Vaihda Jaana heti pankkia!

Anonyymi

Kemiläinen Jaana Kotkansalo yritti asioimaan mobiilipankkiinsa Danske Bankin sovelluksen kautta joulupäivänä. Se ei onnistunut. Hänen salasanansa ei toiminut.IL-

28

1648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten yrittäjä (Jaana) voikin olla noin huolimaton? Maine menee vähemmästäkin!

    • Anonyymi

      On tainnu olla jo pissassa velkojen takia ja yrittäyt uskoa jotain mistä sais apua nii ite mokas ja nyt itkee sais ihan oikeastai hävetä ku yrittää muka kertoa ettei olis oma vika .Akka kämmäs.
      Luuleeko joku että ku tili kaapataan ni ymmärtää että se yks tili meni ku antaa tunnuksensa mutta useampi eli muitten sukulaisetnki ni ei mee läpi kuten sanoin aikaisemmin akka yritti "jotain" ja pieleen meni.

    • Anonyymi

      Kyllä tuossa on pankissa jo vikaa. Uutinen oli täynnä hälyttäviä merkkejä toimimattomasta asiakaspalvelusta. Ristiriita pankin lausuman ja käytännön välillä on klassinen.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d223612-110f-494d-9528-227b99840a31

      ...mutta tällaiseen päädytään kun kansa haluaa kaiken halvalla. Pankit siirtyvät tuottamaan palvelunsa sen mukaisesti.

    • Anonyymi

      Oisko sittenkin paikallisesti toimiva parempi vaihtoehto? Pystyy asioimaan henkilökohtaisesti, ilman tuntien jonotuksia puhelimessa ja matkustamisia jonnekkin mistä ei edes saa mitään apua.

    • Anonyymi

      niin kuka pösilö danskebankia käyttää,,,täysin järjetöntä lähin konttori oulu,rovaniemi,osuuspankkiin pääsee vielä tiskille asioimaan,,nordeaan pitää tilata aika,,,,

    • Anonyymi

      Omaksi vahingoksi tämmöset huolimattomuudet koituu.pankki ei ole tehnyt virheitä tässä tapauksessa.jos pankki alkas maksumieheksi asiakkaiden töpeille minultakin kaapattais tilit aina kun perse aukeaisi.ei loppuis rahantulo multa.nämä on kalliita opetuksia ihmisille,

      • Anonyymi

        Kannattaisiko kuitenkin jättää tavallisille ihmisille ihan tavallinen raha käyttöön vaikka sen käyttö on "niin kallista."? Jotkin liikkeet ym. ovat lopettaneet käteisen=tavallisen rahan vastaanoton maksaessa.


      • Anonyymi

        Pankki ei ole mielestäsi virhettä? Rahojen menetyksen syyhän juuri oli erittäin heikkolaatuinen Danske Bankin mobiilisovellus joka on täynnä tietoturva aukkoja.


    • Anonyymi

      Sopivasti sattui ikävä tapaus aluevaalien ehdokkaalle.
      Muista äänestää N:o 415

    • Anonyymi

      Karma iski Jaanaanki.

    • Anonyymi

      Huolellisuutta vaatii nykyajan sähköinen asiointi.kalliit oppirahat moni joutunut maksamaan virheistään.Silti näitä sattuu vaikka pankit ja viranomaiset varoittelevat.

      • Anonyymi

        Eläköön käteinen tavallinen raha!


    • Anonyymi

      juu kännykällä maksaminen melkoisen iso riski,,,suurimmalla osalla ihmisiä ei oo kännykässä minkaantaista virustorjunta ohjelmaa,,,,,,,,,,,,,

      • Anonyymi

        Ja erilaisia huiputuskikkoja ilmenee jatkuvasti.


    • Anonyymi

      Taas Danske bank...onko joku tuo. Firman asiakas

    • Anonyymi

      Sanoisin että maksukoneessa tai kännykässä on haittaohjelma joka on toiminut taustalla....toimenpide on vaatinut monta salasanakoodin hyväksyntää jos kerran puhelinnumerot kun on vaihdettu.

      • Anonyymi

        Tuossa han kai se juu olikin

        Henkilö on yrittänyt verkkopankki on monta kertaa mutta ei päässyt .??todellisuudessa syötti salasana ja tunnuslukuja joka kerta huijarille joka teki tällä verkkopankki toimintoja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa han kai se juu olikin

        Henkilö on yrittänyt verkkopankki on monta kertaa mutta ei päässyt .??todellisuudessa syötti salasana ja tunnuslukuja joka kerta huijarille joka teki tällä verkkopankki toimintoja..

        No miten se huijari pääsi läpi tähän sovellukseen. Koska Danske bankin tarjoama mobiilisovellus on susi eli ei toimi. Niin täynnä tietoturva aukkoja ettäs sovelluksen käyttäjän tilitiedot tunnarit ja tapahtumat ovat yhtä esillä kuin avoin postikortti ja kenelle tahansa hakkerille.


    • Anonyymi

      Haiskahtaa,tai tyhmyys tiivistynyt.

      • Anonyymi

        Danske bank on sairas pankki. Tuolla eräässä keskustelussa kerrotaan Danske Bankin Pasilan yrityskonttorin ongelmista. Luuri korvaan viikon aikana kymmeniä kertoja yhdelle henkulölle ja vajaaälyiseksi nimittelyä.

        Tanskan poliisi on käynnistämässä asiassa lehtitietojen mukaan syrjintä rikosjuttua joten asiasta tullaan kuulemaan kevään aikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Danske bank on sairas pankki. Tuolla eräässä keskustelussa kerrotaan Danske Bankin Pasilan yrityskonttorin ongelmista. Luuri korvaan viikon aikana kymmeniä kertoja yhdelle henkulölle ja vajaaälyiseksi nimittelyä.

        Tanskan poliisi on käynnistämässä asiassa lehtitietojen mukaan syrjintä rikosjuttua joten asiasta tullaan kuulemaan kevään aikana

        Juuri. Osui asiasta artikkeli eräässä Norjalaisessa lehdessä. Siinä oli myös maininta aikajanasta missä tämältä samalta syrjintä uhrilta oli Danske veloittanut aiheettomia kuluja lähes 500 euron edestä ja väittänyt niitä skimmaajien syyksi. Kun asia tutkittiin niin kaikki jäljet johtivat Danske bankiin.

        Ajattelin referoida ko artikkelin danske bankin sijoittajille ja päätäntä vallalle, yhdessä näiden seuraavien referenssien kanssa.

        https://www.hs.fi/talous/art-2000005851560.html

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007684226.html

        https://www.ts.fi/uutiset/4160436


        Kun tuo hölmöjen tanskalaisten roskapankki menettää muutaman suursijoittajan ja puhutaan miljoonien eurojen tappiosta ymmärtävät yskän. Sen että asiakas on aina oikeassa.


    • Anonyymi

      Kyllä se asiakkaan tyhmyys pankkimaailmassa vallitsee.pankit ei koskaan joudu asiakkaan töppejä maksamaan.

      • Anonyymi

        Tyhmyys juuri jos erehtyy asioimaan tälläisen tanskalaisten hölmöjen roskapankin kanssa.


    • Anonyymi

      Olen asiakas,kaikki sujunut hyvin kuten muissakin pankeissa.

      • Anonyymi

        heheheh tottakai olet asiakas. Niinkuin ne muut Danske bankin kesätyöntekjät joille on annettu ohjeeksi suoltaa nami nami kehuja keksimistään loistavista asiakaspalautteista tänne verkkoon.


    • Anonyymi

      Danske Bank elää petoksesta. Onko joku vielä niin yksinkertainen suomalainenettä käyttää tälläistä rikollisten pankkia. Ovat muuten saaneet taas FBI:nkin peräänsä nyt muutaman vuoden tauon jälkeen.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201805302200981129

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d223612-110f-494d-9528-227b99840a31

      Lisäksi Danske bankin akilleen kantapää on lapsenkengissä vielä oleva mobiilipankkisovellus, jonka haavoittuvuutta käyttää (erityisesti näin kesäisin) Danske Bankiin pesiytyneet rikolliset työntekijät joiden elinkeino muodostuu pankin asiakkaitten maksujen tuplaveloituksista ym tilien ryöstämisestä. Tähän on runsaasti näyttöä.

      Edellä mainittujen rikollisten eräs toimintaperiaate on seuraava: kun asiakas käyttää luotto- tai pankkikorttia missä summan veloitus menee asiakkaan tililitä heti siitä huolimatta rikolliset väärentävät maksulle vielä nk "arvopäivän" yleensä parin viikon päähän. Ja jollei asiakas ole valppaana niin rikolliset veloittavat summan uudestaan, omille henkilökohtaisille tileilleen.
      Konkreettisesti nk arvopäivän kuuluisi olla se tapahtumapäivä jolloin raha on veloitettu maksajalta ja siirtynyt vastaanottajalle. Danske bank lupaa ja takaa että raha siirtyy suoraveloituksella vastaanottajalle vuorokauden sisällä. Ei siis viikkojen päästä eli Danske tekee tässä rikosta.

      Erityistä valppauta tämä rosvopankin asiakkaat näin kesäisin. Ja yksinkertainen ohje: erotkaa välittömästi näin sekavasta petospankista ja valitkaa muu järkevä pankki rahaliikenteelle. Jos joudutte Danske Bankin uhriksi niin rikosilmoituksen sijaan informaatio pankkitoimintaa valvoville viranomaisille sekä medialle on kaikista paras vaihtoehto ennen rikosilmoitusta.

      Lue lisää
      Danske Bankin Viron dirikka pamautti aivosa pihalle kun tulossa oli vuosia linnaa pankkirikoksesta. Mikä se tämä tälläinen pankki oikein on?

      https://yle.fi/a/3-10988384

      • Anonyymi

        Älä yritä ajatella kun sinun päätä ei ole tehty sellaiseen.


    • Anonyymi

      Avasin tilin danskebankkiin vuonna 2006 tai 2007. Ei ole ollut mitään ongelmaa, verkkopankkikin toimi linuxilla täysin, vaikka muut tunarit eivät saaneet sitä toimimaan. Syytön mä siihen olen, jos olet osaamaton tietokoneen käyttäjä. Voin kyllä antaa konsultointia, sulle maksu vain 300e/tunti. Soittele.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kumpi teki aloitteen?

      😃 häh
      Ikävä
      111
      4389
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

      paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      80
      3564
    3. Just alkoi ottamaan päähän

      Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3441
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

      Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      84
      3425
    5. Karhuryhmä

      Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3316
    6. Mitä sä pelkäät

      Ettei tää etene?
      Ikävä
      90
      3034
    7. Mitä kaikkea sä

      Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2984
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

      Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      67
      2875
    9. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

      Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2820
    10. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

      Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2599
    Aihe