ilmoitti: "Olen tehnyt sen minkä käskit."

      Niin olen minäkin kirjoittanut kaiken sen, mitä Pyhä Henki on kirjoitettavaksi antanut.

      • Anonyymi

        Ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok.

        Olisitpa jo Jumalankin edessä OK:

        "Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun."


    • Anonyymi

      Jumala kuoli kirottuna ristillä 33 jKr mutta ennen sitä hän lupasi : MITÄ TAHANSA TE PYYDÄTTE SEN MINÄ TEEN.

      Siksi on vuoden 33 jKr jälkeen tullut uusia uskontoja, seurakuntia , jumalia , sanoja , enkeleitä ja taivaita mielin määrin. Lohduksi meille kaiken menettäneille.

      Pelkkää lohtua vai oikeita jumalia päättele itse evankeliumin ilmoituksen perusteella.

      • Mutta Saatana ehti ensin, kun ihmisillä oli kiire:

        Kun eivät malttaneet odottaa Jeesuksen ilmestymistä?

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.

        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö.

        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."

        Se on siinä.

        Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.

        "Oikeamieliset ovat kadonneet maasta, yhtään rehellistä ei ole ihmisten joukossa.
        Ihmiset vaanivat tilaisuutta veritekoihin, metsästävät toinen toistaan verkkoihinsa.
        He tekevät taitavasti pahaa.
        Virkamies vaatii lahjuksia, tuomari tuomitsee maksun mukaan, mahtimies puhuu omaan pussiinsa.
        Yhtä köyttä he kaikki vetävät.
        Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas. Jerusalem! Koston päivä on tulossa, tähystäjäsi ovat sen ilmoittaneet. Kaikki on kaaosta ja sekasortoa!
        Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään.
        Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
        Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan.
        Viholliset ovat oman talon väkeä.

        Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani kuulee minua!"

        Näille Saatanan synagogille ei ole muuta yhteistä kuin Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri, ja ekumenia, eli yhdessä eksyttäminen:

        adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elovainiolaiset, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Harhaopit kristinuskon sisällä, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit, joosualaiset, jeesusonherralaiset, katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, MrHyvisläiset, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, pysäkkiläiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5619
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      480
      3601
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      160
      3405
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2633
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2439
    6. 270
      2055
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1442
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe