Vaikuttaa siltä, että mitä useamman piikin nämä ihmiset ottavat, niin sen pelokkaammiksi he muuttuvat. Työpaikallakin nämä piikitetyt alkaneet kulkea maski naamalla vaikka ei ole pakko käyttää. Ennen piikkejä eivät käyttäneet maskia hekään. Ikäänkuin heidän psyyke olisi murenemassa. Ikäänkuin persoonallisuus olisi muuttunut.
Me rokottamattomat ollaan niin kuin ennenkin ja ilman maskeja tietenkin.
Onko näissä injektioissa jotain mikä tekee vainoharhaiseksi? Hysteeriseksi ja pelokkaaksi.
Havaintojani rokotetuista.
5
62
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se ...saman itsekin huomannut.piikitetyt kulkevat kuin tautiset.pelokas ja välttelevä ilme päällänsä.noh ehkä siinä on vain lyönyt vasten kasvoja se petetyksi tuleminen.rokotteen piti lopettaa tämä virustelu mutta nyt mitään positiivista ei ole tspahtunut kolmellakaan piikillä ja matka jatkuu ja tapaukset räjähtäen lisääntyy.ja toki hyvä niin .koska laumaimmuuni on ainoa ulospääsy siitä tuskin enää tarvitsee edes keskustella
- Anonyymi
Itse olen huomannut, että rokottamattomat pellet haluavat takaisin 1800 luvulle. Tosin melkoinen järkytys olisi näille matalaotsaisille, koska silloin ei oltu keksitty kännykkää ja tollontubea.
- Anonyymi
Nyt on kesitty sellainen piikki, josta voidaan kertoa vasta 75 vuoden kuluttua!
- Anonyymi
Syy maskin käyttöön ei ole rokotuksissa tai rokottamattomuudessa, vaan aiempaa herkemmin tarttuvassa koronamuunnoksessa. Rokotetutkin tietävät ettei se ole 100 % suojaava, tarvitaan vielä suojaksi maski ja ruuhkien välttely ym. Olen kolmasti rokotettu, mutta käytän mielelläni maskia kun menen muiden ihmisten joukkoon. En halua edes lievää koronaa, vaikka en joutuisikaan sairaalaan.
Ihmettelen vaan miksi rokottomattomat toimivat tahallaan riskialttiisti suojautumatta helpoimmalla tavalla käyttäen maskia. Eihän sekään ole täysin suojaava, mutta FFP 2 tai 3 luokan maskilla olisi jo kohtuullisesti suojattu. Naurettavimman "maskin" olen nähnyt eräällä rouvalla. Kun hän asetteli kimaltelevasta kankaasta tehtyä maskia kasvoilleen, huomasin että siitähän näki vapaasti läpi. Maskin käyttösääntö oli täytetty, mutta ei mitään suojaa ja näytti hienolta. - Anonyymi
Jaa, mene ja tiedä mutta ainakin yksi entinen työkaveri ilmeisesti pääsee sairaseläkkeelle kun k-piikistä tuli jotain hermostovikoja ettei enää kykene työelämään. Kova paikka kolmekymppiselle. Mutta ei tosin ole sairastunut koronaan, ainakaan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232648- 1642081
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1161341Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971256
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291194En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078