Muistuu mieleen kun viime kesänä vietimme hellepäivää vaimon kanssa nudistirannalla.
Rannalla oli myös eräskin isomunainen mies joka käveli ympäriinsä ja esitteli vapaa-ajanviettäjille todella suurta täydessä erektiossa olevaa kaluaan.
Minua moinen ärsytti mutta vaimoni näytti innostuneelta. Aina kun mies käveli läheltä vilttiämme, vaimoni availi jalkojaan ja levitti pilluaan munamiehelle. Kun kysyin miksi hän niin tekee, vaimoni väitti ruskettavansa myös jalkoväliään koska oltiinhan nakurannalle tultu nimenomaan rajattoman rusketuksen vuoksi. Välillä vaimoni pyllisteli oikein syvään kalumaunoa kohti että ihan perseen reikä aukeni ja näytti nikkaavan seisottajalle silmää. Tämänkin vaimoni perusteli rusketuksella ja haukkui minua typeräksi tuppimulkuksi.
Päivä oli yksi kuumimmista koko kesänä ja pulahdimme uimaan. Munataavettikin riensi veteen ja ui vaimoni ympärillä selkää kalun seistessä kuin periskooppi. Vaimoni hihkui onnesta ja minua harmitti. Sitten mies alkoi esittelemään sukellustaitojaan ja tekikin pitkiä sukelluksia. Siirryimme takaisin rannalle syömään eväitä ja vaimoni katselemaan suuri mulkkuisen esitystä.
Aikansa temppuiltuaaan jättikulli päätti myös nousta vedestä. Vaimoni huusi innostuksesta kun mies käveli rantaa kohti suuret levät kyrpään tarttuneina. Ilmeiseti mies ei itse huomannut painavia merileviä vaan vilkutteli iloisesti vaimolleni. Silloin tapahtui jotain kummallista. Levien paino repäisi miehen suuren peniksen irti ja henkselit lensivät sinkahtaen halki ilman osuen vaimoani otsaan, jossa muuten on vieläkin arpi. Jättimäisen juhlakullin tilalla oli nyt n. 5 senttiä pitkä laiha kikkeli. Mies poistui rannalta nopeasti ja minua nauratti. Vaimoni puhisi ja suuttui kun kehuin miehen komeaa kumivarustusta. Väitti vielä että oli heti huomannut ettei mulkku ollut aito.Sen jälkeen emme ole nakurannalla käyneet. Pari viikkoa sitten sanoin vaimolleni että pitäisikö tulevana kesänä käydä jos vaikka olisi komeita kumikaluja rannalla. Vastaukseksi sain vain mykkäkoulua
Uimareissulla tapahtunutta
9
216
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän samalla lailla kävi viime talvella kun avantouitiseuraamme tuli uusi mies. Julmetun suuri kalu tanassa poseerasi avannon reunalla, eikä siitin kutistunut yhtään uinnin jälkeenkään. Naiset katsoivat innoissaan seisovaa sukupuolisiitintä ja meitä seuran miehiä harmitti. Vähän lohdutusta toi kalu-ukon onneton saunominen, miltei heti poistui pukuhuoneeseen vilvoittelemaan kun löylyä heitettiin naiset perässä. Kyllä meitä nauratti miten ukko ei kuumutta kestänyt vaan läähätti vieläkin pää punaisena pukeutumistiloissa naisten kanssa kun me tulimme puolen tunnin löylyjen jälkeen juomaan.
Erään kerran sauna oli kuumennut todella lämpimäksi. Ihmeekseni huomasin miten suuri munaisen kalusta alkoi varisemaan ihoa lauteille. "Ihon" alta pilkisti vihreää muovia ja silloin tajusin että äijällähän on henkselipenis. En viitsinyt mainita asiasta kenellekkään. Vasta illalla kotona kerroin vaimolle vihreästä henkselipeniksestä. Kyllä minulle nauru maittoi kun akka häpeissään yritti kuurata vihreää väriä pois kielestään ja häpyhuulistaan. Eipä enään niin innokkasti katsellut jokaista iso mulkkuista!- Anonyymi
Herää kysymys, että etkö sä niitä henkseleitä nähnyt.
- Anonyymi
Hieno kyrpäkeskustelu kiitos
Isokalu - Anonyymi
Mullakin on eräältä uintireissulta erikoislaatuinen kokemus, jota vieläkin ihmettelen.
Olin pyöräillyt rannalle, riisunut itseni ja menossa uimaan, kun minua kohti tuli nainen. Hän katsoi minua silmiin ja tuli kohti vielä vedessä aina noin puolen metrin etäisyyteen jolloin aloin uimaan kun en muuta keksinyt. :D
Siihen tuli myös toinen nainen, joka kahlasi hetken ja sitten lähti itkien rannalta pyyhettään kohti. En vieläkään ymmärrä, mitä tapahtui...
Epäilen, että tässä oli jekutettu jotain ja minä jouduin välikappaleeksi. :D - Anonyymi
👍😄😘
- Anonyymi
Ketä siinä jekutettiin? Alkukirjain, kiitos. :)
Ja en tiennyt, että sulla on niin isot tissit. :DD- Anonyymi
Ne oikein heilahti kun kiivaasti lähdit tilanteesta kun aloin uimaan.
- Anonyymi
Luuliko se toinen nainen tulevansa minun kanssa treffeille kun tuli myös siihen ja lähti sitten voihkien pois?
- Anonyymi00011
Oliskohan ollut menttaalipuolella jotain haasteita?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750