Vihainen mies

Anonyymi

Miten vihaisen miehen voi lepyttää?

50

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antamalla kaksi sekuntia aikaa laittaa naama peruslukemille ja turvan tukkoon, sitten tulee ottelu? Tai antamalla vaan lumipesun. Jalat potkasee alta ja uppeluksiin hankeen ja lunta perään. 😂

      • Anonyymi

        Nainen kolalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen kolalla?

        Kola naisella.


    • Anonyymi

      Riippuu vihan aiheuttajasta? Onko viha aiheellinen vai keksittyä? Onko syy ihmisessä vai asiassa?

    • Anonyymi

      Ei mitenkään jos oikeasti suuttuu Jo aikoinaan kun isä suutui silloin oli tosi kyseessä. Oltiin turpa kiinni ja hiljaa.

      • Anonyymi

        Humalassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalassa?

        Ei isä juo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei isä juo.

        Mitä se sitten riehuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalassa?

        Suuttuu niin harvoin että piti todella olla jotain pielessä. En edes muista milloin viimeksi nähnyt vihaisena.


      • Mun isäkin kerran suuttus mulle, kun en kuunnellut sen mouhoomista hiljaa, vaan käskin olla ääneti. Hän tarttui mua hiuksista ja uhkasi lyödä mua. Minä suutuin ja tartuin häntä parrasta ja uhkasin lyödä.

        Siinä riehuttiin n. 30 minsaa ehkä ja äiti aneli lopettamaan, eihän rakkaat satuta toisiaan. Lopulta päätettiin kumpikin lopettaa ja pyydettiin anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sitten riehuu?

        Ei se riuhu. Ei sen tarvi kun ärähti kerran.


      • JasuM kirjoitti:

        Mun isäkin kerran suuttus mulle, kun en kuunnellut sen mouhoomista hiljaa, vaan käskin olla ääneti. Hän tarttui mua hiuksista ja uhkasi lyödä mua. Minä suutuin ja tartuin häntä parrasta ja uhkasin lyödä.

        Siinä riehuttiin n. 30 minsaa ehkä ja äiti aneli lopettamaan, eihän rakkaat satuta toisiaan. Lopulta päätettiin kumpikin lopettaa ja pyydettiin anteeksi.

        Tiiän että mä en olis pärjännyt isälleni alkuunkaan. Hän on sen verran iso ja vahva mies, mutta se olikin hetki kun kiukku sumentaa pään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se riuhu. Ei sen tarvi kun ärähti kerran.

        Aikamoinen auktoriteetti.


      • Niinpä. Kaksi hullua vastakkain.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Niinpä. Kaksi hullua vastakkain.

        Se on aina kamalaa kun rakkaat tappelee, mutta ei sitä voi välttääkään. Kovimmat ottelut käydään niiden kaikista tärkeimpien kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen auktoriteetti.

        Tai vaan kiltit lapset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on aina kamalaa kun rakkaat tappelee, mutta ei sitä voi välttääkään. Kovimmat ottelut käydään niiden kaikista tärkeimpien kanssa..

        Joo. Iskällä on temperamentikas luonne ja lyhyt sytyslanka. Hän on vähän peruspessimisti ja minä taas tympäännyn siihen marinaan äkkiä ja sanon sitten äkkiä, että ole jo hiljaa narisematta aina jostain. Sitten se suuttuu.

        Välillä on keittiönpöydältä tyhjentäny kiukkupäissään astiat lattialle, mua on naurattanu että höhlä rikot omia tavaroitas..

        Ja voinu kaverina ottaa kaapista huonon mukin ja paiskasta lattialle. Näyttääkö älykkäälle kysyen.


      • JasuM kirjoitti:

        Joo. Iskällä on temperamentikas luonne ja lyhyt sytyslanka. Hän on vähän peruspessimisti ja minä taas tympäännyn siihen marinaan äkkiä ja sanon sitten äkkiä, että ole jo hiljaa narisematta aina jostain. Sitten se suuttuu.

        Välillä on keittiönpöydältä tyhjentäny kiukkupäissään astiat lattialle, mua on naurattanu että höhlä rikot omia tavaroitas..

        Ja voinu kaverina ottaa kaapista huonon mukin ja paiskasta lattialle. Näyttääkö älykkäälle kysyen.

        Nyt lastenlapsien myötä on oppinut olemaan fiksummin. Ei riehu enää näyttävästi ettei lapset pelästy.


      • En mä ittekseni noin riehaannu, pitää olla joku joka provosoi mut sekopääksi. Joten en ikinä pelottele lapsiani räyhäämällä. ☺️


      • JasuM kirjoitti:

        En mä ittekseni noin riehaannu, pitää olla joku joka provosoi mut sekopääksi. Joten en ikinä pelottele lapsiani räyhäämällä. ☺️

        Kyllä mä normaalisti olen kiltti ja säyseä halaileva nallukka. Mutta on minussa pimeä puolikin, eikä se näyttäydy kuin ihmisille jotka sitä kerjäämällä kerjäävät.


    • Anonyymi

      Ihan helposti. Otat poskeen.

      • Anonyymi

        Luulen, että tuosta tulee ero 🤔


      • Anonyymi

        Entä jos suuttuttaa naapurin miehen. Pitääkö siltäkin ottaa poskeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos suuttuttaa naapurin miehen. Pitääkö siltäkin ottaa poskeen?

        😂😂😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos suuttuttaa naapurin miehen. Pitääkö siltäkin ottaa poskeen?

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        *ovi paukahtaa takana*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *ovi paukahtaa takana*

        Ihan sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama

        😂😂😂👍


    • Anonyymi

      Vihaisen miehen ja naisenkin täytyy ihan itse leppyä.

      • Anonyymi

        Sauna auttaa suomalaista.


      • Tämä. Itsestä se lähtee mennen tullen. 👍


    • Anonyymi

      Säikäyttää sen niin unohtaa riitansa 😗😜

    • Anonyymi

      Katsoo sen kanssa Once upon a time in America a 14. kerran

    • Harvoin sitä suuttuu, mutta jos niin käy, ekana pyydän anteeksi, että saatan olla epäasiallinen tulevan mielenkuohun aikana.
      Huomautan myös että suuttumuksen todellinen syy on epämääräinen, enkä halua syyllistää siitä ketään.

      Sitten murisen ja jurnutan hetken aikaa ja lopussa kysyn huolestuneena pahoittiko joku mielensä.

    • Anonyymi

      Antaa olla omissa oloissaan vaan ja odottaa, kun rauhottuu... kyllä se jotain merkkejä näyttää, kun ei ole enää vihainen...

      • Anonyymi

        Ookko vihanen

        Mulla on vähä orpo olo

        Kurkku kipee

        Älä oo vihanen

        Ainaskaa miulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko vihanen

        Mulla on vähä orpo olo

        Kurkku kipee

        Älä oo vihanen

        Ainaskaa miulle

        Harvoin mä kellekään vihainen oon... mutta muuten voin olla vihainen ja tartten tilaa ja rauhaa.

        Sitten kun lepyn, voin taas keskustella jne... mut en vihaisena...


    • Anonyymi

      Eipä oikein mitenkään. Parempi antaa kierrosten nollautua omalla painollaan. - cu-

      • Anonyymi

        Pussata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pussata.

        No mixei toki mutta toinen käy siinä tilanteessa väärän tunnelman kierroksilla, joten ehkei kannata ainakaan välittömästi lähestyä huulet töröllä. Ja, ei pidä mennä hokemaan, että "rauhoitu". Sitä voi hokea lapselle mutta ei miehelle, voi ärsyttää entisestään. - cu-


    • Tyhjentämällä sen kassit.

      • Anonyymi

        Ahaa! Toitko maitoa, leipää, savulohilevitteen? Kassit tänne, katsotaan!


    • Anonyymi

      Jaa, ottaa kädestä kiinni!

      • Anonyymi

        Hienoa :)


    • Anonyymi

      Jos itse kysyjä on se vihainen mies.Lähde ovesta ulos kävelee ,kävele niin kauan kun vihasi loppu! Jos kysyjä elää vihaisen miehen kanssa.Anna hänen olla rauhassa,ettet saa turpiisi henkisesti tai ruumiilisesti.Kenekään ei ole pakko olla tai elää vihaisen ihmisen kanssa. Kanataa jätää hänet.Oli kysessä mies tai nainen.Jatkaa omia polkuja ja elämää vaan.piste.

    • Vihastumisia ja vihastujia on erilaisia, erilainen lääke kuhunkin tapaukseen.

      Lähtökohtaisesti voitaisiin tehdä jako sellaisten välillä joissa vihastumisen on lepyttäjä itse aiheuttanut erottuen niistä, joissa vihastumisen on aiheuttanut joku muu.

      Jos lepyttelijä on itse miehen vihastumisen aiheuttanut, lienee syytä aluksi esiintyä nöyränä miehen edessä ja varovasti tunnustaa hänen olleen oikeassa. Kun vihastumisesta ja mökötyksestä on päästy yli, voidaan sen jälkeen keskustella asiasta sovittelevassa ilmapiirissä tarkemmin ja ilman tunteenpurkauksia. Luultavasti tämän jälkeen mies myöntää itsekin olleensa väärässä.

      Mikäli kyse on vihastuneen miehen lepyttämisestä jonkun muun henkilön aiheuttaman syyn vuoksi, lienee ensiapuna syytä yrittää rauhoitella miestä ja yrittää estää häntä aiheuttamasta pikaistuksissa vammoja kenellekään taikka vahingoittamasta toiselle kuuluvaa omaisuutta. Sen jälkeen miehen varsinainen lepyttely pitää sisällään vetoamista hänen miehuuteensa, ettei kukaan mies "hakkaisi tuollaista säälittävää olentoa" taikka vetoamista järkeen, ettei kannata hankkia itselleen suuria korvausvelvollisuuksia pienen asian vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe