Naiset perinteikkäästi tuhlaavat vaatteisiin ja nykyään myös miehetkin. Vaatteisiin saa kulutettua uskomattomia määriä rahaa:
https://www.seiska.fi/Ulkomaat/Huh-yli-100-000-euroa-vaatteisiin-vuodessa-tassa-ovat-hovin-tuhlaajat-ja-penninvenyttajat?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
Nyt ajankuluksi voitaisiin keskustella unelmakumppanin pukeutumisesta ja miksei omastakin.
Eli minkätyylinen on pukeutumiseltaan unelmakumppanisi ja vastaako se omaa tyyliäsi?
Koetko pukeutumisen tärkeäksi tekijäksi viehätystä?
Pukeutumisen merkitys sinkuille
83
814
Vastaukset
- Anonyymi
Ettäkö oikein perinteikkäästi?
- Anonyymi
No jaa, ehkä perinteikkäästi 1800-luvulta lähtien.
Sitä ennen miehetkin koristautui kaikin keinoin.
Toki monet naiset ei panosta sen kummemmin. Itselleni pukeutuminen on merkittävä osa olemusta ja panostan paljon.
- Anonyymi
Ei ole tärkeä tekijä. Jos naisella on ihan normaalin näköiset vaatteet päällä niin silloin hän on vaatteiden puolesta unelmakumppani. Outoudet on aina asia erikseen.
- Anonyymi
Mikä outous kiinnostaa;)?
- Anonyymi
Hametta ei voi pitää,heti on huora?Hattukin on liikaa,parempi kun pää jäättyy vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä outous kiinnostaa;)?
Ei mikään outous kiinnosta. En tunne naisten hepeneitä niin että osaisin sanoa mikä on riittävän outoa ollakseen outoa mutta kyllä erikoisuudentavoittelun tunnistaa kun sen näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään outous kiinnosta. En tunne naisten hepeneitä niin että osaisin sanoa mikä on riittävän outoa ollakseen outoa mutta kyllä erikoisuudentavoittelun tunnistaa kun sen näkee.
Eli tykkäät että nainenkin tykkää tavallisesta, eikä erikoisesta. Meneehän se sitten toki yhteen!
Mutta ei kai se paha asia ole, jos tykkää erikoisesta? Jotkut on ihan hulluina kaiken maailman muotivirityksiin, ne suorastaan keräilee niitä.
- Anonyymi
Olen persoona. Tuunaan ja työstän omat vaatteeni.en shoppaile.
- Anonyymi
Sehän on hienoa!
Minkä tyylistä?
- Anonyymi
Voi vaatteet.. 😝
Töissä voi nykyään harvoin pukeutua "hienosti", kun täytyy aina varautua kaikkeen.
Treenivaatteitakaan ei ole tullut hankittua uusia varmaan puoleen vuoteen.
Vapaa-aikaa on ollut niin vähän, ettei niitä minun-vaatteita ole tullut puettua päälle herranaikaan. Työ- ja treenitreenivaatteita vaan, kotona muhiessa verkkarit.
Ehkä sitten taas, kun korona-aika on ohi 🙏
Odotan.. 🤩
Oma kumppanini on mun unelmakummanini, vaikka pieruverkkareissa. Toki on asiallista pukeutua tilanteen mukaan ja niinhän tuo tekee. Kotona saa olla vaikka alasti.
xLiner- Anonyymi
Niin kyllä on kiva välillä pukeutua hienosti.
Kotonakin voi välillä vetää iltapuvun päälle, jos on päivälliskutsut kahdelle...
En itse viihdy baareissa enkä ravintoloissa, joten kalsarikännit ovat täällä päässä semmoiset vähän fiinimmät iltamat.
Sitten voi illan päätyttyä rauhassa kaatua sänkyyn, eikä tarvitse hytistä taksitolpalla.
Aistinko oikein, et olet vähän vaatefriikki myös?:))) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä on kiva välillä pukeutua hienosti.
Kotonakin voi välillä vetää iltapuvun päälle, jos on päivälliskutsut kahdelle...
En itse viihdy baareissa enkä ravintoloissa, joten kalsarikännit ovat täällä päässä semmoiset vähän fiinimmät iltamat.
Sitten voi illan päätyttyä rauhassa kaatua sänkyyn, eikä tarvitse hytistä taksitolpalla.
Aistinko oikein, et olet vähän vaatefriikki myös?:)))"Aistinko oikein, et olet vähän vaatefriikki myös?"
Olen ollut. Ikävä niitä aikoja, kun peilikuva miellytti silmää ✨😊.. 😔 Ei ole aikaa eikä energiaa.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Aistinko oikein, et olet vähän vaatefriikki myös?"
Olen ollut. Ikävä niitä aikoja, kun peilikuva miellytti silmää ✨😊.. 😔 Ei ole aikaa eikä energiaa.
xLinerNiin oliko sinullakin lapsi, en nyt ihan muista?
En mikään paljoa arkisin laittaudu, kun hommiani teen. Joskus kaupassa vartijat seurailee, pitäisi varmaan laittaa joku raksatakki päälle, että ymmärtäisi mistä johtuu räjähtänyt look..
Itse olen ollut aina vähän pönäkkä, joten peilikuvakin suht sama eikä vanheneminen ole pahemmin sattunut:)
Mutta joka tapauksessa, on toisinaan ihana nähdä itsensä täydessä tällingissä. Korkkareita rakastan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oliko sinullakin lapsi, en nyt ihan muista?
En mikään paljoa arkisin laittaudu, kun hommiani teen. Joskus kaupassa vartijat seurailee, pitäisi varmaan laittaa joku raksatakki päälle, että ymmärtäisi mistä johtuu räjähtänyt look..
Itse olen ollut aina vähän pönäkkä, joten peilikuvakin suht sama eikä vanheneminen ole pahemmin sattunut:)
Mutta joka tapauksessa, on toisinaan ihana nähdä itsensä täydessä tällingissä. Korkkareita rakastan!Deja vu. Tyylissäsi on jotain kovin tuttua..
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Deja vu. Tyylissäsi on jotain kovin tuttua..
xLinerEnkä nyt tarkoita pukeutumista 🤔
xLiner
- Anonyymi
Fjälliksen villapaidassa on jotain taikaa, ja siihen kun yhdistetään lumituisku, niin voi tulla muisku 😚
- Anonyymi
Olipas nyt söpöä:)
Sksndinaaviset vapaa-ajan/ulkoiluvaatteet ovat toden totta hintansa väärtejä ja tosi kivan näköisiä casual-vaatteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas nyt söpöä:)
Sksndinaaviset vapaa-ajan/ulkoiluvaatteet ovat toden totta hintansa väärtejä ja tosi kivan näköisiä casual-vaatteita.Onhan se https://www.erakellari.fi/eravaatteet-ja-kengat/fjallraven-ovik-knit-sweater-w-naisten-villapaita-020--grey--harmaa/p/89941G/#description nyt kaunis. Sen lisäksi aitoa villaa, aikaa ja käyttöä kestävä -ja lämmin! Miehille & naisille. Värin saa valita :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se https://www.erakellari.fi/eravaatteet-ja-kengat/fjallraven-ovik-knit-sweater-w-naisten-villapaita-020--grey--harmaa/p/89941G/#description nyt kaunis. Sen lisäksi aitoa villaa, aikaa ja käyttöä kestävä -ja lämmin! Miehille & naisille. Värin saa valita :)
On todella nätti, kaunista työtä! Ostitko kenties itselle vai lahjaksi?
Minun tyyliäni tuo ei tosin ole yhtään, liian kirjava ja kutittaa varmasti, saan melkein kohtauksen pelkästä ajatuksesta, että joutuisin tuon villapaidan vangiksi!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun tyyliäni tuo ei tosin ole yhtään, liian kirjava ja kutittaa varmasti, saan melkein kohtauksen pelkästä ajatuksesta, että joutuisin tuon villapaidan vangiksi!!!tuolla hinnalla myydää kyllä jo ihan käsinkudottujaki, toki alihintaan, mutta jotku kutoo huvikseen. Villatakki on käytännöllisempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuolla hinnalla myydää kyllä jo ihan käsinkudottujaki, toki alihintaan, mutta jotku kutoo huvikseen. Villatakki on käytännöllisempi.
Stockmannin hattuosastolla oli hieno stand jossain maalla kudottuja villapipoja. Hinta oli päätä huimaava, yksi pipo maksoi 79 € ja joku taisi olla kalliimpikin.
Pipot oli kauniita ja tyylikkään värisiä, aika paksuja vaan.
Harkitsin kyllä ostaa rouheaa pipoa itsellenikin, mutta ei ihan ollut yksikään mieluinen. Hintakin oli ehkä vähän liikaa. 59 € olisi ollut parempi.
Saisi enemmänkin olla vastaavaa, mutta pikku vinkki maaseudun käsityötaitureille olisi se, että täällä meillä ei käytetä juurikaan kirjavia eikö värikkäitäkään vaatteita, parhaiten kaupaksi varmaan kävisivät mustat ja neutraalin sävyiset kuten hiekka, kerma, luonnonvalkoinen, oliivinvihreä, viininpunainen, laivastonsininen eli yksiväriset neuleet ja asusteet.
Itse arvostan käsityötä suuresti ja voisin maksaa hienosta villapaidasta 200-300 € jos se vaan sopisi muihin vaatteisiini. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stockmannin hattuosastolla oli hieno stand jossain maalla kudottuja villapipoja. Hinta oli päätä huimaava, yksi pipo maksoi 79 € ja joku taisi olla kalliimpikin.
Pipot oli kauniita ja tyylikkään värisiä, aika paksuja vaan.
Harkitsin kyllä ostaa rouheaa pipoa itsellenikin, mutta ei ihan ollut yksikään mieluinen. Hintakin oli ehkä vähän liikaa. 59 € olisi ollut parempi.
Saisi enemmänkin olla vastaavaa, mutta pikku vinkki maaseudun käsityötaitureille olisi se, että täällä meillä ei käytetä juurikaan kirjavia eikö värikkäitäkään vaatteita, parhaiten kaupaksi varmaan kävisivät mustat ja neutraalin sävyiset kuten hiekka, kerma, luonnonvalkoinen, oliivinvihreä, viininpunainen, laivastonsininen eli yksiväriset neuleet ja asusteet.
Itse arvostan käsityötä suuresti ja voisin maksaa hienosta villapaidasta 200-300 € jos se vaan sopisi muihin vaatteisiini.Niin ja lisään tähän vielä esimerkin.
Itse olen hyvin kylmänarka vilukissa ja tykkään kovasti villasukista. Ongelma on vaan ollut niitä ostettaessa se, että myyntiin tehdyt sukat ovat lähes piikkeuksetta monivärisiä ja kirjavia. Mustia ei ole ikinä saatavilla.
Tämä itseäni järkyttävä seikka on monet kerrat estänyt minua ostamasta sukkia esim kirpputoreilta missä usein kutojat tekemiään sukkia myyvät.
Kun nyt kirjavat ja värikkäät sukat ei vaan sovi minun kotivaatteisiin eikä sisustukseen sitten yhtään, en pysty niitä ärsyyntymättä käyttämään mieluummin jäädytän jalkojani.
Nytkin ainoista valkoisista villasukistani pohjat ovat täysin kuluneet pois ja käytän niitä kuin säärystimiä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun tyyliäni tuo ei tosin ole yhtään, liian kirjava ja kutittaa varmasti, saan melkein kohtauksen pelkästä ajatuksesta, että joutuisin tuon villapaidan vangiksi!!!Ei tuollaista kärsi ostaa, voi vaan lainata :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja lisään tähän vielä esimerkin.
Itse olen hyvin kylmänarka vilukissa ja tykkään kovasti villasukista. Ongelma on vaan ollut niitä ostettaessa se, että myyntiin tehdyt sukat ovat lähes piikkeuksetta monivärisiä ja kirjavia. Mustia ei ole ikinä saatavilla.
Tämä itseäni järkyttävä seikka on monet kerrat estänyt minua ostamasta sukkia esim kirpputoreilta missä usein kutojat tekemiään sukkia myyvät.
Kun nyt kirjavat ja värikkäät sukat ei vaan sovi minun kotivaatteisiin eikä sisustukseen sitten yhtään, en pysty niitä ärsyyntymättä käyttämään mieluummin jäädytän jalkojani.
Nytkin ainoista valkoisista villasukistani pohjat ovat täysin kuluneet pois ja käytän niitä kuin säärystimiä..Noilla erilaisilla nettimyyntipalstoilla myydään nyt paljon erityisesti noita islantilaisneuleita, ja sukankutojat nyt varmaan tilauksesta kutoo ihan sen väriset kuin haluaa, toi myssyfarmihan on ainaki yks noiden paksujen pipojen tekijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla erilaisilla nettimyyntipalstoilla myydään nyt paljon erityisesti noita islantilaisneuleita, ja sukankutojat nyt varmaan tilauksesta kutoo ihan sen väriset kuin haluaa, toi myssyfarmihan on ainaki yks noiden paksujen pipojen tekijä
noi käsinneulotut jotenki sielukkaampia https://images.tori.fi/api/v1/imagestori/images/100078982142.jpg?rule=medium_660
- Anonyymi
Kuules nyt ja lue. Rumat ne vaatteilla korreiloot.
- Anonyymi
Ei kai. Kyllä kauniillakin ihmisillä on kauniita vaatteita.
Lähi-Idän kuningashuoneet raportoivat, että koko kuningashuoneen kaikkien kuningattarien ja prinsessojen asut saatiin muutaman jätesäkkirullan hinnalla. Poikkeuksena hääpuvut, jotka olivat vähän juhlalvampia, mutta nekin onnistuttiin hankkimaan lasten mallistosta.
Joo. Kotipukeutumisessa tyyli on tärkeää. Asusteen on mätsättävä sohvan kanssa.- Anonyymi
En nyt oikein ymmäränyt tuota. Arabinaisille on nykyään suurimmilla muotihuoneilla omat mallistot, koska he käyttävät niin paljon rahaa luxukseen.
Toisesta asiasta olen samaa mieltä, vaatteet ja sisustus täytyy sopia yhteen.
Toisaalta jos puoliso on esim bläkkis-tyyppi, niin sekin yttää hyvältä maalaiaromanttisessa sisustuksessa.
- Anonyymi
Onko kusipäällä jotain omia ongelmia aloittajalle?
- Anonyymi
Onko ketjussa vinoiltu sillä välin kun olin tiskaamassa? Hyhhyh!
No, onneksi tuli tuimaa tuulta niskaan!
Semmoista se on, ei voi aina miellyttää kaikkia.
- Anonyymi
Vastaan välillä itse aloitukseeni.
Eli tykkään tosi paljon tyylikkäästä pukeutumisesta ja sillä on merkitystä.
Oma tyyli on joko siisti ja laadukas casual tai sensuelli naisellinen juhlapukeutuminen.
Unelmakumppanilta toivoisin pukeutumisessa siistiä ulkonäköä ja hyvin istuvia vaatteita. Klassinen pukeutuminen on oma suosikkini miesten pukeutumisessa.
Olen joskus vähän armoton muotipoliisi ja sanon herkästi jos vaate on ruma tai ei sovi. Kadulla en kuitenkaan arvostele ketään, rajoitan vain kumppaniehdokkaisiin:)))
Muoti-inhokkini miehillä on englantilaismallinen puku ja pillihousut joissa haarukset polvissa ja muut rap-tyyliset vaatteet. Näitä en ikinä sietäisi kumppanillani.- Anonyymi
Ikäsi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäsi on?
Aikuinen.
Saako vastata olematta sinkku?
No vastaan anyway. Että mulle ihan sama mitä kumppani pukee päälleen, täysin hänen oma asiansa, en puutu mitenkään vaatetukseen, enkä muuhunkaan habitukseen.
Oma pukeutumistyylini on casual ja miesten vaatetusta ostan ja käytän, sopii mulle. Löytyy mieluisia ja istuvia vaatteita herkemmin, kun etsii vaatteet miesten puolelta.JasuM kirjoitti:
No vastaan anyway. Että mulle ihan sama mitä kumppani pukee päälleen, täysin hänen oma asiansa, en puutu mitenkään vaatetukseen, enkä muuhunkaan habitukseen.
Oma pukeutumistyylini on casual ja miesten vaatetusta ostan ja käytän, sopii mulle. Löytyy mieluisia ja istuvia vaatteita herkemmin, kun etsii vaatteet miesten puolelta.Naisten kamppeita kun käytin niin tyyliä.
https://www.salainenagentti.fi/wp-content/uploads/2020/07/1205858.jpg
Ja t-paitoja, lyhyillä ja pitkillä että tuplahihoilla.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Oma pukeutumistyylini on casual ja miesten vaatetusta ostan ja käytän, sopii mulle. Löytyy mieluisia ja istuvia vaatteita herkemmin, kun etsii vaatteet miesten puolelta.Tottakai saa vastata, pöhkö.
Olet varmasti rento kumppanina, itse sitä en ihan aina ole.
Tuo on vähän semmoista unisexyä semiarmy-tyyliä, varmaan sopiikin sinulle. Anonyymi kirjoitti:
Tottakai saa vastata, pöhkö.
Olet varmasti rento kumppanina, itse sitä en ihan aina ole.
Tuo on vähän semmoista unisexyä semiarmy-tyyliä, varmaan sopiikin sinulle.Yym, mielestäni olen hyvin salliva ja rento kyllä monessa asiassa. Asioissa jotka ei satuta muita.
Vähän joo. Olen aina tykännyt mm. Street muodista. Väljistä punteista ja mukavista yllä.
Olen mä "täti" tyylinkin kokeillut ja vanhenin ihan liikaa kukka tunikoissa ja leggareissa. 🥴
T-paita ja polvipituiset shortsit on lempi kamppeet. Tennarit lempi jalkineet. Melko rento on olemus, mutta aina puhtaat vaatteet. ☺️JasuM kirjoitti:
Oma pukeutumistyylini on casual ja miesten vaatetusta ostan ja käytän, sopii mulle. Löytyy mieluisia ja istuvia vaatteita herkemmin, kun etsii vaatteet miesten puolelta.Löytyykö sulle miesten puolelta housuja? Eikös sulla ollut jotain mallia räystäsperse?
En tiedä, mutta... jotenkin luulisin (siis luuloa tosiaan vaan) että sulle sopisi edelleen nuo naistentyyli tuossa alempana. Magee.elisakettu kirjoitti:
Löytyykö sulle miesten puolelta housuja? Eikös sulla ollut jotain mallia räystäsperse?
En tiedä, mutta... jotenkin luulisin (siis luuloa tosiaan vaan) että sulle sopisi edelleen nuo naistentyyli tuossa alempana. Magee.Löytyy paremmin kun naisten puolelta. Olen mallia tasapaksu pötkö. Perse on mitä on.
Ei sovi. 🥴JasuM kirjoitti:
Yym, mielestäni olen hyvin salliva ja rento kyllä monessa asiassa. Asioissa jotka ei satuta muita.
Vähän joo. Olen aina tykännyt mm. Street muodista. Väljistä punteista ja mukavista yllä.
Olen mä "täti" tyylinkin kokeillut ja vanhenin ihan liikaa kukka tunikoissa ja leggareissa. 🥴
T-paita ja polvipituiset shortsit on lempi kamppeet. Tennarit lempi jalkineet. Melko rento on olemus, mutta aina puhtaat vaatteet. ☺️Mä olen vieläkin sitä "tätityyliä". Pitäisi löytää jotain omaa persoonaa. Mutta mekkojakin käytän paljon :( Tosin pihatöissä aika miehekkään vaikutelman teen huomiokamppeissani tai metsäkuteissa.
Hirveän laiska hankkimaan vaatteita.JasuM kirjoitti:
Löytyy paremmin kun naisten puolelta. Olen mallia tasapaksu pötkö. Perse on mitä on.
Ei sovi. 🥴Mun pitää mennä kokeilemaan kumppanuksen pöksyjä :-D
elisakettu kirjoitti:
Mä olen vieläkin sitä "tätityyliä". Pitäisi löytää jotain omaa persoonaa. Mutta mekkojakin käytän paljon :( Tosin pihatöissä aika miehekkään vaikutelman teen huomiokamppeissani tai metsäkuteissa.
Hirveän laiska hankkimaan vaatteita.Joillekin se "tätityyli" sopiikin. Mulle se ei sovi.
En minäkään usein ostele itselleni vaatteita. Hyvin harvoin. Pruukaan käyttää kaikki loppuun. Sitten työelämässä kun on, niin pikkasen pitää päivittää siistimmiksi. Jos sattuu olemaan tarvetta. 🙃elisakettu kirjoitti:
Mun pitää mennä kokeilemaan kumppanuksen pöksyjä :-D
Meeppä. 😁
Mä varastin oman kumppanuksen t-paidan vahingossa, mutta palautin het kun huomasin ettei ole oma. Meille nyt mahtuu samat paidat ja alushousut. 😅JasuM kirjoitti:
Meeppä. 😁
Mä varastin oman kumppanuksen t-paidan vahingossa, mutta palautin het kun huomasin ettei ole oma. Meille nyt mahtuu samat paidat ja alushousut. 😅Meil töissä aika paljon tilataan noita organisaatio- ja joukkuepaitoja. Itte yleensä tilaan mallia miesten, naisten liian fittejä ja näillä daiseilla... noup.
Kesällä kun oli niin prkl:een kuuma, käytin kumppanuksen pieneksi menneitä kangasboksereita, ei hiottanut läheskään niin paljon kuin omat lycra- ja pv- haaramallit, Ja pysty juoksentelemaan pitkin pihojakin niissä, näytti vain löysille shortseille, Piti vaan varoa kyykkiessä minne se etuhalkio vilkkuu :)
Teillä on hyvä sydeemi, jos omat loppuu voi vohkia toiselta :-Delisakettu kirjoitti:
Meil töissä aika paljon tilataan noita organisaatio- ja joukkuepaitoja. Itte yleensä tilaan mallia miesten, naisten liian fittejä ja näillä daiseilla... noup.
Kesällä kun oli niin prkl:een kuuma, käytin kumppanuksen pieneksi menneitä kangasboksereita, ei hiottanut läheskään niin paljon kuin omat lycra- ja pv- haaramallit, Ja pysty juoksentelemaan pitkin pihojakin niissä, näytti vain löysille shortseille, Piti vaan varoa kyykkiessä minne se etuhalkio vilkkuu :)
Teillä on hyvä sydeemi, jos omat loppuu voi vohkia toiselta :-DSepä se, kun ladyfit ei mulle kanssa istu millään. Näyttää karseelle kaikki naisten muotilla neulotut vaatteet mun päällä.
Kun ei ole muita muotoja kun rinnat ja reidet. Niin kaikki mihin reisi menee, perseestä on isot tai vyötäröstä pienet. Sitten ei reisi mahdu kun muuten on hyvät.
Nytkin on 4:t miesten farkut ja ne on ihan täydelliset, kuin tehty mulle. Pituus, kaikki. Perfectot. Ei mitään lökötystä ja lepatusta. Ei kiristä eikä purista.
Bokserit on kivat, kun ne istuu eikä ahdista. Mulla on perus boksuja ilman sepalusta. Niin kun miehellänikin.
Ainoo niissä on se munille ommeltu "nokka", mut ei se haittaa. 😆
Juu, puntit pitkissä housuissa on sitten eri mittaiset, hänellä pitkät, mulla pätkät. Samoin pitkähihaisissa.JasuM kirjoitti:
Sepä se, kun ladyfit ei mulle kanssa istu millään. Näyttää karseelle kaikki naisten muotilla neulotut vaatteet mun päällä.
Kun ei ole muita muotoja kun rinnat ja reidet. Niin kaikki mihin reisi menee, perseestä on isot tai vyötäröstä pienet. Sitten ei reisi mahdu kun muuten on hyvät.
Nytkin on 4:t miesten farkut ja ne on ihan täydelliset, kuin tehty mulle. Pituus, kaikki. Perfectot. Ei mitään lökötystä ja lepatusta. Ei kiristä eikä purista.
Bokserit on kivat, kun ne istuu eikä ahdista. Mulla on perus boksuja ilman sepalusta. Niin kun miehellänikin.
Juu, puntit pitkissä housuissa on sitten eri mittaiset, hänellä pitkät, mulla pätkät. Samoin pitkähihaisissa.Takeissa miesten mallissa pitää olla tarkempi, kun en ole yhtä harteikas kun miehet keskimäärin. Mutta löytyy niitäkin, mitkä käy. Lyhyissä malleissa. Pilotti tyyppiset ja hupparitakit. Verkkatakit ja anorakit.
JasuM kirjoitti:
Sepä se, kun ladyfit ei mulle kanssa istu millään. Näyttää karseelle kaikki naisten muotilla neulotut vaatteet mun päällä.
Juu, puntit pitkissä housuissa on sitten eri mittaiset, hänellä pitkät, mulla pätkät. Samoin pitkähihaisissa.Oot reitevää tyyppiä sitten? Hyvää rasvaa sulla. Mulla taas jalat ovat sirot, yläpuoli muhkea. Ihme kun kropan malli muovautuu miksi muovautuu. Olen ihan erimallinen kuin kukaan sukulainen koskaan.
Itte en tykkää (en juuri koskaan) farkuista. Legginsit ja jotkut camohousut, vaeltajahousut tms. Juhlissa suorat tai leveelahkeiset (tosin näyttää koomiselle tälläisellä pätkällä, mutta korkkarit sitten vaan). Silti, aion koklata noita isännän housuja. Hän isompi kuin minä, mutta jos oikein arvaan, jotain sieltä saattaa kaappien perukoilta löytyä.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mä olen vieläkin sitä "tätityyliä". Pitäisi löytää jotain omaa persoonaa. Mutta mekkojakin käytän paljon :( Tosin pihatöissä aika miehekkään vaikutelman teen huomiokamppeissani tai metsäkuteissa.
Hirveän laiska hankkimaan vaatteita.Nettishoppailu on tehty meitä varten:)
Mikään ei ole niin rentouttavaa ajankulua, kun selata nettikaupan loputtomia alesivuja sängyssä selällään maaten.
No brainactivity. elisakettu kirjoitti:
Oot reitevää tyyppiä sitten? Hyvää rasvaa sulla. Mulla taas jalat ovat sirot, yläpuoli muhkea. Ihme kun kropan malli muovautuu miksi muovautuu. Olen ihan erimallinen kuin kukaan sukulainen koskaan.
Itte en tykkää (en juuri koskaan) farkuista. Legginsit ja jotkut camohousut, vaeltajahousut tms. Juhlissa suorat tai leveelahkeiset (tosin näyttää koomiselle tälläisellä pätkällä, mutta korkkarit sitten vaan). Silti, aion koklata noita isännän housuja. Hän isompi kuin minä, mutta jos oikein arvaan, jotain sieltä saattaa kaappien perukoilta löytyä.No joo. Isot reisilihakset ja pohjelihakset hoikkanakin. Nyt tietty rasvaakin reisissä kun oon pulskempi. Pohkeissa ei taas rasvaa ole, ne on lihaksikkaat. Tukkijalkaa musta ei tuu pulskanakaan.
Siitä olen onnellinen.
Camot ja reisitaskupökät on minunkin makuun, mutta farkutkin menee. Nyt kun löysin pehmeetä sopivaa kangasta. Mitkään peltipöksy farkut hyi yök.Anonyymi kirjoitti:
Nettishoppailu on tehty meitä varten:)
Mikään ei ole niin rentouttavaa ajankulua, kun selata nettikaupan loputtomia alesivuja sängyssä selällään maaten.
No brainactivity.Juu, mä tulen sekopääksi kun selailen niitä! :-D
Vaikken muuten vaatefriikki olisikaan, mutta kun nään, mitä kaikkea ihanaa ja söpöä on tarjolla, tekee mieli heti tilata kaikkea. Nan, nam, maiskis ja moiskis, Slurps.
Kääk. Eikä mulla ole siihen varaa. Ja vaikka tilaankin, tuskastun poikkeuksetta siihen huonosti istuvuuteen tai väärään kokoon, Olen huono hahmottamaan sitä "itselleen sopivaa" Ja mikään ei ole möllimpää kuin palautella turhia tavaroita.
Siksikin olen huono shoppailemaan. En oikein jaksa sovitella liikkeissäkään. Tulee tuskan ja vitutuksen hiki. Joskus on tietysti pakko.Anonyymi kirjoitti:
Nettishoppailu on tehty meitä varten:)
No brainactivity.Netistä mäkin tilaan. Ei tosiaan huvita loikkia kivijalkakaupoissa.
JasuM kirjoitti:
No joo. Isot reisilihakset ja pohjelihakset hoikkanakin. Nyt tietty rasvaakin reisissä kun oon pulskempi. Pohkeissa ei taas rasvaa ole, ne on lihaksikkaat. Tukkijalkaa musta ei tuu pulskanakaan.
Siitä olen onnellinen.
Camot ja reisitaskupökät on minunkin makuun, mutta farkutkin menee. Nyt kun löysin pehmeetä sopivaa kangasta. Mitkään peltipöksy farkut hyi yök.Sähän oot samanlainen suomarssija kuin minäkin :)
Saanko arvata; kun käpsit pihalla ja tuolla noin, on askel rivakka ja likkeet rempseät ja räväkät?elisakettu kirjoitti:
Sähän oot samanlainen suomarssija kuin minäkin :)
Saanko arvata; kun käpsit pihalla ja tuolla noin, on askel rivakka ja likkeet rempseät ja räväkät?Joo, pennusta asti ollut jalkojen päällä. Tanssinut, pyöräillyt, juossut, hyppinyt. Käyttänyt jalkojen lihaksia kyllä ahkerasti ja se näkyy yhä, vaikka lihoo niin ei mee muodottomaksi ja säilyy lihastakin.
Kyllä. Askel on ripee, paitsi silloin kun selkä särkee tai jalkaterät. Moni saattaa ajatella, että tuollanen elopaino pyh. Tuo mitään kykene, possu. Mutta erehtyy. Kaikilla ei mene millään jakeluun, että lihas ei ole katoava kuin niillä jotka ei lihasta käytä. Tai ole koskaan käyttänyt.JasuM kirjoitti:
Joo, pennusta asti ollut jalkojen päällä. Tanssinut, pyöräillyt, juossut, hyppinyt. Käyttänyt jalkojen lihaksia kyllä ahkerasti ja se näkyy yhä, vaikka lihoo niin ei mee muodottomaksi ja säilyy lihastakin.
Kyllä. Askel on ripee, paitsi silloin kun selkä särkee tai jalkaterät. Moni saattaa ajatella, että tuollanen elopaino pyh. Tuo mitään kykene, possu. Mutta erehtyy. Kaikilla ei mene millään jakeluun, että lihas ei ole katoava kuin niillä jotka ei lihasta käytä. Tai ole koskaan käyttänyt.Mulla sama mutta tanssinut en ole. Kaikkea muuta sitten.
Käsivoimat kanssa olleet hyvät, (melkoinen selkä, hartiat ja olkavarret) mutta nyt heikentyneet sille kuuluisalle ketun narukäsitasolle, kun en ole rankaongelmien vuoksi pystynyt käyttämään teholla.
Joo, moni ei ymmärrä sitäkään, että vaivat tulevat myös rasituksesta, ei painosta. En mäkään ole koskaan kroppaani säälinyt, nostellut pennusta asti asioita, jolloin mistään ergonomiasta tai suosituksesta puhuttu. On ollut vain tehtävä se, mikä on ollut pakko tehdä.
Nyt kun raahustan tuolla ulkomaailmassa kuin kiero yksikätinen zombi, niin moni ajattelee ensimmäiskesi, että siinäpä taas yksi informaatioteknologian tuotos.
Ainoa hyvä, että meillä sitä ei osteoporoosi todennäköisesti kummittele, jos vanhuuteen asti köpötellään :) Tähän asti luitakaan ei ole murtunut, vaikka iskua, traumaa sattunut monipuolisesti.elisakettu kirjoitti:
Mulla sama mutta tanssinut en ole. Kaikkea muuta sitten.
Käsivoimat kanssa olleet hyvät, (melkoinen selkä, hartiat ja olkavarret) mutta nyt heikentyneet sille kuuluisalle ketun narukäsitasolle, kun en ole rankaongelmien vuoksi pystynyt käyttämään teholla.
Joo, moni ei ymmärrä sitäkään, että vaivat tulevat myös rasituksesta, ei painosta. En mäkään ole koskaan kroppaani säälinyt, nostellut pennusta asti asioita, jolloin mistään ergonomiasta tai suosituksesta puhuttu. On ollut vain tehtävä se, mikä on ollut pakko tehdä.
Nyt kun raahustan tuolla ulkomaailmassa kuin kiero yksikätinen zombi, niin moni ajattelee ensimmäiskesi, että siinäpä taas yksi informaatioteknologian tuotos.
Ainoa hyvä, että meillä sitä ei osteoporoosi todennäköisesti kummittele, jos vanhuuteen asti köpötellään :) Tähän asti luitakaan ei ole murtunut, vaikka iskua, traumaa sattunut monipuolisesti.No näinpä. 😄
Kyllähän ne voimat hiipuu, kun pitää varoa kipeää kehonosaa. Mulla oli vasurissa enää 29 kg puristusvoimat fysiatrilla, kun oli se hermokipu päällä. Oikeassa 39 kg.
Eilen puristin fyssalla ja vasurissa oli jo 34 kg ja oikeassa 36 kg. Oikea puoli on nyt ollu kipee ja varonut. Jumissa.
Ihan jees tuloksia, kun on pari vuotta vaan vältellyt kaikkea rasitusta käsille käyvää.
Kunhan taas pääsee rehkimään toivon että palautuu ennalleen ne puristusvoimatkin. 43kg
Ei ole kans ikinä murtunut mitään, vaikka volttia on menty ja pari kerrosta rappujakin kieritty alas. Mustelmia oli ja arpia kyllä on. 😆
Miten sä nyt voit?JasuM kirjoitti:
No näinpä. 😄
Kyllähän ne voimat hiipuu, kun pitää varoa kipeää kehonosaa. Mulla oli vasurissa enää 29 kg puristusvoimat fysiatrilla, kun oli se hermokipu päällä. Oikeassa 39 kg.
Eilen puristin fyssalla ja vasurissa oli jo 34 kg ja oikeassa 36 kg. Oikea puoli on nyt ollu kipee ja varonut. Jumissa.
Ihan jees tuloksia, kun on pari vuotta vaan vältellyt kaikkea rasitusta käsille käyvää.
Kunhan taas pääsee rehkimään toivon että palautuu ennalleen ne puristusvoimatkin. 43kg
Ei ole kans ikinä murtunut mitään, vaikka volttia on menty ja pari kerrosta rappujakin kieritty alas. Mustelmia oli ja arpia kyllä on. 😆
Miten sä nyt voit?Sulla on hienosti palautuneet puristusvoimat :)
Se on vaan joskus . . niin hidasta projektia. Kärsimättömille immeisille ei niin parasta antia. Mulla se vika, kun nytkin on lupa tehdä mikroliikkeitä, niin vedän överikiksi.
Tänään fyssalla teipattiin puoli selkää ja hartiaa. Kaulakeinua ei pysty käyttämään. En usko että kaulustakaan saan, vaikka koko ajan tuntuu kuin norsun perse istuisi niskassa. Kantosidettä pitää käyttää. Vasen puoli ei siedä mitään rasitusta. Magneetissahan ei ollut varsinaisesti uusia muutoksia, ne multippelit muutokset C4-C7 välillä.
Kipu on niin jäätävää, että olen ollut niin paikoillaan tänään kun olla voin (provosointikipu). Neuroleptitkään ei auta enää, en pysty nostamaan maksiannokseen huimauksen takia vielä. Nukun pari tuntia silloin, pari tuntia tällöin. Kärvistelen. Pe fysiatrille arvioon, mitäs nyt tehdään.
Aion silti selvitä tästä. Vähän pakko. Meillä siinä mielessä ikävä, että kaksi sairasta ei hyvä, toisen pitäisi tässä nyt toeta. Muutakin murhetta tuossa nurkan takana väijymässä.
Palstailu mukavaa vaihtelua, kun edes ne kevyet hommat ei aina onnistu.elisakettu kirjoitti:
Sulla on hienosti palautuneet puristusvoimat :)
Se on vaan joskus . . niin hidasta projektia. Kärsimättömille immeisille ei niin parasta antia. Mulla se vika, kun nytkin on lupa tehdä mikroliikkeitä, niin vedän överikiksi.
Tänään fyssalla teipattiin puoli selkää ja hartiaa. Kaulakeinua ei pysty käyttämään. En usko että kaulustakaan saan, vaikka koko ajan tuntuu kuin norsun perse istuisi niskassa. Kantosidettä pitää käyttää. Vasen puoli ei siedä mitään rasitusta. Magneetissahan ei ollut varsinaisesti uusia muutoksia, ne multippelit muutokset C4-C7 välillä.
Kipu on niin jäätävää, että olen ollut niin paikoillaan tänään kun olla voin (provosointikipu). Neuroleptitkään ei auta enää, en pysty nostamaan maksiannokseen huimauksen takia vielä. Nukun pari tuntia silloin, pari tuntia tällöin. Kärvistelen. Pe fysiatrille arvioon, mitäs nyt tehdään.
Aion silti selvitä tästä. Vähän pakko. Meillä siinä mielessä ikävä, että kaksi sairasta ei hyvä, toisen pitäisi tässä nyt toeta. Muutakin murhetta tuossa nurkan takana väijymässä.
Palstailu mukavaa vaihtelua, kun edes ne kevyet hommat ei aina onnistu.Voi itku. Kuulostaa pahalta. 😞
Onko joku pinnekin? Hermokudos ärsytystä?
Voimia kovasti molemmille. Toivottavasti lekuri keksii konstin auttaa. Mutta karseet on oireet.
🤗🤗
Malta nyt huilia, vaikka tiiän et oot sisupussi ja uutterasti eteenpäin puskeva. Voimahalit.
Eihän mulla mitään hätää ole, selkeesti alkaa toipua. Mutta kauan kestää. Ja mä nyt luultavasti pääsen kuntoutukseenkin. Ja rinnat syynätään, josko niiden pienennyskin helpottas oireita.
👍JasuM kirjoitti:
Voi itku. Kuulostaa pahalta. 😞
Onko joku pinnekin? Hermokudos ärsytystä?
Voimia kovasti molemmille. Toivottavasti lekuri keksii konstin auttaa. Mutta karseet on oireet.
🤗🤗
Malta nyt huilia, vaikka tiiän et oot sisupussi ja uutterasti eteenpäin puskeva. Voimahalit.
Eihän mulla mitään hätää ole, selkeesti alkaa toipua. Mutta kauan kestää. Ja mä nyt luultavasti pääsen kuntoutukseenkin. Ja rinnat syynätään, josko niiden pienennyskin helpottas oireita.
👍Hermokudosärsytystä (aggressivista) ahtaumista johtuen, Perse. Mutta hermosto toimii, eli kivusta pitää olla tyytyväinenkin. Eli vauriota ei ole vielä syntynyt.
Kyllä tää tästä, aikanaan, Veetuttaa kun toivuin jo hyvin mielestäni siitä edellisestä niin sitten taas.....
Sulle toivon toipumista, mitä suuremmissa määrin. Sullakin ollut pitkä matka tässä. Plus muut vaivat lisäksi. Ja ongelmat. Ollaanhan me aikamoinen sakki, koko palstan väki ... :(
Tekisi muuten itsekin mieli nipsiä noita daisoja. Mullahan on ollut rankaongelmia jo yli kaksikymmentä vuotta, siitä kun tissit kasvoi kunnolla. Mutta ensin yritän pudottaa painoa. Kunhan pääsen edes liikkeelle. Nyt menee hiilaripöllyssä tässä kotona.
Kiitos haleista Jassu <3- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Sulla on hienosti palautuneet puristusvoimat :)
Palstailu mukavaa vaihtelua, kun edes ne kevyet hommat ei aina onnistu.Kaikki kurjuus suomessa johtuu hallinneen oikeistohallitusten toimista .Suomessahan on vuodesta 2oo3 ollut oikeistohallitukset kuten muistaa
Vanhanen kaksi kautta kahdeksan vuotta ja sitten Katainen ja Sipilän hallitus
Marin vasta ollut alle kaksi vuotta korjailemassa. Kehän Marin käy kokoajna köyhän lopmsalla kuin Sipilä ja teetä ilmaistöitä kuten muistatte Sipilän tehneen
- Anonyymi
Hovissa ne käyttää yhtä paitaa tasan kerran ja sitten heittävät pois koska olis noloa olla sama paita toisen kerran päällä kuvissa.
- Anonyymi
En tiedä, mutta omaan silmään tuo Vickanin tyyli ei ihan tuon rahan arvoista ole, eikä Meghaninkaan. Katen tyyli on hieno ja sopii kuninkaalliselle.
- Anonyymi
Tuolla Meghanilla näytti olevan loro pianon kashmirasu, on mulla sen iso kashmirhuivi perhoskuvioilla, löysin kerran käytettynä kun ei tiedetty mitä oltiin myymässä. Eipä se nyt kovin ihmeellinen ole, vaikeita pestäkin nuo joten ei ole tullut käytettyä. Käytännöllisyys ennen kaikkea.
- Anonyymi
mut joo, jos ei ois rahasta kiinni niin tuontyyppisiä vaatteita kyllä ostelisin, mukavan näköisiä vaatteita pitää, pesulaan pitäisi toki olla varaa. https://media.loropiana.com/HYBRIS/FAL/FAL3912/6BD50749-A43C-4C1F-8215-A1C7573773FF/FAL3912_L03A_SMALL.jpg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut joo, jos ei ois rahasta kiinni niin tuontyyppisiä vaatteita kyllä ostelisin, mukavan näköisiä vaatteita pitää, pesulaan pitäisi toki olla varaa. https://media.loropiana.com/HYBRIS/FAL/FAL3912/6BD50749-A43C-4C1F-8215-A1C7573773FF/FAL3912_L03A_SMALL.jpg
jotain neljätuhatta euroo siis toi bomber kasmiria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa vielä 500 euron pipo, kyllä tuon moniki osais käsin kutoa, kasmirlankaaki varmaan myydään.
https://media.loropiana.com/HYBRIS/FAL/FAL9154/484B4DE8-D6D4-46E9-9944-8728479E1075/FAL9154_J0R6_ZOOM.jpg - Anonyymi
Ei ole minulle tuttu merkki, mutta kasmiria käytän kyllä.
Olen ihan koneessakin villapesussa pessyt kasmirneuleen pesupussissa ja villapesuaineella.
Huivia en ehkä uskaltaisi koneessa, yhden hyvin ohuen palttinasidoksisen kasmirhuivin pesin käsin. Ihan hyvä siitä tuli, ei juurikaan muutoksia, mutta väriä lähti reippaasti. Huivin päässä hapsutus ehkä hieman kärsi, kun kudos niin ohutta.
En ikinä vie mitään pesulaan, melkein luovun mieluummin, todella epäkäytännöllistä.
Yhteen aikaan minulla oli huomattavasti enemmän pesulassa pestäviä vaatteita, en yhtään tykännyt, kun niitä ei voinut pestä itse heti käytön jälkeen. Nyt ei ole enää juuri mitään, kun olen valinnut vain kotihuoltoon sopivia vaatteita ja sellaisia joiden silittämisessä ei joudu näkemään ylenpalttista vaivaa.
Taidat pitää luxusvaatteista sinäkin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan koneessakin villapesussa pessyt kasmirneuleen pesupussissa ja villapesuaineella.
Huivia en ehkä uskaltaisi koneessa, yhden hyvin ohuen palttinasidoksisen kasmirhuivin pesin käsin. Ihan hyvä siitä tuli, ei juurikaan muutoksia, mutta väriä lähti reippaasti. Huivin päässä hapsutus ehkä hieman kärsi, kun kudos niin ohutta.
En ikinä vie mitään pesulaan, melkein luovun mieluummin, todella epäkäytännöllistä.
Yhteen aikaan minulla oli huomattavasti enemmän pesulassa pestäviä vaatteita, en yhtään tykännyt, kun niitä ei voinut pestä itse heti käytön jälkeen. Nyt ei ole enää juuri mitään, kun olen valinnut vain kotihuoltoon sopivia vaatteita ja sellaisia joiden silittämisessä ei joudu näkemään ylenpalttista vaivaa.
Taidat pitää luxusvaatteista sinäkin?ton loro pianan kasmirvillapusero maksaa jotain 3000 euroa, en panis pesukoneeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat pitää luxusvaatteista sinäkin?Kasmirneuleita on nykyään halpamerkeilläkin, käsin pesen kyllä aina. Silkkipuserot ja paremmat villapipotkin käsin, ei ole suuri vaiva, sen verran pitää vaatteitaan arvostaa.
Mut ei mitään kemiallista vaativaa, esim. noi ganada coosetkihan vaatii sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa vielä 500 euron pipo, kyllä tuon moniki osais käsin kutoa, kasmirlankaaki varmaan myydään.
https://media.loropiana.com/HYBRIS/FAL/FAL9154/484B4DE8-D6D4-46E9-9944-8728479E1075/FAL9154_J0R6_ZOOM.jpgIhana pipo!!!
Tuollaisia kannattaisi kutoa myyntiin, todella hieno kuvio ja pehmyt kasmir. Tuollainen keskivertopaksuus on myös mukava sekä lämmin.
Empä tiedä, kyllä voisin käsin pestä, kyllä sen pitäisi kestää vesipesu siinä missä hiki ja lumisadekkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasmirneuleita on nykyään halpamerkeilläkin, käsin pesen kyllä aina. Silkkipuserot ja paremmat villapipotkin käsin, ei ole suuri vaiva, sen verran pitää vaatteitaan arvostaa.
Mut ei mitään kemiallista vaativaa, esim. noi ganada coosetkihan vaatii sen.Luovuin myös itse untuvatakista ja korvasin sen laadukkailla vanutoppatakeilla.
Mielestäni ostamieni vanutoppatakkien hengittävyys ja yleinen käyttömukavuus on parempi kuin untuvatakissani oli.
Canada Goosen takkia ei minulla ole ollut, mutta pidän kyllä tyylistä varsinkin vaaleille sopii todella hyvin. Sen kyllä veisin jo pesulaan, sen verran on hintaa.
Pesen myös jotkut vaatteet käsin, mutta olovaatteet menee koneeseen, oli materiaali sitten mitä vaan. Pesupussi ja hienopesuohjelma ja kevyin linkous, niin eipä se juuri käsinpesusta eroa paitsi vähän enemmän liikettä mikä kyllä olovaatteisiin on tarpeen kun en ihan pelkkään liotukseen luota jonkun aamutakin pesussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana pipo!!!
Tuollaisia kannattaisi kutoa myyntiin, todella hieno kuvio ja pehmyt kasmir. Tuollainen keskivertopaksuus on myös mukava sekä lämmin.
Empä tiedä, kyllä voisin käsin pestä, kyllä sen pitäisi kestää vesipesu siinä missä hiki ja lumisadekkin.tuon tyyppisen palmikon kutoo kyllä kuka vaan vähänkin enemmän kutonut, kasmirlanka on kalliimpaa, vois muutaman kymmenen euroa mennä lankaan, toi luxus merkkihän tuossa on se joka maksaa, ja miksei käsityötähän toi on ehkä kutojakin saanut ihan kunnon korvauksen, onhan noilla äveriäillä rahaa
alpakka on kans kivan tuntuista, pehmeää - Anonyymi
Loro piana on myös Putin lempivaatemerkki. Aika sopivaa että Meghan saudi veritimantteineen tykkää samasta tyylistä kuin Putler.
- Anonyymi
Kumppanitarjokkaan vaatetuksessa olennaisinta on, että hän itse viihtyy niissä. Mitään ei ole karmeempaa katella kuin seuralaista, joka kiemurteelee vääränlaisissa kuteissa. Sen verran rajotan, että ei nyt verkkareita, tuulipukuja, tmv. jos ei olla kuntoilemaan menossa. Sellasta rennon casualia saa olla, farkut ja huppari, t-paita, nahkatakki - mikä nyt on tyypille itelleen mieleen. Mitään kovin viimesen päälle pyntättyä pukumiestä en jaksais katella kovin kauaa, vaikka toki niillekin vaatteille on aikansa ja paikkansa.
Itse olen aikalailla tuota samaa sorttia. Viihdyn mm. farkuissa, hyvin istuvassa t-paidassa ja nahkatakissa tai sellasessa ylisuuressa neuletakissa (en nyt muista sen virallista nimitystä). Mielentilan mukaan saattaa päälle joskus eksyä suorat housutkin tai polvipitunen hame. Noin yleisesti ottaen tyylini on suht klassinen. En ikinä juokse muodin perässä. Jos joku tietty juttu miellyttää, niin nappaan useamman mukaan ja jos sen hetkinen muoti on persiistä niin en osta mitään vuosikausiin.
Pukeutumisen merkitys viehätykseen on mulla just siinä, että ihminen viihty niissä omissa nahoissaan. Rentous, rauhallisuus ja aitous, miellyttävät mua.- Anonyymi
Se onkin juuri helppoa, kun tykkää klassisesta tyylistä, tyyliä ei tarvitse vaihtaa muodin mukaan ja vaatekaappi kestää aikaa ja vaatteet ja asusteet toimii hyvin keskenään. Sanoisinko, että tämä on se ekologisin taoa pukeutua.
Itse olen ehkä hieman enemmän muodin perässä hiihtäjä nimenomaan, ostan usein alennuksesta vaatteita joista juuri sillä hetkellä tykkään. Täyttä hintaa en maksa saadakseni jotain joka on juuri sillä hetkellä kuuminta.
Nyt olen ostanut tuossa viime vuonna vähän ysäri tyylistä vaatekaapiini ja olen tosi tyytyväinen löytöihini. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin juuri helppoa, kun tykkää klassisesta tyylistä, tyyliä ei tarvitse vaihtaa muodin mukaan ja vaatekaappi kestää aikaa ja vaatteet ja asusteet toimii hyvin keskenään. Sanoisinko, että tämä on se ekologisin taoa pukeutua.
Itse olen ehkä hieman enemmän muodin perässä hiihtäjä nimenomaan, ostan usein alennuksesta vaatteita joista juuri sillä hetkellä tykkään. Täyttä hintaa en maksa saadakseni jotain joka on juuri sillä hetkellä kuuminta.
Nyt olen ostanut tuossa viime vuonna vähän ysäri tyylistä vaatekaapiini ja olen tosi tyytyväinen löytöihini.Onhan se helppoakin. Esimerkiksi viimesimpien vuosien farkkumuoti on ollut sellasta, jota en ikinä päälleni laittais. Onneksi on laadukkaita housuja useemmat kaapissa. Jos pysyn samoissa mitoissa, niin tuskinpa mun tarvis koskaan enää uusia ostaakaan.
Ysäristä tulikin mieleeni, että kaapissa on muutama ihan aito sen ajan vintagekin. 😂
Kyllä mäkin tosiaan aina välillä jotain uutta ostan, kun jotain kivaa näen. Aika usein on ollut niin, että ulkomaanreissuilta on tullut ostettua. Mä tykkään kaupunkilomista ja sillon siellä on aikaa vaatteitakin katella. Tässä maailmantilanteessa ei tosin ole tullut matkusteltua.
Aika usein harrastan kirpparishoppailua. Laadukasta vaatetta, murto-osalla alkuperäsestä hinnasta. Eihän sieltä tosin läheskään joka kerta mitään mukaan tartu, mutta joskus löytyy tosi kivoja juttuja.
- Anonyymi
En panosta itseeni kovinkaan paljon vaikka kenkätelineessä makaakin Tommyn kesäkengät ja talvikengät mitä en ole vielä jalkaani laittanut. Suuri osa rahoista jotka sijoitan vaatteisiin tai pukeutumiseen menee tyttärelle, jotain lähes 1000 euroa vuodessa. Kyllä, hän on ollut tyytyväinen koska mitään ei koskaan puutu, ei vaatetuksesta tai mistään muusta mitä nauren tytön elämäänsä tarvitsee tai kaipaa.
Vaateostokset itselleni vuonna 2020, yhteissumma ehkä 800 euroa.
AV - Anonyymi
On se hyvä ettei ole sinkku, tulisi tuollaisia kaikenlaisia pukeutumisasioitakin listalle.
Löysin tuossa uuden hupparin auton kontista. 7 euroa oli näköjään maksanut jostain lidlin tarjouksesta lokakuussa. Unohtunut vaan tuonne konttiin. Nythän se oli tavallaan jo ilmainen. Takuuvarmasti uusin vaatteeni ja olisko 5:s samanlainen lidlin huppari.
Kehuskelinkin jo rouvalle, kun ei se muuten huomaa tätä minun panostusta.
-keinovaginamies- Töissä on sikäli helppoa että työnantaja hommaa työvaatteet ja käytännössä turvallisuus edellä mennään.
Sellaisen muutoksen olen arjessa havainnut että mustat farkut ovat vaihtuneet vaellushousuihin ja paidoissakin löytyy jopa sinistä ja punaista kirkkautta. Ei nyt voi sanoa että mitään värien ilotusta vielä olisi mutta jotakin muutakin jo löytyy kuin mustaa ja harmaan eri sävyjä.
Kumppanin pukeutuminen nyt lähtökohtaisesti on oma asiansa mutta käytännöllisyyttä arvostan eli helppo huolletavuus ja ymmärrys siitä että uusilla vaelluskengillä ei tehdä pitkää vaellusta.
Yksi vaate naisella on kyllä sellainen joka tekee vaikutuksen kuin silinteri taikurilla. Hame joka on sellainen suora ja kapea joka ylettyy polviin (vissiin kynähame). Jos nainen ilmoittaa että hänet tunnistaa sitten kynähameesta niin m184:lle lähtee vaatekauppaan konsultoimaan myyjää siitä minkälaista kangasta pitää olla päällä kun vastapuoella istuu kynämekko.
Jos ollaan ensitreffeillä ja nainen kovasti haluaa myös fyysistä läheisyyttä niin saattaa olla että voisin jopa suostua. On sen verran taikavoimainen asuste.- Anonyymi
Sattumoisin tänään ajattelin erästä hetken heilatarta vuosien takaa ja sitä, kuinka ensitöixeni kiinnitin huomiota hänen pukeutumiseensa ja asentoonsa vain siksi, kun hän seisoi selin minuun. Hänen vaatteensa olivat samaa tyyliä, tiukat farkut ja lyhyt pusakka olivat itsellänikin päällä. Vaikka en ekana nähnyt hänen kasvojaan, niin se tasapainoinen asento, kädet takin taskuissa ja puolipitkät kiharat naulasi meikäläisen ja kun tuo vilkaisi olkansa yli tähän ruhoon, niin se oli menoa.. - cu-
- Anonyymi
Ei MITÄÄN merkitystä. Rumat ne vaatteillaan koreilee eli minulla ei ole tarvetta. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351