Siellä on monilla paljon kavereita, joita ei tunne.
Facebook kaveruus ei merkkaa mitään
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jokuseen vuoteen en enää ole käyttänyt Facea. Sille oli aikansa ja paikkansa, mutta nykyään niin last season. Ja ota huomioon, että kirjoittaja on wanha eläkeläinen.
Kaikkea uutta kivaa ja hauskaa yhteydenpitosovellusta tulee ja menee, mutta kannattaa pitää peruspuhelimessa se perusliittymä. Kaikkea ei kannata laskea verkon varaan. Tosin taitaa ihan normipuhelutkin mennä nykyisin verkossa. Eiköhän se ole vähän sellainen sosiaalinen verkko hässäkkä vaan, kauheesti on olevinaan kavereita ja murto-osan niistä oikeasti tuntee. Itellä menny maku koko facebookista. Messengeriä nyt vielä käytän, se on ihan jees silloin harvoin, kun tarttee.. hoituu.
Fb ryhmätkin on enemmänkin vertaistuki toimintaa, kun verkostoitumista. Mutta joskus niitä lukemalla oppii ja oivaltaa uutta.- Anonyymi
Totta. Eikä kaikkien kans tarvi pitää yhteyttä, ei edes sellasten, joiden kans on joskus live-elämässäkin ollut tekemisissä. En mä ole pitänyt itseäni ikinä kenenkään ystävänä edes oikeassa elämässä, vielä vähempi facessa olen mikään ystävä kellekään.
- Anonyymi
HahhahHah kuka vielä Facebookia käyttää hahhhahah!
- Anonyymi
Ei monikaan, jotkut on siirtynyt wa:iin viestimään.
- Anonyymi
Minulla ei ole yhtäkään FB kaveria, jota en tunne jollain tavalla.
- Sheena - Anonyymi
FB nolooooo
Lähin kiitään facabookista aikoja sitten, muttasittemmin se firma tunkee joka paikkaan. Pitäs hommata radiopuhelin PKRKe.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1932822- 1202013
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791552- 1681481
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121