Seksi ja raskaus

Anonyymi

Ei tullut aikasemmin mietittyä sen enempää mutta en itse kykene panemaan raskaana olevaa naista. Tarkemmin sanottuna hyi helvetti ja joku perversio on aivoissa jos se on muka ok.

Veljellä on jo 2 lasta mut ei näistä asioista ole puhuttu enkä haluakkaa kuulla. Sen vaan sanon että ihmeellistä että miehen pitäs olla aina valmis kun paksuna oleva nainen varmistaa sen ettei seksi kiinnosta. En ole alluha akbar joten en omista muijaani. Kerroin etten suostu seksiin vauvan odotuksen aikana joten 10 kk ilman seksiä. En tiedä onko persettään jakanu, ymmärrettävää koska itse kieltäydyn.

Pakko sanoa että pidän ihan oikeasti henkisesti sairaina ihmisiä jotka harrastaa seksia raskauden aikana. Ihan samaa porukkaa kun lapsien hyväksikäyttäjät. Omat perversiot menee normaalin elämän eteen.

0

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
        Ikävä
        52
        3355
      2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
        Ikävä
        47
        2796
      3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
        Maailman menoa
        148
        2600
      4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
        Ikävä
        57
        2301
      5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
        Ikävä
        357
        2023
      6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
        Ikävä
        151
        1644
      7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
        Ikävä
        76
        1485
      8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
        Ikävä
        23
        1308
      9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
        Ikävä
        38
        1283
      10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
        Kiuruvesi
        24
        1164
      Aihe