Miten vihaisen miehen voi lepyttää?
Vihainen mies
50
<50
Vastaukset
Antamalla kaksi sekuntia aikaa laittaa naama peruslukemille ja turvan tukkoon, sitten tulee ottelu? Tai antamalla vaan lumipesun. Jalat potkasee alta ja uppeluksiin hankeen ja lunta perään. 😂
- Anonyymi
Nainen kolalla?
- Anonyymi
Riippuu vihan aiheuttajasta? Onko viha aiheellinen vai keksittyä? Onko syy ihmisessä vai asiassa?
- Anonyymi
Ei mitenkään jos oikeasti suuttuu Jo aikoinaan kun isä suutui silloin oli tosi kyseessä. Oltiin turpa kiinni ja hiljaa.
- Anonyymi
Humalassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humalassa?
Ei isä juo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei isä juo.
Mitä se sitten riehuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humalassa?
Suuttuu niin harvoin että piti todella olla jotain pielessä. En edes muista milloin viimeksi nähnyt vihaisena.
Mun isäkin kerran suuttus mulle, kun en kuunnellut sen mouhoomista hiljaa, vaan käskin olla ääneti. Hän tarttui mua hiuksista ja uhkasi lyödä mua. Minä suutuin ja tartuin häntä parrasta ja uhkasin lyödä.
Siinä riehuttiin n. 30 minsaa ehkä ja äiti aneli lopettamaan, eihän rakkaat satuta toisiaan. Lopulta päätettiin kumpikin lopettaa ja pyydettiin anteeksi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sitten riehuu?
Ei se riuhu. Ei sen tarvi kun ärähti kerran.
JasuM kirjoitti:
Mun isäkin kerran suuttus mulle, kun en kuunnellut sen mouhoomista hiljaa, vaan käskin olla ääneti. Hän tarttui mua hiuksista ja uhkasi lyödä mua. Minä suutuin ja tartuin häntä parrasta ja uhkasin lyödä.
Siinä riehuttiin n. 30 minsaa ehkä ja äiti aneli lopettamaan, eihän rakkaat satuta toisiaan. Lopulta päätettiin kumpikin lopettaa ja pyydettiin anteeksi.Tiiän että mä en olis pärjännyt isälleni alkuunkaan. Hän on sen verran iso ja vahva mies, mutta se olikin hetki kun kiukku sumentaa pään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se riuhu. Ei sen tarvi kun ärähti kerran.
Aikamoinen auktoriteetti.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Niinpä. Kaksi hullua vastakkain.
Se on aina kamalaa kun rakkaat tappelee, mutta ei sitä voi välttääkään. Kovimmat ottelut käydään niiden kaikista tärkeimpien kanssa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoinen auktoriteetti.
Tai vaan kiltit lapset.
Anonyymi kirjoitti:
Se on aina kamalaa kun rakkaat tappelee, mutta ei sitä voi välttääkään. Kovimmat ottelut käydään niiden kaikista tärkeimpien kanssa..
Joo. Iskällä on temperamentikas luonne ja lyhyt sytyslanka. Hän on vähän peruspessimisti ja minä taas tympäännyn siihen marinaan äkkiä ja sanon sitten äkkiä, että ole jo hiljaa narisematta aina jostain. Sitten se suuttuu.
Välillä on keittiönpöydältä tyhjentäny kiukkupäissään astiat lattialle, mua on naurattanu että höhlä rikot omia tavaroitas..
Ja voinu kaverina ottaa kaapista huonon mukin ja paiskasta lattialle. Näyttääkö älykkäälle kysyen.JasuM kirjoitti:
Joo. Iskällä on temperamentikas luonne ja lyhyt sytyslanka. Hän on vähän peruspessimisti ja minä taas tympäännyn siihen marinaan äkkiä ja sanon sitten äkkiä, että ole jo hiljaa narisematta aina jostain. Sitten se suuttuu.
Välillä on keittiönpöydältä tyhjentäny kiukkupäissään astiat lattialle, mua on naurattanu että höhlä rikot omia tavaroitas..
Ja voinu kaverina ottaa kaapista huonon mukin ja paiskasta lattialle. Näyttääkö älykkäälle kysyen.Nyt lastenlapsien myötä on oppinut olemaan fiksummin. Ei riehu enää näyttävästi ettei lapset pelästy.
En mä ittekseni noin riehaannu, pitää olla joku joka provosoi mut sekopääksi. Joten en ikinä pelottele lapsiani räyhäämällä. ☺️
JasuM kirjoitti:
En mä ittekseni noin riehaannu, pitää olla joku joka provosoi mut sekopääksi. Joten en ikinä pelottele lapsiani räyhäämällä. ☺️
Kyllä mä normaalisti olen kiltti ja säyseä halaileva nallukka. Mutta on minussa pimeä puolikin, eikä se näyttäydy kuin ihmisille jotka sitä kerjäämällä kerjäävät.
- Anonyymi
Ihan helposti. Otat poskeen.
- Anonyymi
Luulen, että tuosta tulee ero 🤔
- Anonyymi
Entä jos suuttuttaa naapurin miehen. Pitääkö siltäkin ottaa poskeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
*ovi paukahtaa takana*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*ovi paukahtaa takana*
Ihan sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama
😂😂😂👍
- Anonyymi
Vihaisen miehen ja naisenkin täytyy ihan itse leppyä.
- Anonyymi
Sauna auttaa suomalaista.
- Anonyymi
Säikäyttää sen niin unohtaa riitansa 😗😜
- Anonyymi
Niin kuin, että hommaa https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/09a9d4ea-855a-4564-81cf-ef3cdde0b17e Dwayne Johnsonin kotirappusille :)
- Anonyymi
Katsoo sen kanssa Once upon a time in America a 14. kerran
Harvoin sitä suuttuu, mutta jos niin käy, ekana pyydän anteeksi, että saatan olla epäasiallinen tulevan mielenkuohun aikana.
Huomautan myös että suuttumuksen todellinen syy on epämääräinen, enkä halua syyllistää siitä ketään.
Sitten murisen ja jurnutan hetken aikaa ja lopussa kysyn huolestuneena pahoittiko joku mielensä.- Anonyymi
Antaa olla omissa oloissaan vaan ja odottaa, kun rauhottuu... kyllä se jotain merkkejä näyttää, kun ei ole enää vihainen...
- Anonyymi
Ookko vihanen
Mulla on vähä orpo olo
Kurkku kipee
Älä oo vihanen
Ainaskaa miulle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko vihanen
Mulla on vähä orpo olo
Kurkku kipee
Älä oo vihanen
Ainaskaa miulleHarvoin mä kellekään vihainen oon... mutta muuten voin olla vihainen ja tartten tilaa ja rauhaa.
Sitten kun lepyn, voin taas keskustella jne... mut en vihaisena...
- Anonyymi
Eipä oikein mitenkään. Parempi antaa kierrosten nollautua omalla painollaan. - cu-
- Anonyymi
Pussata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussata.
No mixei toki mutta toinen käy siinä tilanteessa väärän tunnelman kierroksilla, joten ehkei kannata ainakaan välittömästi lähestyä huulet töröllä. Ja, ei pidä mennä hokemaan, että "rauhoitu". Sitä voi hokea lapselle mutta ei miehelle, voi ärsyttää entisestään. - cu-
Tyhjentämällä sen kassit.
- Anonyymi
Ahaa! Toitko maitoa, leipää, savulohilevitteen? Kassit tänne, katsotaan!
- Anonyymi
Jaa, ottaa kädestä kiinni!
- Anonyymi
Hienoa :)
- Anonyymi
Jos itse kysyjä on se vihainen mies.Lähde ovesta ulos kävelee ,kävele niin kauan kun vihasi loppu! Jos kysyjä elää vihaisen miehen kanssa.Anna hänen olla rauhassa,ettet saa turpiisi henkisesti tai ruumiilisesti.Kenekään ei ole pakko olla tai elää vihaisen ihmisen kanssa. Kanataa jätää hänet.Oli kysessä mies tai nainen.Jatkaa omia polkuja ja elämää vaan.piste.
Vihastumisia ja vihastujia on erilaisia, erilainen lääke kuhunkin tapaukseen.
Lähtökohtaisesti voitaisiin tehdä jako sellaisten välillä joissa vihastumisen on lepyttäjä itse aiheuttanut erottuen niistä, joissa vihastumisen on aiheuttanut joku muu.
Jos lepyttelijä on itse miehen vihastumisen aiheuttanut, lienee syytä aluksi esiintyä nöyränä miehen edessä ja varovasti tunnustaa hänen olleen oikeassa. Kun vihastumisesta ja mökötyksestä on päästy yli, voidaan sen jälkeen keskustella asiasta sovittelevassa ilmapiirissä tarkemmin ja ilman tunteenpurkauksia. Luultavasti tämän jälkeen mies myöntää itsekin olleensa väärässä.
Mikäli kyse on vihastuneen miehen lepyttämisestä jonkun muun henkilön aiheuttaman syyn vuoksi, lienee ensiapuna syytä yrittää rauhoitella miestä ja yrittää estää häntä aiheuttamasta pikaistuksissa vammoja kenellekään taikka vahingoittamasta toiselle kuuluvaa omaisuutta. Sen jälkeen miehen varsinainen lepyttely pitää sisällään vetoamista hänen miehuuteensa, ettei kukaan mies "hakkaisi tuollaista säälittävää olentoa" taikka vetoamista järkeen, ettei kannata hankkia itselleen suuria korvausvelvollisuuksia pienen asian vuoksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418997T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli331961Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261779- 1351571
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941150Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81119- 711097
- 92932
- 49835
- 75777