Nainen lähtee eräretkelle korpeen. Nainen kahloo syvässä lumessa ja kuulostelee joku siellä naukuu. Naali varmaan. Vai tuuliko ulvoo. Mikä kärppä se on. Ulina vain kovenee ja nainen alkaa hermostua, mikä siellä on. Metsoko se puussa härnää nyt minä pudotan sen latvasta. Samalla kuuluu älä älä älä minä olen täällä puussa. Lähes 25 metrin korkeudessa keinuu mies ja Douglaskuusen latva heiluu villisti puolelta toiselle. Miehellä on vuoden -82 SKOP-pankin ruskearaidallinen pipo. Nainen on ymmällään mitä ihmettä. Teen käpylaskentaa täällä huutaa mies. Nämä ovat minun käpyjäni aiotko viedä käpyni älä koske käpyihini. Mies alkaa huutamaan latvassa kovempaa kuin ikinä, kuin rokotettu orava. Mies työntää käpyjä housuihinsa ja joka paikkaan. Vuorelta laukeaa lumivyöry. Naisen päälle lentää naavaa korkeuksista. Nainen säikähtää ja kiljaisee. Pian paikalla on tilannetta rauhoittamassa puistonvartija ja lumimies Jeti. Ei hätää neiti viemme tämän huutajan K2:s leiriin Annapurnan juurelle jatkakaa vain retkeänne rauhassa. Puistonvartija ohjaa vakaasti helikopteria, jossa köydellä roikkuvat sekä mies että lumimies. Nainen huokaisee ja alkaa leiriytymään.
Eräretkellä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt se puussahuutaja on palstalla ja poistaa viestit 😂🤣😂😂
- Anonyymi
Kylläpä on turvallista retkeillä.
Novellikirjailijan ainekset sulla on housuissa tai hameessa, mutta tämä pätkä tee siitä kunnolla fiktiota tai sitten faktaan nojaavaa kirjallisuutta. Tämä pätkä ei vaan iske.
- Anonyymi
Jasua alkoi illasta kiukuttaa 😂😂😂
- Anonyymi
Huh huh! Iskee kyllä! Olisitpa käynyt itse tuolla metsässä! 🏃
- Anonyymi
Yöllä käpymies kömpi retkeilijänaisen telttaan.
- Anonyymi
Ei kömpinyt!
- Anonyymi
*tää nauraa katketakseen* ⛺🌲 ja leirityy :) Jos ei olis ollut niin paljon sählinkiä tänäänkin, niin olis jäänyt aikaa enemmän tähänkin..
- Anonyymi
Juuri noin kaikki miehet aina metsässä käyttäytyvät.
- Anonyymi
Miehet tekevät, mitä heidän täytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet tekevät, mitä heidän täytyy.
Hyvä hyvä. Ehkä he sen paremmin tietävät. Pitää vain luottaa eikä se ole aina niin helppoa
- Anonyymi
... Mutta naisen leiriytyminen katkeaa yllättäen, sillä lumen alle näkymättömiin oli viritetty kuin jousi, ohut lepänrunko, joka singahtaa samassa kohti naisen selkää aivan kuin rangaistakseen häntä selkäsaunalla pahoista ajatuksistaan. Aiemmin syksyllä karhunpentu oli leikkinyt samaisella lepänrungolla ja virittänyt sen kannon taakse odottamaan laukeamistaan. Nainen makaa selkäsaunan saaneena ja lunta yskien lepän oksiston peitossa nuotiopuiden lennettyä palavana kovan iskun seurauksena läheisen järven jäälle ankarasti sihisten, joka jää on paksun lumen takia liian ohutta kävellä. Naisen ryhti oli kumara, koska lepän isku oli kova, mutta naisen huuto oli kovempi, mikä sai susilauman vastaamaan naisen huutoon. Jatkuu huomenna ...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1932822- 1202013
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791552- 1681481
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121