Havaintojani rokotetuista.

Anonyymi

Vaikuttaa siltä, että mitä useamman piikin nämä ihmiset ottavat, niin sen pelokkaammiksi he muuttuvat. Työpaikallakin nämä piikitetyt alkaneet kulkea maski naamalla vaikka ei ole pakko käyttää. Ennen piikkejä eivät käyttäneet maskia hekään. Ikäänkuin heidän psyyke olisi murenemassa. Ikäänkuin persoonallisuus olisi muuttunut.
Me rokottamattomat ollaan niin kuin ennenkin ja ilman maskeja tietenkin.

Onko näissä injektioissa jotain mikä tekee vainoharhaiseksi? Hysteeriseksi ja pelokkaaksi.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se ...saman itsekin huomannut.piikitetyt kulkevat kuin tautiset.pelokas ja välttelevä ilme päällänsä.noh ehkä siinä on vain lyönyt vasten kasvoja se petetyksi tuleminen.rokotteen piti lopettaa tämä virustelu mutta nyt mitään positiivista ei ole tspahtunut kolmellakaan piikillä ja matka jatkuu ja tapaukset räjähtäen lisääntyy.ja toki hyvä niin .koska laumaimmuuni on ainoa ulospääsy siitä tuskin enää tarvitsee edes keskustella

    • Anonyymi

      Itse olen huomannut, että rokottamattomat pellet haluavat takaisin 1800 luvulle. Tosin melkoinen järkytys olisi näille matalaotsaisille, koska silloin ei oltu keksitty kännykkää ja tollontubea.

      • Anonyymi

        Nyt on kesitty sellainen piikki, josta voidaan kertoa vasta 75 vuoden kuluttua!


    • Anonyymi

      Syy maskin käyttöön ei ole rokotuksissa tai rokottamattomuudessa, vaan aiempaa herkemmin tarttuvassa koronamuunnoksessa. Rokotetutkin tietävät ettei se ole 100 % suojaava, tarvitaan vielä suojaksi maski ja ruuhkien välttely ym. Olen kolmasti rokotettu, mutta käytän mielelläni maskia kun menen muiden ihmisten joukkoon. En halua edes lievää koronaa, vaikka en joutuisikaan sairaalaan.

      Ihmettelen vaan miksi rokottomattomat toimivat tahallaan riskialttiisti suojautumatta helpoimmalla tavalla käyttäen maskia. Eihän sekään ole täysin suojaava, mutta FFP 2 tai 3 luokan maskilla olisi jo kohtuullisesti suojattu. Naurettavimman "maskin" olen nähnyt eräällä rouvalla. Kun hän asetteli kimaltelevasta kankaasta tehtyä maskia kasvoilleen, huomasin että siitähän näki vapaasti läpi. Maskin käyttösääntö oli täytetty, mutta ei mitään suojaa ja näytti hienolta.

    • Anonyymi

      Jaa, mene ja tiedä mutta ainakin yksi entinen työkaveri ilmeisesti pääsee sairaseläkkeelle kun k-piikistä tuli jotain hermostovikoja ettei enää kykene työelämään. Kova paikka kolmekymppiselle. Mutta ei tosin ole sairastunut koronaan, ainakaan vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe