Kahteen kertaan sama jakso

Anonyymi

Kuka töpeksii? Eilen torstaina tuli jo tämä Salaista rakkautta jakso. Katsoin sen katsomosta. Tänään piti tulla - Karatekan isku. Miksi pitää katsoa, näyttää samaa jaksoa kahdesti?

11

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse töpeksit jos pitää katsoa sama jakso kahdesti.

    • Anonyymi

      Tosta aloituksesta ei tolkkua, mistä piti tulla ja mitä...
      Katsoin MTV-palvelusta viime viikon jaksot ja tulivat oikeassa järjestyksessä, Karatekan isku mukaan lukien. Ei mitään tuplana.

      • Anonyymi

        Kyllä ne perjantaina varmaan näkyivätkin katsomosta peräkkäin Salaista rakkautta ja karatekan isku. Mutta nyt olikin kyse torstaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne perjantaina varmaan näkyivätkin katsomosta peräkkäin Salaista rakkautta ja karatekan isku. Mutta nyt olikin kyse torstaista.

        Edellisesi kertoi katsoneensa koko viikon jaksot,


    • Anonyymi

      Torstaina ja myös perjantaina tuli sama jakso Salaista rakkautta. Katsomosta
      kun torstaina katsoi sen päivän 2 jaksoa, ei olisi pitänyt näkyä vielä perjantaina näytettävää. Olisi pitänyt lukea, tulossa huomenna. Mutta näkyipä vaan. Onko televisiossani vika, vai missä?

    • Anonyymi

      Mulle ainakin on ihan se ja sama mitä sulla jossain katsomossa näkyy.
      Olisko sen katsomon asiakaspalvelun asia selvittää mitä ne näyttää sulle.
      Tuskin se tän sarjan vika oli?

    • Anonyymi

      Älä nyt sentään hikeenny noin, jos jollain näkynyt joku jakso kahdesti. Ota ihan rauhallisesti vaan. Ei mitään hätää.

    • Anonyymi

      Kukas tässä sarjaa on katsomon jutuista syytellyt? En minä ainakaan ole havainnut moista.

    • Anonyymi

      Mitä väliä sillä meille muille on montako kertaa katsomo jotain jaksoa näyttää.
      Joka ikinen päivähän tavan televisiosta tulee ne edellispäivän jaksot.

      Jos joku palvelu näyttää jonkun jakson vahingossa ennakkoon tai tuplana, niin eihän tuossa minkäänlaista vahinkoa tapahdu. Virheitä sattuu kaikille.

      Jos on noin kapea ohjelmistomaku, ettei mikään muu kelpaa katsottavaksi kuin Emmerdale, ehkä ensimmäisellä katselukerralla jäi aloittajalta jotain tärkeää huomaamatta. Ei muuta vinkkiä kuin tarkkaavaisin silmin toljottamaan jakso uudelleen.

    • Anonyymi

      On laitettu mtv3:lle palautetta mutta valitettavasti Emmerdale ilta ja yöuusintoja ei näköjään enää tule.
      Lähetys ja uusinta ajat ovat aamulla ja alkuillasta, ei ehdi telkkarista katsomaan
      Kauniit ja rohkeat vielä huonommat lähetysajat

      Yritetäänkö näin painostaa ihmisiä kirjautumaan mtv3 palveluun?
      Yle Areena sentään ei vaadi tarkkoja henkilötietoja katsojalta, erittäin hyvä palvelu toisin kuin mtv3 palvelu, jonne kirjautumisessa jatkuvasti häikkää ja katsojan töytyy katsella kymmeniä pitkiä mainoksia alle puolen tunnin jaksosta.
      Ei kertakaikkiaan kiinnosta. Joten Emmerdqle ja Kaunarit jää nyt sitten katsomatta, kiitos Mtv3 joka poisti monelle tärkeät ilta uusinnat. Erittäin ikävää

      • Anonyymi

        Ei noihin palveluihin rekisteröitymisissä ja kirjautumisissa ole ongelmaa. Minä olen rekisteröitynyt Areenaan, MTVeen ja Ruutuun( ). Ihan normitiedot kysyvät, eivät esim. henkilötunnusta. Muutamia "mainoksia" tulee palveluista sähköpostiin, mutta olen rekisteröitynyt ns. kakkossähköpostillani, niin eivät häiritse virallisempaa.

        Olen kirjautunut em. palveluihin tabletilla, puhelimella ja kahdella telkarilla. Kirjautuneena palvelusta näkyy, missä vaiheessa mitäkin katsottua ohjelmaa on. Esim. katson tabletilla Emmerdalea 12 minuuttia > jatkan helposti samasta kohdasta olohuoneen telkkarilla > vaihdan makkariin ja sieltä voin jatkaa kesken jääneestä kohdasta. Edellinen oli vain esimerkki palvelujen helppoudesta.
        Areenaa voi toki katsoa kirjautumatta, mutta em. helpotus ei silloin toimi.

        MTV-palvelun kautta katsottuna mainoksia on vähemmän kuin normi-TV:stä katsottuna. Esim. Emmerdale-jakso on palvelun kautta viitisen minuuttia lyhempi kuin telkkarin kautta.
        Ruudun mainoksista en tiedä, kun mulla on Ruutu , niin ei näy mainoksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1555
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      987
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      829
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      815
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe