Eräretkellä

Anonyymi

Nainen lähtee eräretkelle korpeen. Nainen kahloo syvässä lumessa ja kuulostelee joku siellä naukuu. Naali varmaan. Vai tuuliko ulvoo. Mikä kärppä se on. Ulina vain kovenee ja nainen alkaa hermostua, mikä siellä on. Metsoko se puussa härnää nyt minä pudotan sen latvasta. Samalla kuuluu älä älä älä minä olen täällä puussa. Lähes 25 metrin korkeudessa keinuu mies ja Douglaskuusen latva heiluu villisti puolelta toiselle. Miehellä on vuoden -82 SKOP-pankin ruskearaidallinen pipo. Nainen on ymmällään mitä ihmettä. Teen käpylaskentaa täällä huutaa mies. Nämä ovat minun käpyjäni aiotko viedä käpyni älä koske käpyihini. Mies alkaa huutamaan latvassa kovempaa kuin ikinä, kuin rokotettu orava. Mies työntää käpyjä housuihinsa ja joka paikkaan. Vuorelta laukeaa lumivyöry. Naisen päälle lentää naavaa korkeuksista. Nainen säikähtää ja kiljaisee. Pian paikalla on tilannetta rauhoittamassa puistonvartija ja lumimies Jeti. Ei hätää neiti viemme tämän huutajan K2:s leiriin Annapurnan juurelle jatkakaa vain retkeänne rauhassa. Puistonvartija ohjaa vakaasti helikopteria, jossa köydellä roikkuvat sekä mies että lumimies. Nainen huokaisee ja alkaa leiriytymään.

12

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt se puussahuutaja on palstalla ja poistaa viestit 😂🤣😂😂

    • Anonyymi

      Kylläpä on turvallista retkeillä.

    • Novellikirjailijan ainekset sulla on housuissa tai hameessa, mutta tämä pätkä tee siitä kunnolla fiktiota tai sitten faktaan nojaavaa kirjallisuutta. Tämä pätkä ei vaan iske.

      • Anonyymi

        Jasua alkoi illasta kiukuttaa 😂😂😂


      • Anonyymi

        Huh huh! Iskee kyllä! Olisitpa käynyt itse tuolla metsässä! 🏃


    • Anonyymi

      Yöllä käpymies kömpi retkeilijänaisen telttaan.

      • Anonyymi

        Ei kömpinyt!


    • Anonyymi

      *tää nauraa katketakseen* ⛺🌲 ja leirityy :) Jos ei olis ollut niin paljon sählinkiä tänäänkin, niin olis jäänyt aikaa enemmän tähänkin..

    • Anonyymi

      Juuri noin kaikki miehet aina metsässä käyttäytyvät.

      • Anonyymi

        Miehet tekevät, mitä heidän täytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet tekevät, mitä heidän täytyy.

        Hyvä hyvä. Ehkä he sen paremmin tietävät. Pitää vain luottaa eikä se ole aina niin helppoa


    • Anonyymi

      ... Mutta naisen leiriytyminen katkeaa yllättäen, sillä lumen alle näkymättömiin oli viritetty kuin jousi, ohut lepänrunko, joka singahtaa samassa kohti naisen selkää aivan kuin rangaistakseen häntä selkäsaunalla pahoista ajatuksistaan. Aiemmin syksyllä karhunpentu oli leikkinyt samaisella lepänrungolla ja virittänyt sen kannon taakse odottamaan laukeamistaan. Nainen makaa selkäsaunan saaneena ja lunta yskien lepän oksiston peitossa nuotiopuiden lennettyä palavana kovan iskun seurauksena läheisen järven jäälle ankarasti sihisten, joka jää on paksun lumen takia liian ohutta kävellä. Naisen ryhti oli kumara, koska lepän isku oli kova, mutta naisen huuto oli kovempi, mikä sai susilauman vastaamaan naisen huutoon. Jatkuu huomenna ...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe