Mitähän eri liitot ovat sanoneet noihin polttoaineidenhintojen korotuksiin?
SAK:han tuntuu pitävän sitä oikeinkin hyvänä asiana.
Ammattiliittojen lausunnot polttoainenehintojen korotuksiin
13
87
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä SAK:n kantaa. Haluaa lisätä duunarin pakollisia matkakuluja.
- Anonyymi
Mitä, missä, milloin ???
- Anonyymi
Jotain aineita olet nauttinut....
- Anonyymi
https://www.is.fi/autot/art-2000007815068.html
"SAK esittää hallitukselle tuloveroalennuksia vastineeksi bensiinin ja dieselin odotettavissa olevasta hinnannoususta" - Anonyymi
Hyvä keino olisi kodin ja työpaikan välisen matkan km-korvauksen tuplaaminen/triplaaminen. Se ei vaikuta huviajeluihin pätkääkään joten polttoaineen hintojen nousu edelleen vähentäisi huviajelua, mutta työssäkäyvä köyhälistö voisi edelleen ajaa minimipalkkaduuniinsa 20-30v vanhalla toyotalla.
- Anonyymi
SAK haluaa bensiinin ja dieselin hintoja nostavan päästökaupan etenevän – ”päästöjen määrää vähentävä hintasignaali”
Onko niillä loppukin järki kadonnut?
https://www.is.fi/autot/art-2000008511058.html- Anonyymi
Uusi normaali on että politiikkaa tehdään hyvässä uskossa arvopohjalta. Tosiasioilla ei ole tässä ajassa mitään merkitystä.
2020-luvun politikointi muistuttaa tavoiltaan taistolaisuuden aikaa, jolloin NL oli arvoista ylin. Jos et ollut NL:n puolestapuhuja, olit NL-vastainen. Arvo oli ylevämpää kuin käytäntö, tai realismi. - Anonyymi
Kenen asialla SAK oikein on. Ei ainakaan duunarin.
- Anonyymi
Pitääkö minun ajaa sama työmatka vanhalla autolla hiljempaa, että päästöt vähenevät? Yli 40000 euron vähäpäästöinen ei oikein istu budjettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö minun ajaa sama työmatka vanhalla autolla hiljempaa, että päästöt vähenevät? Yli 40000 euron vähäpäästöinen ei oikein istu budjettiin.
SAK on sitoutunut hallituksen linjauksiin, polkupyörää vaan alle. Tai joukkoliikennettä. Juu juu, ei ole täälläkään näkynyt vuosiin bussia. Lähin ratikka on kolmensadan kilometrin päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala paperimieheksi, niin ongelmasi poistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks paperimiehet vois alkaa sähköinsinööreiks ni ei tarttis aina olla palkkaa ruinaamassa lisää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit kotona tissutella ja syljeskellä kattoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833